Var gadīties situācija, ka pārāk agri ieslēgts virzienrādītājs samulsina citu autovadītāju un notiek avārija. Atbildība būs jāuzņemas pat tad, ja tanī brīdī bija priekšroka.
Šādu situāciju apraksta vācu izdevums Focus, atsaucoties uz ADAC (Vācijas automobilistu klubs) un Koblencas Augstākās apgabaltiesas spriedumu.
Autovadītājs, kurš brauca pa galveno ceļu, bija ieslēdzis labo pagrieziena signālu un samazinājis ātrumu līdz aptuveni 25 km/h, lai gan atļautais ātrums tajā vietā bija 70 km/h. Krustojumā viņš sadūrās ar citu transportlīdzekli, kurš bija paļāvies uz pirmā vadītāja signāliem par nodomu nogriezties - patiesībā pirmā transportlīdzekļa vadītājs bija plānojis nogriezties 40 metrus vēlāk – kāda uzņēmuma teritorijā.
Vadītājs, kurš atradās uz galvenā ceļa iesniedza prasību apdrošinātājam, lūdzot atlīdzināt zaudējumus. Vīrieša arguments: otram nevajadzēja uzsākt braukšanu, kamēr viņš nebija pārliecinājies, ka viņš patiešām pagriezīsies krustojumā. Apdrošināšanas sabiedrība tomēr atteicās to darīt, norādot, ka avārija notikusi tādēļ, ka pārāk agri ieslēgtais virzienrādītājs un ātruma samazināšana samulsinājusi vadītāju, kurš gaidīja krustojumā.
Pirmais vadītājs vērsās tiesā, kas atbildību par avāriju sadalīja uz pusēm. Ieslēdzot virzienrādītāju un samazinot ātrumu pirmais vadītājs bija radījis iespaidu, ka nogriezīsies krustojumā, savukārt otrs vadītājs, kurš gaidīja izbraukšanu, nedrīkstēja paļauties tikai uz faktu uz faktu, ka pirmais ieslēdzis pagriezienu.
Tam klaunam pagrieziena rādītājs bija jāieslēdz krustojuma vidū un ne ātrāk ja viņš gribēja nogriesties nākamajā nobrauktuve. Tā vismaz kādreiz mācīja skolā.