SAAB Brīvkalnu Kauja ir notikusi precīzi paredzētajā laikā 8.12.2002 un vietā - Brīvkalnu Ziemas Autotrasē! Ieradās, tie kas gribēja un varēja ierasties, bet mēs patiešām bijām daudz - ap 20 auto gan pirmajā (Kauja), gan arī otrajā daļā (Tēja).
Bet nu visu no sākuma. Satikāmies zem Vanšu tilta, apsveicinājāmies ar (ne)redzētajiem SAAB-iem (SAABistiem, SAABeriem, SAABām utml.) un visi organizētā kāsī lidojām uz Trasi (Iedomājies priekšā SAAB un aizmugurē SAAB un blakus joslā arī SAAB. Un visi "savējie"! Cool!) – citāts no Nezinītes publikācijas iAuto. Trases Galvenais Tiesnesis bija Normunds (SAAB 96!),kas ātri sakārtojis riepas pa SAAB modei, izbrauca Goda apli un palaida pirmos lidotājus pa(s)lidot pa ledus-cietas zemes 0.9 km garo apli. Pēc tam arī sekoja īsa instruktāža par vispārējo pasākuma kārtību un mērķiem. Bet pats galvenais, ja iespējams, neizmantot auto evakuātora pakalpojumus. Jāatzīst gan , ka vērojot pirmos “trases iesildītājus” – likās, ka tūlīt, tūlīt būs “jumts”, taču nekā – SAAB iztur arī TĀDU braukšanu (precizēšu – tik zemu lidošanu). Dalībnieku vidū, protams, bija ne tikai minētais SAAB 96, bet arī SAAB 900 un pat BMW 525 un Audi, bet pārsvarā bija dažādu vecumu SAAB 9000-ie. Rezultāti man nav pieejami, bet katrs rādīja ko spēja. Daži lidinājās vienatnē un atstrādāja savas iemaņas, citi mācījās braukt, citi visu ģimeni vizināja. Kam 100 Zs, kam 300, nu, gandrīz vai demokrātija. Pirmais brauciens (2 apļi) bija “pa spalvai” ar iesildīšanās iespēju, bet otrais pret (daži piebilda, ka elektroniskā :-) ) pulksteņa rādītāja virzienam bez izmēģinājuma brauciena. Cik zināms, neviens auto sakropļots netika, ja nu vienīgi izņemot vienu numura zīmi, kas no trases putekļiem tika izkasīta nedaudz “izmaltā” izskatā. Tad vēl cepām arī desas, ēdām groziņ-maizītes, mācījāmies kā 300 Zs uztjūnēt. Turklāt Credox Beverages Ltd. pēc finiša piedāvāja savus "mazliet spirtotos pakalpojumus", atmosfēra draudzīga, laiks ne pārāk auksts. Tomēr jāatzīst, ka beigu beigās arī ar visu savu ne-pārāk-aukstumu tas SAABistus, SAABerus, un citus zvērus bija pieveicis. Tāpēc tika nolemts atlikušo (vai varbūt arī galveno – ja kādam tā šķita) pasākuma daļu pavadīt mazliet mājīgākos apstākļos, un pie “tējas glāzes”. Izvēle momentā krita uz kafejnīcu “Ingars”, uz kurieni pēc sacensībām vairākums praktiski visi organizēti “pārvācās” (ar vidējo ātrumu ap 105 km/h). Tur, 2. stāvā tika stumdīti galdi (jo dažs vēl acīm redot visu enerģiju nebija izlicis), pasūtīta tēja, tracināti oficianti (patiesībā jau to bija 1, bet SAABistu ap 40) un rakstīti diplomi. Padomāts bija lai pie diplomiem tiktu visi (vai gandrīz) braucēji. Tāpēc daudziem diplomi tika piešķirti katrs savā “svara” kategorijā :) .Par titulu labskanību arī bija padomāts un nominētās vietas īpaši pieskaņotas pasākuma laikam, vietai un garam. Dažiem izredzētajiem tika arī pa medaļai. Bet vēl izredzētākiem arī soļanka un alus (tas gan uz pašu rēķina). Un lūk arī ieskaites klases (jāatzīst dažas arī bez neviena pretendenta): # Lidotāju klase # Zemes racēju klase # Kalnciema tuksneša smilšu putinātāju klase # Kalnciema zemes racēju klase # Tīrāko (lid)mašīnu klase # Taisno distanču klase # Līkumu ņēmēju klase # Tramplīnlēcēju klase # Sānslīdes profesionāļu (jeb šķērsām braucēju) klase # SAABMW klase # Asāko riepu klase # Kurinātāju klase # Kūpošo izpūtēju klase # Dižo rūcēju klase # Lēno dudinātāju klase # Vēso prātu klase # Apmaļu badītāju klase Vairāk skaties www.saabclub.lv lapā.- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
labs :)