Kurzemnieki Vidzemē nenobijās

 
16.septembris 2009 0:00

Latvijas AutoStils Rallija supersprinta kausa izcīņas priekšpēdējais posms Smiltenē, Tepera trasē sagādāja uzvaru Kārlim Nebaram (4WD+), Jānim Ivanovskim (4WD), Jānim Kārkliņam (1600+), Atim Riekstiņam (1600), kā arī Edgaram Balodim (2WD Open), Intam Jeršovam (4WD Open), Ralfam Sirmacim (kroskarti) un Edgaram Trallam (VAZ Open). U18 jauniešu vērtējumā panākums Atim Līcim. Atsevišķās klasēs uzvarētāji jau zināmi priekšlaicīgi, citās – maksimāla intriga pirms pēdējā posma.

AutoStils Rallija supersprints Smiltenē viesojās pirmo reizi. Gan sportisti, gan seriāla rīkotāji īpaši atzīmēja lielisko darbu, ko bija paveikuši sporta kompleksa „Teperis” speciālisti, sagatavojot interesantu trases konfigurāciju un noturīgu trases segumu vietās, kur to neklāja asfalts. Trase bija praktiski atjaunots 2004. gada standartauto rallija ātrumposms – ātrs, tehniski viltīgs un skatītājiem baudāms.

Par spīti supersprinta ieceļošanai Vidzemē – tālu no līdzšinējām sacīkšu norises vietām – dalībnieku skaits joprojām pārsniedza 100 sportistu atzīmi. Startēja ne tikai valsts centrālās daļas un Vidzemes sportisti – plaša delegācijas ieradās no Kurzemes. Turklāt viņiem veicās lieliski – vairākas godalgas devās tieši Kurzemes virzienā.

Sportiski Smiltenes posms saasināja intrigu vairākās klasēs. 1600 klasē pēdējos divos posmos lielisku ātrumu uzņēmis Atis Riekstiņš, tuvojoties seriāla līderim Raivim Bartušauskim. Lai arī 4WD+ klasē uzvaru guva kopvērtējuma līderis Kārlis Nebars, viņa pozīciju pēdējā posmā joprojām apdraudēs Ints Jeršovs. 2WD Open klasē Edgara Baloža uzvara izvirzījusi viņu kopvērtējuma vadībā un, ja līdzšinējais līderis Dainis Ansons būs gatavs startam pēdējā posmā, viņam būs smaga kauja ar Balodi par Latvijas kausu.

Visdramatiskākā situācija 1600+ klasē – Jānis Kārkliņš pēc uzvaras Smiltenē izlīdzinājis punktu skaitu ar līdzšinējo līderi Sandi Laukšteinu – abiem pa 374 punktiem. Tātad pēdējā sacīkstē oktobra nogalē aprēķini būs vienkārši – kurš no abiem ātrākais, tas Latvijas kausa ieguvējs!

Tikmēr atsevišķās klasēs jau zināmi vai gandrīz zināmi jaunie uzvarētāji. Neaizsniedzams saviem konkurentiem 4WD klasē kļuvis Jānis Ivanovskis. Uzvaras visos līdzšinējos startos ļāvušas sasniegt Latvijas kausu arī VAZ Open klases braucējam Edgaram Trallam. Praktiski neuzveicams 4WD Open klasē ir Ints Jeršovs, bet tikai teorētiski atņemama Latvijas kausa uzvara ir Ralfam Sirmacim. Intrigas zudums cīņā par pirmo vietu gan neatslābinās cīņu spraigumu pēdējā posmā, jo praktiski visās minētajās klasēs jāaizvada nopietna cīņa par pārējām godalgotajām vietām! Latvijas kausa izcīņas pēdējais posms notiks 25. oktobrī sporta kompleksā 333 pie Rīgas. Sportisti jau brīdināti – trases konfigurācija ievērojami atšķirsies no līdz šim piedzīvotajiem variantiem, tāpēc izmantot iepriekšējo posmu pieredzi varēs minimāli!

{page}
 


Foto: Dace Janova, aģentūra "4 Rati"

{page}


Foto: Dace Janova, aģentūra "4 Rati"

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti