Nissan Almera: sievietes viedoklis 51

11.novembris 2002 0:13

Kā izteicās kāda iAuto lasītājiem labi pazīstama persona - tagad jums būs iespēja uzklausīt arī sievietes viedokli... Par ko? - Par jauno Nissan Almera, kas no konveijiera noripojusi nepilnu mēnesi atpakaļ.

Firma NORDE jauno Almeru iAuto testēšanai piešķīra uz divām dienām ar pilnu bāku benzīna un laimīga ceļa vēlējumiem. Mans uzdevums, savukārt, ir pastāstīt jums par brauciena laikā gūtajiem iespaidiem. Teikšu uzreiz, ka jēdziens "sievietes viedoklis" šoreiz tiešām izpaudīsies mazāk tehniskos jēdzienos, vairāk vispārējā sajūtu atstāstā. Vispirms neliela iepazīšanās ar veiktajiem uzlabojumiem, bez kuru apstāsta nu nekādi neiztikt. Būtiskas izmaiņas ir skārušas auto priekšējos un aizmugurējos bamperus, pielīdzinot to formu Primerai, un priekšējās radiatora restītes rūtis tagad veidotas bišu šūnu veidā. Priekšējos lukturos zem dzidrinātas lēcas apvienota četru apaļo sudraboto lampu sistēma. Bāzes versijai 15" riteņi ar jauniem dekoratīvajiem diskiem. Augstāka aprīkojuma līmeņa auto, ar kādu braucām arī mēs, aprīkots ar 16" vieglmetāla diskiem. Būtiskākā interjera iezīme ir N-Form kokpits ar 5" šķidro kristālu displeju un viduskonsolē apvienotu audiosistēmas un klimatkontroles vadības paneli. Ļoti vienkārši apgūstams lietošanai. Almera ieguvusi arī četrspieķu stūri, jaunus sēdekļu pārvalkus, jaunu ātrumpārslēga rokturi un citus uzlabojumus. Elegantāku izskatu ieguvis mērinstrumentu panelis ar hromētiem ietvariem. Vienīgais, kas pilnīgai laimei šeit būtiski pietrūkst - antiradars un/vai kruīza kontrole. Nolēmām mašīnīti izmēģināt "pa īstam" nevis vien pilsētas režīmā, tādēļ kopā noskrējām mazliet vairāk par 400 km. Izmēģināti tika dažādi braukšanas režīmi. Lai gan šai Almerai ir automātiskā kārba, kas daudziem izraisa iebildumus kā "nesportiska", par 1,8 l dzinēja (116 Zs), uzrāvienu nevarētu sūdzēties. Uz šosejas apdzīšanu var veikt bez jebkādām problēmām un līdz 100 km/h ieskrienas 10,8 sekundēs. Auto uz ceļa turas droši un stabili pat pie 130 km/h. Ar lielāku ātrumu eksperimentēt gan neatļāvos. Pie 120 kilometriem stundā gan šķita, ka dzirdama "kaut kāda svilpošana". Aerodinamika? Pilsētā mašīna veikli manevrētspējīga, dinamiska un viegla. Īpaši uzsveramas jutīgās bremzes, pie kā nācās pierast. Tā kā nakti pārlaidām vairāk uz mūsu mazās valstiņas Ziemeļiem, piedzīvojām arī nelielu salu, ko Almera izturēja lieliski. Auto "pieleca" nekavējoties; arī stiklu sildītāji savu uzdevumu veica godam. Tuvāk Rīgai iekļuvām pamatīgā slapjdraņķī, kur pārbaudījumu ne visai apmierinoši izturēja slotiņas, kas gurkstēja un īsti labi pa stiklu slīdēt negribēja. Ja pirktu šādu mašīnu - slotas būtu jāmaina. Lorupes gravā uz pāris centimetru bieza tikko sasniguša balta, skaista sniega izmēģinājām ABS sniegtās priekšrocības, kas lieliski ļauj šo auto vadīt pat strauji bremzējot. "Šķērsām" mašīnu nolikt būtu diezgan pagrūti. Arī Air bags, paldies Dievam, palika neskarti. Secinājums - pret auto vadāmību nekādu pretenziju nav. Ja cilvēks nepērk auto, lai visu laiku "štepselētu" un brauktu sporta režīmā - ideāls auto. "Automāta" komfortablo braukšanas stilu vēl papildina ērtais salons, par ko gribētos pastāstīt sīkāk. Šis nebūs no tiem auto, kur aizmugurē sēdošie varēs ērti iztiept kājas un atlaisties kā mīkstā dīvānā - kājām vietas aizmugurē nav īpaši daudz. Bet tas arī laikam ir vienīgais mīnusiņš salonam. Visādi citādi - super ērts un pārdomāts iekārtojums. Ļoti ērti priekšējie sēdekļi, piemēroti garu ceļa gabalu mērošanai. Patīkams sīkums - virs priekšējā stikla iestrādāts izpolsterēts briļļu maciņš, kas lēni atveras, uzspiežot. Netālu no ātruma pārslēga paredzēta vietiņa divām glāzītēm... Blakussēdētāja saulessargā - spogulītis ar lampiņu katrā pusē. Vadītāja spogulītim lampiņas laikam nevajag. Arī visi "vadības kloķi" ērti aizsniedzami. Visu augstāk minēto apkopojot varam secināt, ka jauns auto tomēr ir un palik jauns auto. BET... Arī jaunus auto mēs varam salīdzināt pēc dažādiem parametriem. Spriedums gan vairāk vai mazāk būs subjektīvs. Ja šādu auto piedāvātu man - es to labprāt sauktu par savu. Protams, Almerai pieejamas arī vairākas citas modifikācijas - ar manuālo kārbu, 1,5l benzīna dzinēju, kam griezes moments palielināts par 6%, jauda par 9%, saglabājot līdzšinējo benzīna patēriņu - 6,6l un 100 km. Apmēram pēc pusgada būs piejami arī divi dīzeļdzinēji - 1,5l common-rail ar 82 Zs un 185Nm pie 2000 apgr./min un 2,2l dīzeļdzinējs ar 110 Zs. Radīsim iespēju ar tiem iepzīstināt arī Jūs. Ar Nissan Almera vizinājās Lienīte Lapsa Foto: Redaktors / Canon PowerShot A20
 
Visi komentāri
 
48257. viesis 11.novembris 2002 0:30
1 0 Atbildēt

Par auto nopietnību var spriest pēc tāda sīkuma kā skrūvju skaits riteņiem. 4 gab. ne par ko nopietnu neliecina

48259. viesis 11.novembris 2002 8:28
0 0 Atbildēt

Edzuli

tad jau jebkurš sūda džips ieliek BMW kloķi,jo tiem ir 6 skrūves :)

48264. viesis 11.novembris 2002 9:17
0 0 Atbildēt

man edzula izteikums liekas muļķīgs. Patiešām.

48265. viesis 11.novembris 2002 9:22
0 0 Atbildēt

Edzuli: Man bija viens draugs, kurs verteja auto pec stures izskata...:) :)

Bet kas attiecas uz Nissan, tad varbut subjektivi, bet nu nepatik man sis masinas. Vai nu pilnigi bezpersoniska peleciba (Almera) vai ari firmas sejas meklejumi beidzas ar atbaidosu viepli, murgainu datora menu algoritmu un neertu merinstrumentu paneli (Primiera).

48290. viesis 11.novembris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

A kaada starpiiba Almera, Vectra, Mazda utt. Viss ir peleeciiiba un bezgaumiiba. Visa taa staastiishana cik nu kursh tur ir eleganti labs un skaists un tik izcils ir pilniigs sviests, vieniigajs kas ir vajadziigs - lai cilveecinji peerk tos auto...

48293. viesis 11.novembris 2002 9:59
0 0 Atbildēt

Vau, vēl vakar redzēju vienu jauno nissanu un tas, nadags, klābēja tikpat skaļi, kā mans 86.g. pasātiņš:)

Redaktors 11.novembris 2002 10:05
1 0 Atbildēt

Nu tikai nevaig - jaunā Almera tiešām negrab!

48319. viesis 11.novembris 2002 10:13
0 0 Atbildēt

khm, es jūtos nobālis, kaut gan jātzīst ka savā laikā esmu ieguvis meistara dipomu auto remontos un apkopēs, pat nedaudz studiju laikos pa vakariem pastrādājis minētajā jomā un tomēr ..griezes moments palielināts par 6%, jauda par 9%, saglabājot līdzšinējo benzīna patēriņu ..šitik tehniski, izsakot savu subjektīvo vērtējumu un viedokli, nemācētu uzrakstīt ;)) es noteikti šen vairs neesmu experts auto lietās, tomēr no mārketinga viedoļa NORDEi šis nav slikts veids kā mēģināt piepucēt sava auto krāsas.

"Rekāmas patērētāja" viedoklis - biku vieglāk, biku subjektīvāk un kritiskāk, citādi es nenoticu tam kas rakstīts, "nejauši izvēlēta testētāja" iespaidu aprakstā ;)

48321. viesis 11.novembris 2002 10:15
0 0 Atbildēt

uupizz

Tev visa dzīve ir pelēka? Ja vēlies aplūkot pelēcīgo Mazdu, iepēti rakstu par RX-7. :-)

48343. viesis 11.novembris 2002 10:49
0 0 Atbildēt

iauto jātaisa konkurss, balva - auto testēšana, pienākums - raksts par iespaidiem.

48353. viesis 11.novembris 2002 11:05
0 0 Atbildēt

2 Cartman_626. Tu laikam nesaprati par ko iet runa. Man nav veeleeshanaas ar tevi te diskuteet, tachu paveero jauno autinju dizaina liinijas un atshkjiriibas tehniskajaa zinjaa, un tad runaa kam ir peleeka dziive utt. Starpcitu, ar ko atshkjiras Mazda rx7 no paareejiem? Ar kraasu un izmeeriem? Varbuut ir kaada buutiska atshkjiriiba? Paraadi man vietu tajaa rakstaa kur izpauzhaas mazdas rx7 personiigums.

Par peleeciibu veel. Man patiik vecaakas mashiinas, ar smuku dizainu, ar lieliem un jaudiigiem motoriem. Man patiik dazhaadiiba. Cartman_626, kur ir dazhaadiiba starp manis nosauktajiem autinjiem: Opec Vectra, Nissan Almera, Mazda 6, Citroen C5. Sheit es domaaju dizainu un tehniskos parametrus. Uzreiz piekriitu ka Citroen dizaina zinjaa ir atshkjiriigaaks. Kur ir dazhaadiiba, taada, peec kuras uzrreiz var pateikt - oooo, tas jau ir taads un taads auto.... m?

48387. viesis 11.novembris 2002 11:30
0 0 Atbildēt

vispaar jau smiekliigi - bet, diemzheel vai par laimi, razho arii taadus auto kaa Almeras, Vectras un Mazdas, ne tikai vecus amerikaanjus. Un taas mashiinas arii paardod. Un paardeveeji, kaa zinaams, meedz taisiit reklaamas. Personiski man arii pie sirds iet amerikaanju auto, bet taapeec es nevaru nevienu sliktu vaardu teikt par sho Almeru. Nesaprotu tos (friday), kas nesaprot shaadu akciju un rakstu pamatideju... phe!

48425. viesis 11.novembris 2002 11:54
0 0 Atbildēt

to edzulis:

;-)

100% pievienojjos Qued.

to Romiqe:

Par Nissan mēraparātiem varētu piekrist - nu nevajadzēja tos likt pa vidu, viss pārējais tavā tekstā liek domāt, ka Tu esi kādas konkurējošas markas pārstāvis latvijā... ;-) ...regulāri komentāri par to cik Primera esot šausmīga...

----------------

Par grabēšanu - manā 1997 Almerā joprojām nekas nav sācis grabēt. Nezinu, kā jaunajām Almerām, taču vecajai ir samērā švaka skaņas izolācija no āra skaņām - priekšējās riepas var dzirdēt ļoti labi ;-(.

Bet tā pa 5.5 gadiem ir bijis viens ražotāja defekts - salūza viena detaļa priekšējiem logu tīrītājam. Pirmā Almera ir labs auto cilvēkiem, kuri nevēlās izlekt bet vēlas ļoti kvalitatīvu un uzticamu auto.

Redaktors 11.novembris 2002 12:32
0 0 Atbildēt

to Specialists:

šoreiz Almera ir gajusi uz priekšu, tiešām, braucot pa bruģi - neko nedzird. ir pat tada sajūta, ka brauc ar lielu, labi pakotu auto - skaņas izolācija tagad ir līmenī.

48534. viesis 11.novembris 2002 13:48
0 0 Atbildēt

Kiska. Ok. Jautaashu tad shaadi. Ar ko paardeveejs vareetu mani paarliecinaat par to, ka man savs 1997 gada Chrysler Vision buutu jaamaina pret 2002 gada Nissan Almera? Ko es ieguustu?

48539. viesis 11.novembris 2002 13:53
0 0 Atbildēt

Pie taa visa. Es nevienaa vaardaa neesmu pateicis, ka shaadas testa akcijas ir suuds un ka ALMERA REAALI ir suuds. Neteicu tach, vai ne? Es gribu redzeet to, ar ko tas auto vareetu buut labaaks par maneejo tagadeejo braucamo. Ar ko?

48541. viesis 11.novembris 2002 13:54
0 0 Atbildēt

absoluuti neko - kursh tad grib Tevi paarliecinaat mainiit jau esoshu auto, kas Tev patiik?

es, kam pashai nav auto, gan tagad padomaashu un paskatiishos - ko pirkt un kaapeec - tur tas suns aprakts

48559. viesis 11.novembris 2002 14:13
0 0 Atbildēt

Elementaara reklaamas logjika - paarliecinaat pateereetaajus par nepiecieshamiibu kljuut par potenciaalajiem pirceejiem. Atmetot visas liizinga atlaizhu iespeeju speeles un daavanu sasoliishanas... kas paliek?

48566. viesis 11.novembris 2002 14:27
0 0 Atbildēt

to: Specialists 2002-11-11 11:54:17

Laikam jau tiesam izklausos aizspriedumains, bet, goda vards, merinstrumenti pa vidu ir nepraktiski (es pilauju iespeju, ka letak, nemot vera kreiso/labo stures izvietojumu), bet man tik tiesam trakoti, nebaidisos si varda, riebjas jaunas Primieras dizains. Biskuc konservativak, bet pretigi izskatas jaunas Vektras izbrinitais purns. Lai nedomatu, ka esmu aizpriedumains ari pret Opel, tad neskatoties uz stazu man liekas loti tikams un sabalansets Omegas dizains. To gan nevar teikt par nissan vienigais modelis vinu vesture, kurs man skiet saviem gadiem atbilsosi labs ir Bluebird.

48608. viesis 11.novembris 2002 15:15
0 0 Atbildēt

...vot tikai cipari truukst par kaadiem var iegaadaaties to auto... Kaut gan laikam jaaiet uz salonu un tad jau sarunaas. Es pirms preciizi diviem gadiem (bez meenesha) Nordee iepirku auto ar kuru cilveeks veel tagad brauc, ja nemaldos sarullejis ap 50 tuukst. juudzeem. Un ar cipariem tur viss ir kaartiibaa, ja sarunaa....

48711. viesis 11.novembris 2002 16:54
0 0 Atbildēt

Nu neizskatās šis raksts par sievietes viedokli ar visādiem tur 6 un 9 % un to, kādi modeļi būs pēc pusgada un gada. Slēptā reklāma ta ir, kungi :)

48762. viesis 11.novembris 2002 17:51
0 0 Atbildēt

Tā, kas grabēja nebija almera, bet laikam tā stūrainā Premiere, iespējams, ka bija sasists kaut kas kaut kur, bet skaņa nelikās pieņemama un es jau arī neteicu, ka mans pasātiņš skaļi grab. Bet tik jaunai mašīnai tādam troksnim nevajadzētu būt.

48769. viesis 11.novembris 2002 17:59
0 0 Atbildēt

Nu bet vai tad ar tām skrūvēm tā nav? Citu argumentu nespēju saredzēt :D

48787. viesis 11.novembris 2002 18:48
0 0 Atbildēt

edzulis- turpinot tavu domu sanaak ka visrulziigaakais transporta liidzeklis ir... dzeltens ikaruss!!! :)

(btw. me konkreeti reec, pa shaadu noverteeshanas metodi) Imho skruuvju skaits (lielaakoties) ir proporcionaals mashiinas svaram, kaa arii tam laikam bija noziime pie speeku sadaliijums uz katru no skruuveem, jo dazhaa gadiijumaa vinsh bija vienmeeriigaaks, nekaa citaa, bet es par to neesmu paarliecinaats. :))

48814. viesis 11.novembris 2002 19:52
0 0 Atbildēt

Shajaa rakstaa es nepiekriitu viedoklim, ka autinjam truukst antiradara. Nevajag paarkaapt atljauto aatrumu, tad sho ieriici nevajadzees!

48833. viesis 11.novembris 2002 22:05
0 0 Atbildēt

Man patiik Tengizs. Vins stingri pieturas pie sava stila un bliez vienmer pareizos komentus. Cienu ka Rubiku.

48836. viesis 11.novembris 2002 22:26
0 0 Atbildēt

Andric, saulstarinj, Tev un tiem kam veel nav pieleecis - shii ir nevis sleeptaa, bet gan atklaataa reklaama. Taa gadaas - tici vai ne, bet autofirmas meedz izmantot shaadu manieri un zhurnaalisti naak pretiim. Un, ja es nebuutu piemineejusi "visaadus 6 un 9", kas gan taisniibu sakot ir nepiecieshams, rakstot par auto - man atkal paarmestu tukshu chivinaashanu. Jeb Tu domaa, ka sieviete neprot lasiit "manuaaljus"...? :)

To Tengizs: nu nemoralizee nu :) neesmu no tiem, kas brauc paarlieku aatri - driizaak man svariigi, lai nenokjer par tiem pashiem +10 uz taisnas shosejas.

48861. viesis 12.novembris 2002 9:22
0 0 Atbildēt

kiska:

:)) šo akciju un rakstu pamatideja - pārdot vairāk konkrētās sugas automobīļus.

vai es ar vienu vārdu teicu ka nesaprotu vai ka nevajag šāda tipa rakstus? vajag. es tikai kritiski skatos uz tām niansītēm, kas sabojā jēdzienu "subjektīvs viedoklis" - šos pašus skaiļus, šos pašus slavinājumus, N-Form kokpits, sudraboto lampu sistēma, četrspieķu stūri u.c. - man noteikti stāstīs veikala pardevējs un sitīs pie krūts pārliecinot, ka tas ir pats lieliskākais risinājums šajā sezonā (un turpmākajās četrās). Tādēļ arī lūgums, vairāk osevis, bet mazāk no reklāmas bukletiem, lai tie paliek pārdevējiem :)

48877. viesis 12.novembris 2002 9:44
0 0 Atbildēt

nu 1.kaart jauna maashiina ir jauna mashiina (ja vien protams tas nau kaukaads Toljatii shedevrs).

2.kaart ir daudz cilveeku kuri dziivee nav tik ljoti paarnjemti ar auto lietaam ka lielaakaa dalja iauto lasiitaaju un vinjiem auto ir vaidziigs lai paarvietotos no punkta a uz punktu b ar zinaamaam ertiibaam utt nevis pusdienu diskuteetu pa kaukaadiem mistiskiem cipariem - paatrinaajumiem, jaudu, griezes momentu utt. taa kaa shiem cilveekiem rakstaa mineetais auto i ljoti normaals un piemeeroc.

un galu galaa - cik no tiem kas sho auto noliek kaa neeertu, leenu utt ir ar to braukushi un vispaar var atljauties kautko labaaku????

48907. viesis 12.novembris 2002 10:22
0 0 Atbildēt

Pirms nopirku savu auto izbraukaaju gandriiz visus riigas auto veikalus. Kas tikai nebija jaanoklausaas par jauno autinju visaadiem labumiem un ekstraam. Bija arii absurdi dazhaadi. Bet nu tas lai paliek, negribu nevienu vainot muldeeshanaa vai kaa savaadaak. Daudzaas vietaass interesanti bija tas, ka raadot mashiinu, staastot par vinju un izmeegjinot braucienaa, paardeveejs visu laiku censhaas iegalvot, ka tieshi shii mashiina ir taa ritiigaakaa, eertaakaa un labaakaa, ja es ieminos - nu kaukaa leens tas auto, jamais saka - pieradiisiet... Normaali ne?:) Ja bija dinamisks auto, tad vai nu salons bija suudiigs, vai cena pa lielu, vai arii pirkshanas noteikumi suudiigi. Izbraukaajos ar chrysleru 300.... uz veikalu nebraucu, vizinaajos ar paziistama cilveeka auto... nu patika man dizains un taa..., pameegjinaaju chrysler concorde.. arii labs..., sanaaca aizbraukt uz volvo veikalu un ieseesties chrysler vision (jamais tur paardevaas lietoto auto placii). Deelj vecaa dizaina, deelj mazaas cenas, deelj veel viskautkaa ( arii deelj ljoti laba hanzaliizinga piedaavaajuma ) nopirku to auto. Sanaaca ieekonomeet daudz naudas un tiku pie laba auto.

Man neviens nevar paarmest to, ka neesmu vizinaajies ar jauniem auto. Esmu, un pietiekami. Tachu, manas personiigaas domas ir taadas - es nezinu, kaadai jaabuut mashiinas cenai, lai es nopirktu to kuutro, ar debiilu dizainu un pilniigi vienaado un peleeko kaa daudzi citi. Shaadi te auto bija daudzi.

Ja taads auto ir vajadziigs darbam, nu tad laikam jau var... nokljuushanai no punkta A liidz punktam B, taads auto ir deriigs.

Gribaas tomeer pateikt, ka visi jaunie auto nav vienaadi... Ir iznjeemumi. Un tas ir baigi labi.

Viens no tiem jaunajiem auto driiz paraadiisies latvijas tirguu, vinjam ir interesants, manupraat baigi smuks dizains....

49191. viesis 12.novembris 2002 16:34
0 0 Atbildēt

Bija iespēja braukt ar jaunu Almeru 1.5 (ražots 05/2002) (bija nobraukts 20000km)

Pēc 600 km vidējais patēriņs 7.6l/100 km. Labas bremzes, motors vājš. Pa pilsētu 1 lidz 3 pārnesums. Vadāmība laba. Uz šosejas apdzīšana problemātiska virs 120km apdzenot gribējās likt 3 pārnesumā. Pa bruģi grab.

49198. viesis 12.novembris 2002 16:51
0 0 Atbildēt

Gribas piebilst ka ir auto fani un auto braucēji. Kas labs braucējam tas ne vienmēr labs fanam. Man personīgi nepatīk tālo austrumu vāģi, nu bet tās jau ir manas problēmas.

49215. viesis 12.novembris 2002 18:40
0 0 Atbildēt

redzi, Tev pa brugji grab, man shii te negrabeeja... kaada mashiina...

49293. viesis 13.novembris 2002 9:10
0 0 Atbildēt

Ta vien liekas, ka vienam otram te ir uzdevums nelokami aizstavet nissana godu. Lidz ka kads pasaka grab, ta si spitigi - ne negrab...

Bet ja nu tomer gram... :)

49400. viesis 13.novembris 2002 11:01
0 0 Atbildēt

ibitiitmatos

cilveeki - naaciet tachu pie praata! ko noziimee nelokaami aizstaaveet... es tachu nesaku, ka tas autinsh ir zveers ne mashiina un ir supertruper kruts

es tikai reaali skatos uz lietaam, kas daudziem iauto lasiitaajiem ir sveshss process...

tas autinsh negrab, ir kluss, labi ripo un dinamisks

bet tam ir suudiigas slotinjas un pakaljaa maz vietas

saprotiet tachu, beernudaarznieki, ka runaaju no pieredzes

vot - ponjeslo opjatj :(

49454. viesis 13.novembris 2002 13:26
0 0 Atbildēt

4 skrūves nerulz. Vajag 5 :)

49693. viesis 14.novembris 2002 15:50
0 0 Atbildēt

Pilniigs zjagars (Nissan's) :)))

49700. viesis 14.novembris 2002 16:15
0 0 Atbildēt

Ar japanu auto ir ta:

-dizains pilniga *******-gan interjers gan exterjers

+Tehniski perfekti-klusi (negrab), ekonomiski utt.

Tikai riktigi bezgaumigs cilveks var pateikt, ka Almera ir smuks auto.

49975. viesis 16.novembris 2002 10:51
0 0 Atbildēt

:)))))))))))))))

Viesis 11.11.2002. plkst. 22:05 mani nosaucis par Rubiku.

:)))))))))))))))

Jā, šajā jauniešu auditorijā mani uzskati daudzos jautājumos atšķiras no vairākuma viedokļa - kā nekā man ir jau 30 gadi un 15 gadu braukšanas stāžs.

Bet par jauno ,,Almeru,, nemāku neko teikt - ne pats esmu braucis, ne arī ticis vests. HVZ, cik tā ,,Almera,, ir laba vai ne visai...

49976. viesis 16.novembris 2002 10:53
0 0 Atbildēt

Es cienu Uupizz izvēli, izraugoties par savu auto ,,Chrysler-vision,, . Ja gadās tādu redzēt, sajūsminos par tā skaisto dizainu.

50032. viesis 18.novembris 2002 15:17
0 0 Atbildēt

bljaaviens Tengizs es no kreesla nokritu gandriiz par to antiradara teikumu tur augshaa :D. nezinu kaa Tev izdodas vienmeer iistajaa vietaa un laikaa ielikt shitaadus txtus un vienmeer Tavaa sasodiiti mietpilsoniskajaa stilaa :D. veel varbuut pasaki ka Kiskai ir taisniiba un tas bezmotors ir pietiekami dinamisks :D.

50049. viesis 18.novembris 2002 19:41
0 0 Atbildēt

Perf, veciit, tad kad Tu buusi kaut reizi savu pakalju tajaa autinjaa iestuteejis - tad arii purkskji - ok?

50078. viesis 19.novembris 2002 0:30
0 0 Atbildēt

purkshkj nevis Perfs bet gan Kiska :). OK, jaunajaa Almera'aa esmu tikai pabijis iekshaa nevis braucis, bet tas man netraucee apshaubiit apgalvojumu, ka mazmotora automaats speej buut dinamisks. nu beidz. un nesaki ka tas ir "pietiekami dinamisks", jo shis ir sasodiiti stiepjams un nodraazts jeedziens.

50102. viesis 19.novembris 2002 8:17
0 0 Atbildēt

bet vinjsh ir gan... :D

50278. viesis 19.novembris 2002 15:42
0 0 Atbildēt

:P he he nu labi.

50331. viesis 19.novembris 2002 17:02
0 0 Atbildēt

Almera - nu, neesu es labās domās par tiem ratiem, sorre, tikai nestāstiet: "Izbrauc pats un tad runā." To pašu varētu teikt, pārsēžoties no OKAs 8. žigulī un tad te aurot, cik tas kruts.

Bet palasīt bija interesanti: "ai cik kruts, ai cik ērts, ai cik labs uzrāviens, ai cik..." Ko tad Kiska rakstītu, ja izbrauktu ar kādu megarulz bimmazu, piem., 540i? :o

50387. viesis 20.novembris 2002 0:15
0 0 Atbildēt

nu labi tak nomierinies, iet runa par "tautas klases" auto, nevis bavaarijas shedevriem.

50487. viesis 20.novembris 2002 12:35
0 0 Atbildēt

Ja būtu vairāk spoguļu salonā.....

53109. viesis 3.decembris 2002 16:51
0 0 Atbildēt

Kāpēc aiz Opel Omega B testa nevar komentēt?

Tāpēc, ka pēc 'testa' ir pievienots tel. nr., pa kuru var to [khm, khm] iegādāties?!

Vēsture atkārtojas...

53122. viesis 3.decembris 2002 17:33
0 0 Atbildēt

Tāpēc lai daži labi megarūlzu īpašnieki, (kuri paši vēl nevada auto, jo nav tiesību un viņiem nav auto, jo viņiem vēl nekas nevar piederēt,) kuri nesaprot, ka Opel nav BMW, nesprēgātu ar savām gudrībām.

Ne jau visi grib BMW un to var saprast - visi lielākie dirsēji brauc ar BMW (lai neapvainotu visus BMW īpašniekus, lūdzu izlasīt šo uzmanīgi - nevis visi BMW useri ir idioti, bet gan lielākā daļu idiotu brauc ar BMW).

/antibimmers/

54981. viesis 12.decembris 2002 9:27
0 0 Atbildēt

Vispar jau nav smuki neregistreties, bet gudri [email protected]#!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijā atklāj jauno Volkswagen ID.5 elektroauto un apmācības centru (+ VIDEO)

Jaunumi no Volkswagen: Moller Auto atvedis uz Latviju jauno Volkswagen ID.5 un tā sportisko modifikāciju GTX, atklāts apmācību centrs, kur zināšanas iegūs mehāniķi, kas apkalpos vācu ražotāja elektroautomobiļus. Lasīt vairāk

 

Elektroenerģijas sadales sistēmā rezervētās ģenerācijas jaudas pusgada laikā augušas piecas reizes 4

Latvija pašlaik piedzīvo iepriekš nepieredzēti milzīgu interesi par elektroenerģijas pašražošanu, un pusgada laikā kopējais rezervēto ģenerācijas jaudu apmērs sadales sistēmā pieaudzis piecas reizes, aģentūrai LETA norādīja AS "Sadales tīkls" pārstāve Alīna Kozlovska. Lasīt vairāk

 

EP atbalsta ierosinājumu klasificēt dabasgāzi un kodolenerģiju kā ilgtspējīgas

Eiropas Parlaments (EP) trešdien atbalstījis ierosinājumu investīcijas dabasgāzes un kodolenerģijas projektos atzīt par ilgtspējīgām. Lasīt vairāk

 

BMW 7.sērijas dīzeļversijas sedans nobrauc 1650 km ar vienu uzpildi (+ VIDEO) 18

Brits Džo Ahilles ar BMW 730d nobraucis 1650 km ar vienu uzpildi, turklāt borta dators uzrādījis, ka degvielas pietiktu vēl 155 kilometriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti