«Jaguar» un «Land Rover» nopelna indiešiem 300 miljonus

19.augusts 2012 9:32

Jaguar un Land Rover atnesušas lielāko daļu no 332 miljonu eiro lielās Tata Motors peļņas, ko Indijas lielākais autobūves uzņēmums un minēto britu kompāniju mātesuzņēmums fiksējis gada otrajā ceturksnī.

Statistikas dati rāda, ka Jaguar un Land Rover pienesums ir 300 miljonu eiro. 2012.gada otrajā ceturksnī britu ražotāju noieta rādītāji pieauguši par 34%. Realizēti 83 452 automobiļi: 11 774 no tiem ir Jaguar, bet 71 678 izgatavojis Land Rover. Šāgada pirmajā ceturksnī realizācijas pieaugums bija vēl iespaidīgāks – 48%.

Atgādināsim, ka Jaguar un Land Rover Tata Motors īpašumā nonāca 2008.gadā, kad Indijas koncerns tās nopirka no Ford. Tata Motors pazīstams arī kā pasaulē lētākā automobiļa Tata Nano (aptuveni $2500) ražotājs.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Normunds brauc: Škoda Octavia Combi G-Tec ar dabasgāzi (+ FOTO) 6

Vai CNG automašīna tiešām ir tik ekonomiska kā runā, un cik tālu ar tādu var tikt? Lasīt vairāk

 

Jaunā Volkswagen Caddy attēli jau internetā (+ FOTO)

Globālajā tīmeklī publicēti jaunās paaudzes Volkswagen Caddy attēli. Tas noticis nedēļu pirms oficiālās pirmizrādes, kas plānota februāra beigās. Lasīt vairāk

 

Lielbritānijā žigulis ir lielāks retums nekā Pagani Zonda 8

Britu izdevums Retro Cars izanalizējis autotransporta licenzēšanas aģentūras DVLA datus un publicējis atskaiti par Lielbritānijā retāk sastopamajiem 80.-90.gadu modeļiem. Lasīt vairāk

 

Latvija nostājas ASV pusē strīdā par “Huawei” 5G izmantošanu (+ VIDEO) 3

Latvijas valdība lēmusi parakstīt deklarāciju ar Amerikas Savienotajām Valstīm par 5G tīkla drošību. Tas ir signāls mobilajiem operatoriem, ka 5G infrastruktūras izbūvē varētu būt grūtības izmantot Ķīnas uzņēmuma “Huawei” tehnoloģijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti