iAuto vairākkārtīgi rakstīja par bīstamo neregulēto gājēju pāreju uz Asaru prospekta pie autobusu un dzelzsceļa stacijas.
Tagad tā tiek beidzot aprīkota ar gājēju luksoforiem.
Satraukumu rada šeit ieraktais stabs, visticamāk tas ir luksofora stabs, bet vai tas nav pārāk tālu no brauktuves? Turklāt šobrīd to aizsedz gājēju pārejas ceļa zīme, bet gan jau to demontēs un zīmi novietos uz luksofora staba.
Asaru prospekts Jūrmalā 27.09.2019 Foto: iAuto.lv
Vēl jau var būt arī vienkārši slikti veikts projektēšanas darbs, kas Jūrmalā ir īpaši bieži novērojams. Proti, ka iespējams redzamā stāvvieta projektā ir uzskatīta par brauktuvi. Ja tur, piemēram, apstāsies autobuss, tad labās puses luksofors vairs nebūs pārskatāms.
Asaru prospekts Jūrmalā 27.09.2019 Foto: iAuto.lv
Te varam apskatīt esošo situāciju uz 27.09.2019 virzienā uz Sloku.
Asaru prospekts Jūrmalā 27.09.2019 Foto: iAuto.lv
Asaru prospekts Jūrmalā 27.09.2019 Foto: iAuto.lv
Interesants novērojums ir ar gājēju pārejas ceļa zīmēm. Kāds varētu būt ierēdņu apsvērums, ka vienā pusē ir atstarojošais dzeltenais fons, bet otrā pusē tā nav! Varbūt ir kāds pētījums!?
Asaru prospekts Jūrmalā 27.09.2019 Foto: iAuto.lv
Bet te fotogrāfijas no Asaru prospekta virzienā uz Rīgu.
Asaru prospekts Jūrmalā 27.09.2019. Foto: iAuto.lv
Asaru prospekts Jūrmalā 27.09.2019 Foto: iAuto.lv
Asaru prospekts Jūrmalā 27.09.2019 Foto: iAuto.lv
Varbūt vienkārši pastulbs esi, nevis pētījums?
Gājēju ceļazīme vēl nav nomainīta, remonts vēl nav pabeigts, bet jau pukst
Tā pa, kā vēl nepabeidza 2019. gada janvārī Kļavu un Stērlnieku pr. krustojuma luksoforus... Bet kaut kā ieslēdza gaismas luksoforos, kā rezultātā gājējus nolika zem auto riteņiem, jo bija piemirsuši uzlikt (ieprojektēt) sarkano gaismu gājējiem. Tikai pēc mana iesnieguma Latvijas Valsts ceļiem to krustojumu uzreiz apturēja un uzlika uz dzelteno mirgojošo gaismu, kamēr novērš nepilnības. Tikai par kādiem līdzekļiem tas tika labots? Jūrmalas pilsētas. Vai kāds par to dabūjā rājienu, vai varbūt Jūrmalas gaisma to kompensēja?
Bet par redzamo situāciju Asaru pr. Ļoti pareizi, ka uzstāda ar pogu aktivizējamu regulētu gājēju pāreju, pat to . Bet zinot, ka Jūrmalas domē un Jūrmalas attīstības pārvaldē strādā neprofesionāli cilvēki, sagaidu brīnumus arī tik vienkāršā vietā. Interesanti būs, vai laika gaitā to jauno stabu pārliks uz citu vietu pēc šīs publikācijas.
Es vēl p-iemetināšu,ka te tagd mums būs pati jaunākā techoloģija.Tāteikt, Ass-simetriskais zīmējums.Jo semafors ir tikai vienā pusē.Bet otrā pusē varbūt būs speciālā 5G poga.Asaru G-punkts,tāteikt.
Tas,ka Domes aģenti slepus lasa iA,tas gan ir skaidrs.
Jo pašlaik beeeidzoot var paveikties naksnīgi izmirušo pilsētu izbraukt bez apstājas. Protams,pie zaļo 30000K/1600W ultraprožektoru apsPīdētā Dubultu Jaunā Transportmezgla uzliekot polarizējošās naktsbrilles un (obligāti) apstājoties 30m no Domes stūra.Kurš Lohiem pa godu deg 26/8 ar intervālu 50sek zaļš/25sek srakans. Garāmbraucienu ieplānojušie plkst.3-jos:AM tur stāv rindā un korī dungo šobrīd populāro p-iedziedājumu "padrirsini padedzini man,,,lai Dek..."
Viens luksofors... neticu.
Jā, luksofora signālu ilgumus un darba laikus vēl jāpalīdz noregulēt.
Pagaidām raisās tikai un vienīgi sarkasms.Gandrīz par visu,kas tur ticis beidzamajos gados paveikts.Jo tas ir darīts (apgūts,ieviests,tērēts)pa roku galam.Vnk formāli.
Protams,Assaros ir iedēstīts arī stabs,tepat uz foto tas lepni slejas debesīs..Bet pagaidām to rotā tikai G-poga.Acīmredzot,pats semafors tur būs kāds Spec pasūtījuma,tas vēl tikai top.Iespējams ka pats tas Stabs ir teleskoPisks, tas cilāsies atkarībā cik Liels džips būs tajā kabatā apstājies kā Pirmais.Es iesaku ierīkot vēl Trešo pogu- iekšā veikalā,pie stenderes.Jo būtībā tur tajā vietā būtu jā būt barjerai ar pretmērkaķu sētu,nevis pārejai.Novietojot pāreju Otrā šī krustojuma pusē,mēs atrisinātu teju visas šīs problēmas.Bet nee,idiotiem to neiestāstīt.
Uz G-ielas mums visas pilsētas garumā ir/būs tagd aš 24 luksofori.No kuriem reāli attaisnojami nakts stundās nav praktiski neviens- jo te nav satiksmes! Nu labi,varam attaisnot kādus 2gab dēļ mašīnām un kādus 3 dēļ psiholoģiskās drošības.Viss, pārējais izskatās pēc tupa biznesa par lohu naudu.Tas,ka (ja grib), tad visu var ieprogrammēt,tas skaidrs.Jautājums ir par attieksmi.