Drošības risinājums no Igaunijas (+ FOTO) 15

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 17.marts 2018 8:51

Kāds lasītājs nofotografējis šosejas posmu Igaunijā, kurā redzamas rievotas joslas, kas iespiestas brauktuves abās malās.

Tās ir akustiskās ribjoslas, ko parasti ierīko tajos šosejas posmos, kuros ir bijis visvairāk ceļu satiksmes negadījumu. Automašīnai uzbraucot uz šādas ribjoslas, rodas vibrācijas un troksnis, brīdinot autovadītāju no iebraukšanas pretējā joslā vai nobraukšanas no ceļa.

Pie mums šāds risinājums izmantots uz autoceļa Tīnūži–Koknese (P80).

Bet vēl svarīgāk ir tas, ka pretī braucošie transporta līdzekļi tiek atdalīti ar drošības barjeru. Šis drošības risinājums būtu jārisina kompleksā ar divu joslu ceļiem vienā virzienā.

 
Visi komentāri
 
Pļurkt 17.marts 2018 9:19
5 2 Atbildēt

---Šis drošības risinājums būtu jārisina kompleksā ar divu joslu ceļiem vienā virzienā.---

Ja vēl mazdrusciņ padomātu, tad varētu to barjeru uztaisīt tādu, lai tumšajā laikā nevajadzētu pārslēgt tālās gaismas, lai neapžilbinātu pretīmbraucošos, tā kā to izsenis dara ASV!

usaexperc 17.marts 2018 15:41
8 2 Atbildēt

Priekš kam Minskai tālās gaismas? Uzliec oranžo bākuguni uz ķiveres un visi metāllūžņu uzpircēji tevi redzēs pa gabalu.

Pļurkt 17.marts 2018 17:41
2 4 Atbildēt

Par dalbajobu tu, usaexperc, esi dzimis un par dalbajobu nosprāgsi!

aizejošais 18.marts 2018 10:46
7 0 Atbildēt

Tas drošības risinājums ir mūžvecs! Un sen bija laiks tādus ieviest pie mums. Bet nē, ierēdņu armija CSDD tik maļ savu.

driveris 18.marts 2018 17:47
1 0 Atbildēt

Ceļu šķūrētāji nav sajūsmā par šo risinājumu.

iciks 18.marts 2018 23:38
0 2 Atbildēt

Es kā braucējs arī neesmu. No braukšanas viedokļa ļoti kaitinoši (apdzenot).

Jā, varbūt tas palīdz novērst pa kādai avārijai, bet nu to tā bieži neredz, taču katra apdzīšana ar šito vibrēšanu - tiešām kaitinoši.

Palaidniex 19.marts 2018 8:58
4 0 Atbildēt

Ja tik vien kā vibrēšana apdzenot. Uz parasta divjoslu ceļa - pa vienai joslai katrā virzienā - ja būs izvietota barjera, tas reāli pat neļaus veikt apdzīšanu...

Ja tas ir kādā nosacīti īsā bīstamā posmā - nav problēmu, ja tās barjeras tā ir itvisur, ātri vien sāksies kurnēšana.

Bet pret ribjoslām kā tādām - uz ceļa nomales un ceļam pa visu - man, personīgi, netraucē nemaz.

Conqueror 19.marts 2018 8:28
0 0 Atbildēt

Tiem auto lukturu H ir dažādi, visiem tāpat pa prātam barjeras augstumu neuzlikt, to atrisina ar vertikālām plāksnēm virs barjeras

usaexperc 19.marts 2018 9:48
1 0 Atbildēt

Un ja uz šitāda ceļa salūzīs Vernona vecā Setra? Stipri šaubos, ka viņš stums to grāvī, lai atbilstoši CSN darītu visu iespējamo, lai atbrīvotu brauktuvi.

AnsisR 19.marts 2018 9:48
1 0 Atbildēt

Šim vairs nav jēgas. Pagaidām vēl 5-10 gadus un mašīnām stūres vairs nebūs, visas vadīsies pašas. Uz koplietošanas ceļiem ar stūres vadības auto atrastie būs nelegāli. Visas "pašbraucošās" mašīnas tāpat brauks pa šoseju viena aiz otras rindiņā ar 90km/h, vai arī 80 ja priekšā būs fūre. Neviens pretējā joslā nelīdīs un no ceļa nost nebrauks.

kasinsh79 19.marts 2018 10:00
7 0 Atbildēt

Viena nianse. Ja tādā posmā (kur barjera pa vidu) gadās kāds lēnbraucējs, tad neko - aiz tā gara rinda dudina tāpat.

Ribas asfaltā gan netraucē - tik vien kā skaņa un vibrācija, ja kāds pusiesnaudies, ātri vien sapurina

AnsisR 19.marts 2018 12:00
0 1 Atbildēt

Tādā posmā var uztādīt ceļa zīmi, kas nosaka minimālo atļauto braukšnas ātrumu.

stalkers 19.marts 2018 17:21
0 0 Atbildēt

Diemžēl nestrādās - pārāk daudz Limuzīna spārnotās frāzes piekritēju + savācoties kolonnai (vagoniņam) tās beigas jau vairs nebrauks uz 90, bet gan 80-85 - par to lieliski var pārliecināties braukājot šādos vagonos.

stalkers 19.marts 2018 17:19
0 0 Atbildēt

Aha..un uz šāda posma izleks traktors ar piekabi un dudinās savus 10km ar 15 km/h un tad būs kosmisks kaifs tiem, kas būs spiesti aizmugurē vilkties - domājams tāpēc arī šādas barjeras nav un nebūs uz ceļiem, kur katrā virzienā ir viena josla. Pret ribjoslām nav nekādu iebildumu.

pats 20.marts 2018 21:26
0 0 Atbildēt

TĪNŪŽI - KOKNESE ceļa projektētāju un to kas parakstīja projektu vajag pakārt ceļa TĪNŪŽI -KONESE malā citiem, tādiem pašiem projektētājiem, par biedinājumu ! Uzbūvēt pa vienai joslai katra virzienā , vietā kur platība atļauj būvēt pa divām joslām katrā virzienā , ir maigi sakot DEBĪLISMS . Priekš kā man vajadzīgs apdzīvoto vietu apbraucamais ceļš , ja es vienalga nevienu nevaru apdzīt , jo visu laiku pretī brauc kāds ! Vienkārši jāriskē ! Un daudzi tiešām riskē un ātri nokļūst citā pasaulē!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro 1

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 8

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti