Scania Latvia pārdoto auto skaits tuvojas tūkstotim 2

 
15.marts 2004 0:13

Martā Scania Latvia pārdod 900. jauno automašīnu. Jaunās Scania R124CB6X2HZ420 īpašnieks ir SIA Aktīvs. Kokvedēja atslēgas jaunais īpašnieks saņem šodien, 12.martā.

SIA Aktīvs direktors Ivars Krūtainis jau pērn ir iegādājies savai autobāzei jaunu Scania kokvedēju. Jau vairākus gadus uzņēmumam uzticami kalpo 1996. gada Scania vilcējs. Tagad SIA Aktīvs kļūst par Scania Latvia 900. mašīnas īpašnieku, bet jau pēc četrām dienām būs arī 901. saimnieks.  SIA Aktīvs sniedz transporta pakalpojumus apaļkoka vešanai.
 
Kā stāsta Aigars Pušinskis, Scania Latvia tirdzniecības direktors, savu pirmo smago kravas automašīnu Scania Latvia (toreiz SIA “Autoskan”) pārdeva  1993. gadā, 100-to automašīnu – 1997. gadā. Jau 2001. gadā SIA Scania Latvia direktors Ervīns Arents svinīgi pasniedza atslēgas 500. Scania automašīnas īpašniekam. Tagad 900. mašīna. Tas skaidrojams ar to, ka kopējais tirgus ir relatīvi stabils ar nelielu lejupslīdes tendenci. Arī Scania tirgus daļa 2000., 2001. un 2002.gadā stabili ieņēma 25% no Latvijas kravas automašīnu tirgus, segmentā ar kopējo masu virs 16 t. 2003. gadā Scania tirgus daļa Latvijā palielinājās uz 30%. Gan tirgus daļas palielinājums, gan pastāvīgo klientu pieaugums norāda uz to, ka automašīnas izvēlē arvien lielāku nozīmi iegūst serviss, rezerves daļu pieejamība, operatīvas palīdzības  pieejamība jebkurā vietā un laikā. Šie ir faktori , kurus Scania Latvia turpina pilnveidot, neskatoties uz to, ka Latvijas Scania serviss ir atzīts par vienu no modernākajiem Eiropā.

Šī gada pirmajos divos mēnešos CSDD ir jau reģistrētas 94 jaunas smagās kravas automašīnas (segmentā ar kopējo masu virs 16 t), no tām 21 Scania automašīna. 2003.gada atbilstošā laika periodā reģistrēto automašīnu skaits bija 72, no tām 22 Scania automašīnas.

Kontaktinformācija:
Sabiedrisko attiecību aģentūra PREMIERS

 
Visi komentāri
 
118828. viesis 15.marts 2004 9:42
0 0 Atbildēt

Kaads nepateiktu ar kaadu liidzekli var dabuut liimes atliekas nost no stikla, kas palikushas peec PCP plaakstera, redzamiiba nulle un notiiriit nevar, var vieniigi izgrebt vai nofreezeet, pieliimeeja manam audi plaaksteri ar superglue, p i d a r i

289333. viesis 3.februāris 2013 18:43
0 0 Atbildēt

ar nagu lakas noņēmēju, protams.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti