«Hyundai» iepazīstina ar SUV konceptautoi pirms tā pirmizrādes Ženēvas autoizstādē 2

 
26.februāris 2009 10:45

Šā gada 3. martā Ženēvas Salon International de L’Automobile autoizstādē Hyundai Motor Company prezentēs jauno konceptautomobili, kura pirmie attēli nupat publicēti. Šis novatoriskais automobilis demonstrē jauno SUV automobiļu dizainu, kas tika izstrādāts uzņēmuma Eiropas dizaina centrā Riselsheimā, Vācijā.



Jaunā automobiļa HED-6 pasaules pirmizrāde notiks uz Hyundai stenda galvenās skatuves, kur debitēs vēl divi šī zīmola automobiļu jauninājumi. Izstādē pirmo reizi tiks demonstrēta jaunā, B-segmenta i20 trīsdurvju versija, kas papildina Hyundai mazās klases automobiļu piedāvājumu. Savukārt automobilī i30 blue varēs apskatīt stop-start tehnoloģiju, kas pirmo reizi izmantota Hyundai sērijveida modelī. Šī tehnoloģija ievērojami samazina degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu.

HED-6 konceptautomobilis

Hyundai Eiropas dizaineru komanda ir nosaukusi HED-6 par „pilsētas klejotāju – kontrastainu automobili kontrastu pilnai pasaulei”, kas radīts, ietekmējoties no lielāko Eiropas pilsētu, piemēram, Berlīnes, Parīzes un Londonas, kultūrām.

HED-6 apvieno spēcīgu dizainu ar funkcionalitāti, padarot automobili ērti lietojamu gan pilsētā, gan ārpus tās. Eksterjerā izceļas izliektas līnijas, sešstūrains priekšējais režģis un iespaidīgi priekšējie lukturi. Drosmīgo izskatu papildina 21 collu vieglmetāla diski. Aizmugurējā loga trīsdimensionālā, elegantā forma tiek panākta, stikla vietā izmantojot augstas kvalitātes Lexan plastiku. Lai uzsvērtu dinamiskās, plūstošās līnijas, dizaineri radījuši speciālu Ice Blue virsbūves krāsu ar modernu pigmenta efektu nevainojamam spīdumam.

Automobilis HED-6 ir aprīkots ar LED dienas braukšanas gaismām un 175 ZS, 1,6 litru GDi turbodzinējs, kas sniedz priekšstatu par Hyundai SUV automobiļu nākamo paaudzi.

Hyundai Motor Europe viceprezidents Allan Rushforth saka: „HED-6 ienes pavisam jaunas vēsmas Hyundai SUV klāstā. Tas apvieno robustu eksterjeru ar dabisku un elegantu interjeru, radot pievilcīgu komplektu, savukārt tā jaunākās paaudzes dzinējs uzsver Hyundai tīro tehnoloģiju filozofiju.”

i30 blue

Hyundai nolēmis apzīmēt visus zema izmešu līmeņa transportlīdzekļus, kas tiks izlaisti visā pasaulē, ar vārdu blue - sākot ar i30. Tādējādi Nosovicē, Čehijā, ražotais i30 būs pirmais sērijveida automobilis, kas leposies ar blue marķējumu – i30 blue.

Lai demonstrētu uzņēmuma vēlmi samazināt transportlīdzekļu radīto CO2 izmešu daudzumu, kā arī savu klientu izmaksas, Hyundai pirmo reizi sērijveida automobilī izmantos ISG tehnoloģiju (Idle Stop and Go). i30 blue būs nevainojami piemērots braukšanai pilsētā – dzinējs tiks automātiski izslēgts, ja auto stāvēs uz vietas. ISG sistēma izmanto modernu startera motoru, kas savienots ar ECU (dzinēja vadības bloku), kas nepārtraukti kontrolē automobiļa stāvokli. Jāatzīmē, ka šī tehnoloģija ar 1,6 litru benzīna dzinēju aprīkotā Hyundai automobilī samazina degvielas patēriņu par 7% salīdzinājumā ar oficiālā kombinētā cikla rādītājiem. Turklāt tā sasniedz zemu CO2 izmešu daudzumu – 142 g/km, ja standarta i30 ar 1,6 litru dzinēju, tas ir 152 g/km.

i30 blue būs pieejams pie autodīleriem jau šī gada vidū gan kā piecdurvju hečbeks, gan ar universāla virsbūvi, dodot iespēju izvēlēties 1,4 litru vai 1,6 litru benzīna dzinēju. Sekojot i30, arī citi modeļi Hyundai jauno automobiļu klāstā tiks piedāvāti ar moderno ISG tehnoloģiju.

i20 trīsdurvju versija

2009. gada otrajā ceturksnī tirdzniecībā būs pieejams jaunais trīsdurvju i20, kam paredzēta nozīmīga loma Hyundai zīmola izaugsmē un tirdzniecības veicināšanā Eiropā. i20 līnija ir ieguvusi papildinājumu, kam ir zemāka cena, tādējādi šis jauneklīgais un sportiskais trīsdurvju variants paplašinās Hyundai piedāvājumu lielākajā augošajā segmentā Eiropā.

1967. gadā dibinātais Hyundai Motor Co. ir izaudzis par piekto lielāko autoražotāju pasaulē jau kopš 2007.gada un ietver vairāk nekā divdesmit meitas uzņēmumus un saistītos uzņēmumus. Uzņēmumā kopumā strādā vairāk nekā 75 000 cilvēku. Hyundai Motor ir 2008.gadā ir pārdevis aptuveni 2.8 miljonus transporta līdzekļu visā pasaulē. Hyundai automobiļi ir nopērkami aptuveni 6000 pārstāvniecībās un autosalonos 193 pasaules valstīs. Papildu informācija par Hyundai Motor Co. uzņēmumu un produktiem ir atrodama www.hyundai-motor.com un www.hyundai.lv. 

Hyundai Latvijā ir trīs dīleri - Skandi Motors, Skandi Motors filiāle „Liepāja” un Autohalle. Papildu informācijai:
 
Visi komentāri
 
267280. viesis 27.februāris 2009 12:44
0 0 Atbildēt

Diemžēl, krīzes laikā nekas labs autobiznesa lietās nenotiek. Pats arī savulaik biju iecerējis VĒL LABĀKOS laikos nomainīt Sonatu pret jauno Genesis . Izskatās, ka nesanāks. Jāgaida nākamais "trekno" gadu turpinājums, tad varēs pasapņot par moderniem konceptiem. Pagaidām jādomā par resursiem esošajiem auto.

267292. viesis 27.februāris 2009 16:48
0 0 Atbildēt

«Hyundai» iepazīstina ar SUV konceptautoi pirms tā pirmizrādes Ženēvas autoizstādē

laps virsraksts

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO)

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO) 3

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf zaudē visvairāk saražotā auto titulu Vācijā 12

Golf vairs nav visvairāk saražotais auto modelis Vācijā, tomēr šis tituls joprojām paliek pie Volkswagen. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti