Rallija «KALVE 2003» atskaņas un rezultāti 46

 
15.decembris 2003 0:31

13. decembrī Tukumā notika standartauto rallijs "KALVE 2003". Arī mēs - pārstāvji no SO "iAuto" nolēmām šeit piedalīties. Nedaudz bija bail par auto tehnisko stāvokli, bet tomēr riskējām...

kalve1.jpg

Sacensībās piedalījās 25 dalībnieki, finišu sasniedza 23. No iAuto piedalījās 3 ekipāžas - 0. ekipāža (kā SAFETY CAR) ar Audi 80 - R.Kristiņš/M.Kristiņa, 11. ekipāža J.Karašnieks/V.Lasis ar Volvo 244 un 24. ekipāža - E.Biele/L.Lapsa ar Ford Escort XR3i.

Ierašanās rallija centrā bija paredzēta pēc leģendas. Šī leģenda problēmas neradīja un nedaudz pēc plkst. 8 mēs bijām klāt. Reģistrācija un tehniskā komisija notika raiti un drīz jau varējām ķerties pie rallija dokumenta - leģendas iepazīšanās. Visa leģenda bija balstīta uz normāliem regularitātes principiem. Tajā bija paredzēti 4 regularitātes braucieni ar dažādiem vidējiem ātrumiem. Lai dalībniekiem būtu interesantāk, katras regularitātes beigas nebija konkrēti definētas un tās iepriekš nebija pamanāmas. Ķērāmies pie rēķināšanas. 15 minūšu darbiņš un mums bija skaidrs, cikos ir jābūt katrā leģendas punktā. Pirmais auto starts 10:30. Tiesneši bija profesionāļi - Rīgas komanda. Viss - kā īstajā rallijā - starta/finiša karogi, pulksteņi utt.

kalve2.jpg
Dalībnieku sapulce

11:08 mūsu starts. Pirmais brauciens - pārbrauciens uz PS1 startu netālu no Kandavas. Šeit nekādu problēmu neradās - ieradāmies tieši savā sekundē. Brauciena vidējais ātrums bija tik mazs, ka pa ceļam varējām vēl pārbaudīt izrēķinātos laikus; citi paspēja piestāt pie veikala un iepirkt brokastis.

Tad sākās PS1 - regularitātes brauciens ar samērā lielu (68,29 km/h) vidējo ātrumu. Tā kā katra PS finiša vieta nav zināma un tiesneši ir daļēji "paslēpušies", katrā leģendas punktā jāierodas precīzi savā sekundē. Tā arī darām. Pēkšni PS1 laikā Lapsa (24. ekipāžas stūrmanis) sāk kliegt, ka ar veloskaitītāju ir noticis kaut kas dīvains. Apturu auto, sākam skatīties, kas par vainu. Uz ekrāna mirgo cipari... Izrādās, ka netīšām uzspiests uz citas pogas - ieslēdzies cits režīms. Minūte zaudēta... Turpinām ceļu ar domu "iedzīt laiku", bet tieši šeit ir slikts ceļs, tomēr to izdarīt gandrīz izdodas. Kavējums - tikai 3 sekundes. Drīz pēc tam ieraugām tiesnešu auto un pirmā regularitāte ir beigusies - dodamies uz nākošo PS startu.

kalve3.jpg
Visvecākais dalībnieks (auto)

PS2 startu atrodam bez problēmām un laikā. PS2 vidējais ātrums samērā pieņemams - 51,23 km/h. Beigu beigās tas mums bija gandrīz ideāls - finišējām tikai ar 3 sekunžu kavējumu. Bet pēc PS2 jāturpina ceļš pēc kartes - uz Jaunpili, kur paredzēts "pusdienas pārtraukums". Samērā viegli noorentējamies vidē un dodamies uz Jaunpili. Pie zīmes "Jaunpils" sākas (turpinās) leģenda, lai nonāktu uz LK3. Un kā par spīti - leģenda nesakrīt ar dabu. Atgriežamies pie zīmes vēlreiz, mēģinām atkal. Nekā. Maldāmies pa Jaunpili vairākas minūtes, laiks (kavējums) iet. Beigās nolemjam braukt pa pilsētiņas galveno ceļu un pēc cita orientiera atrodam LK3. Kavējums - milzīgs. Kāpēc? Tāpēc, ka organizatori nebija padomājuši, ka zīmes "Jaunpils" šeit ir vairākas un dokumentos netika definēts, pa kuru ceļu šeit drīkst iebraukt. Protams, ka organizatori plāta rokas un saka, ka viņi bija plānošjuši, ka pareizākais ir cits (ne tas, pa kuru braucām) ceļš. Labi, neko darīt - uzpildam rijīgā XR3-a bāku un ķeramies pie pusdienām. Pusdienu laikā satikām tā zilā aļa "sporta" golfa (Nr.23) pilotu, kurš PS laikā apdzenot (kad mēs viņu palaidām), kārtīgi uzbēra mums akmeņus - rētas uz stikla ir palikušas. Izrādās, ka viņam esot licies, ka mēs arī esam viņu apbēruši ar akmeņiem, tāpēc viņš esot atriebies. Neko darīt, ja kādam liekas, kāds var arī sasisties, bet par sportisku šādu rīcību nosaukt nevarēja.

kalve7.jpg
Rallija centrs.

Pusdienojot atceramies, ka PS3 un PS4 regularitātes laiki nemaz nav izrēķināti. Rijam, cik spēka un dodamies uz auto - rēķināt laikus. Drīz pēc tam ir mūsu plānotais starts. Gaidot starta laiku, pamanām ceļu policijas Astru, kas lēni un cienīgi pabrauc mums garām un dodas plānotā maršruta virzienā. Posms nav īpaši lēns (61,08 km/h) un tāpēc iedomājos, ka "der uzmanīties"... Starts. Pēc dažiem kilometriem ir jābrauc pa sasalušām traktoru pēdām. Vēl pēc dažiem simts metriem stūrmanis sāk runāt neloģiskas lietas - līdz orientierim trīssimts, trīssimts, trīssimts, trīssimts metri. Šķita, ka "plate ir ieklemmējusies", bet ... izrādās, ka no riteņa ir norauts tripa devējs. Dzenamies atpakaļ uz iepriekšējo orientieri, lai turpinātu ceļu ar parasto odometru, kas par laimi darbojas. Protams, zaudētas kārtējās sekundes. Drīz pēc tam - samērā "atvelkami" ceļa posmi, bet man prātā stāv CP auto, kuru redzējām pie PS starta. Un manas prognozes piepildās - lidojam ārā no līkuma ar ~95km/h un ... ieraugām CP auto, kas ar radara palīdzību "seko kārtībai". Par laimi, 95km/h nav vērā ņemams pārkāpums (varbūt bija mazāk) un mēs, pamājot vīriem, palidojam viņiem garām. Pēc dažiem kilometriem "kreisais trijnieks" gandrīz pārvēršas par īstu "jumtu", tomēr noturos, stūrmanis tikai vēsi nosaka - "es neko neteikšu". Pēc tam "skriet" tik ļoti negribējās. Protams, arī ar odometru nav tik viegli braukt un rezultāts - 43 sekunžu kavējums.

kalve6.jpg
Diskusijas pēc sacensībām.

Pēc PS3 beigām ceļš atkal jāturpina pēc kartes. Šoreiz izpalīdz "JS Ceļu atlants" un mēs ātri atrodam, kur mums jāierodas uz PS4 startu. LK4 esam pat dažas minūtes ātrāk, bet tas ir atļauts.

PS4. Pēc leģendas ir skaidrs, ka jābrauc būs pa to pašu PS2, tikai krietni ātrāk - 67,53 km/h. Tā kā ceļš ir pazīstams, sākumā it kā problēmu nav - braucam savā laikā. 8km  pirms PS4 beigām sākas joki - stūrmanis paziņo, ka līdz nākošajam orientierim ir 1,5 km un laiks - mazāk par 1 minūti. Kas jādara? Jāpiespiež gāzīte. Un piespiedu... Atkal viens "Kreisais trīs" - un atkal gandrīz "grāvis"... Paveicās. Un ... tieši pirms orientiera izrādās, ka ir notikusi kļūdiņa: mēs esam pusminūti par ātru - rezultāts: 28 soda sekunes.

kalve5.jpg
Kirils un Deniss - arī iAuto kausa dalībnieki.

Pārbrauciens arī mums tomēr sagādāja problēmas. Pirms Tukuma uz ilgu laiku pasēdējām pie aizvērtas dzelzceļa pārbrauktuves. Pēc tam, jau Tukumā, steigā, aizbraucām taisni, nevis pa galveno ceļu. Starp citu, nekur leģendā nebija norādīts, kur sākas apdzīvota vieta (Tukums) un tāpēc šeit īsti nebija iespējams "piedzīt laikus", nepārkāpjot CSN (pārbrauciena vidējais ātrums 58,8 km/h). Kad nokļuvām uz pareizā ceļa, cerējām, ka laiku kaut kā iedzīsim, bet ... turpmākais ceļs bija nosprausts pa mežu - Mazozolu stilā. Šeit iedzīt neko neizdevās. Un rezultāts - par vairākām minūtēm nokavēts pārbrauciena finišs.

kalve4.jpg
24. ekipāžas stūrmanis saņem diplomu par iegūto 7.vietu.

Pēc finiša visi savācās rallija centrā un pārsprieda braucienu un savas kļūdas. Arī mūsu Volvo bija savi piedzīvojumi - gandrīz pilnīgi realizēts grāvis, tomēr arī 11. ekipāža finišu sasniedza veiksmīgi. Interesanti bija tas, ka šīs ekipāžas stūrmanis un pilots ir no dažādām iAuto rallija kausa ekipāžām, kas 31. decembrī cīnīsies par kausa kopvērtējuma rezultātiem.

kalve8.jpg
"KALVE 2003" 8. un 7. vietas ieguvēji - iAuto komanda.

Pēc rallija neoficiālo rezultātu publicēšanas sākās liels strīds par tiesnešu darbībām LK0, bet tā arī pie nekāda rezultāta nenonāca - rezultāti palika tādi, kādus par pareiziem uzskatīja galvenais tiesnesis.

+ īsts "klasiskais" rallijs
+ profesionāli tiesneši
+ labs maršruts pa mežu
- nekorekta LK3 leģenda
- nedaudz "sausas" sacensības
- tiem, kas pirmo reizi - ļoti grūti

Rezultāti - JPG formātā ir šeit.

Rallijā piedalījās arī daudzi iAuto rallija kausa dalībnieki. Kā parādīja "KALVE 2003" rezultāti - viņi ir kaut ko iemācījušies.

iAuto komanda

iauto_olympus.gif

 
Visi komentāri
 
108517. viesis 15.decembris 2003 0:53
0 0 Atbildēt

So iauto

108518. viesis 15.decembris 2003 0:55
0 0 Atbildēt

Jā, ir nodibināta Sabiedriskā organizācija "iAuto", bet informācija par to būs vēlāk.

108523. viesis 15.decembris 2003 2:32
0 0 Atbildēt

Peec dokumentiem vareeja spriest, ka rallijs buus interesants un videejais virs 60 ir jau nopietni - kur palika 2 izstajushas ekipazhas - ievilka graavjos ? Katraa zinjaa, shadi machi ir nepiecieshami un to forma ir ljoti adekvaata tiem, kas neveelas lauzt auto aatrumposmos. Vairak shadus machus.

108528. viesis 15.decembris 2003 8:36
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot, arī šādas regularitātes ir mašīnu laušana - ātrumi nebija mazie...

108535. viesis 15.decembris 2003 10:11
0 0 Atbildēt

Pēdējie:):):) Tādu rezultātu negaidīju. Točna. Bet spriežot pēc soda punktiem kļūda ir pašos pamatos. Kaut kur rēķinot laikus laikam būs ieviesusies kļūda, tādēļ visu laiku konstanti nepareizi braucām. Būs nopietni jāparunā ar stūrmani:) un jāatrod tā kļūda. Saucāa - mācāmies:)

108537. viesis 15.decembris 2003 10:19
0 0 Atbildēt

Ko noziimee "- nekorekta LK3 leģenda" ?

Rally Kalve Org.

108538. viesis 15.decembris 2003 10:23
0 0 Atbildēt

Taatad par 2 pazudushajaam ekipaazzaam:

Ekipaazza Nr.14 veica visu marshrutu (taa tika izsleegta par kaveejumu uz LK)

Ekipaazza Nr. 31 (aizsteidzaas uz SAK gada nosleeguma tusinju)

Rally Kalve Org.

108548. viesis 15.decembris 2003 11:41
0 0 Atbildēt

--> GT99

Mums arii visur dikti lielas laika starpiibas, pieljauju ka vareetu buut dazju 10 sek. strapiibas, bet nu ka pa 100-120 p-tiem uz dopu, nezinu, jaameklee kur esmu kljuudijies reekjinos.

Mani maac nelaba aizdoma ka esam braukushi peec citiem videejiem aatrumiem :) Jaasaliidzina buus legjendaa raxtiitie ar tabulaa redzamajiem, mani maac nelaba aizdoma ka kautkas nav kaartiibaa, jo tajaa riitaa dzirdeeju kautko par "iistajaam" un "neiistajaam" legjendaam, varbuut muusu legjenda bija paredzeeta iistas ziemas variantaa??:):):) Vot tad gan buutu abidna, labi, nav ko ziileet, kameer netureeshu rokaa legjendu, tikmeer nespriediishu, kaa buutu, ja buutu.

P.S. GT, varbuut Tev tagad ir pie rokas legjenda?

108549. viesis 15.decembris 2003 11:45
0 0 Atbildēt

Paldies Organizatoriem - Rally Rulezzzz

Paldies tesnieshiem par KONSULTACIJU pec sacensibas :)

Gaidisim Kalve 2004 1/2/3/4..........

108550. viesis 15.decembris 2003 11:49
0 0 Atbildēt

Bils: jāsaka, ka nav.:( bet vakarā visu nopētīšu. Un tad rīt paskatīsimies.

108561. viesis 15.decembris 2003 13:14
0 0 Atbildēt

Bet tajā dienaa taču bija arī LAF standarta auto komisijas balle un apbalvošana! Daudz gan mums tie auto mīļotāji!

Tankists

108563. viesis 15.decembris 2003 13:21
0 0 Atbildēt

To pedejais Viesis: jaa, balle bija, tachu lielaakaa dalja no kalves dalibniekiem pagajusho sezonu nebrauca "sporta - standartos", taadeelj par balli nebedaja. vispar es domaju, ja Kalve izaugs un kljus par nopietnu kausa sacensibu seriaalu, mums driiz amatierrallijaa izveidosies 3 liigas - iauto vedigie pasakumi, kaa "klubu" tusinji, "standartauto ralliji, kas balstiti uz regularitaateem", tipa Kalve un "amatierrallijs, kas ir "sprinta paveids",kuraa izciina LR CH. titulu un meistara nosaukumu. Peec shiem jau seko lielais sporta rallijs. Shada hierarhija butu ljoti svetiga latvijas rallija naakotnei. Pagaidaam izskatas, ka procesi stihiska veidaa attiistas pareizaa virzienaa.

108565. viesis 15.decembris 2003 13:30
0 0 Atbildēt

Peec rezultātu apskates visos ps vidējie ātrumi ir virs 60 aptuveni pie 70. A mums kaa arii gt99 un Fii pats lielaakais vidējasi ātrums bija 58.88. Tur arī radās tie lielie kavējumi finishos. Tikai īsti nav skaidrs nokurienes viņi dabūja šos vidējos ātrumus moška mees āksti netur skatījāmies. :) Bet kopumaa es braucu pirmo reizi un pavilkos mierīgi lēnu garu čunčināju :). Bija ok.

To viesis mašinas laušana tur točna nebija. Tas pats, kas aizbraukt pie omas uz laukiem pēc kartupeļiem :))

108566. viesis 15.decembris 2003 13:44
0 0 Atbildēt

Tev auto laušana nebija, jo nebrauci ar vajadzīgo vidējo ātrumu. Ja būtu pamēģinājis, tad PS4 tik vienkāršs viss neliktos...

108570. viesis 15.decembris 2003 13:55
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu tos cilveekus, kas dodas uz ralliju ( vienalga kura liimenja ) un peec tam suudzas , ka ta ir bijusi auto laushana. Nu piedalies dragreisaa un veel nez kur uz shosejaam - tur nebus auto laushana. Rallijs ir rallijs jebkuraa taa izpausmee un tehnika ir japamoca, ja ir veelme tajos piedaliities. Beidziet piiksteet - rallijs ir tehniskais sporta veids neskatoties uz to vai brauc ar sporta auto vai vecmaminjas pienvedeeju.

108575. viesis 15.decembris 2003 14:03
0 0 Atbildēt

to viesis ps4 tu domaa mezhu ? :) Mums jau pieredzes nebija acīmredzot arī tev nebija. Jo kaa tur visi staastīja var tak pashkjirt graamatinju uz priekshu un ja redzi ka ir liikums peec liikuma un viss ir biistams tad tur buus jaabrauc leenaam. un liidz tam mezham probleemas nebija iedziit laiku. Mes teiksim pie mezha piebraucaam ar 30 sekunzhu apstegumu, bet tur arii visu pakaasaam. :) Nu nav taas pieredzes:). Bet par tiem videejiem aatrumiem inchiigi kur vinji taadus izraka. Tev arii taadi pashi bija? jo mums legjendaa virs ps un paarbraucieniem pavisam citi bija Moshka netur skatiijaamies.

Redaktors 15.decembris 2003 14:07
0 0 Atbildēt

PS-u vidējie ātrumi bija jāskatās no maršruta kartes lapas, bet tālāk - līdz LK bija pārbrauciens ar kopēji vidējo ātrumu, kāds rakstīts lapas augšpusē.

108580. viesis 15.decembris 2003 14:08
0 0 Atbildēt

ok paldies maajaas papeetiishu. Veel jaamaacaas :)

108581. viesis 15.decembris 2003 14:08
0 0 Atbildēt

To Bils 15.12.2003 11:41:

Videejos aatrumus (peec kuriem vajadzeeja reekjinaat RS) var redzeet Marshruta kartee (tas ir tur kur tiem ir jaabuut) tas kas ir redzams legjendaa (tur kur rjentieri saziimeeti) ir videejaais aatrums starp LK.

To ko vareeja dzirdeet par iistajaam/neiistajaam legkendaam ir tas ka iistaa ir daliibnieku legjenda a neiistaa tiesneshu. vieniigaa atshkjiriiba starp vinjaam ir taa ka neiistajai vaaks veel nesmukaaks :) a iistajai drusku smukaaks .

Rally KALVE Org.

108583. viesis 15.decembris 2003 14:19
0 0 Atbildēt

Rekur arī kļūda! Mēs ņēmām režīmam vidējo starp LK. Viss skaidrs.

108589. viesis 15.decembris 2003 14:44
0 0 Atbildēt

Veel viens muljkjiigs jautaajums - kuraa briidii tiek fikseets laiks aatrumposma beigaas? Ar domu, vai kaut kaadaa veidaa tiek noveersts tas, ka ieraugot kontrolpunktu es varu apstaaties un pagaidiit, liidz ir iistais briidis?

108590. viesis 15.decembris 2003 14:45
0 0 Atbildēt

Jeb tad, kad es ieraugu to punktu parasti noziimee, ka laiks jau ir piefikseets pirms tam? :)

Redaktors 15.decembris 2003 14:52
0 0 Atbildēt

Slēptajos PS finišos parasti ir tieši tā...

108594. viesis 15.decembris 2003 14:56
0 0 Atbildēt

Taatad aatrumposmaa nav svariigi kuraa briidii es atdodu tiesnesim kontrolkarti, tachu paarbraucienos tas ir svariigi?

108595. viesis 15.decembris 2003 15:21
0 0 Atbildēt

jaunieshi, ja nemaldos 4ratos ir nopubliceeta standartnieku "rokasgraamata" - tur buus atbildes uz daudziem jautajaumiem ( bet ne visiem ).

108601. viesis 15.decembris 2003 16:14
0 0 Atbildēt

Ir plaanaa organizeet stuurmanju seminaaru (pilotu klaatbuutne tik-pat veelama).

Ir intrese?

ieteikumi&pieteikumi: ome@one.lv

Rally KALVE Org.

108604. viesis 15.decembris 2003 16:31
0 0 Atbildēt

Interese ir . Ja laiks būs OK, piedalīsimies obligāti.

108606. viesis 15.decembris 2003 16:54
0 0 Atbildēt

es, savukaart, ieteiktu sariikot arii tiesneshu seminaaru; veelams - vienlaiciigi ar the one for stuurmanji...

nu taa - katram gadiijienam, lai info sakriit

108620. viesis 15.decembris 2003 19:24
0 0 Atbildēt

Nu man nepatika tas starts... es veel jo projaam neesmu nomierinaajies par tiem liekajiem 60 soda punktiem....

Un punktu visam pielika sacensibu vadiitaaja pirmsapbalvoshanas uzruna, kuraa vinjsh sho paaragro ierashanos uz startu nosauca par pierastu "standarta" kljuudu iesaaceejiem... nu bljin, vai tieshaam taadaa gadiijumaa to nevareeja pateikt daliibnieku sapulcee, ja jau taa dara visi iesaaceejivai meele nokristu????

Un veel vairaak mani tracina, tas, ka ja jau par shaadaam lietaam tiesneshi soda, tad kaadeelj pats sacensiibu vadiitaajs nepildiija nolikumaa rakstiito un oficiaalos rezultaatus publiceeja 15 min veelaak par to laiku kas bija rakstiits nolikumaa, un pashaa saakumaa arii paarkaapums, kontrolkartes izdaliija pirms starta nevis startaa?

V.

108640. viesis 15.decembris 2003 22:53
0 0 Atbildēt

To viesis 15.12.2003 19:24 tb V. :

Skaisti! SKAISTI! Esi laipni gaidiitc stuurmanju seminaaraa. tuvaaka infa www.4rati.lv dzriizumaa. Ja buus lemt sanaaks shogad ja nee tad naakamajaa gada janvaara meenesii.

p.s.

V. tu tak neesi iesaaceejs. :) Atceries Kandavas i-auto posmu, tur tiesneshi rakstiija uz nebeedu (4to-popala) nu un kas? Nenokontroleeji, PAC VAINIIGS! Tapeec jau tAs nav LČ, bet gan kauchkaac "ūdens-rallijs" kur Jūs A.Cien V. varat apguut speeles noteikumus. Kaa lai es kaa org. paredzu ko daliibnieki no speeles noteikumiem zina a ko nezina, par ko staastiit dal. sap. a par ko nee. Vispaabaa, dal. sap. domaata kauchkaadu siiku nebuutiibu precizeeshanai nevis rallija noteikumu izklaastiishanai. Saciiksteem ir jaagatavojas ne tikai orgiem bet arii daliibniekiem. KUR MAN NAV TAISNIIBA?

Rally Kalve org.

108642. viesis 15.decembris 2003 23:06
0 0 Atbildēt

SKAISTI!!!!!!!!

he he he :):):)

ho ho ho

108687. viesis 16.decembris 2003 11:05
0 0 Atbildēt

И все же...

Когда засекается то время, которое вписывается в контрольную карту? Т.к. счет идет на секунды, это очень важно.

Наиболее очевидный вариант - время засекается в той позиции легенды, после которой находятся судьи.

Т.е. например перекресток, поворот налево, через 50м финиш РД. Финиша не видно пока не повернешь. Время засекается, когда ты находишься на перекрестке, а не когда ты проедешь оставшиеся 50м.

Не так ли??

N.

108702. viesis 16.decembris 2003 11:53
0 0 Atbildēt

nja, var redzeet, ka dazhi jaunieshi domaa aizbraukt uz nopietnu ralliju un pakjeemoties - ir jaagatavojas jau pirms tam, ja veelies braukt normaali, tajaa skaitaa ir jaamaacas visas viltiibas, kas var uzpeldeet. sho info var ieguut pie pieredzeejushiem stuurmanjiem un brauceejiem. ja pats neesi izlasiijis ne rokasgraamatu, ne aprunaajies ar pieredzeejushiem, ko brauc virsuu organizatoriem ? 27 automashinas standarta rallijam ir ljoti labs sasniegums un vispaar, paaraak daudz te tiek apspriests tieshneshu darbs - jus esat brauceji , kuriem jazin speles noteikumi, nevis jamaca tiesneshi kaa dziivot.

108715. viesis 16.decembris 2003 12:17
0 0 Atbildēt

Es biju pirmo reizi sādā pasakumā un pat finišēju,un man par to prieks.Rallis bija labs,tras bija interesanta vienigas kļūdas radās pieredzes trūkuma dēļ.Ja bus turpinājumi braukšu vēl , un tad noteikti būs labāk!

108718. viesis 16.decembris 2003 12:26
0 0 Atbildēt

To viesis 16.12.2003 11:05:

Tad kad Tu ieraugi finisha "STOP" ir jau par veelu, tavs laiks jau ticis panjemtc ieprieksh.

merlin

108719. viesis 16.decembris 2003 12:29
0 0 Atbildēt

---->Organizatoram

Paldies par izsmeljosho atbildi, jau vakar uzzinaaju savas kljuudas. Pateicoties 2. ekipaazjas stuurmanei par izsmeljosho izskaidrojumu.To seminaaru vajadzeetu noorganizeet visdriizaakajaa laikaa, kameer veel nekas nav piemirsies.

Kad plaanots naakoshaa gada 1. posms un vispaar...Kaa sauksies rallis, saprotu, ka izveertiisies taads kaa chempis:) Laikam jau gjeneraalsponsora vaardaa??? ;)

108722. viesis 16.decembris 2003 12:38
0 0 Atbildēt

:) Patiikami gan!

Paldies par jaukajiem vaardiem, tie man padara gaishaaku sho druumo dienu.

Taatad:

Stuurmanju seminaars vareetu buut Janvaara viduu (peec igaunijas)

Rallijam vaardinsh nemainiisies un taa arii to deevees "KALVE", attieciigi var buut variaacijas par teemu.

Peec komentiem vareeja noprast ka dazzi tb vienc konkreetc atbalstiitaajs naakamajai KALVEI vareetu izpalikt :) Dikti jau nu nikns bija.

Paldies!

Rally KALVE Org. tb Mustafa tb Merlin

108754. viesis 16.decembris 2003 14:38
0 0 Atbildēt

Runājot par to pašu startu.

No nolikuma:

Rallijs “KALVE” notiek saskaņā ar LAF Nacionālo Sporta kodeksu (turpmāk – LAF Kodekss) un šī rallija “KALVE” nolikuma ietvaros.

No LAF Nacionālā Sporta kodeksa:

9.nodaļa

STARTS UN BRAUCIENI

9.1. Starts ir brīdis, kad vienam vai vairākiem braucējiem parādīts starta signāls. Starta signālu dod ar karogu vai speciālām elektroniskām iekārtām. Par starta procedūru ir jāinformē visi braucēji.

Vai es biju vienīgais, kas nedzirdēja/neredzēja šīs procedūras izskaidrojumu?

Par jau minēto rokasgrāmatu - es viņu biju lasījis vairākas reizes gan pirms, gan pēc šī pasākuma. Nekur es neredzēju norādi uz, pēc autora vārdiem, "raksturīgo kļūdu" - par iebraukšanu LK0, pieprasīšanu ierakstīt citu minūti utt. Tad nafig man tāda "rokasgrāmata" vajadzīga. Varbūt tur vēl kāda "raksturīga kļūda" ir noklusēta.

Vents

108758. viesis 16.decembris 2003 15:12
0 0 Atbildēt

Vent, starts ar karogu jaadod tad, kad ir aatrumsacensiibas, nevis paarbrauciens kaa bij shoreiz. Regularitaatee starts bij peec pulkstenja.

Nav ko braukt virsuu organizatoram, ja ko nezini jautaa, ja liekas, ka zini, paarkiecinies! Es iipashi nepaardziivoju, ka pirmaas 2 regularitaates ir podaa, deelj taa, ka videejie bij nepareizie panjemti (tie, kas starp LK, nevis 1. lapaa esoshie).

Rallis bij labs! ;)

-------

Nr 6

108773. viesis 16.decembris 2003 18:01
0 0 Atbildēt

to Rally KALVE Org. tb Mustafa tb Merlin:

Par tiem ralija atbalstiitaajiem sponsoriem utt, neapmierinaats biju es, bet ne ar tavu paveiktu, ko es godam noveerteeju kaa ljoti labu, bet striidi un niknums bija uz tiesneshiem....

nu bet labi, ceru ka naakoshaa KALVE buus peec stuurmanju kursiem, un shie kursi buus normaalaa viesiem pieejamaa laikaa...

P.S. Vai KALVE orgi nav domaajushi naakoshgad par kaadu komandu ieskaiti domaaju buutu interesenti :)

108774. viesis 16.decembris 2003 18:15
0 0 Atbildēt

jaa jaa - komandu ieskaiti vajag gan

108778. viesis 16.decembris 2003 18:50
0 0 Atbildēt

To viesis (RCC) 16.12.2003 14:38:

Starta proceduura RS startos var buut arii savaadaaka kaa Tevis citeetaa. Sporta kodeks rallija daljas veel ir taada lieta kaa standartauto. Maajaas palasiishos, skjiet ka tur ir aprakstiits RS starts tieshi taa kaa tas bija KALVEe.

Merlin tb Mustafa

To kiska 16.12.2003 18:15

Patika? Man prieks!

Gribeeju jau shajaa KALVEe taisiit komandu ieskaiti, tomeer sabijos. naakamreiz noteikti buus komandu ieskaite.

Merlin tb Mustafa

108784. viesis 16.decembris 2003 22:51
0 0 Atbildēt

viesis 16.12.2003 15:12/Nr6

Orgiem virsū nebraucu. Vienkārši man ieteica palasīt kodeksu un es to palasīju, bet laikam ne to būšu lasījis.:)

Par kursiem - labprāt piedalītos, tikai ja tie notiek pēc 19. janvaara. līdz tam laikam nekādi nesanāks.

Vents

108824. viesis 17.decembris 2003 9:52
0 0 Atbildēt

Aizmirsu pateikt: Red labs apraksts...

Redaktors 17.decembris 2003 23:15
0 0 Atbildēt

Man arī rallis patika, tikai:

a) 2.pārbraucienā bija karte ar shēmu, kuras turpinājums bija leģenda. Mēs iebraucām no citas puses un sākām leģendu no zīmes "JAUNPILS", bet nekas (daļēji) nesakrita. Orgi nebija padomājuši, ka ja ir leģendas turpinājums, tad obligāti jānorāda, kur atrodas leģendas sākums, nevis leģendas beigas.

b) 4.pārbraucienā vidējais ātrums bija 58km/h, bet leģendā nebija norādīts, kur sākas apdzīvota vieta - TUKUMS. Tā iemesla dēļ mums radās problēmas, jo braucām pēc 100% regularitātes un tas [zīme TUKUMS] mums bija pārsteigums, jo neriskējām braukt ar vidējo ātrumu 58km/h pa apdzīvotu vietu, zinot, kāda ir Tukuma ceļu policija (nepiekukuļojama). Papildus problēma radās ar slēgto dzelzceļa pārbrauktuvi, kur zaudējām "iedzītos" 10% no regularitātes laika. Arī brauciens mežā bija pat ļoooti OK, tikai - šeit varēja zaudēt daudz vairāk laika, kā ieekonomēts (+10%).

c) Rallija starta princips radikāli atšķīrās no pārējo startu principa -arī tas netika aprunāts ne sapulcē, ne nolikumā. Šeit nekļūdījāmies, jo mums "pietika prāta" pirms starta pajautāt - kā un kad jāstartē un vai ieraksts kontrolkartē iet mūsu laikā.

Viss pārējais bija OK. Brauksim arī nākošajā KALVĒ.

24.ekipāža - Ford Escort XR3i.

108971. viesis 18.decembris 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Lalala! Lai nebuutu jaadzesee mute: www.4rati.lv diskusijas-Rallijs Kalve, tur esmu (un ne tikai es) paskaidrojis par TUKUMA ziimi u.t.t. Tur arii ir txt ko dariita ar Dzelzcelja paarbrauktuveem paarbraucienos (tipa kas bija jaadara) Lai veicas!

Mustafa tb Merlin tb Rally Kalve org.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti