Renault paliks «Formula 1»

 
16.decembris 2009 15:16

Renault ir pieņēmis lēmumu turpināt dalību „Formula 1” sacensību seriālā, un uzsāk stratēģisku sadarbību ar Genii Capital, Luksemburgā bāzēts uzņēmums, kas specializējies jaunajās tehnoloģijās, zīmolu vadībā un autosportā.

Genii pārņem lielu daļu Renault F1 komandas akcijas, un turpmāk to vadīs abi partneri kopā. Rīcības vēstuli plānots parakstīt 2010.gada sākumā.

2010.gadā komanda saglabās savu nosaukumu, identitāti un galvenās iezīmes, kas ļāva tai gūt panākumus 2005. un 2006.gadā. Dzinējus komandai turpinās piegādāt uzņēmums Viry-Chatillon, kurš 2010.gada sezonā apkalpos arī Red Bull Racing.

Pēc 35 gadiem, kas pavadīti sportā, Renault paziņo par jaunu fāzi F1 programmā, kas saistīta ar izmaksu efektivitāti. Formula 1 ir lielākais notikums autosportā ar lielāko TV auditorijas skaistu un masu mediju pārklājumu. Renault tomēr uzskata, ka dalībai Formula 1 seriālā ir liela nozīme zīmola atpazīstamības veicināšanai un tēla veidošanai visā pasaulē, kas ļaus veiksmīgāk sasniegt organizācijas izvirzītos mērķus.

Bernards Rejs (Bernerd Rey), Renault F1 komandas prezidents: „Es esmu ļoti priecīgs, ka Genii Capital būs mūsu jaunais stratēģiskais partneris. Esmu pārliecināts, ka viņu entuziasms un biznesa pieredze radīs jaunu vērtību gan komandai, gan personālam, gan mūsu partneriem. Visi kopā mēs vēlamies cīnīties F1 augstākajā līmenī. Šodienas paziņojums apstiprina arī Renault ticību vadošajām sporta institūcijām veicināt F1 attīstību.”

Šis lēmums parāda ne tikai Renault cieņu pret saviem faniem visā pasaulē, darbiniekiem Enstone un Viry, FIA, FOA un FOTA, bet arī ticību tam, ka jaunu tehnoloģiju ieviešana veicinās pozitīvu rezultātu. „Formula 1 jaunie noteikumi ļaus Renault vairāk izklaidēt savus fanus. Mēs parādīsim Renault prasmes, ja runa ir par ekonomiskām automašīnām savienojumā ar perfektu izpildījumu,” norādīja Bernards Rejs, Renault F1 prezidents.

Ir īstenoti nozīmīgi izmaksu samazināšanas pasākumi (pateicoties kolektīvam darbam FOTA ietvaros), kas jau šobrīd ievērojami samazinājuši operatīvās izmaksas. Tā kā daļa akciju pārdotas Genii Capital, Renault Grupas dalība Formula 1 sacensību seriālā turpmāk finansiāli būs iespējama. Papildus tam – jaunā partnerība ļaus novirzīt resursus ilgtspējīgai attīstībai augstākajā līmenī, kā arī ļaus modernizēt komandas vadību.

Renault pārstāvniecība Baltijā

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti