Blefs vai brīnums?(+ foto) 16

 
18.februāris 2013 18:41

Maltas kompānija „Silex” (pazīstams alternatīvo enerģiju iekārtu ražotājs) paziņojusi par fantastiska elektromobiļa radīšanu.

Saukts par „Chreos”, tas ar vienu uzlādi spēšot nobraukt 1000 km. Un akumulatoru uzlāde (ar speciālu iekārtu) prasīšot vien aptuveni 10 minūtes.
Ar to brīnumi nebeidzas. Četru elektromotoru (katram ritenim viens) kopīgā jauda – 628 ZS. Griezes moments – 4400 Nm (liekas nulles skaitlī nav). Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h – 2,9 sekundes. Maksimālais ātrums ierobežots ar – 300 km/h...
Limuzīna gabariti – garums 542 cm, riteņu bāze 354 cm. Svars 2,2 tonnas.

Blefs vai brīnums – gaidīsim turpmākas ziņas.


 

 
Visi komentāri
 
289556. viesis 18.februāris 2013 21:52
0 0 Atbildēt

Teorētiski iespējams, tikai tā brīnuma sākumcena būs vismaz 2 milj. latu. Tik daudz es benzīnā sava mūža laikā nespēšu nobraukt, mainot mašīnas ik pa 2 gadiem.

289557. viesis 18.februāris 2013 22:45
0 0 Atbildēt

Vienu burtu("n") nosaukumā jāieliek un tad būs labi.Jau pirmais aprīlis?

289558. viesis 18.februāris 2013 23:38
0 0 Atbildēt

Atnāks pirmais un pateiks, kā tur īsti IR.

289559. viesis 19.februāris 2013 2:08
0 0 Atbildēt

Nu, kas lai zin... gan jau, ka ir iespējams. Mazliet mulsina konkrēta eksemplāra dizains. Elektromobiliem parasti kaut kā cenšas aerodinamiskākas virsbūves zīmēt, lai mazāks troksnis un mazāks enerģijas patēriņš. A šim tāds kantains purns. Bet, nu, tā kā esmu elektroauto fans, tad ar interesi gaidīšu, kas būs tālāk.

289562. viesis 19.februāris 2013 7:28
0 0 Atbildēt

ne blefs, ne brīnums. Milzu cena. Paskatieties uz dizainu.

289563. viesis 19.februāris 2013 9:49
0 0 Atbildēt

kārtējie ostapi benderi meklē tupus miljonārus, kas grib ielekt elektroauto vilcienā, bet fizikas stundas nav apmeklējuši.

289564. viesis 19.februāris 2013 9:50
0 0 Atbildēt

Ne blefs? Uzlādēt elektrību priekš 1000km 10 minūtēs? Cik maksās ierīkot tādam lādēšanas staciju, pat ja auto to spēj?

Ja tā ļoti aptuveni parēķina, pieņemot, ka auto vidēji tērēs 15kW jaudu un tos 1000km nobrauks 12 stundās - uzlādei vajadzēs... ~1MW jaudas pieslēgumu! Kur tādus dod un kādi tie izskatās? :D

P.S. Pārlasīju rakstu un sapratu - akumulatorus jālādē ar speciālu iekārtu... T.i. elektrokaru, šamējie būšot vienreizējie... :D 10 min. pārkraušanai un vecos var izmest izlietoto bateriju kastītē pie RIMI.

289565. viesis 19.februāris 2013 11:45
0 0 Atbildēt

vispār šitādām kuiņām ir forumā topiks - "Megalohatrons".

289567. viesis 19.februāris 2013 15:15
0 0 Atbildēt

Starp citu, par tiem maināmajiem AKB blokiem pēdējā laikā daudz raksta rietumu autoprese. Iebrauc teju jebkurā Eiropas DUS, un samaini izlādēto AKB bloku pret tādu pašu - uzlādētu, samaksājot tikai elektribas cenu...Ideja it kā neslikta, bet...godīgi sakot, es nezinu, cik šodien vidēji sver tāds moderna auto elektropiedziņas AKB bloks ? Vai autovadītājs ( arī trausla modeļmeitene) pastāvīgi spēs tādu funkciju izpildīt ?

289568. viesis 19.februāris 2013 16:18
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis 845 [?] pirms 1 stundas

renault to koncepciju izvēlās....

fiška ir apstāklī, ka āķi nolietojas.... tev var iedot pulka sliktāku aķi kā tavs.... tāpēc renaulta gadījumā tu aķus nepērc, bet īrē.... un jamie sola, ka būs vismaz 80% no sākotnējās ietilpības....

289569. viesis 19.februāris 2013 17:26
0 0 Atbildēt

Arī ar visu AKB maiņu - kārtīgi "velkoties" nu tur 200 km/h pie esošam tehnoloģijām moš var izvilkt, un ta'd ik pa 200km mainīsi AKB vienā Eiropas tūrē ?!?!?! Kaut kā nepārliecina. bet teiksim tādai kastei kā RSat vazājās apkārt ( Ligier laikam) ar ko uz darbu un atpakaļ tas varētu būt variants, ja pēkšņi piemirsies "kasti" uzlādēt.

289572. viesis 19.februāris 2013 18:11
0 0 Atbildēt

Nav blefs. Auto komplektācijā tiek līdzi dots aptuveni 1000 km garš uzlādes kabelis.

289573. viesis 20.februāris 2013 10:01
0 0 Atbildēt

Vispār jau pasaules zinātnes pārstāvjiem ar AKB tehnoloģiju izstrādi pēdējo 30 gadu laikā nav īpaši labi veicies. Progress ir, bet īpašu rezultātu pagaidām nav. Nebrīnītos, ka tuvā nākotnē parādītos mūsdienīgi konstruktori, kuri piedāvātu risinājumus vieglajiem elektroauto uz taisnām un garām maģistrālēm izmantot specialus strāvas noņēmējus...pantografus.Līdzīgi kā tramvajiem. Būtu speciala elektrificeta josla vieglajiem elektroauto, apmēram 3-4 paralelas drātis viena no otras ik pēc 50cm, un 1,5m plats paceļams puspants uz auto jumta....Un mauc taisnā virzienā 300km pa autobāni ar paceltu pantu....ātrumā līdz pat 150 km/h. Apdzīšanas režīmos un braukšanai citur - izmanto aķu resursu. Izklausās jau fantastiski, bet dzivē viss ir iespējams. Starp citu jau pašlaik līdzīgas tehnoloģijas rietumu valstīs izmanto smagie auto - karjeru transports.

289584. viesis 20.februāris 2013 13:48
0 0 Atbildēt

IV

krutākās tendences ir izveidot specifiskus bezdrāšu ceļus.... tas gan tālā nākotnē.... nu apmēram kā parastajam pneimopastam līdzīgs vispasaules transporta tīkls...

pagaidām vēl joprojām nav īsti realizēta ideja par stāvvietām.... uzbrauc mašīnu uz specifiska mikroviļņu raidītāja un jams uzlādē akumulatoru.... tas gan sanāk dārgāk kā iekšdedzes dzinēja izmantošana....

289669. viesis 27.februāris 2013 20:11
0 0 Atbildēt

[c] Progress ir, bet īpašu rezultātu pagaidām nav[/c]

Tāpēc, ka tas progress ir laboratorijas apstākļos, nevar vēl pagaidām ieviest masveida ražošanā. Visādi nanotehnoloģiju elementi, bet tos nevar uzražot štancējot.

289692. viesis 1.marts 2013 18:00
0 0 Atbildēt

Pirms kāda laika lasīju rakstu, ka japāņi esot izgudrojuši kaut kādu tur metodi, ka auto varot uzņemt enerģiju no speciāli būvēta asfalta caur riepām. To būtību gan īsti neatceros, bet doma laikam bija, ka ne pilnībā, bet, nu daļēji reģenerācijas ceļā kaut kādu daļu enerģijas var dabūt atpakaļ, braucot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti