Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kā satiksmes drošību ietekmē infrastruktūra; vai Juglas un Biķernieku ielas aplis ir pareizi plānots (+ video) 45

 
Māris Ozoliņš, iAuto | 31.augusts 2017 19:54

Cik lielā mērā satiksmes drošību ietekmē ceļu infrastruktūra. Apskatīsim vienu apli Rīgā.

Video redzamais ceļa posms tika izvēlēts tāpēc, ka tas tika būvēts pilnīgi jaunā, tukšā vietā - pļavā. Tas nozīmē, ka nebija apgrūtinājumi, kā jānojauc mājas utt., proti, varēja izvērsties un taisīt "kā vajag"!

Turklāt minētais ceļa posms ir Rīgas centra apvedceļa sastāvdaļa, kas jau sākotnēji paredz lielu satiksmes plūsmu.

Sastrēgumi un gaidīšana starp apļiem ir jau no paša jaunuzbūvētā ceļa atklāšanas, bet šo situāciju vēl asāku padarīs "Ikea" veikals pretī "Rimi", kura celtniecība notiek ļoti strauji.

 

 

Posted by IAutolv on ceturtdiena, 2017. gada 31. Augusts

Vai šajā aplī braucot pa Juglas ielu Dreiliņu virzienā ir droši iebraukt nosacīti otrajā joslā?

Ja jau tukšā vietā mēs nemākam paredzēt satiksmes plūsmu un uzbūvēt pienācīgu ceļu, tad ko varam gaidīt no esošā ceļu tīkla uzlabojuma.

iAuto ir novērojis, ka augstais bojā gājušo skaits Latvijā, tiek novelts galvenokārt uz autovadītājiem un to braukšanas kultūru. Šī raksta mērķis ir pievērst uzmanību satiksmes infrastruktūrai, kurai ir tieša ietekme uz satiksmes drošību.

Foto: Ekrānšāviņš

 
Visi komentāri
 
iAuto 31.augusts 2017 20:12
5 1 Atbildēt

Visticamāk to visu pārtaisīs, tad paceļas jautājums par lietderīgu līdzekļu izmantošanu.

ezis71 1.septembris 2017 18:37
0 0 Atbildēt

Vecais Tukuma aplis visiem ieliek kloķi,tādiem viņiem jābūt.

Damn 31.augusts 2017 20:32
2 1 Atbildēt

imo, ikea par saviem līdzekļiem pārbūvēs, ne par pašvaldības.

650 31.augusts 2017 20:48
32 21 Atbildēt

Tā arī ir, ka konkrēti tajā aplī pa otro joslu nav vērts jaukties un tas pat īsti nav fiziski iespējams- vienīgi ja nu atsevišķos gadījumos, kad kādam jāapgriežas vai jānogriežas tikai trešajā nobrauktuvē,kaut kādi ārkārtīgi advancēti vadītāji tur varētu kko mēģināt savstarpēji saprasties.Par kādu tur projektēšanu te vispār nav runa- ir iespaids, ka tos rīgas un jūrmalas projektētājus kāds (tīšām) gatavo kādā tvaikaielas filiālē.

iAuto 31.augusts 2017 21:19
3 1 Atbildēt

Tieši tā. Ulbrokas aplis tagad labs, bet vai ar to arī nebija tā, ka uzbuvēja un pēc tam uzreiz pārbuvēja vēlreiz ar tām nobrauktuvēm pirmajā ielā pa labi?

650 31.augusts 2017 21:50
0 4 Atbildēt

Jajā, kaut kas līdzīgs notika , sākumā tur nebija pieslēgta tā "nobrauktuve pa labi", jo būvniecība taču tika sākta atbilstoši jaunlaiku tradīcijām "no vidus" un tad pusgadu vilka gumiju un kko tur strīdējās ;D

gunbox 1.septembris 2017 10:05
36 26 Atbildēt

Tīrākā muldēšana. Es šo apli tādā pašā maršrutā braucu līdz otrajai izbrauktuvei vienmēr pa otro joslu. Ja nejēdz izbraukt apli, tad to tā arī uzreiz vajag pateikt, nevis kārtējās basņas par nevarēšanu. Video autors pats nepareizi iebrauca. Vajadzēja uzreiz doties uz otro joslu, jo 99% šajā aplī tur neviens nebrauc. Problēmu var tikai noorganizēt kāds idiots, kurš iebrauc pirmajā krustošanās vietā neskatoties, ka rādi pagriezienu uz izbraukšanu.

650 1.septembris 2017 12:49
2 18 Atbildēt

Lūk Atkal vecā dziesma.Kāda te muldēšana??? Notiek vnk

apspriešana.Es, kā vienmēr/visur aktīvs "otrās joslas" piekritējs, šeit "pārmetu ādu otrādi un piekritu" ,teicu ka "nav vērts".Saki ka 99% tur neviens tā nebraucot- abet Kāpēc diez??? Tak lai kāds aizbrauc nofilmē "savu" versiju!

Varēt var, bet, ja (ja) ir dzīva satiksme, tad ir grūti.Ja nav dzīva- nu tad nafigam tur kko lieku zīmēt? Kādā veidā autors nepareizi iebrauca?? No vienas vienīgās joslas iebraucot? Varbūt gan sākotnēji tas autors tēmēja otrajā, bet tad ieraudzīja objektu tajā joslā un vnk nelīda tam virsū? Vai, iebraucot no tās vienīgās/pirmās,uzreiz doties uz otro mums gadījumā formāli neskaitās "šķērsām pāri visam pofigā" ? Tur ,protams, var censties ieturēt kreiso un akurāt nelīst virsū izbraucējam, taču intensīvā satiksmē un pie aktīviem/ātriem iebraucējiem tiešām ir visas iespējas pašam par muļķi palikt.Drīzāk ir runa, ka "palaidējam" nāksies pašam nogriezties bezmaz no otrās rindas (kas ir iespējams un (varbūt) pat vēlams), bet teorētiski nav atļauts un kur vajadzīga tiešām sapratne no citiem un kur neveiksmes gad pats palaidējs/nogriezējs būs viennozīmīgi vainīgs..Piemēram, ja no juglas virzienā pretēji kā autors, tad, pa apli ātrāk pabraucot, vispār iznāk vienu auto ielaist un tad no pus-otrās rindas pašam vilkt nost knapi 2m viņam gar purnu, jo nogriešanās iespēja ir īsa un apļa trajektorija iznākusi galīgi d-sā pārāk līka.

Tas pats tagad uz Mūkusalas apļa ja no centra braukt - lietoju to ikdienā, tagd sastrēgums ir jau pat pa dienu.Stāv 2 joslas, bet no otrās trāpīt kreisajā ir (ir!!) dikti krietna problēma, jo tīkotājam virsū (ievērojot zīmi 30...) knapi velkoties, pa labo brauc nebeidzama rinda ākstu, kuri 30m vēlāk vēlas nogriezties uz Mūkusalas ielu.Pie kam (pat nerunājot ka tur kāds kādu kādreiz palaistu uttt..), viņu kustību koordinācija nav pat tik kvalificēta, lai raiti nogrieztos- viņi tajā līkumā tur vnk bakstās,stājās un eo-nanē, nevis brauc.Rezultātā visu dienu tās 2 rindas stāv uz salinieka un sūkā p....,aizvakar tur minūtes 15 papļūtiju.

gunbox 1.septembris 2017 15:46
13 1 Atbildēt

Es arī apspriežu, ka tā ir muldēšana. ))) Pa apli ir jāmācās braukt, jāplāno sava un citu trajektorijas, ātrumi, tad viss būs ok. Varbūt pat jāņem instruktors, lai piedzen kvalitāti.

Man draudzenei 15 gadu stāžs un lai arī dzenu iekšējā joslā, neprot izrēķināt, kur varēs izbraukt un vai labajā pusē braucošais palaidīs, ja viņā uzdos gāzi vai labāk rēķināt aiz viņa kārtoties. Beigās taisa kļūdas. Tobiš, ja nepareizi jau saknē brauc apli, tad jebkurš aplis būs problemātisks. Jā, piekrītu, ka pārkārtošanās konkrētajā aplī joslās ir līdz ar galiem un teorētiski varētu teikt, ka izbraukšanu jāveic no otrās joslas, ja gribi ielaist kādu iebraukt, bet faktiski viss notiek raiti. Es ielaižu, viņš mani izlaiž, dēļ kā arī aplis ir paredzēts, lai neapturētu plūsmas. Plūsmas aptura tie, kas iebrauc pirmajā un tā arī turpina pa to braukt, rādot pagriezienu pēdējā brīdī pirms izbraukšanas. Tāpēc vien šajā aplī veidojas no Ulbrokas puses un Juglas sastrēgumi. No Biķernieku puses šim aplim ir pavisam liels idiotisms uztaisīts. Tā vietā, lai varētu iebraukt no otrās joslas, lai izbrauktu trešajā, tur ir aizšķērsots ar nepārtraukto. Un var teikt, ka neviens nelaiž iebraukt pirmajā pirms nepārtrauktās. Bet nu tas tā, skaidrs, ka aplis priekš telpas, kurā varēja uzbūvēt normālu lielu apli pat ar apļa apbraukšanas joslām, ir kārtējā ceļu būves arhitektu idiotisma pakāpe.

Vai iAuto nevarētu uzražot rakstu par luksoforu kontroli Rīgā un ap Rīgu. Man ļoti gribētos ieraudzīt tā cilvēka seju, kurš atbild par luksofora pārslēgšanos. Tā ir otra tēma, par kuras korektumu varētu atbildē vienkārša slaucēja, jo viņai taktiskās domāšanas noteikti būs vairāk, nekā tam cilvēkam mucā.

650 1.septembris 2017 17:41
4 2 Atbildēt

Kā ta var cerēt uz sapratni, ka mēs te daži vien "entuāzisti" to apspriežam? Tur jau bija karš pat par oficiāli atļautu iebraukšanu trīsjoslu aplī no iebrauktuves kreisās joslas.Kur tad vel šitas suudašedevrs ar 2x mazāku diametru..Tas skaidrs, ka viss atkarīgs no sava dvēseles stāvokļa, ar kādu tu izbrauc uz ielas.Kāda problēma,ja cilvēks kādu izmanīgi ielaida aplī, cilvēcīgi tam atbildēt un palaist viņu kaut no tās otrās joslas nogriezties? Citās valstīs sastrēgumos mazos apļos uz to tikai viss notiek.Un figuzin cik īsti tur ir rindas,ne ta viena ne ta divas. Pie kam, kā tad tā,pat nav nekādu pārpratumu...(?) Kur tur ko definēt- drusku 30cm pa kreisi un formāli jau tā ir kreisā rinda.Bet, pāris daži āksti var visu ideju sačakarēt.Domāju ja labam cilvēkam pārreiz dvēselē tāds iekakās, viņš turpmāk nelaidīs principā.

Ar sievietēm ir jocīgi, pat arī ar tām ,kas tiešām labi brauc.Viņām dažkārt pavisam nedaudz, bet pietrūkst kaut kādu "īpašibu" aizstāvībai pret lohiem un/vai rupekļiem.Tādiem galīgiem nestandarta gadījumiem, kad reāli suudi draud, bet visumā savā labākajā daļ''a viņas brauc pat labāk nekā daudzi treknie/pieredzējušie tēvaiņi ;D

ezis71 2.septembris 2017 8:34
0 0 Atbildēt

Ir sievietes kas tiešām labi brauc bet tikko kāds sarežģītāks manevrs tā smadzeņu darbība apstājās vai sāk bremzēt,gluži kā dators.Viens gadījums man palicis atmiņā kurš liek man uzsmaidīt.Braucu pa šoseju,man pa priekšu brauc sieviete,priekšā krustojums ar mazākas nozīmes ceļu uz kura stāv autiņš kurš grib tikt pāri galvenajam ceļam.Nu tas autiņš tā fiksi tiek pāri pirms tās sievietes un vistas autiņam iedegas stopņiki.Nu ko tu spied tās bremzes,autiņš jau tālēs zilajās.

ezis71 1.septembris 2017 18:32
0 0 Atbildēt

Ir pienācis jums laiks kādu grāmatu uzrakstīt.

gunis 1.septembris 2017 21:24
3 1 Atbildēt

es ar smago nekad nelienu otrajā. atpakaļ neviens nelaidīs

Bils 31.augusts 2017 20:59
20 0 Atbildēt

Šādos, jaunos apļos, pie projektēšanas, jau jāieplāno, ka ja uzbraucot uz apļā un nepieciešams nokļūt pirmajā nobrauktuvē no apļi, nemaz nav jāuzbrauc uz apļa (pa labi). Savlaicīgi jātaisa bremzējošā josla pa labi un ieskrējiena josla uz nākamo izbrauktuvi. Tā sacīt, jānogriež iekšmala ;)

Man grūti izdomāt kur kas tāds ir uzbūvēts LV.

Viesturs 31.augusts 2017 22:19
1 0 Atbildēt

Venstpilē ir apļis, kurā var neiebraukt, ja vajag pa labi.

rudens68 1.septembris 2017 13:43
1 0 Atbildēt

Ir Latvijā tāds aplis pie Suriešiem . Vismaz tajā apvidū , ļoti reti tur braucu ,precīzi nepateikšu kur

skapis 1.septembris 2017 8:28
14 4 Atbildēt

Video autoram braukt jāiemācās!

anonimikis 1.septembris 2017 8:59
5 2 Atbildēt

Kur tur ir sastrēgums? 1:25 piebraucam rindas galā pie krustojuma, 2:45 esam to izbraukuši uz tukšas ielas. Mazāk par pusotru minūti.

Inženieris 1.septembris 2017 9:41
3 0 Atbildēt

Es domāju, ka apgrūtinājums tomēr bija, jo vienā pusē Rīga, bet pāri ielai Stopiņu novads. Bet nenoliedzu, aplis priekš plūsmas par mazu. Domāju, ka nepareizi aprēķini par nākotnes plūsmu, jo pirms tam tādas auto masas tur nebrauca.

archdevil 1.septembris 2017 10:11
2 1 Atbildēt

es kaut kur lasīju, ka šādus apļus sāk likvidēt, jo tajos notiek daudz vairāk avāriju nekā vienkāršā regulējamā krustojumā. Ņemot vērā to, ka iela faktiski ir galvenā apbraucamā ielā, tad tur būtu jātaisa regulējams krustojums, kur Juglas ielai ir ilgāks atļautais braukšanas ilgums, un papildsekcijas, lai nogrieztos pa kreisi no visiem virzieniem.

Rallists 1.septembris 2017 10:45
6 0 Atbildēt

Luksofors noteikti nav caurlaidspējīgākais satiksmes organizācijas risinājums-paskaties kas notiek vakaros uz rīgas apvedceļa krustojumā ar Tīnūžu šoseju. Rinda pirms luksofora reizēm ir līdz pat upeslejām kas ir gandrīz 3 kilometri.

Šis konkrētais būtu jāpārbūvē ar lielāku rādiusu un divu joslu iebrauktuvēm un izbrauktuvēm, tālāk jau izejot no satiksmes intensitātes saregulēt iebraukšanas/izbraukšanas maršrutus. Skaidrs ka vectēvam no Jēkabpils būs liela brīnīšanās bet tā kā lielākā daļa to maršrutu mēro ikdienā tad problēmām nevajdžetu būt.

Lietuvāgan Viļņā gan Kauņā ir ļoti daudz apļu ar noteiktām joslām atkarībā no tā kur vajag izbraukt.

Bils 1.septembris 2017 11:03
3 0 Atbildēt

Lietuvā visi lielie apļi ar 3 joslām, no ārējās (pirmās) joslas atļauj TIKAI nogriezties nākamajā izejā nost no apļa un otrā (vidējā) josla atļauj turpināt braukt pa apli vai arī nogriezties nost no apļa.

Jāmin gan, ka visas piesaistītās ielas ir vismaz divjoslu.

ae 1.septembris 2017 11:37
20 18 Atbildēt

pārstāju skatīt, kad autors stāstot un komentējot par apļa izmēru iebraucis apļi nevis uzreiz uz kreiso joslu (tā ir brīva), bet no sākuma uz labo, un pēc tām pārkārtojās kreisajā...

ezis71 2.septembris 2017 7:47
12 4 Atbildēt

Video autors ir iAuto Māris kuram ir bembis un tu jau zini ka tādiem braucējiem joslas neeksistē,ne gluži ka visiem bembistiem bet lielākai daļai.

iAuto 2.septembris 2017 18:37
21 2 Atbildēt

Tas tā kā šī video mērķis - paradīt, ka iebraukšana otrajā joslā (šajā aplī) ir bīstama.

Tēmas mērķis, ka mums ir nepārdomāti pat jaunie ceļa posmi un tas ir tieši saistīts ar lielo negadijumu skaitu.

ae 2.septembris 2017 20:32
7 1 Atbildēt

bet kas tur ir bīstams? izanalizēt tekošo satiksmes situāciju un ātri iebraukt aplī?

mūsu vadītājiem pietrūkst iemaņas, tas jā.

pie tā, ka varēja uzreiz uzbūvēt divjoslu ceļu katrā virzienā, piekrītu. bet taču zināms, ka tas stāsts nav par mūsu valsti... (tā pati situācija ar analīzi)

tas vnk ir mūsu mentalitāte - mazāk domāt un vairāk sūdzēties.

p.s. manuprāt video bija labāk jāpārada, KĀ pareizāk izbraukt.

iAuto 3.septembris 2017 9:36
4 12 Atbildēt

Šajā aplī braukšana otrajā joslā rada vairāk bīstamību - daudz manevru īsa laika un distances apstākļos, turklāt pie intensīvas satiksmes.

Satiksmes organizēšnai ir jābūt maksimāli vienkāršai, tai nevajadzētu būt meistarības pārbaudei - ja tas tā ir, tad ir kļūda projektēšanā.

ae 4.septembris 2017 11:39
10 0 Atbildēt

nevajag pārspīlēt tur, kur tas nav vajadzīgs.

lai normāli un pareizi izbraukt to apļi nevajag būtu autosporta meistaram.

katru reizi, kad braucu pa Juglas ielu caur to apli, daru to pa iekšējo joslu, un nekad nebija problēmas. pie intensīvas satiksmes kas tur ir vajadzīgs, vnk ātri ieskrieties lai iekļauties plūsmā. un laicīgi pāradīt virziena radītāju pie nobraukšanas - man vienmēr laiž ārā no apļa (izņemot retus āmura gadījumus).

nav nekādas projektēšanas kļūdas, kad 2/3 vadītāju gandrīz pilnīgi apstājas pie tukša apļa ar labu pārredzamību lai tajā iebraukt... tas notiek ikdienā, un redzams arī jūsu video (vai tas bija darīts ar kādu nolūku - nav zināms).

Conqueror 2.septembris 2017 11:03
2 0 Atbildēt

www.servicenl.gov.nl.ca/drivers/round...undabouts.html

šeit precīzi aprakstīts, kā vajadzētu projektēt standarta rotācijas apļus un kā braukt tajos.

Conqueror 2.septembris 2017 11:15
12 0 Atbildēt

nedaudz parakājos www, man šis piemērs patīk:

dsa 2.septembris 2017 17:51
0 0 Atbildēt

Es parasti apli izbraucu tik ātri, ka nav pat jēgas pārkārtoties uz iekšējo joslu. Ārējā ir ātrākā.

Kanibaals 2.septembris 2017 21:52
15 2 Atbildēt

Tā kā šis ir ikdienas maršruts, tad šis aplis ir izpētīts līdz pēdējam. Godīgi sakot problēmas ir tikai dēļ tādiem nepārliecinātiem braucējiem, kā video autors un tie kas tur bremzē pa priekšu. Ļoti bieži aplis ir tukšs bet priekšā braucošie nesaprotamu iemeslu dēļ nebrauc iekšā vai arī pirms tā apstājas. Daļēji pie vainas ir tieši nebraukšana iekšējā joslā, jo tad var iebraukt straujāk un nebūs jāizjūt dažiem "tā ārkārtēji nepatīkamā" centrtieces paātrinājuma sajūta. Redzot kā daži braucot pat pa stāvlaukumiem nogriež krustošanās vietā stūrus ir sajūta, ka bail ir pat no nelielas sasvēršanās.

Kopumā braucot pa otro joslu nav nekādas problēmas pārkārtoties jāmāk ir tikai novērtēt vai aplī brauc iekšā "tūļa" tad var droši mest priekšā, ja brauc iekšā "profs" tad piebremzējam un iekārtojamies pēc tā. Iemācīties novērtēt var tikai mācoties un diemžēl liela daļa it seviški sievietes ar auto tikai pārvietojas, nevis domā līdzi un mācās ko jaunu.

Jā vienreiz ir sanācis izbraukt "goda apli", jo kļūdījos aprēķinā un gribēju iekārtoties pirms, bet nepamanīju, ka izbrauktuve nobloķēta jo kāds cits apturējis, lai palaistu gājēju. Apbraucu vēl vienu apli un gabals nenokrita.

650 3.septembris 2017 0:14
1 0 Atbildēt

Pareizi jau ir, tikai man nav skaidrs, ko visi darītu tad,kad tas aplis ir tiešām "pilns", nevis "gandrīz tukšs".Es varu iedomāties, bet nav uzfilmēts...Tas, ko te autors filmējis, tas jau nav sastrēgums.Papēti no 2:20 līdz 2:38.Ar švunku uz otro joslu viņš nevarēja maukt- jo tur 2:25 pa otro joslu mauc kkāds autlanders.Būtu iemaucis neskatoties- sūdi rallā.Iemaucējam ir jāčeko Abas joslas.Ne visi to spēj- tāpēc tiem ir labi vismaz pirmajā tikt.Ja aplis (kā te) ir patukšs- ok, bet, ja būtu papilns- ap 90% tādu ierindas iemaucēju tur vnk apdristos.Tāpēc jau viņi tur "bez iemesla" apstājas un brīnās.Kamēr skatās ,vai katrs daunis pirmajā joslā lieto/nelieto virzienrādītāju un ko viņš īsti veidos,ta tamēr pa otro joslu nākamais ir jau klāt.

Tālāk, ko autors dara- 2:31 ieņem kreiso joslu,viens iebraucējs viņu "saprot",ok.Toties otrs pretendents 2:33 ir sabijies un čakarējas.Iespējams (cerams), ka autora "laipnība" tam pieleca aizkadrā un tomēr ielīda aplī.Ja (ja) tas daunis būtu domājis ātrāk, vai ja cits būtu viņa vietā- es ar interesi paskatītos, kā viņi tur ar autoru "saprastos" un kā "Tad" tas autors tiktu nogriezties uz to Juglasielu.Jo autors jau tā 2:37-2:38 veic to nogriešanos praktiski no kreisās joslas.Šodienas lojalitātes apstākļos tas ir ok un sen ir pierasts, abet kkādā 95-05tajā gadā viņš "garantēti" būtu no trekni/trafarētu mentu puses 100m tālāk nolikts malā un izjāts pa pilnu programmu un samaksātu 25-50Ls sodu pat par šādu manevru, kur nu vel ja "gar purnu" gadijumā ar citu/labākkordinētu iebraucēju.

Cits vel kas- šis virziens NAV tur tas sarežģītākais,paņemam pa 180 grādiem otrādi- reku tur 2:36 fūre izmisusi stāv un sūkā medu.Gan jau ka tā pati, kas redzama tur jau kopš 2:25(!) Tikko tā fūre būs prom,tur vienalga sūkās KATRS nākamais gribētājs.Jo- skatam to google karti- tur apļa fragmenta garums no juglasielas lidz tuvākajai/nākamai nobrauktuvei uz mežciemu vispār nav cilvēka cienīgs un diez vai kāds nogriezties/gribētājs tur kādu laipni izlaidīs,(varbūt) tikai tas, kam jānogiežas nākamajā.Kā arī- nākamais apļa fragments nav neko garāks/labāks, kur nu vel ja papētam turpat kartē ģeometriski skaisto leņķa "konfigurāciju" nogriešanās iespējai uz to ielu, pa kuru autors iebrauca.Tur nav skaidrs vispār kāds Šimpanze to ir "ieprojektējis" un kas ir tie dauņi, kas to visu tur tā laipni pieņēma un izbūvēja. Uz suudaina mieta uzsēdināt tā veidojuma centrā, lai visi redz kam paklanīties.Visa cerība uz ikea. Ja jau tas ar būvlaukumam maisošo privātmāju godam tika galā, tad gan jau arī mums jaunu apli uzbūvēs (iespējams gan ka aizkadrā par mūsu naudu;)

ae 4.septembris 2017 11:43
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekritu katram vārdam.

*Kanibala vārdam. 4.septembris 2017 11:44
0 0 Atbildēt

.

Kanibaals 5.septembris 2017 21:11
0 0 Atbildēt

nu redz, ja mācētu pareizi rādīt virzienrādītājus, par ko jau runājām un brauktu veiklāk tad arī problēmu nebūtu. Nu nevar būvēt infrastruktūru ar domu, ka neviens nebrauks pēc CSN. Ok apli tur mierīgi varēja būvēt lielāku, tas gan.

JautāJUMS 4.septembris 2017 23:27
1 0 Atbildēt

Riktīgi kur ieņirgt par šo video.Pirmkārt aplis ir ok pats tur braucu bez problēmām. Turklāt tas ka 90% pa apli brauc nepareizi un lielākā ātrumā kā vajadzētu rada šos mūžīgos ,,korķus'' bet nu var jau savu braukt neprasmi novelt arī uz ceļu projektētājiem ja tik ļoti gribas ,,spīdēt'' ar video.

JautāJUMS 4.septembris 2017 23:33
0 0 Atbildēt

Nu noteikti no labās taisi arī kreiso pagriezienu.Un kamēr tu tur pa āru ātri riņķo tikmēr neviens cits netiek tai aplī un veidojas brīnišķīgi gari ,,korķi'' pie katras iebrauktuves.

650 5.septembris 2017 1:42
0 0 Atbildēt

Jā. Ok, malacis, iemet mums video kā Tu brauc.Kā arī, vispār jau vajadzētu izlasīt lēnāk un 2x, moška tomēr izdodas saprast par ko un kāpēc vispār šeit runa.Cits jautājums ir ,ka "normālu" braucēju no āksta var atšķirt pirmajās 20 sek,tikko esi tam blakus apsēdies.Tieši tāpat kā normālu komentētāju- pēc pirmajiem pusotra teikumiem.

Autoram es tik ieteiktu Nākamreiz izīrēt kādu lidojošo bizdakopteri un sastrēgumstundā pakarināt virs tā riņķa- vo ta mēs te ieņirgtu tā riktiigi. ;P

Pļurkt 7.septembris 2017 10:09
1 0 Atbildēt

Video autors vienkārši nejēdz braukt!

Šitādu apļu ir ka biezs pa visu Latviju. Man diezgan bieži sanāk gandrīz nenometot ātrumu iebraukt aplī un UZREIZ iešmaukt 2. joslā, pa kuru braucot es paspēju apdzīt pa 1. joslu divus muļļas, ja man ir nānobrauc 3. nobrauktuvē.

Ārkārtīgi bieži ir redzēts, ka pa 1. joslu kūļājas viena vai ne vairāk kā 2 auto, 2. josla protams ir brīva un vismaz no 3 uzbrauktuvēm NEVIENS nebrauc virsū kamēr viss aplis neatbrīvosies.

Es neatceros nevienu gadījumu kad man būtu bijis jābremzē pirms uzbraukšanas aplī ar 2 joslām, ja tikai man priekšā nav kāds muļļa, kas apstājas un tad tikai kaut ko pasāk vai arī kāds kas nerāda pagriezienu signalizējot ka tūlīt nobrauks vai arī to ieslēdz izstiepjot savu līko pirkstu tikai tad kad pagriež stūri, un tas aiz kāda stūres spieķa aizķeras!

Es nedaudz samazinu ātrumu pirms apļa un piekoriģēju ātrumu tā lai uzbrauktu uz apli ar maksimālo ātrumu un uzreiz 2. joslā, ja tik nav jānogriežas 1. nobrauktuvē.

650 7.septembris 2017 13:43
0 0 Atbildēt

Nerauj te kontekstu.Kāds tur "koriģēt ātrumu" un kko tur "nesamazinot iebraukt", kad runa iet par intensīvu situāciju, kur pie iebraukšanas apstājas 99% tev priekšā esošo? Aizbrauc tur konkrēti un uzfilmē.Tu neredzi to video, ka tur nevar pa taisno otrajā joslā tēmēt, jo tur tobrīd autlanders brauc? Un, kad tas ir aizbraucis, sen ir jau cita situācija ?? Visi tikai muld un katrs izceļ "savas" spējas, abet dabā izrādās ka 4/5 ir nevis šahisti, bet gan gatavie enānisti un nekādu spēju vispār tur i ne tuvumā nav. Varbūt Pnimpi kāds tur sev pakasīt varētu paspēt, nevis izbraukt neapstājoties, ja abās joslās būtu pa kādam auto.

Pļurkt 7.septembris 2017 14:07
6 0 Atbildēt

Pats paskaties to video!

Pirmā josla bija brīva, taču filmētājam nezi kāpēc savajadzējās gandrīz apstāties. Sabijās no tā auto kas rullē pa OTRO joslu?

Kamēr izmuļļājās un sadomāja ka tomēr ir jāiebrauc tajā 2. joslā tikam visā aplī 2. josla ir pilnīgi brīva.

Ko tur vēl skatīties?? Kā muļļa mīņājas pa 2 joslu apli!

650 7.septembris 2017 15:56
0 5 Atbildēt

Šis jau ir psiholoģijas jautājums.Daudzmaz normāls braucējs ar daudzmaz normālu auto nevēlēsies to pie katras mazākās iespējas apskrāpēt.Tāds ātrais iebraucējs/Otrās joslas pretendents ja tomēr ierauga šķērsli, tad taču paiet laiciņš pārkārtot domas.Turklāt- mēs taču neredzam kas notiek pa pirmo joslu.Kad iepriekš diskutējām- daļa runātāju te teica, ka netic pat ieslēgtam pagriezienam, kamēr vizuāli nebūs skaidrs, ka tas traucēklis tiešām nogriežas.Tur tas ir tikai dažu metru pussekundes jautājums.Ja kāds nogriežas nerādot pagriezienu (un tādi ir!)- atkal iebraucēju rinda tiek traucēta, jo tā sekunde ir padrsta, kamēr tur blisinies ko tas tur darīs.Ja te runa, ka kko "ātri" šķērsot- tam ir divi gali kā vienmēr.Jo tev lielāks ātrums- jo lielākas izvēles iespējas ielīst/paspēt.Bet- tikko tev tur viens daunis patrāpās un izdara kavējošu muļķību- tā uzreiz vainīgs esi tu pats..Var sastrēgumstundā citriez mierīgi izbraukt bez apstājas gan Stabu/Valmieras, gan Ulmaņa/Vienības, gan pašu Mūkusalas apli,iebraucot no kreisās un paspējot pāris čakermaņiem gar purnu ielīst pat pirmajā/tuvākajā nobrauktuvē.Vai to tā var reklamēt un visiem rekomendēt- nu tur no katra pēc spējām un katram pēc nopelniem...

Pļurkt 8.septembris 2017 8:30
5 0 Atbildēt

Noskaties video kaut vai pa solim, tad te prātuļo par pirmās joslas aizņemtību vai tukšumu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tesla slikti, Honda – labi: vācu TÜV atklāj, kas ir labākais 6

Ja jūs esat Honda Jazz īpašnieks, tad varat priecāties – jūsu auto nelūzīs un kalpos uzticami vismaz pirmos 2-3 gadus. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO) 3

Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 10

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti