F1 jaunās sezonas spēkrati III daļa: "Marussia" un "Lotus" (+ foto)

 
Norberts Dambis speciāli iAuto | 25.februāris 2014 16:38

Noslēdzošajā jeb III daļā par F1 jaunās sezonas spēkratiem aplūkosim Marussia un kā pēdējo atklāto - Lotus formulu.

Foto: formula1.com

Marussia MR03 - Marussia ir vairāk  kā gandarīti par sadarbību ar jaunajiem tehniskie partneri Scuderi Ferrari, kuri komandu apgādās ar jaunajiem 1.6 litru V6 turbo dzinējiem, KERS sistēmu, pilnu transmisiju un dažādas papildus sistēmas labākai sacīkstes aizvadīšanai.

„Mēs esam vairāk kā gandarīti par mūsu jauno sadarbību ar Scuderi Ferrari,” sacīja komandas direktors Džons Alfreds Būts (John Alfred Booth). „Viņi ir profesionāļi un ir pilnībā atbalstījuši mūs no paša sākuma. Tur ir lieliska sadarbība starp divām tehniskajā grupām visās jomās un tas ir liels izaicinājums integrēt jaunu formulas dzinējspēku salīdzinoši mazpieredzējušai komandai.”

Marussia, kuri konstruktora kausā finišēja 10. Vietā, neiegūstot nevienu punktu, saglabājusi iepriekšējās sezonas pilotu sastāvu – francūzis Džules Bianči (Jules Bianchi) un brits Maks Čiltons (Max Chilton)

„Džulesa un Maksa paturēšana komandā ir artkārtīgi vērtīgs solis sezonā, kurā viss ir kā miglā tīts,” sacīja galvenais komandas inženieris Deivs Grīnvuds (Dave Greenwood). „Tai pašā laikā tas padara tālāko lēmumu pieņemšu daudz vieglāku, jo no efektivitātes viedokļa mums ir divi jauni un perspektīvi bracēji, kuri palīdzēs komandai tikai izsisties.”

Foto: formula1.com

Lotus E22 – Lotus kā pēdējā komanda prezentēja savu formulu, kas notika otrajos pirmssezonas testos Bahreinas trasē, kur formulas ātrumu demonstrēja Romeins Grožāns (Romain Grosjean).

Pēc pirmajiem formulas testiem Bahreinā atklājās dzinēju defekti no galvenā komandas dzinēju piegādātāja, Francijas autobūves kompānijas „Renault,” taču par cik komanda atšķirībā uz citu komandu fona kilometrāžas ziņā nav daudz zaudējusi, cer atgūt noslēdzošajos testos, kuri notiks no 27. janvāra-2. martam, Bahreinas trasē.

Līdzīgi kā „Williams,” arī „Lotus” ir skopa savos komentāros par formulu, jo gatavošanās testiem un sezonas pirmajam posmam komandai medijiem neatliek laika tikai uzsverot faktu, ka visas tehniskās izmaiņas jau ir zināmas un sezonas būs neparedzama.

Komanda savu pirmssezonas posmu uzsāka bez tā komandas vadītāja Ērika Buljē (Eric Boullier), kurš nu jau atrodas „McLaren” komandas paspārnē kā sacīkšu direktors, ko apstiprina arī pats francūzis. Uz doto brīdi pie komandas „stūres” atrodas tās līdzīpašnieks Džerārds Lopez (Gerard Lopez).

Foto: f1fanatic.co.uk

Foto: f1fanatic.co.uk

Citi raksti no šīs sērijas:

F1 jaunās sezonas spēkratu apskata I daļa šeit

F1 jaunās sezonas spēkratu apskata II daļa šeit

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti