Ogrē sadursme starp elektroskrejriteņa un velosipēda vadītāju; policija lūdz atsaukties aculieciniekus 2

 

Foto: iAuto.lv

VP | 6.novembris 2021 14:47

Šī gada 31. oktobrī ap pulksten 15.20 Ogrē, Brīvības ielā notika sadursme starp elektroskrejriteņa un velosipēda vadītāju. Ceļu satiksmes negadījumā cieta velosipēda vadītāja, bet elektroskrejriteņa vadītājs pēc negadījuma pameta notikuma vietu.

Valsts policija aicina atsaukties ceļu satiksmes negadījuma aculieciniekus, kuri var sniegt jebkādu izmeklēšanai noderīgu informāciju, kā arī pašu elektroskrejriteņa vadītāju, zvanot pa tālruņa numuru 20269226 vai 110.

 
Visi komentāri
 
Skooteris 8.novembris 2021 9:29
0 0 Atbildēt

Nu ko, beidzot velosipēdisti ir sastapušies ar cienījamiem pretiniekiem! Visi kā viens pieradašu braukt kā pagadās, bet kad ievāra ziepes, tā pazūd kokos.

Tad kad argumentē par OCTA nepieciešamību velosipēdiem un skūteriem, tad visi kā viens blēj, ka ar velo jau nevar nodarīt nekādu kaitējumu. Nu lūk arī piemērs, kāpēc vajag OCTA.

Kukū 8.novembris 2021 19:09
0 0 Atbildēt

Tu kautko nejauc, murmuli? Notinās skūterists kas arī paskaidro kurš šoreiz ir vainīgs.

Nomas skūteriem iekasēt eur500 pašriska naudu no kuras atlīdzināt mazos zaudējumus pārējiem satiksmes dalībniekiem. Ja zaudējumi lielāki, tad pārējo jau piedzīt caur piedzinējkantori.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti