Ierosinājums – lētāk un efektīvāk 26

 
28.septembris 2012 10:16

Kā redzams – visvairāk komentētā gan šeit, iAuto, gan citos interneta saitos ir fotoradaru tēma. Sevišķi tas moto video. Dažiem līdzpilsoņiem sakāmais ir pat garāks nekā pieļauj „čata” rāmji. Lūk, ko mums raksta viens no viņiem – Gunārs B.

- Man riebjas motociklisti, kas uzspļauj visam un visiem sava kaifa un slimīgu tieksmju apmierināšanas vārdā. Man nav pieņemama protesta izrādīšana spērienu, rupju lamu un paceltu pirkstu  formā. Es domāju, ka ar likumu un globāli vajadzētu aizliegt videospēles, kurās bonus punktus dod par plānprātīgām izdarībām, kurās avārijas beidzas nevis ar nāvi, bet rezerves dzīvībām un „next level”. Tiktāl par moto video.
 
Par fotoradariem. Veids, kādā šīs modernās un, saprātīgi lietojot, noderīgās tehnoloģijas tiek mēģināts iebīdīt mūsu trūcīgajā dzīvē, tracina ne mazāk. Amatpersonu meli un blefs no pirmā cēliena līdz šodienai. Statistikas falsificēšana un tendencioza izmantošana. Ja šogad Latvijā uz ceļiem bojā gājušo ir vairāk nekā pērn, tā, lūk, esot apstākļu sakritība (CP priekšniece teiktais). Ja Rīgas reģionā negadījumu šogad par 8% mazāk nekā attiecīgajā periodā pērn – tas, protams, ir fotoradaru nopelns (tā iekšlietu ministrs). Ja fotoradaru nebūs, sāksies bardaks un manas zemiskās tieksmes nekavējoties izpaudīsies slepkavnieciski un pašnāvnieciski. Tādāļ vajag pirkt tās kastes!!!  Kas pirks? Ķuzis? Kozlovskis? Mēs visi pirksim.
 
Un te nu es protestēju. KATEGORISKI! Es nemaksāšu. Es beidzot piketēšu, demonstrēšu, taurēšu pie Ministru kabineta un, ceru, man pievienosies daudzi.
 
Viens te komentāros prasīja – a’ kur, jums, protestētāji, programma? Ir dažas idejas. Lētākas. Efektīvākas visādā ziņā (izņemot naudas iekasēšanu). Vajag dažus tik lielus un krāšņi uniformētus vīrus  kā minētais ģenerālis uzsēdināt uz 300 latu vērtiem mopēdiem, pakārt katram kaklā „stalkeru”, kuru mūsu policijai bez pirkšanas pilni skapji (var arī līdzīga paskata ūdenspistoli, jo ne jau sodīšana mums esot  galvenais), un palaist trasē zīmēties. Visi mirkšķinās atspērušies, visi „vazeri” sabāzīs kolēģu telefonus pilnus ar zilām cepurēm, un ātrums būs krities (vai tas tiešām vajadzīgs – tas jau ir cits temats). Var dārga un noslēpta fotoradara vietā izlikt tālu redzamā vietā vecu, lētu, bet trafarētu auto. Uzbliezt uz jumta padsmit latus vērtu disenes zilzibuguni...  Gāzes pedāļi tiks atlaisti. Un tamlīdzīgi.

Galu galā – ja tomēr mūsu naudu tērēt, tad labāk jau cilvēku – policistu algām. Un benzīnam. Lai kustas vairāk, lai pamēģina būt klāt tur, kur ziepes patiešām vārās (Krāslavas puses traģēdija bija novēršama vienkārši biežāk un īstajā laikā tur parādoties).  Tam es varētu ziedot (nedaudz). Bet ilūzijas, ka roboti atrisinās tādu rēbusu kā kompleksa kustības drošība, es finansēt atsakos. Balsošu pret šādu lēmumu pieņēmējiem – arī nākamajās vēlēšanās. 

 
Visi komentāri
 
287350. viesis 28.septembris 2012 11:04
0 0 Atbildēt

Kā tie tipiņi nopelnīs, ja visi brauks ar atļauto ātrumu?

287352. viesis 28.septembris 2012 11:10
0 0 Atbildēt

lēti un efektīvi risinājumi jau neienes tik lielu peļņu, kā kādam gribētos, tāpēc parasti vienmēr tos noraida kā nesaprātīgus

287353. viesis 28.septembris 2012 11:13
0 0 Atbildēt

Tieši otrādāk, vajag automatizēt. Vēl vairāk FR, videonovērošanu krustojumos, videonovērošanu maksas pagriezienos, stāvvietās zem zīmēm u.t.t. Lai pēc iespējas mazāks būtu cilvēciskais faktors. Automatizācija - tā ir nākotne!!!

Kamēr nemainīsies sabiedrības attieksme pret CSN, lai tik piķo!

287354. viesis 28.septembris 2012 11:30
0 0 Atbildēt

Kamēr nemainīsies sabiedrības attieksme pret CSN, lai tik piķo!

tad jau naudīgie tik turpinās spļaut virsū CSN, ja vien dažreiz par to jāsapiķo

287355. viesis 28.septembris 2012 11:56
0 0 Atbildēt

naudas sodi nav efektīvi, lai panāktu CSN ievērošanu, cik jau gadu desmitus miljardos tie nav samaksāti, bet pārkāpumi tomēr nebeidzas, taču pārkāpumus var krietni samazināt, tos saprātīgi legalizējot CSN, ko atkal negrib darīt tie, kuri gūst ienākumus no šiem naudas sodiem

287356. viesis 28.septembris 2012 12:06
0 0 Atbildēt

kā tu saprātīgi legalizēsi braukšanu pie sarkanā? līdz +15 sekundei drīkst ?

287357. viesis 28.septembris 2012 12:39
0 0 Atbildēt

Pārkāpumu legalizēšana noved pie anarhijas.

Cita lieta ir pārkāpuma samērīgums. Teiksim, par ātrumu pārsniegšanu - 1Ls par katru pārsniegto km/h. Tas būtu ļoti samērīgi.

287358. viesis 28.septembris 2012 12:44
0 0 Atbildēt

naivais - in ko tie 60 lati bieznim par 110 pilsētā izteiks?

es saprastu, ja sods būu proporcionāls ienākumiem, bet tad tiks aizskarts otrs sāpīgākais - VISU ienākumu legalizēšana

Tas laikam būtu vēl sāpīgāks trieciens "mazliet" pārkāpt un nodokļus nemaksāt tīkotājiem...

Bet kurš diez sacepis šo raksteli BEZ paraksta?

287359. viesis 28.septembris 2012 13:22
0 0 Atbildēt

Par katriem 10 jau nāk klāt soda punkts, ne tā?

Vispār laba bija padomju sistēma - trīs caurumi tiesībās un tās atņem.

287360. viesis 28.septembris 2012 13:35
0 0 Atbildēt

Biezie jau tāpēc arī ir biezie, tie var atļauties pārkāpt un arī samaksāt par to. Viņi tomēr ir priviliģētie, ceļ valsts ekonomiku, rada darba vietas. Nu padumaješ, nedaudz ātrāk brauc. Varētu pat vispār uz to pievērt acis... valsts uz viņiem nopelna daudz vairāk.

Sliktāk ir, kad nabagi sāk pārkāpt... tas jau paliek bīstami.

287362. viesis 28.septembris 2012 14:41
0 0 Atbildēt

anonimiki, bet vai ir saprātīgi stāvēt pie sarkanā pilnīgi tukšā krustojumā un 2 minūtes lieki kurināt bendžu un smirdināt gaisu, ja tuvāk par kilometru tur nav neviena cita satiksmes dalībnieka, kā vienīgi no tuvējiem krūmiem uzglūnošs par CP maskējies kasieris bez videotehnikas?

287363. viesis 28.septembris 2012 14:45
0 0 Atbildēt

Starp citu, stāvot uz vietas, degvielas patēriņš ir nulle. Apskaties kompī. Un vispār, ja jādzen tāds stulbums, tad varbūt nebrauc labāk ar auto, tie ir tikai lieki izdevumi un laika patēriņš

287364. viesis 28.septembris 2012 15:19
0 0 Atbildēt

kā var rūkt motors un rasties atgāzes, ja tukšgaitā degvielu netērē? padalies taču ar savu gudrību

287365. viesis 28.septembris 2012 15:20
0 0 Atbildēt

363 viesi- jā un stāvot uz vietas dzinējs strādā tikai uz gaisa! :D Sievu arī laikam kompī ar fotošopu pielabo un labojumiem tici...

Pat pašiem advencētākajiem mūsdienu motoriem minimālais patēriņš strādājot tukšgaitā ir 150-200 ml/h neatkarīgi no tilpuma. Vienīgais moments, kad dzinēja degvielas patēriņš tiešām ir absolūta nulle- tas ir bremzējot ar dzinēju.

287366. viesis 28.septembris 2012 15:29
0 0 Atbildēt

Kamēr ceļu policisti rīkosies ar lielceļu laupītāju metodēm, tikam es būšu pret jebkādām viņu darbībām!

287367. viesis 28.septembris 2012 15:49
0 0 Atbildēt

A ko tu padarīsi, ja viņiem intelekta līmenis kā deksteram? Ar tupu ģīmi no bērnības - malt savu maļamo... Redz tas nekas, ka nakts, tas nekas, ka absolūti tukša un pārredzama iela. Stop zīme liek apstāties pilnībā un skaitīt līdz 3. (Situācija pie mola) Vai arī tas nekas, ka priekšā braucošai vieglajai mašīnai uz pārbrauktuves sliedēm vairs tikai pakaļējā ass palikusi un priekšā tai +15~20m brīvas telpas. (liepājas ielas pārbrauktuve - āgenskalnā)

p.s. kaut gan pēdējā laikā arī Latvijā nakts reidos ir sastapti CP, pēc komunikācijas ar kuriem nerodas sajūta it kā būtu suņa sū*** ā iekāpis vai deksteru saticis.

287374. viesis 28.septembris 2012 20:02
0 0 Atbildēt

287363. viesis

:D Stāvot uz vietas degvielas patēriņš ir nevis nulle, bet tiecas uz bezgalību ∞ l/100km, jo veiktais attālums ir 0.

287376. viesis 28.septembris 2012 20:21
0 0 Atbildēt

Kaniibaaaaaalll, knapi atguvos no smiešanās. Viss ir pareizi

287380. viesis 29.septembris 2012 0:18
0 0 Atbildēt

vajag ar likumu aizliegt remonteet celjus, tad visi vilksies uz 10km/h. paradiize.

287382. viesis 29.septembris 2012 9:58
0 0 Atbildēt

taaneko-ja ir noteikts, ka dzelzceļa pārbrauktuve ir jāatstāj briva, tad tā IR JĀATSTĀJ brība. Ja ir zīme STOP, tad tur ir jāapstājas. Un nav nekāda nozīme, vai tur brauc kāds cits, vai visatļautības pārņemtais taaneko.

287383. viesis 29.septembris 2012 11:04
0 0 Atbildēt

Oooo krancis pamodies. Nu ko es teicu- formāla pieeja, jā formāli tas ir pārkāpums. Tas nekas, ka pa kojusalas ielu, pirms kuras ir tā zīme stop, kustības intensitāte pēc mola slēgšanas ir daži auto stundā un tas nekas ka manis minētās pārbrauktuves tālākās sliedes ir palīgsliedes, kas ved uz rūpnīcas teritoriju un brauc pa to ... varbūt pat vispār vairs nebrauc. Toties ir liela iespēja tikt apstādinātam un noklausīties kaudzi ar gudrībām. Saņemt dzeltenu papīreli, par kuru tūdaļ pat aizmirst un sliktākā noskaņojumā doties tālāk. Tādas situācijas lieliski vairo vēlmi neievērot tos noteikumus, jo cilvēks nejūtas vainīgs un praktiski viņa rīcībā arī nav vainas. Formāli ir- praktiski- rīcība neveicina nekādu bīstamību. Tākā turpini vien tādā garā un sagaidīsi kad lumpeņi ar lāpām atnāks dedzināt tavus ekskavātorus.

tu nogaudojies- "Es ceru ka tad, kad tu nositīsies ( nevis JA bet KAD ) , tas notiks pret koku".- šamējais jau ir kādu trešo reizi- ja visiem vēlēsi vienu un to pašu- ceļmalās koku var aptrūkties. un Klapkalnciems nav pilsēta, bet apdzīvota vieta un noteikumi nosaka ātruma ierobežojumus apdzīvotās vietās, nevis tikai pilsētās. Esi precīzāks!

Dekster- tev ir ģimene ko man nosist?!? :D un kā sauc tavu vīru? Kārlis vai Zigis? un proktologs tev teica- ka ar tādu metodi pie bērniem netiksiet? :D

287392. viesis 1.oktobris 2012 14:11
0 0 Atbildēt

Vadītāja pienākums ir ievērot CSN, nevis izvērtēt vai dotajā gadījumā STOP zīmi rīkst neievērot vai nē. STOP zīmei ir vienāds spēks jebkurā vietā, kur tā ir uzstādīta!

Ja pārkāpi, atzīsti, ka esi lohs, nomaksā un brauc tālāk...

287393. viesis 1.oktobris 2012 14:20
0 0 Atbildēt

Vispār, Latvijā ir vietas, kur sutkām nebraukā neviens auto. Tajās varbūt vispār ir jāatceļ CSN. Brauksim šmigā, uz 200 bez gaismām! Tas taču nevienam netraucē, ne?

287395. viesis 1.oktobris 2012 17:51
0 0 Atbildēt

Starp citu. Gruzijā viņi tieši tā viņi arī dara - braukā apkārt ar diskotēku un vadītāji ievēro noteikumus. Pat sprādzējās :)

Un policija, piebraucot pie BMW, kas nomests apstāties aizliegts zīmes zonā, kaut ko pateica pa skaļruni, BMW vadītājs momentā bija no iestādes laukā un aizbrauca :)

Tiesa, tur zemāko līmeņu policija kukuļus neņem.. :)

287399. viesis 2.oktobris 2012 10:56
0 0 Atbildēt

armēnijā braucu ar taksi, kurš negaidīja ne pie viena sarkanā luksofora signāla, ja pie zaļā nebija redzamas braucošas mašīnas vai ejoši gājēji, un par to vajadzēja piemaksāt tikai 3 rubļus, kas nebija nodzēsti no iepriekšējā braucēja skaitītāja, jo atlikumu tur arī neizdod, ja pats neprasi, taču par nogādes ātrumu tas atmaksājas, jo neskaita naudu par stāvēšanu pie katra sarkanā, un tik stulbs, lai kādam skrietu virsū taksists arī nav, bet pa erevānu brīžiem mierīgi un bez kādām liekām bažām uzrauj pat līdz 100km/h, ja tas ir droši

287514. viesis 12.oktobris 2012 17:27
0 0 Atbildēt

es akcijai pie MK piebiedrošos

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 7

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti