2013. gadā Volkswagen ar ekskluzīvu, īpašu modeli atzīmē to, ka Scirocco ir pārkāpis sporta automobiļiem maģisko slieksni – miljons uzbūvētus transportlīdzekļus.
Ekskluzīvās „Deep Black Metallic” krāsas Scirocco Million var atpazīt no pirmā skatiena – pateicoties sportiskā stila dekoratīvajai līnijai (virsbūves vidusdaļā), „Galvanic Grey” krāsas ārējo atpakaļskata spoguļu ietvariem un „Interlagos” 18 collu vieglmetāla diskiem ar 235/40 izmēra riepām (Ķīnā „Spa” 17 collu diski), kas arī iekļauti standartaprīkojumā. Vieglmetāla diski tiek piedāvāti kopā ar riepu spiediena kontroles sistēmas ekrānu. Papildus pieejami sudrabkrāsas „Lugano” 19 collu vieglmetāla diski.
Virsbūves standartaprīkojumā iekļauti arī R līnijas bamperi, R līnijas sānu apakšdaļas uzlikas, tonēti aizmugurējie lukturi, „Million” uzlīmes uz spārniem un aizmugurējie logi ar 90% tonējumu (Ķīnā ar 65% tonējumu).
Īpašā modeļa interjers, papildus citam, ir aprīkots ar standarta ādas sēdekļu apdari („Vienna” tipa, melnā krāsā) ar kontrastējošas „Snap Orange” krāsas šuvēm. Pieejams arī melns griestu tapsējums un ādas transmisijas un stāvbremzes sviras apdare (arī ar „Snap Orange” krāsas šuvēm). Tāpat standarta komplektācijā iekļauti grīdas paklāji ar kontrastējošas krāsas cilpdūriena šuvēm, nerūsējoša tērauda pedāļi, sliekšņu uzlikas ar „Million” logo un dekoratīvi matēta alumīnija elementi. Pareizo skaņu un jaunāko informāciju nodrošina RCD 310 audiosistēma.
Scirocco Million var pasūtīt ar trīs dažādiem benzīna dzinējiem (TSI) un diviem dīzeļdegvielas dzinējiem (TDI). TSI agregātu jauda ir 90 kW / 122 ZS, 118 kW / 160 ZS un 155 kW / 210 ZS, bet TDI dzinēji attīsta 103 kW / 140 ZS un 130 kW / 177 ZS jaudu. Visus dzinējus, izņemot 122 ZS TSI versiju, iespējams kombinēt ar dubulta sajūga transmisiju (DSG). Scirocco Million bāzes cena Vācijā būs 27 325 EUR.
Tāpat kā Golf GTI, Scirocco ir sportiskuma ikona. Šī kupejas tipa automobiļa pirmā paaudze tika laista tirdzniecībā 1974. gadā.
Septiņus gadus vēlāk, 1981. gadā, klajā tika laista otrā Scirocco paaudze. Šīs paaudzes modeļi tika būvēti līdz 1992. gadam. Kopumā tika uzbūvēti 795 650 Scirocco I un II automobiļi, kas sporta pasaulē ir patiess panākums.
Sporta automobiļa atgriešanās notika 2008. gadā ar modeli Scirocco III. Arī trešā Scirocco paaudze ir ļoti veiksmīga – mazāk kā piecu gadu laikā jauno Scirocco ir izvēlējušies vairāk kā 204 350 tā piekritēji visā pasaulē. Saskaitot paaudzes I, II un III kopā, tiek sasniegta jau minētā miljonā automobiļa atzīme. Volkswagen to svin ar īpašu modeli – Scirocco Million.
Bet īpašais "miljona" modelis tiks piedāvāts tikai Vācijā un Ķīnā. Īpašās sērijas automobiļu ražošana tiks uzsākta jau maija beigās.
Mjā, kādreiz 90-to sākumā,pie mums, jauniešiem tas bija pieejamākais spicākais auto - ar pozitivu un nesabojātu reputaciju. Par pāris tūkstošiem baksu. Tajā pašā cenu paletē bija arī 924 porche, audi caupe un bembis 300(e-21)...Bembjiem tolaik bija tā štruntigi ar reputaciju, jo tos masveidā izmantoja skūtie bandjugas trenuzenēs, un neviens godīgs latvju jaunietis nevēlējās tiem pielīdzināties.