Audi A5 / S5 Cabriolet - jau Latvijā!

 
30.aprīlis 2009 9:27

Dinamisks un izskatīgs - jaunais A5 Cabriolet ir patiess, turklāt īpaši aizraujošs Audi. Šis četrvietīgais kabriolets ar auduma jumtu apvieno sportisku raksturu ar nolaista jumta burvību, izsmalcinātu komfortu un izcilu ikdienas praktiskumu.



Turklāt tas jau ir pieejams apskatei Audi Centrs Rīga autosalonā Rīgā, Eizenšteina ielā 6a.

Jaudīgi dzinēji, piecu sviru piekare un plašs iespējamā aprīkojuma klāsts padara jauno Audi par atraktīvāko no vidējās klases kabrioletiem. Jaunās Audi Cabriolet ģimenes topmodelis ir S5 Cabriolet. Tā dzinējs ir jaunais, ar kompresoru aprīkotais trīs litru V6 ar tiešo benzīna iesmidzināšanu. Pirmie A5 Cabriolet automobiļi jau ir pieejami pasūtīšanai abos Audi dīleru autosalonos Latvijā: Audi Centrs Rīga un Moller Auto Lidosta. Bāzes cena 2.0 TFSI multitronic versijai ar 180 zirgspēku jaudu ir sākot no 29 820 LVL.

Kā visiem Audi kabrioletiem, arī jaunajam A5 Cabriolet ir klasisks auduma jumts, kas tam piešķir iespaidīgu dinamiskas elegances siluetu. Vieglais jumts atveras 15 sekundēs, bet aizveras 17 sekundēs. Atvēršanas/aizvēršanas mehānisms ir pilnībā automātisks. Kā papildus aprīkojuma iespēju Audi piedāvā akustisko jumtu, kas trokšņus samazina gandrīz līdz limuzīnu līmenim.

Kad Audi A5 Cabriolet jumts tiek nolaists, tas salokās tik kompakti, ka bagāžas nodalījumā aizņem ļoti maz vietas - brīvi paliek 320 litri, kas ir ievērojami vairāk, nekā konkurentu kabrioletiem. Tikpat praktiski ir nolokāmie aizmugurējie sēdekļi ar plašo atveri starp bagāžas nodalījumu un salonu, kas palielina bagāžas tilpumu līdz 750 litriem.

Automātiskie drošības jostu padevēji un papildus aprīkojumā pieejamā apsilde galvas augstumā priekšējiem sēdekļiem sniedz papildus komfortu. Ādas sēdekļi ir pārklāti ar īpašu slāni, kas samazina uzkaršanu saules staros. Salonā ērti jutīsies četri pasažieri, un izsmalcinātais interjers apvienojumā ar priekšzīmīgo ergonomiku rada sportiskas elegances atmosfēru. Īpaši augstas izturības tērauds un selektīvi pastiprinājumi nodrošina maksimālu virsbūves stingrību un sadursmju drošību.

Audi A5 Cabriolet startē ar trīs benzīna un diviem dīzeļa dzinējiem, to jaudas sniedzas no 132 kW (180 ZS) līdz 195 kW (265 ZS). Visi dzinēji izmanto tiešo iesmidzināšanu, četri no aprīkoti ar mehānisko turbokompresoru. Spēka pārneses opcijas ir sešpakāpju manuālā, multitronic un zibenīgi reaģējošā septiņpakāpju S tronic pārnesumkārba.

Jaudīgākajiem modeļiem Audi piedāvā quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņu. Opcionāli pieejamais inovatīvais sporta diferenciālis, kas mainīgi sadala spēkus starp aizmugurējiem riteņiem, quattro padara vēl dinamiskāku un drošāku.

Audi S5 Cabriolet

Audi jaunās Cabriolet sērijas topmodelis ir S5 Cabriolet. Burts "S" nozīmē Sport - dinamiku, veiktspēju un spēku, taču arī pārsteidzošu taupību.



Audi S5 Cabriolet dzinējs ir jauns, ar kompresoru aprīkots, trīslitru V6. Spiedienu 3.0 TFSI rada mehānisks kompresors - ar iespaidīgiem rezultātiem: Jauda savu maksimumu sasniedz pie 245 kW (333 ZS), griezes moments starp 2900 un 5300 apgriezieniem ir nemainīgi 440 Nm. Varenā vilkme un spontānā, agresīvā reakcija nodrošina fascinējošu braukšanu. Jau 5,6 sekundēs S5 Cabriolet sasniedz ātrumu 100 km/h, maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h. Dzinējs ir izcili taupīgs un patērē tikai 9,6 litrus uz 100 km.

Jaunā S5 Cabriolet standarta aprīkojumā ietilpst servotronic, septiņpakāpju S tronic un quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņu, sporta diferenciālis ir pieejams kā papildaprīkojums. Sporta piekare šasiju pietuvina ceļam. 18 collu alumīnija diski ir apvilkti ar 245/30 formāta riepām, melnos bremžu suportus rotā S5 emblēmas.

Dažādas dizaina nianses rada izteikti sportisku veidolu, tajā skaitā izmaiņas priekšējo un aizmugurējo paneļu, gaisa uztvērēju un izpūtēju uzgaļu dizainā. Salonā topmodeļa augstvērtīgi sportisko stilu uzsver īpaša sēdekļu apšuve un durvju sliekšņu ieliktņi no matēta alumīnija. Balti izgaismotie instrumentu paneļa rādītāji izceļas uz to pelēkā fona.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti