Cik pelna autoražotāji uz vienu pārdoto auto? 8

 
23.aprīlis 2013 12:48

Duisburgas universitātes CAR-Center veiktais pētījums atklāj, cik autoražotāji iegūst vai zaudē, pārdodot vienu automobili.

Peļņa vai zaudējumi – tas atkarīgs no pasaules ekonomiskās situācijas un konkrēta tirgus attīstības tendencēm. Šobrīd situācija autoražotājiem nav labvēlīga un vinnē tie, kas savu produkciju var pārdot globālajā tirgū, it īpaši, ja ir pieeja Ķīnas tirgum.

CAR-Center pētījuma rezultātā, kas veikts, izvērtējot 2012.gada statistiku, noskaidrojies, ka „pasaules rekordists” šajā jomā ir Porsche, kam uz vienu automobili izdevies nopelnīt 17 tūkstošus 56 eiro, savukārt tādām kompānijām kā Opel, Renault, Citroen u.c. uz katru pārdoto automobili zaudējumos jānoraksta vairāki simti eiro. 

2012.gada rezultāti tabulā:

Porsche +17 056
BMW +4132
Audi +3721
Mercedes +3023
Chrysler +1579
Hyundai/Kia +1183
Nissan +890
Ford ASV +824
Škoda +758
Volkswagen +751
Toyota +707
GM ASV +635
Honda +319
Renault -241
Seat -364
Citroen/Peugeot - 510
Opel/Vauxhall - 834
Ford Eiropa - 967

 
Visi komentāri
 
290114. viesis 24.aprīlis 2013 8:07
0 0 Atbildēt

Mjā, PSRS laikos šādi dati par autorūpniecību skaitījās valsts noslēpums :-)

Minavtoproma obligātajos ikgadējos kursos pat bija ar parakstu jāapliecina,

ka neizpaudīsim priekšlasījumos dzirdēto :-)

Cik atminu, VAZ klasikas sedanus saražot izmaksāja ap 2600 - 2800 USD,

dīleriem atdeva par ~ 4000 USD gabalā, gala cenu jau gudroja dīleri ...

Tā ka VAZ bija diezgan jūtams "valūtas pumpītis" tolaik :-)

290123. viesis 24.aprīlis 2013 12:43
0 0 Atbildēt

kādi dīleri , ko te murgo ..... ja psrs laikos Tev bija 3 gadi tad neraksti muļķības

290124. viesis 24.aprīlis 2013 13:27
0 0 Atbildēt

Atceros tikai rakstu "za ruļem" žurnālā, kur bija raksts par moskviču ražošanu un izmaksām - 1968, gada eksporta moskviča 408 ražošana izmaksāja ap 800 $ un ši summa daudz nemainījās līdz pat 1988.gadam, kamēr tika ražoti vecās paaudzes moši. 2141 modelis jau bija krietni dārgāks, bet diemžēl uz konveijera noturējās knapi 10 gadus.

290125. viesis 24.aprīlis 2013 13:28
0 0 Atbildēt

123 viesis varens gudrinieks :D

290126. viesis 24.aprīlis 2013 14:39
0 0 Atbildēt

PSRS laikā par rubli varēja dabūt divus dolārus.

290130. viesis 24.aprīlis 2013 19:25
0 0 Atbildēt

Interesantā būtu uzzināt cik pelna auto dīleri!

290132. viesis 25.aprīlis 2013 1:28
0 0 Atbildēt

290126. viesim.

Tas teorētiski varēji dabūt 2 dolārus, praktiski varēji tikt cietumā par valūtas spekulācijām.

290134. viesis 25.aprīlis 2013 7:36
0 0 Atbildēt

290123. viesis

kādi dīleri, ko te murgo... ja psrs laikos Tev bija 3 gadi tad neraksti muļķības

=====================

Tu varētu beigt dzert jau no rīta un sākt aptvert, ka es runāju par DĪLERIEM, AVTOEXPORT pārstāvjiem Rietumvalstīs - Konela Somijā, Scaldia Volga Beļģijā, Mamidakis Grieķijā utt.. PSRS automobiļu izplatīšana notika pavisam savādāk ...

IkdienasViesis

Atceros tikai rakstu "za ruļem" žurnālā, kur bija raksts par moskviču ražošanu un izmaksām - 1968, gada eksporta moskviča 408 ražošana izmaksāja ap 800 $ un ši summa daudz nemainījās līdz pat 1988.gadam, kamēr tika ražoti vecās paaudzes moši. 2141 modelis jau bija krietni dārgāks, bet diemžēl uz konveijera noturējās knapi 10 gadus.

=====================

Hmm, nu 1960. gados tas varēja tā būt, ņemot vērā, ka M-408 un arī M412

praktiski sastāvēja tikai no PSRS ražotiem materiāliem un detaļām, darba algas arī toreiz bija pavisam citas - atminu, kā AZLK veči stāstīja, ka senos laikos čugunlietuvē strādniekiem normāla mēnešalga bijusi 120 rubļi... Līdz

ar VAZ stāšanos ierindā situācija strauji izmainījās - viens pats importa metāls virsbūvēm cik nemaksāja, plus lērums importēto komponentu. Tad,

starp citu, arī citus padomju vieglos auto sāka ražot no importa skārda - izrādījās, ka , kaut dārgāk, toties izdevīgāk, jo nav jānodarbojas ar brāķa utilizāciju :-)

290126. viesis

PSRS laikā par rubli varēja dabūt divus dolārus.

=================

Oficiālais Valsts bankas kurss kaut kad 1980. gadu sākumā bija

1,- USD = 0,90 PSRS rubļu. Bet, ja gribēji tikt pie USD " pa tumšo", bez

3 - 4 rubļiem par dolāru neviens tev nepārdeva...Kaut tā patiešām bija

bīstama lieta, risks nokļūt būrī vai ...kļūt par "stukaču" un ziņot, kur vajag, par citiem pārdevējiem / pircējiem :-) Pārdevēji pie Laimas pulksteņa 100%

visi bija tādi "seksoti" :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti