Audi 10 gadu jubileja 6

 
7.decembris 2001 11:56

Kompānija Audi atzīmē 10 gadu jubileju saviem pirmajiem auto ar aktīvu alumīnija detaļu pielietojumu. Atgādinām, ka pirmie auto pilnībā no alumīnija, kas tika ražoti kopā ar amerikāņu kompāniju ALCOA (Aluminium Company of America), tika prezentēti 1991.gadā.

Vispirms Frankfurtes autošovā tika parādīts konceptauto Audi Quattro Spyder. Mēnesi vēlāk Tokijas autošovā kompānija Audi piedāvāja vēl vienu "konceptu" - Audi Avus. Daudzi žurnālisti dēvēja šo auto par vienu no pēdējās desmitgades interesantākajiem konceptiem. Starp citu, vārds Avus mašīnai tika dots par godu pagājušā gadsimta leģendārajiem sacīkšu auto. Abi jaunumi, pilnībā izgatavoti no alumīnija, tā arī nenonāca sērijražošanā. Divus gadus vēlāk kompānija Audi radīja konceptauto Audi Space Frame, kas kļuva par prototipu sērijveida alumīnija izmantošanai vācu kompānijas ražotajos auto. Šī koncepcija kļuva par bāzi kārtējai Audi A8 paaudzei, kas ieguva ne tikai alumīnija rāmi un paneļus, bet arī piekares detaļas un alumīnija domkratu. Otrās paaudzes koncepts Audi Space Frame kļuva par kompaktklases pilsētas auto Audi A2 bāzi. Pateicoties sarežģītajai virsbūves uzbūves tehnoloģijai, modelis atšķirās ar ekonomiskumu uz simts ceļa kilometriem patērējot tikai mazliet vairāk par trim litriem degvielas. Der atzīmēt, ka ievērojami lētākais un vienkāršākais Audi A2 no tā ražošanas sākšanas brīža tiek neaktīvāk pirkts kā greznais sedans A8. Pārdošanas rādītāji - atbilstoši 74 000 un 98 000. Viens no faktoriem, kas liek izšķirties par labu A8, ir izmēros nelielā un pilnīgi no alumīnija izgatavotā A2 problemātiskais remonts, kas ir veicams tikai speciālos Audi servisa centros. Neskatoties uz šīm īpatnībām, Audi ir noskaņots arvien aktīvāk izmantot "spārnoto metālu". Tā pielietošana ļauj ievērojami samazināt auto svaru un attiecīgi palielināt tā ekonomiskumu. Vēl viens svarīgs alumīnija pluss ir tā vasirākkārtīgas pārstrādes iespēja, nezaudējot metāla funkcionālās īpašības. LENTA.ru//iAuto
 
Visi komentāri
 
6333. viesis 7.decembris 2001 12:46
0 0 Atbildēt

nu bmw tūlīt liks priekšā, ka viņi atzīmē 20 gadu jubileju, kopš bmw auto tiek aprīkoti ar ādas salonu un papildus stop signāla lampiņu

6335. viesis 7.decembris 2001 13:31
0 0 Atbildēt

Audi ir paaraaks par citiem. Ja shodien A8 limuziins ir peec svara taads pac kaa cilveeku pilns bmw 3~ (apmeeram) tad shiis tehnologjijas ievieshanu ir veerts nosvineet.

6383. viesis 7.decembris 2001 20:50
0 0 Atbildēt

EH JUUS UZEEDUSHIES BMW-BET PASHI LABI ZINAAT KA BMW VIENMEER SOLI PRIEKSHAA TAA VIENMEER IR BIJIS UN BUUS....

6392. viesis 8.decembris 2001 2:24
0 0 Atbildēt

Jaa, tieshi taa :).

Bet nopietni runaajot - laps jau ir tas AluSpaceFrame.... tikai peec avaarijas baigi gruuti visu dabuut apakalj vietaa...

6523. viesis 10.decembris 2001 17:40
0 0 Atbildēt

1991 gada AUDI izskatā ļoti mūsdienīgi. Tā ir klasika......

6595. viesis 11.decembris 2001 13:28
0 0 Atbildēt

Es gribu tādu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 26

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti