Saniknots «Range Rover» īpašnieks antireklamē dīleri 8

8.jūnijs 2009 14:13

Kāds "Range Rover Sport HSE" īpašnieks nolēmis uztaisīt pamatīgu antireklāmu autoražotājam, noparkojot savu auto pie Range Rover dīlercentra Lielbritānijā.

Tas jau nekas īpašs nebūtu, bet auto ticis aplīmēts ar uzrakstiem, kuros minētas visas problēmas, kas vien notikušas ar šo automobili visu nobraukto 42 tūkstošu kilometru laikā. Bez tam uz auto bija arī tāda frāze: "Ja vēlaties bezproblēmu auto, tad nepērciet nevienu no tiem".



Spriežot pēc uzrakstiem uz auto, 42'000km laikā šim eksemplāram bija problēmas ar priekšējiem lodbalstiem, piekares buksēm, sēdekļiem, priekšējām un aizmugurējām statnēm, sailent-blokiem un kondicionieri, ziņo Daily Telegraph.

Dīlercentra menedžeris apgalvo, ka šis tāds "neveiksmīgs eksemplārs". Viņš arī atzīmējis, ka visi remontdarbi veikti laikā un atbilstoši garantijas saistībām.
 
Visi komentāri
 
269213. viesis 8.jūnijs 2009 14:32
0 0 Atbildēt

tad cik 42 vai 420 tūkstoši, diezgan liela starpība

269215. viesis 8.jūnijs 2009 14:40
0 0 Atbildēt

42 000 vai 420 000 ???

269216. viesis 8.jūnijs 2009 14:42
0 0 Atbildēt

42

269217. viesis 8.jūnijs 2009 15:41
0 0 Atbildēt

Interesanti, britiem kilometrāža ir jūdzēs :)

269224. viesis 8.jūnijs 2009 17:45
0 0 Atbildēt

Gan jau ka 42 tk,jo pie 420tk normalas problemas tas butu

269244. viesis 9.jūnijs 2009 11:12
0 0 Atbildēt

Vispār jau tie roveri tiešām ir šrotvāgeni. Man vienam paziņam - pabiezam dakterim ,arī ir līdzīgs Rover braucamais. Trijjos gados jaunu vinš nobraucis ap 50 000 km, bet servisos grozjies jau vidēji 10 reizes ar līdzīgiem defektiem. Bija viņa Roverim arī kaut kāds nopietns bremžu sistēmas defekts, kad bija jāizsauc pat evakuators. Kaut kas ar to kvalitāti tam kantorim nopietni pieklibo. Cik atceros, Rover zīmols pasaulē augsti kotējās kaut kad 70-80.tajos gados - tad tie auto tika uzskatīti par teju labākajiem pasaulē.

269265. viesis 9.jūnijs 2009 20:30
0 0 Atbildēt

Nu ļoti neticu,ka 42Kkm,pie tam GB lielceļos,varētu lodbalstus utt. sabendēt-ticamākais,ka čalis apvainojies uz dīleri,stingri pārspīlē defektu daudzumu un smagumu.

269268. viesis 9.jūnijs 2009 23:03
0 0 Atbildēt

pasaki iemeslu, kapēc čalim ne no šā ne tā būtu jāapvainojas uz dīleri. Domā viņam par to maksā? Cilvēkus līdz kaut kam tādam vajag novest, dēļ viena maza defekta laiku netērētu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sagrūstot gājēju tiltam, Krievijā iet bojā divi autovadītāji (+ VIDEO) 2

Permas apgabalā (Krievija), smagā auto MAZ vadītājs, braucot ar paceltu kravas kasti, ietriecās gājēju tiltā. Konstrukcija sagāzās, nogalinot MAZ šoferi un pretimbraucošās Gazel vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan NV200 Eiropā nomainīs Townstar (+ FOTO)

Japānas autobūves uzņēmums Nissan gada beigās veiks izmaiņas modeļu klāstā Eiropas tirgum furgoniņam Townstar nomainot pašlaik piedāvājumā esošo NV200. Lasīt vairāk

 

Pirmo reizi vēsturē valsts budžetā iekļauj papildu finansējumu veloceļu attīstībai 12

Gatavojot nākamā gada budžetu, papildu finansējums piešķirts valsts veloceļu attīstībai. “Tas nozīmē, ka velo un gājēju ceļu turpmākā attīstība ir nonākusi starp valsts politikas prioritātēm,” saka Satiksmes ministrijas parlamentārais sekretārs un 13. Saeimas deputāts Jānis Butāns. Lasīt vairāk

 

Hyundai atsauc 95 000 Tucson un Sonata 1

Hyundai ASV atsauks vairāk nekā 95 tūkstošus automašīnu, lai izslēgtu iespēju, ka motora defekta dēļ tās varētu aizdegties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti