«Citroën» ver jaunu vēstures lappusi 1

2.septembris 2010 9:41

Franču autoražotājs Citroën ver jaunu savas vēstures lappusi ar jaunu vizuālo identitāti, klientu apkalpošanas standartiem un jaunu produktu līniju.

Arī Latvijā Citroën marka ir veikusi zīmola atjaunošanu un ar 26. augustu Citroën importētājs Latvijā SIA VEHO aicina savus klientus uz atjaunoto salonu, kas ierīkots atbilstoši jaunajām markas vērtībām, kurā ievēroti jauni klientu apkalpošanas standarti un apskatāmas jaunākās DS līnijas automašīnas.

Laikā, kad autobūves industrija pārdzīvo ekonomisko lejupslīdi, Citroën ir atjaunojuši zīmola identitāti un vērtības, piedāvājot jaunu, oriģinālu un svaigu skatienu uz Citroën automašīnām, par vadmotīvu izvēloties kvalitāti, oriģinalitāti, drošību un ekonomiju.

Citroën ir vienīgais autoražotāju zīmols, kas atbalsta gara brīvību un oriģinalitātes alkas. Citroën atļaujas sapņot, izgudrot un no jauna interpretēt automobili. Apvienojot jaunākās tehnoloģijas un markai allaž raksturīgo inovāciju garu, Citroën piedāvā modernu, radošu pieeju individuālajai mobilitātei, uzrunājot tos, kuri uzskata, ka šodienas idejas ir rītdienas spēka pamats. Citroën nebaidās pavērt jaunus horizontus.

Citroën stingri pieturas pie savām vērtībām, ejot uz galveno mērķi: klientu apmierinātība un labsajūta. Labsajūta, kas ir pielāgota sabiedrības attīstības tendencēm. Labsajūta, kas ir draudzīga dabai. Labsajūta, ko sniedz automašīnas ikdienas lietošana.

Citroën radošo meklējumu nosaukums ir CREATIVE TECHNOLOGIE – tas ir markas solījums, kas piešķir jēgu katram risinājumam un jaunievedumam. Tas piešķir oriģinalitāti darbam un tehnoloģijām, kuru galvenais uzdevums un mērķis orientēts uz klientu. Citroën pārsteidz ar spēju tehnoloģiskos atradumus, kas visus enerģijas veidus transformē līdz šim nepiedzīvotā braukšanas pieredzē, apvienot ar elegantu, inovatīvu stilu.

Citroën nebaidās no jauna definēt mobilitāti, radot automašīnas rītdienai, neatkāpjoties no savām vispārcilvēciskajām vērtībām.

Simbolisko jaunā Citroën salona atklāšanu veica Citroën Ziemeļeiropas tirgu reģionālais vadītājs Kristofs Musī (Christophe Musy). Salona interjers un eksterjers iekārtots atbilstoši jaunajām markas vērtībām un idejām, īpašu uzmanību pievērošot jaunās līnijas automašīnām – arī Latvijas klientiem pieejamo jaunās DS līnijas modeli Citroën DS3. Salona atklāšanā SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda teica: Mēs, VEHO, esam lepni būt kopā ar Citroën šajā laikā, kad neskatoties uz ekonomiskajām grūtībā, tiek aizsākts jauns posmos autobūves un mobilitātes vēsturē. Jaunās identitātes vizuālais izskats, klientu apkalpošanas standarti un Citroën jaunākie automašīnu modeļi ir radoša vērtība, ko SIA VEHO ar prieku nodod saviem klientiem.”

 
Visi komentāri
 
278676. viesis 9.septembris 2010 16:26
0 0 Atbildēt

Joprojām negribas sev Citroen, un tas nav tikai principiāli !!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW pieslēdz X2 pie rozetes (+ FOTO) 1

Vācijas autobūves kompānija BMW iekļauj savā modeļu piedāvājumā krosovera X2 Plug-in modeli BMW X2 x-Drive 25e. Pircējiem tas kļūs pieejams jau jūlijā. Lasīt vairāk

 

Vai autovadīšanas iemaņas iespējams aizmirst? 9

Tā stāsta - ja reizi dzīvē esi iemācījies peldēt vai, piemēram, braukt ar velosipēdu, to nav iespējams aizmirst! Bet vai to pašu varētu teikt arī par auto vadīšanu? Lasīt vairāk

 

MINI piesaka modernizēto Countryman (+ FOTO) 1

MINI veicis krosovera Countryman modernizāciju, Lielbritānijā tas jau nopērkams par cenu, kas sākas no 23 000 mārciņu (24 430 eiro). Lasīt vairāk

 

BMW modernizējis 6.sērijas GT (+ FOTO) 12

BMW uzlabojis 6.sērijas Gran Turismo modeli nedaudz atsvaidzinot izskatu, uzlabojot bāzes aprīkojumu un pievienojot motorus ar daļējo hibrīdsistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti