„Rapid” sasniedzis Latviju(+ foto) 4

 
22.novembris 2012 14:16

Pie Škoda dīleriem visā Latvijā ir pieejams jaunākais Škoda modelis Rapid, kas atklāj jaunu ēru šī auto ražotāja piedāvāto modeļu gammā. Jaunais, kompaktais sedans Škoda modeļu saimē ieņems nišu starp mazās klases modeli Fabia un daudz lielāko un Latvijā populāro Octavia.

Jaunais Škoda Rapid pārsteidz ar savu ietilpību, izteiksmīgo dizainu, ekonomiskiem dzinējiem, plašo drošības aprīkojumu un lielisku cenu. Rapid ir pirmais Škoda modelis, kura dizains veidots, izmantojot jaunāko dizaina valodu – lieliskās proporcijas un pievilcīgais izskats veidots, izmantojot gludas virsmas un izteiktas līnijas. Kopējo dizainu papildina jaunā stila detaļas – jaunā Škoda emblēma, radiatora reste ar hroma ietvaru un izteiksmīgi priekšējie lukturi.

Lai arī Škoda Rapid ir kompaktklases automobilis, ietilpības ziņā tas ir paraugs savā klasē. Nedz vadītājam, nedz pasažieriem nav iemesls sūdzēties par vietas trūkumu – automobilī ērti var sasēsties pieci cilvēki. Škoda inženieri ir padomājuši arī par līdzpaņemto bagāžu. Līdzīgi kā salona ietilpības ziņā, bagāžas nodalījums ar 530 litru ietilpību ir lielākais savā klasē un spēs apmierināt katru ģimeni. Škoda saukļa "Simply Clever" nostādnes var sastapt visā automobilī, sākot no atstarojošās vestes turētāja zem vadītāja sēdekļa, beidzot ar īpašu vietu ledus skrāpim aiz degvielas bākas vāciņa. Rapid kopumā ir vairāk kā 19 šādu vienkāršu, bet gudru risinājumu. Bez tam jāpiemin, ka katra Latvijā pārdotā Rapid bagāžas nodalījuma grīdā ir paslēpts pilna izmēra rezerves ritenis.

Sākotnēji Škoda Rapid Latvijā būs pieejams komplektācijā ar kādu no četriem benzīna dzinējiem vai dīzeļdzinēju. Standarta komplektācijā Rapid tiks komplektēts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu un 1,2 litru MPI benzīna dzinēju, kas attīsta 75 zirgspēku jaudu. Lielāku jaudu Rapid saņems no diviem 1,2 litru TSI turbo dzinējiem. Viens no tiem spēj attīstīt 85 zirgspēku jaudu un, patērējot 5,1 litru degvielas uz 100 km, ir pats ekonomiskākais Rapid dzinējs, savukārt otrs attīsta 105 zirgspēku jaudu. Jaudīgākais 1,2 TSI dzinējs pieejams ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Benzīna dzinēju gammu šobrīd noslēdz 1,4 litru TSI turbodzinējs, kas attīsta 122 zirgspēku jaudu. Tas tiek komplektēts ar septiņu pakāpju DSG automātisko pārnesumkārbu un kalnā braukšanas palīgu. Dīzeļdzinēju gammā šobrīd ir viens 1,6 litru, 105 zirgspēku TDI CR dīzeļdzinējs, kas tiek komplektēts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu, taču 2013. gadā ražošanā nonāks jauns, 1,6 litru, 90 zirgspēku TDI CR dīzeļdzinējs, ko būs iespējams komplektēt ar septiņpakāpju DSG automātisko pārnesumkārbu.

Ar jauno Škoda Rapid tuvāk iespējams iepazīties Karlo Motors salonos kā arī pie dīleriem visā Latvijā. Savukārt testa braucieniem iespējams pieteikties elektroniski mājas lapā www.skoda.lv/rapid

 

 
Visi komentāri
 
288039. viesis 22.novembris 2012 21:06
0 0 Atbildēt

75-122zs, kaut kadi varguli

288078. viesis 23.novembris 2012 12:30
0 0 Atbildēt

Glīts auto. Dāmu klase. Meitenēm (un biezo mīļākajām) patiks. Ne jau vienmēr un visur obligati jābrauc ar mazajiem parketniekiem. (IV)

288082. viesis 23.novembris 2012 14:53
0 0 Atbildēt

Biezo mīļākās ar škodām nebrauc, celtnieku gan...

288116. viesis 26.novembris 2012 9:01
0 0 Atbildēt

Šo auto un tā brāli Seat Toledo sanāca apskatīt jau Parīzes izstādē. Nepatika lētā cietā plastmasa, bet citādi autiņš šķiet sakarīgs merčendaizerīšu auto. Nedaudz augstākā līmenī par otrās paaudzes Dacia Logan.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti