Policisti nedrīkstēs lūgt izkāpt apturēta auto vadītāju 58

 
26.septembris 2003 9:31

Lai ierobežotu korupciju uz ceļiem un šoferu cieņas aizskaršanu, valdība vēlas ierobežot policistu tiesības nepamatoti lūgt izkāpt no mašīnas apturēta auto vadītāju.

Valdības Komunikācijas departamentā BNS uzzināja, ka valdība otrdien skatīs Valsts kancelejas iesniegtu rīkojuma projektu, kas paredz, ka policisti nedrīkstēs lūgt apturēta auto vadītāju izkāpt no transportlīdzekļa vai aicināt viņu iekāpt policijas dienesta auto, izņemot gadījumus, ja bez tā nav iespējama policista pienākumu pildīšana. Šoferi drīkstēs lūgt izkāpt no mašīnas, piemēram, gadījumos, ja ir aizdomas par autovadītāja reibumu, vai arī nepieciešams aizturēt personu, kas izvairās no kriminālsoda. Rīkojuma autori norāda, ka pašlaik policisti bieži nepamatoti lūdz no auto izkāpt apturēta transportlīdzekļa vadītāju, un šāda rīcība bieži vien saistīta ar ceļu satiksmes dalībnieka goda un cieņas aizskaršanu, kā arī veicina korupcijas attīstību ceļu satiksmes drošības jomā. RĪGA, SEP 25, BNS
 
Visi komentāri
 
98512. viesis 26.septembris 2003 9:34
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu! kāpēc man ir jākāp ārā no autiņa?

98513. viesis 26.septembris 2003 9:36
0 0 Atbildēt

2 viesis - lai par aatruma paarsniegšanau samaksaatu Ls 5 nevis Ls 20 :)

98514. viesis 26.septembris 2003 9:37
0 0 Atbildēt

taapat jau kaapsi,kur ta liksies...muusu menti tak liek gan uz likumu,gan uz valdiibu,gan uz sava prieksnieka - iekslietu ministra - paveeleem ;)

98515. viesis 26.septembris 2003 9:38
0 0 Atbildēt

NU re, tagad vairs nevajadzees arii raadiit kas bagaazjniekaa un ja prasiis TRIIS LIETAS (triistuuris, ugunsdzeeshamais, +), tad varees teikt ka bagaazjniekaa(man taa arii reaali ir), lai gan to var arii tur nebuut..

Un kaada probleema kukuli ielikt starp dokumentiem, jameejais aizies itkaa saliidzinaat no mashiinas pa raaciju manus datus un lieta dariita, neredzu korupcijas noveershanas iespeejas samazinaashanos, lai gan prieks ka nebuus jaastaav lietuu pie CP mashiinas, kaa man tas reiz ir gadiijies...:)

98516. viesis 26.septembris 2003 9:39
0 0 Atbildēt

Vai tik shii nav muusu jaunaas KNAB priekshnieka vietnieces ideja?:D

98519. viesis 26.septembris 2003 9:47
0 0 Atbildēt

pasakiet man, vai ir taads ments kursh katraa autobrauceejaa nesaskata aizomuugu shmigaa brauceeju? laikam nav, taa kaa kaapsim vien aaraa... :)

98520. viesis 26.septembris 2003 9:47
0 0 Atbildēt

sitaads leemums ir tikai - imitacija burnoj dejtelnosti - tipa lai apkarotu korupciju....utt utjp.

kukuldosanu tik vienkaarsi neizskaudiis, un nevajag arii

vispirms lai pacelj algas (gan cp gan "mums") un atlautos max aatruma ierobezojumus.

98521. viesis 26.septembris 2003 9:48
0 0 Atbildēt

vajag nevis ka nedrīkst kāpt ārā, bet ka nedrīkst dot skaidru naudu. izraksta kvīti un to samaksā bankā

98527. viesis 26.septembris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

Pec noteikumiem es tagad varu ara no masinas nekapt.

Par ugunsdzesamo,aptiecinju, tristuri, man CP tas nav jarada, CSN 25 punkts. Lai staiga vesels.

98529. viesis 26.septembris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

"vajag nevis ka nedrīkst kāpt ārā, bet ka nedrīkst dot skaidru naudu. izraksta kvīti un to samaksā bankā"

un tas padariis neiespeejamu pieciisha iedoshanu CP bez kviits ????

98532. viesis 26.septembris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

Ugunsdzēšamais vispār tā kā būtu salonā jātur.

98534. viesis 26.septembris 2003 10:13
0 0 Atbildēt

nekas buus, "nepolozheno", "kak nepolozheno - polozheno", "aa nu da vizhu polozheno - laimiigu celju " ;)

98538. viesis 26.septembris 2003 10:49
0 0 Atbildēt

nu bet kāpēc nevar noteikt, ka policim pildot dienesta pienākumus nedrīkst būt līdzi vairāk par piem. Ls20.00, tiklīdz atrod vairāk naudas, saprotams, ka tie ir kukuļi... man šķiet, ka tāda kārtība bija noteikta muitniekiem... saprotams, ka tas būtu necilvēcīgi šādi ierobežot kukuļa apjomu līdz Ls20, bet nu varbūt palīdzētu cīnīties ar korupciju...

98542. viesis 26.septembris 2003 11:01
0 0 Atbildēt

anonimikis: moka rezerves ritenis arii?

98544. viesis 26.septembris 2003 11:02
0 0 Atbildēt

sviests karoche

lietus

98547. viesis 26.septembris 2003 11:05
0 0 Atbildēt

No korupcijas apkarošanas viedokļa puses - laba doma. Iesēdinot vadītāju savā auto, CP, protams, vienmēr jūtas situācijas noteicēji. Pēc suņu principa : mana teritorija,mani nosacījumi.... Tāpēc jau tā "piecīšu" lieta ir tik dziļi iesakņojusies. Otra lieta, ir ētiski apsvērumi. Dāmas ne reizi vien ir sūdzējušās ( pat sūdzībās augstām valsts iestādēm), kā par administratīva pārkāpuma - CTN pārkāpšanas, IR jāiekāpj ...netīrās,piebezdētās,ar saulespuķu sēklām piespļautās un tml....CP dienesta automašīnās. Tas ir tikai VIENS piemērs. Protams, var pastāvēt objektīvi izņēmumi, operatīvas situācijas - kad vadītājs ir "jāizsēdina" no sava auto. Šos nosacījumus MK noteikumos precīzi ir jānorāda. Bet, pēc CSDD iecerēm, iespējams, jau 2004.gadā, CP aktīvists arī par reālu pārkāpumu, varēs izrakstīt tikai bankas kvīti. Norēķināšanās ar naudu"notikuma vietā" tiks aizliegta ar likumu, un jebkura saruna "piecīšu" lietās tiks traktēta kā korupcijas gadījums.

98549. viesis 26.septembris 2003 11:08
0 0 Atbildēt

"Šoferi drīkstēs lūgt izkāpt no mašīnas,piemēram, gadījumos, ja ir aizdomas par autovadītāja reibumu...."

Situācija...mani teiksim aptur par kādu pārkāpumu, bet lai aprunātos par šo lietu tā teikt zem "četrām acīm" (un tieši tāpēc tā dara,lai saņemot piecīti, nebūtu liecinieku!!!), mani uzaicinās izkāpt no auto un šeit var arī palīdzēt (es domāju korumpētam CP-tam!!!) šī piebilde, ka itkā būs aizdomas par autovadītāja reibumu!!!:)

Pilnīgi piekrītu te viedoklim, ka tā ir tāda sava veida darbības imitēšana itkā cīņā pret korupciju un negodīgiem CP-istiem!!!

Lai veicas mūsu likumu izstrādātājiem arī gadījumos, kad šo korumpēto vajadzēs arī pieķert!!!

98556. viesis 26.septembris 2003 11:28
0 0 Atbildēt

NU nav gan salonaa ugunsdzeeshamais jaatur, CSN ir skaidri un gaishi raxtiits, ka auto ir jaabuut apriikotam ar ugunsdzeeshamo. Un kur tu vinju iebaaz taa nu ir dzilji tava dariishana. Es teiktu, ka no bagazhnieka veel to verkji degshanas gadiijuma vareetu speet izraut, bet no salona diez vai paspeesi, tur tika daudz viegli degoshu materiaalu, ka maz nelixies. Protams ideaala gadijuma, buutu ieiikot taapat kaa sporta auto kad ir izvilktas cauruliites uz visaam buutiskaakajaam ugunsnedroshajaam vietaam, un salonaa var paraut/pagriezt klokji, lai nostraadaatu ugusndzeeshamais, tad ari smagaakas avaarijas gadiijumaa kaads no " iesprostotajiem" cilvjiem vaagjii varees to paraut. Nu un attieciigi otrs gadiijuma, ja jaadzeesh kaut kas aarpus mashinas.

98565. viesis 26.septembris 2003 12:14
0 0 Atbildēt

Nu nez- imho nav probleema nav vien tanii ka cp njem kukuljus, bet gan ka vadiitaaji dod. Jo cik saprotu ir taa- ja pats nesaaksi tur gar kreeslu triities un censties dod maajienus, ments arii mieriigi rakstiis protokolu.

Imho ljoti skaists un efektiigs process buutu uztaisiit paaris paraug tiesas praavas arii auto vadiitaajiem, kas piedaavaa kukuli cp, to nofikseetu un pieliktu pantu par kukulja piedaavaashana, uzreiz domaaju shaadu "deveeju" skaits samazinaasies uz pusi.

Staastija man viens pazinja- anglijaa aptureets viens dzjeks tolji shmigaa vai aatrumu paarsniedzis, bet nu aptureejushi menti un shis centies darboties pa "latviskai" metodei- tjipa es jums kjepaa 50% no soda un skiramies draudziigi. Un "vljip ochkarik"... aizvilka dzjeku rokudzelzhos uz menteni, tur ar vinju skaidrojaas, staadija protokolu un beigaas par kukulja piedaavaashanu ierubiija dafiga lielaaku cennjiku nekaa par to kaads sods buutu bijis par originalo paarkaapumu.

98570. viesis 26.septembris 2003 12:31
0 0 Atbildēt

Kovac, Tu vakar piedzimis esi? Pajautā Redaktoram, kā viņam pirms mēneša gāja, ka nācās nosaukt savu vārdu un, tā teikt, amatu, lai CP būtu ar mieru izrakstīt kvīti.

Tā ka neliec te vainu uz vadītājiem.

Elmār, es taču nesamelojos?

Redaktors 26.septembris 2003 12:44
0 0 Atbildēt

Jā, nu tā ir bijis gan...

98576. viesis 26.septembris 2003 12:52
0 0 Atbildēt

Cartman- tu maz centies saprast kaut ko no taa ko es saku vai izlasi tikai pirmo teikumu un jau raksti savu tekstu?

Mana doma ir taada, ka buus ljoti gruuti apkarot sho probleemu tai pieejot tikai no vienas puses (tjipa censhamies iebaidiit cp, lai tie nenjem kukuljus), bet ka vajag to risinaat arii no otras puses- sodiit vadiitaajus kas piedaavaa kukuljus. Un es ticu ka ar to shii ciinja uzreiz paliks krietni efektiigaaka, jo nebuus vairs taa, ka vadiitaaji varees pilniigaa pofigaa piedaavaat kukuli, zinot ka vinjiem par to nekas nebuus.

ps. Nezinu kas tur un kaa redaktoram pirms meenesha bija (neatceros ka buutu lasiijis), bet cik man ir bijusi saskare ar cp, tad es visus savus sodus esmu godiigi samaksaajis ar protokola rakstiishanu un nekad neesmu centies kaut ko sarunaat vai tml.

98584. viesis 26.septembris 2003 13:29
0 0 Atbildēt

1. aizliegt cp ņemt skaidru naudu no vadītājiem, tātad bankas kvītis vai protokolu jāraksta

2. cp nekavējoties jāņem pie dziesmas tos, kas piedāvā viņiem kukuļus- vēl vienu protokolu rakstīt, šoreiz par kukuļdošanas mēģinājumu

98586. viesis 26.septembris 2003 13:31
0 0 Atbildēt

kas deva tie dos tāpat,vienalga vai savā auto vai CP dzelzī.

98588. viesis 26.septembris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

Ar likumiem morāli neiemācīsi... :(((

98589. viesis 26.septembris 2003 13:36
0 0 Atbildēt

likumu var iemācīt ar sodu

98590. viesis 26.septembris 2003 13:36
0 0 Atbildēt

Pashlaik jau man ari obligati nav jakapj ara (ta vismaz sapratu no viena augsti stavosha iekshlietu ministrijas darbinieka), jo policists tikai var aicinat izkapt, bet turpmak NEdrikstes AICINAT!!!

98594. viesis 26.septembris 2003 13:50
0 0 Atbildēt

Nākamais solis būs aizliegt CP ar autovadītāju sarunāties. Visu jākārto rakstiski. Pē tam varētu aizliegt uz autovadītāju skatīties utt. Ko aizliegt jau vienmēr varēs izdomāt. :D

98599. viesis 26.septembris 2003 14:23
0 0 Atbildēt

cik zināms, policistiem uz mundiera redzams viņa uzvārds, ne tā? nu re. a cp-ists uzvelk atstarojošo vesti un uzvārds vairs nav saredzams! ko nu? uzvārdu uzšūt arī uz vestes! citādi nevar saprast, ko tas cp-ists nomurmina zem deguna, bērziņš vai kārkliņš, saprast nevar.

98600. viesis 26.septembris 2003 14:24
0 0 Atbildēt

Kovacs, es atspēkoju Tevis teikto: "cik saprotu ir taa- ja pats nesaaksi tur gar kreeslu triities un censties dod maajienus, ments arii mieriigi rakstiis protokolu."

Vadītāji dod kukuļus, bet nedziedi te ka ņem tikai tāpēc ka dod. Īstenībā prasa, un kā vēl. Pie tam, nav nemaz jāpārkāpj noteikumi, lai Tevi apturētu un mēģinātu izsūkt latiņu.

Tā ir nopietna problēma. Daudz nopietnāka par došanu, jo no tās var atradināt tikai neņemot kukuļus, jo par kukuļdošanu autovadītājus nevar reāli sodīt. Es, teiksim, nesaku policist, došu kukuli, laid mani vaļā. Vienkārši runāju par piemērojamā soda izmēriem, un to nu nevar nosaukt par kukuļdošanu. Tas, ka viņš neizraksta kvīti, jau nav mana darīšana. Lai KNAB viņus ķer.

98604. viesis 26.septembris 2003 14:49
0 0 Atbildēt

kas par problēmu jums visiem? nevajagt pārkāpt csn, tad šitādi jautājumi vispār nerodas! tas tik tiešām ir neticami, ka, ja brauksi pa šoseju 90 km/st, lielais vairums nesas garām kā aptrakušies, tad kur viņi visi steidzas? pietiek paskatīties sānis, cik milzīgā ātrumā slīd garām koki, lai saprastu, ka ir drusku par traku tik lielā ātrumā braukt! kuram no jums ir ķiveres galvās un kuram no jums ir papildus rāmis salonā kā rallistiem? kas notika ar to tico, kas purns purnā ar to smago mersedesu saskrējās eižensteina un biķernieku krustā? un tur jau nebija 90 km/st...

98609. viesis 26.septembris 2003 15:20
0 0 Atbildēt

Nezinu, veči, nezinu! Daļēji piekrītu, daļēji ne...

Gadījums iz dzīves. Braucu pa Jelgavas bāni, kappiju sadzēies, uz tualeti vajaga tā, ka acīs spiežās. Apstājos, izdarīju, braucu - izrādās nebija spēka ieslēgt gaismas, tikai ar gabarītiem. Aptur CP-i, rīdzinieki - pirms pašas Jelgavas robežas. Breks saka: sods līdz 5 lati. Bet hohma, kā gadījies, makā (neskatījos, zināju) tikai kādi divi lati un pat tos negribējās maksāt. Pirms manis vēl čakarē vienu citu vadītāju, es tikmēr zvanu poličiem, lai pasaka - lai liekās mierā. Mērfija likums, jo neizdodās sazvanīt.

Mentam es saku: naudas nav līdz, rakstiet protoklolu. Ments vēleiz saka, acīs skatīdamies: Sods LĪDZ 5 lati...Es šim: vecīt, man pusdienas ir jāpaēd, raksti protokolu, ņem koras, nav vairs laika. Beigās paprasīja kur strādā, novēlēja laimīgu Jauno gadu un palaida. Bet mājiens bija ar diezgan pamatīgu mietu par to piecīti vai vēl mazāk.

Pārējās reizes gan ne reizi neesmu maksājis kešā, vinmēr ir bijušas pagaidu koras un viss oficiāli. Laikam feiss nav tāds maksātāja...

98612. viesis 26.septembris 2003 15:26
0 0 Atbildēt

Nepārkāpu CSN, braucu no rīta pa Blaumaņa ielu, tāpat mani apturēja un tirpināja, bet, kad neatrada kur piesieties, likās mierā. Tas viesim.

Man gadījies samaksāt vienreiz, kad vēl bez tiesībām zem sarkanā izšmaucu. Citādi esmu labdabīgs un, laikam, īpaši nepārkāpju.

98613. viesis 26.septembris 2003 15:26
0 0 Atbildēt

to Cartman:

1) Kur tu raavi ka par kukuljdoshanu nevar sodiit?

Izvilkums no KL:

323.pants. Kukuļdošana

(1) Par kukuļdošanu, tas ir, par materiālu vērtību, mantiska vai citāda rakstura labumu nodošanu vai piedāvāšanu, ja piedāvājums pieņemts, personiski vai ar starpnieku valsts amatpersonai, lai tā, izmantojot savu dienesta stāvokli, izdarītu vai neizdarītu kādu darbību kukuļdevēja vai kukuļa piedāvātāja, vai citas personas interesēs, -

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz sešiem gadiem.

2) Par sodu piemeeroshanu uz vietas:

Uz vietas driikst piemeerot sodu tikai sodu liidz 20Ls (nevareeju aatrumaa atcereeties kur tas bija rakstiits). Taa ka ja minimaalais sods par paarkaapumu ir lielaaks par 20Ls, tad taa arii ir aciimredzama kukuljdoshana/njemshana pat ja tu nesaki skaidraa tekstaa "shie 10Ls ir kukulis", jo likuma nezinaashana neatbriivo no atbildiibas.

ps. Es jau nesaku ka nevajag dreseet, bet es saku, ka visu to var padariit veel efektiivaaku dreseejot arii vadiitaajus. :)

98614. viesis 26.septembris 2003 15:27
0 0 Atbildēt

domaats ka arii cp vajag dreseet. :)

98617. viesis 26.septembris 2003 15:41
0 0 Atbildēt

nu nu. visi zin ka kokam ir 2 gali, ne? Ko visi tadi gudriishi ka sodu - teiksim 20 Ls labaak maksaa neka uz kjepas 5 ko? Nu nevajag te teelot paargudros. Kameer neizmainiisim visi attieksmi pret CSN un CP un savu braukshanas stilu un maakslu, nekas nemainiisies. Vot es gribeetu redzeet kaa lielais CP iideejs *******u biksees ja ar CP buutu jaarunaa pa logu, sods draudeetu liels a reaala iespeeja uz kjepu iedot nau. A to te tak lielaa dalja studentu ar tukshiem makiem un peec komentiem var spriest ka afigenie sportisti visi...

98631. viesis 26.septembris 2003 16:09
0 0 Atbildēt

uupi, kaapee nau iespeeja iedot uz kjepu caur logu? kur probleema?

98647. viesis 26.septembris 2003 17:10
0 0 Atbildēt

nu ko visi kas ir aptureeti pekshi izskataas ierebusi.

98655. viesis 26.septembris 2003 18:44
0 0 Atbildēt

Blin vajag normaalus celjus un miers, lien te *******a eiropai, ka tik kaads uz 110 km/h nenositaas.

Un tie kas ir bijushi aarzemees zin atshkiriibu starp turienes un shejienes CP, kaa arii noteikumu ieveeroshanas izpratni. Vietaas kur aatruma paarsniegshana nav biistama(garas taisnes, kaa arii vispaar celji kur nekad nav bijushas avaarijas) aatrums kontroleets netiek NEKAD. Potenciaali biistamaas vietaas liek fotoradarus un briidinaajuma ziimes par tiem un panaak veelamo, autobrauceeji samazina aatrumu.

98661. viesis 26.septembris 2003 21:34
0 0 Atbildēt

nu ko dariit doshu pieciiti pa logu kopaa ar tehnisko pasi...un...korupcija turpinaasies, tas ir mentu ieksheejaas eetikas jautaajums.

98662. viesis 26.septembris 2003 21:36
0 0 Atbildēt

2 kovacs: pastaav likumaa jeedzien daavinaajums tas ir liidz 5ls veertiibaa to bish 4.99ls mentam kjepaa un abi apmierinaati.

98665. viesis 26.septembris 2003 22:41
0 0 Atbildēt

taaa,liekas te akal kaut kaads sviesc raxtaa..tjipa tagad nepamatoti liek izkaapt aaraa...kaapeec nepamatoti?policists ir varas paarstaavis un ja vinjsh liek,tad tas ir pamatoti,kursh tad nosaka pamatotiibu-tikai vinjsh un neviens *idars no valdiibas nevar neko pateikt..vajadziigs jauns likums nu ta ar izdomaaja.

bezjeedziigs likums,jo tas nemainiis ne nieka.praksee tas nedarbosies jo ir caurs kaa siets..

98699. viesis 28.septembris 2003 22:21
0 0 Atbildēt

BET KAD TAD nepamatoti ir luugushi izkaapt no auto? Klasiskajaa gadiijumaa - "dokumentu paarbaude" - parasti notiek seezhot pasha auto.... Ja paarkaapts, tad gan ir jaapamet auto.. Bet taa jau ir policista pienaakuma pildiishana.... Un ziemaa buus patiikamaak slapjdrankjii staaveet pie policijas auto, kameer uzraxtiis protokolu? Nekas nebuus paarkaapts - tiks pildiits policista pienaakums... Neredzu nekaadu atskjiriibu no ieprieksheejaa likuma... Tas samazinaashot kukuljdoshanu?! Gribeetos cereet.....

98715. viesis 29.septembris 2003 10:19
0 0 Atbildēt

Latvān, nedrīkstēs aicināt izkāpt - tas nozīmē ka ments stāvēs slapjdraņķī, jo manā mašīnā viņš ar savām drēbēm nekāps :-)

98723. viesis 29.septembris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Jāpaaugstina atbildība par ceļu zīmju uzlikšanu un noņemšanu vai nomaiņu. Pīemēram Rīga Jēkabpils pabeigta remonts - jauna asfalta klājums daudzu kilometru garumā aiz Skrīveriem. Vakar, 28. septembrī stāvēja ierobežojuma zīme 50 km ar atkārtotu novietojumu. Visi šoferi brauc ar 90 km, neresktējot šo ceļa zīmi. Šādi novietotu ceļa zīmju uz Latvijas ceļiem ir Loti daudz. Tās mudina šoferus nerespektēt ceļa zīmes. Kas par to ir atbildīgs?

98756. viesis 29.septembris 2003 12:15
0 0 Atbildēt

Vajaga vienkārši maksimāli automatizēt to soda uzlikšanas procesu lai polichiem vispār tur nekādas darīšanas nebūtu- likt fotoradarus, kameras un tad tik sūtīt čekiņus ar bildītēm uz mājām... es domāju ātri atmaksātos tā padarīšana

98809. viesis 29.septembris 2003 14:00
0 0 Atbildēt

"gadījumos, ja ir aizdomas par autovadītāja reibumu" SMIEKLIGI...

kad shoferis zinas, ka policistam ir aizdomas par to, ka shoferim ir reibums :)))

pilnigs sviests.......nezinu, ko tie likumdeveji izdoma, tik apsurdus pamatojumus izdomat var tikai planpratini

98820. viesis 29.septembris 2003 14:28
0 0 Atbildēt

nu tad gruziijiet likumdeveejus kurus pashi esat izveeleejushies nevis likuma kalpus,kas pilda paveeles un riikojumus

98850. viesis 29.septembris 2003 15:39
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu viesim 29.09.2003 11:18. Arī uz salu tilta centra virzienā "70"

jau labu laiku atkal ir aizklāti. Kurš kantoris īsti par šim nejēdzībām atbild (ja vispār)?

Un vēl - vai tad, kad tiks pieņemti jaunie noteikumi/labojumi/papildinājumi, varētu iAuto nopublicēt

kompetentu policists-vadītājs darbību protokolu apstādināšanas gadījumā?

Jo man ir aizdomas, ka vadītājiem un policistiem ir stipri dažāda izpratne par šo procesu.

Kaut vai par to, vai pirms dokumentu pieprasīšanas vajag vai nevajag minēt apstādināšanas iemeslu, vai

arī to var izdomāt vēlāk.

98871. viesis 29.septembris 2003 16:27
0 0 Atbildēt

Stulbums. Jā esi pārkapīs un mašīnā ir pasažieri Tev būtu jāaprunājas ar policistu atseviški, bez klātesošiem. Savādāk tā būs vadītāja cieņas aizkaršana.

98896. viesis 29.septembris 2003 19:07
0 0 Atbildēt

halloha kada starpiba vai jakapj ara vai ne tas tachu galigi vienalga tapat piechuku iekases :)

98969. viesis 30.septembris 2003 11:41
0 0 Atbildēt

Valsts vara un Ministru kabinets nosakot jauno kārtību, galveno akcentu liek uz korupcijas apkarošanu un vadītāja personisko drošību. Iesēdināts policijas auto, kurā reāli var pat atrasties vairāki policisti, autovadītājs faktiski tiek iekļauts noslēgtā vidē, kurā nav situācijas noteicējs. Ne viens vien nedrošāks vadītājs tml. situācijā nobīstas, un nespēj realizēt savas tiesības, kā rezultātā tiek uzrakstīts ne viens vien falšs un nelikumīgs protolols. Protams, darbojas virkne korupciju veicinošu faktoru.

Mazāk tiek spriests par higiēnas un ētikas faktoriem. No higiēnas viedokļa, viennozīmīgi CP auto blakussēdētāja sēdeklis nav tā "tīrākā"vieta zemes virsū. Uz konkrētā sēdekļa vienas maiņas laikā ,iespējams, ir sēdējis gan iereibis bomzis ar piečurātām biksēm, gan nenopietna rakstura ar seksuāli transmisīvu slimību slimojoša meitene, gan darbnīcas mehāniķis eļļainā kombinzonā.....uzskaitījums varētu būt ļoti garš. Pirms gadiem 20 vienā krievu žurnālā bija raksts par Maskavas takša pakaļējā sēdekļa pārvalka mikrofloras izpēti.... KAS tikai tur netika atrasts - holeras, sifilisa, dizenterijas u.c. slimību pārnēsātāji. Nu, varbūt parāk teoretizēju un pārspīlēju, bet tomēr - pie minētajiem faktoriem kādreiz ir jāpiedomā. Neticu, ka CP darbinieki kaut reizi mēnesī ar dezinfekcijas līdzekļiem apstrādā savus auto.

99013. viesis 30.septembris 2003 13:15
0 0 Atbildēt

Kamēr es būšu ieinteresēts maksāt "ķepā" un policisti saņemt manu naudiņu, tikmēr mēs atradīsim kopīgu valodu jebkurā situācijā. Patreiz tendence palielināt sodus jau nekādi nemazina manu vēlmi "atpirkties pa lēto". Arī policistiem algas nav bezizmēra. Tā ka nekas nemainīsies! Arī valdībai labi - ir pievilkts trekns "ķeksis" pasākumu plānā par korupcijas apkarošanu. Kāds varēs lepoties ar priekšvēlēšanu solījumu izpildi!

99526. viesis 2.oktobris 2003 16:30
0 0 Atbildēt

Kāds ārprāts nabaga nobijies vadītājs, kas nevar realizēt savas tiesības! Ha ha! Nauko pārkāpt tad nevajadzēs neko realizēt.

Attiecībā uz korupciju -- nestādos priekā, kā korumpētā elite ar diktatoru priekšgalā, kas latviju apzog uz miljoniem tagad taisās izskaust piecīšu būšanu. Kaut gan no otras puses kautkāda darbība vizuāla jārāda lai jau tie cilvēciņi redz, ka valdība cīnās.

Tipiska acu aizmālēšana lai nerdētu īsto korupciju, kur miljoni pazūd.

p.s. šo dokumentu es lasīju nekā jauna tur nau un neko tas nemainīs.

Ceļu policists

99561. viesis 3.oktobris 2003 0:16
0 0 Atbildēt

nu sviests baigais pasi tak leksim aaraa un gruudiisim vinjiem tos piecukus jo visi tacu nemitiigi paarkaapjam csn ne jau menti vainiigi vajag lamaat muusu debiilos likumus un dizeno satiksmes organizaaciju

99616. viesis 3.oktobris 2003 9:50
0 0 Atbildēt

Pilnvara

99617. viesis 3.oktobris 2003 9:51
0 0 Atbildēt

Pilnvara

99619. viesis 3.oktobris 2003 9:54
0 0 Atbildēt

Pilnvara

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO)

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

LTAB brīdina: izveidota viltus mājas lapa un sociālo tīklu profili, lai vāktu personu datus! 2

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB) brīdina, ka izveidota viltus interneta vietne, rīkojot konkursus un aicinot iedzīvotājus atstāt savus personas datus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti