Satiksmes ministrs Kaspars Gerhards šodien pēc vizītes VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) atzinīgi novērtēja uzņēmuma darbu.
Tikšanās laikā ministrs ar direkcijas pārstāvjiem pārrunāja pašlaik aktuālas tēmas, piemēram, tehnisko apskašu periodiskumu, traktortehnikas reģistrācijas un to vadītāju kvalifikācijas nodošanu CSDD.CSDD direktors Andris Lukstiņš atzina, ka jaunajiem transportlīdzekļiem tehnisko apskašu veikšanas biežumu varētu noteikt līdz diviem gadiem, ja tiek nodrošināts valstī noteiktais maksājumu kontroles mehānisms. Tāpat būtu jāņem vērā Latvijas auto parka vidējo vecumu - 16 gadus, pārējiem spēkratiem tehniskās apskates periodiku saglabājot reizi gadā.
Direkcijas pārstāvji informēja, ka Eiropas Savienībā tiek izstrādāta direktīva, kas paredz šādu transportlīdzekļu tehnisko apskašu periodiskumu. Jāteic, ka par šo tēmu valdībā joprojām notiek diskusijas un kompromiss vēl nav atrasts, līdz ar to turpinās darbs pie veiksmīgāko risinājumu izstrādes.
Vēl satiksmes ministrs uzklausīja CSDD veiktos pretkorupcijas pasākumus un apstiprināja, ka uzņēmumā tiek darīts viss iespējamais, lai maksimāli izskaustu korupciju un tās riskus.
K.Gerhards, iepazīstoties ar transportlīdzekļu un to vadītāju reģistra saturošo informāciju, atzina to par sakārtotu.
Tikšanās laikā ministrs tika iepazīstināts arī ar direkcijā sniegtajiem pakalpojumiem: kā tiek veikta transportlīdzekļu reģistrācija, pieņemti vadītāja kvalifikācijas eksāmeni un organizēta transportlīdzekļu tehniskā apskate.
trakie "Transportlīdzekļa pārbūves noteikumi" ir vistārākā CSDD barošana, pilnībā tiek izskausta unikālu/indivudālu transportlīdzeķlū būve Latvijā.
Pilnīgi ir neizprotams kāpēc tas viss ir tik sarežģīti uztaisīts.