Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vācija gatavojas privatizēt autostrādes 11

 
14.janvāris 2004 9:41

Vācijas ekonomikas ministrs Vofgangs Klements (Wolfgang Clement) ir izteicis domu, ka tuvākajā laika posmā tiek plānots nodot privatizācijai autostrādes. Viņš norādīja, ka vairākās ES valstīs šāda veida politika nav nekas jauns.

Iegūtos līdzekļus tiek plānots novirzīt izglītībai un zinātnei, lai palielinātu valsts izdevumus šajā jomā no pašreizējiem 2,5% uz 3% 2010. gadā. Privatizējot autostrādes, tiks ieviesta maksa par ceļiem.

www.eiropa.lv

 
Visi komentāri
 
111121. viesis 14.janvāris 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Latvieshi varetu samesties un iepirkt dragreis vajadzibam dazhus gabalinjus.

111124. viesis 14.janvāris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Man gan liekas stulbi ka par visu brauceju maksatajiem nodokljiem tiek buveti celji un lai par tiem parvietotos atkal jamaksa. Nebus nekads brinums, ka ari latvju 100 gudrakas galvinjas izdomas sekot shim piemeram.

111133. viesis 14.janvāris 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Nu domaaju ka runa ir par autobaanjiem un neshaubos, ka joprojaam buus pieejami "parastie" celji, kuri gan ljoti ticams nebuus tik kvalitatiivi (daudz joslu un bez vai nelieliem aatruma ierobezhojuma) kaa valsts celji.

111135. viesis 14.janvāris 2004 11:25
0 0 Atbildēt

Piekrītu Hagy, šāds precedents mūsējiem būtu kā medusmaize, kur atkal pasildīt rociņas.

Saprotu arī Vācu ekonomistus, ieilgusī krīze liek apdomāt visādus veidus naudiņas iegūšanai, bet vai pusprocents pieauguma vienā izdevumu postenī, ļaus šo pieņemt... tur jau nav mūszemīte, kurā var nerēķināties ar vēlētāju domām. Mazajiem ciematiem gan no šādas politikas tikai tīrs ieguvums, vairāk caurbraucēju, kas iepriekš aizskrēja garām pat nepamanot miesta smuko strūklaku un paskartiņu bodīti.

111144. viesis 14.janvāris 2004 12:24
0 0 Atbildēt

Tieshi taa, runa ir par autobanjiem un probleema ir taa, ka Vaacija atrodas burtiski visu Transeiropas marshrutu krustpunktaa, teritoriju pa baanjem shkjeerso miljoniem auto, kuri brauc tikai cauri Vaacijai, bet nodokljus tur nemaksaa. Blakusvalstiis sen ir maksas prakse ar samaksas postenjiem vai speciaalaam uzliimem. "Postenju" celjus, vismaz Francijaa, apsaimnieko privaatfirma, un jaasaka, ka franchu maksas baanji ir kudii krutaaki par vaacu baanjiem. Protams, visaas shais valstiis ir iespeejas paarvietoties pa normaaliem divjoslu celjiem praktiski paraleeli baanjiem, nokluut baanjiem otraa pusee neizbraucot uz tiem utt.. Shos celjus ta aarii buuve un uztur par shiem pashiem nodokljiem ...Principaa Vaacijas zaudeejumi deelj tiem bezmaksas tranziitiem bij suuraakie miljardi gadaa :-(

Kolenvals

111145. viesis 14.janvāris 2004 12:26
0 0 Atbildēt

Es gribeetu nopirkt 3. joslu un Jūmalenes, un nelaist savā īpašumā nevienu, arī mentus. Valstij tas toch būtu izdevīgi.

111200. viesis 14.janvāris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

Jā Vācija beidzot sāk mācīties no Latvijas prihvatizēt , droši vien krievu mafija nopirks un % atskaitīs atbildīgām personām.

111209. viesis 14.janvāris 2004 17:10
0 0 Atbildēt

šausmas

111240. viesis 14.janvāris 2004 21:54
0 0 Atbildēt

Nezinu... Itkā jau mazliet skumji, ka par ātru braukšanu būs jāmaxā... No otras puses - personīgā pieredze uz Francijas un Spānijas maxas ceļiem rāda, ka tie, lai gan skaitās ar ierobežotu ātrumu, patiesībā ir tikpat neierobežoti, cik Vācijā, un menti tur ganās tikai uz valsts bezmaxas ceļiem.

Bet fričos pa kādam mentam gadās, plus vēl visādas gudrās pariktes tevis bildēšanai/filmēšanai/ātruma mērīšanai, utt. Nesen Austrijā samaxāju 70 EUR sodu, lai gan nu nemaz tik ātri i nebraucu... :-) Nelabie bija sēdējuši man astē ~15min ar pilnīgi neuzkrītošu, nemarķētu Vectru, un filmējuši, kā es eju uz 17 pie 13... :-/ Labi vēl, ka tikai 17, jo bija baigais trafix un man autiņš pilns, citādi teica - ja būtu +50 virs limita, būtu jāšķiras no papīriem... :-/

A Francijā, Spānijā uz maxas ceļa uzbrauc un vālē, cik iet.

Tākā - ja tas tā izveidojas, ka axājot par ceļa lietošanu, veicu priekšapmaxu par nekavēti ātru pārvietošanos - mans ir gatavs maxāt.

A vot piezīmes par mūsu bāleliņu 'piemēra ņemšanu' mani arī uztrauc, jo lai cik stulbi, bet var izrādīties patiesi...! Pipari uz mēles 'pravietim', kurš pirmais šo domu izteica! :-)

114695. viesis 12.februāris 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Reāla iespēja lietas sakārtot tā, lai maksa par braukšanu pa bāni būtu proporcionāla izmantošanai (varbūt daži nekad tur nav braukuši, bet nodokli maksā), kā arī bāņa uzturtēšana, parasti privātajiem tas sanāk krietni lētāk un nav skandālu par konkursiem utt.

114699. viesis 12.februāris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

:):) jaa un lai atvestu tagad taas pashas mashinas no Vaacijas, tas process buus dargaaks.

Smiekligi, ka vesela rinda tagad cilvecinju cer, ka ar ES robezu atvershanu auto paliks letaaki no Vaacijas. Te vel viens pieradiijums ka buus tieshi preteeja tendence.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vjetnamas Vinfast sola 10 gadu garantiju akumulatoram 5

Vjetnamas autoražotājs Vinfast, kas savu produkciju piedāvā arī Eiropas tirgū, mēģina pārliecināt pircējus ar dāsnām garantijām. Lasīt vairāk

 

Apstiprina parlamentāro ziņojumu par “Rail Baltica” (+ VIDEO) 8

“Rail Baltica” parlamentārā izmeklēšanas komisija apstiprinājusi galaziņojumu, norādot konkrētus lēmumus un personas, kuru dēļ projekts iebuksējis un ievērojami sadārdzinājies. Gandrīz visu tai doto laiku komisijas deputāti strādāja saskanīgi, taču apstiprināt galaziņojumu piekrituši tikai opozīcijas deputāti. Lasīt vairāk

 

Lepnie "Rail Baltica" auto izpaliks? - (EDzL) veiks iekšējo pārbaudi par iepirkumu komisijas darbu 13

Par dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenošanu Latvijā atbildīgā SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (EDzL) veiks iekšējo pārbaudi par iepirkumu komisijas darbu un specifikācijā iekļautajām prasībām saistībā ar auto īres līgumu, kas paredz maksāt 1100 eiro par vienas automašīnas nomu mēnesī. Lasīt vairāk

 

Cik tad beigās saražoja mans 2.8 kW saules paneļu parks? Decembrī 8 kWh (+ VIDEO) 10

iAutolv mini saules paneļu "parks" darbojies jau gadu - cik tas ir saražojis un kādi ir secinājumi? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti