Mazda6 jauna komplektācija – Mazda6 Touring 19

 
28.jūnijs 2004 0:00

Līdz šim populārajiem Mazda6 Clasic, Mazda6 Elegance un Mazda6 GT septembrī pievienosies jaunā Mazda6 Touring aprīkojuma komplektācija, iekļaujot arī ksenona lukturus, 16 collu vieglmetāla diskus un „Bose” audio sistēmu.

Mazda6 Touring aprīkojuma komplektācija izstrādāta, respektējot daudzu pircēju vēlmes baudīt papildu aprīkojumu, kurš tomēr nebūtu bagātīgs kā Mazda6 GT.

mazda6touring.jpg
Mazda6 Touring aprīkojums būs - augstā līmenī kā citiem Mazda6 modeļiem. Dinamiskā stabilitātes kontrole, automātiskā klimata kontrole, ātruma kontrole un audio sistēmas kontrole uz stūresrata ietilpst standarta aprīkojumā. Mazda6 Touring versija būs pieejama visiem Mazda6 modeļiem.

Mazda6 Touring aprīkojuma līmenis ir līdzīgs Mazda6 klāsta labākajām versijām. Interjers ir līdzīgs GT versijai un sēdekļi no tāda pat materiāla kā GT. Mazda6 Touring tiks aprīkota ar jaudīgu un ekonomisku 2.0 benzīna dzinēju.

Mazda6 ir to auto vidū, ar kuru ir patīkami braukt garas distances, un tieši tāpēc audio sistēmai ir būtiska nozīme. „Bose” audio sistēma bija iekļauta arī Mazda6 GT standarta ekipējumā, kas ieņem līderpozīcijas starp visiem Mazda6. Tagad šī audio sistēma ietilpst arī Mazda6 Touring standarta ekipējumā.

Mazda6 Touring versija ir zelta vidusceļš starp Mazda6 Elegance un Mazda6 GT versijām, jo piedāvā tādu auto standarta komplektāciju, kādu cilvēki iepriekš izvēlējās Mazda6 Elegance versijai, turklāt par ļoti pieņemamu cenu. Latvijā šis auto varētu parādieties šī gada augustā, septembrī,” stāsta “Mazda” dīlera „M-Motors” tirdzniecības vadītājs Raimonds Dūda.

“Mazda” dīlera „Aura Auto” direktors Gundars Margēvičs uzskata, ka Mazda6 Touring papildinātais standarta aprīkojums vēl vairāk nostiprinās Mazda6 pozīcijas savas kases auto segmentā, kurā tā jau pašlaik ir pārliecinoša līdere. Tas tāpēc, ka Mazda6 standarta aprīkojumā piedāvā lietas, par kurām Eiropas auto ražotāji prasa papildus samaksu.

 
Visi komentāri
 
131085. viesis 28.jūnijs 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Mūzikas škaļums šim auto ir izšķirošs, tik skaļas uz ceļa ir tikai mazdas ..... . Gandrīz vai vienīgā automarka, kas nezin, kas ir skaņas izolācija.

131090. viesis 28.jūnijs 2004 9:59
0 0 Atbildēt

latvijas videejaa aritmeetiskaa brauceeja sapnju auto :)))

131095. viesis 28.jūnijs 2004 10:14
0 0 Atbildēt

"Mazda6 ir to auto vidū, ar kuru ir patīkami braukt garas distances, un tieši tāpēc audio sistēmai ir būtiska nozīme." - no PR viedokļa ņirdzīgs koments. Varētu padomāt, ka tagad auto dalās 2 kategorijās - patīkamo braukt garos gabalus un - nepatīkami. Nav taču tā, ka ar mazāku būtu baigi neptīkami. Nav jau vairs 80-tie gadi!

131098. viesis 28.jūnijs 2004 10:22
0 0 Atbildēt

Mazda reklāmas jau vispār sviestainas. Piem, citi prot ražot smaržas, citi prot ražot sierus, citi prot smalkus vīnus baudīt utt. Izskaidrojums jau vienkāršs - šobrīd Aura salonu vada bijušais lauvu tirgotājs. Kožam kā mākam. Mazda tiešām atbilst savai cenai - lēta un tik laba, cik maksā.

131132. viesis 28.jūnijs 2004 12:25
0 0 Atbildēt

nU, VZINI Kas tad neatbilst savai cenai?

131145. viesis 28.jūnijs 2004 13:00
0 0 Atbildēt

par to boese audio inetā tik atšķirīgas atsauksmes var izlasīt - no laba līdz pilnīga *******nya. Padalieties ar pieredzi :)

131178. viesis 28.jūnijs 2004 16:59
0 0 Atbildēt

Ja tam auto buutu klasiskaa vai pilnaa piedzinja (Torsena vai Haldex) un varetu dabuut arii bi-xen lukturus, tad tieshaam vareetu izskatiit ka alternatiivu, nu, piemeeram, Ford Mondeo... :-)))

131189. viesis 28.jūnijs 2004 19:08
0 0 Atbildēt

2 vzinis

vai ar 6 mazdu esi braucis un ja jā tad ar ko saliidzinot taa ir skalaaka? Peec manas pieredzes taa paarsteidz ar klusumu uz laba celja (liidz 140 km/h noteikti) un ir klusaaka par honda accord un mitsubishi lancer, uz grants skali ir visi piemineetie.

P.S. patreiz vaacijas tirguu mazda 6 ir 40 pirktaakais auto un paskaties kur ir piem. honda accord. (www.autobild.de)

131236. viesis 29.jūnijs 2004 10:09
0 0 Atbildēt

nu tu muldies superb!!! Biju tetsos brridi atpakalj ar Toyota Avensis, Mazda 6, Honda Accord, Ford Mondeo. Visiem 1,8 motori. Viscoolaak uz celja uzvedaas avensis, honda, ford un tikai tad mazda. Braucot ar M6 uz 140 likaas ka motora troksnis paarpees visu Boose uzgriezru uz visskaljaako. Anyway Honda bija ar stipri labaaku braukshanas un apdares kvalitaati.

131250. viesis 29.jūnijs 2004 10:42
0 0 Atbildēt

RXE: nezinu kādā izpildījumā, bet 4wd m6 ir. Pagaidām laikam tikai wagionam, pēc tam dos arī pārējām virsbūvēm.

131305. viesis 29.jūnijs 2004 14:25
0 0 Atbildēt

Kādu gadu atpakaļ, nedēļu bija iespēja pabraukāt ar jaunu M6, kura aprīkota ar 1,8 dzinēju. Auto mani negatīvi pārsteidza ar skaļo salonu un ne pārāk stabilo turēšanos uz asfalta. Pēc nedēļas biju vairāk nekā priecīgs, kad tiku atpakaļ pie sava 14 gadus vecā e-34 stūres, un varēju baudīt formulu: braukt ir prieks ! Bet, nupat ,viens kolēģis uz vairākām dienām nodeva manā rīcībā M6 , kurš bija aprīkots ar V6 motoru un automātu. Jāsaka - pilnīgi cits auto, salīdzinot ar iepriekšējo M6. Tiešām, patīkami braukt. Troksnis salonā ir lielāks nekā BMW, bet savādāk - ļoti patīkama braukšana, ērta vadība, tīkams salons.

Pat pirmo reizi mūžā dzima doma, ka varbūt , varētu pat padomāt par tāda auto iegādi ? Bet, sajūtu atšķirības starp abām pieminētajām mazdām, bija diametrāli pretējās. Tā vēl līdz šim nebija gadījies.

131320. viesis 29.jūnijs 2004 16:14
0 0 Atbildēt

atsākam bezjēdzīgo diskusiju : kas labāks blondīnes vai brunetes, varbūt rudās, bet man labāk patīk zilacainās

131321. viesis 29.jūnijs 2004 16:31
0 0 Atbildēt

man labāk plikās :)

131335. viesis 29.jūnijs 2004 20:23
0 0 Atbildēt

Pirms mūsu kompānijā nopirka mazdu 6, biju par to pozitīvās domās - sak - kas ta tik jaunā mašīnā var nebūt - visam jābūt pietiekami moderni un kvalitatīvi par 25 000 EUR. Tagad, pēc trim mēnešiem ir jāsecina, ka Mazda ir nežēlīgākais širpotrebs ar šaubīgiem tehniskajiem risinājumiem un par braukšanas komfortu un patiku vispār nevar būt ne runas. Turbobedre ir tāda, ka nepieradušajiem pasažieriem jāarstējas no jūras slimības. Japāņi taupījuši naudu visam un pilnīgi visā ir raduši kompromisu - apdarē, tehnikā, dizainā. Bremžu diski arī ir no follijas, jo jau sāk vibrēt - sametušies.

131439. viesis 30.jūnijs 2004 11:18
0 0 Atbildēt

tā jau ir ar tiem viesiem- ikdienas un parējiem- labs ir tikai 14 gadīgs bembis, audis vai nu kas nu kuram patreiz ir. psiholoģiskā aizsardzība va zin, nevaru atļauties- tātad suuds :))

pusotru gadu braucu ar m6, ne grab, ne skaļš, ne no ceļa skrien nost, ne apdare saškiebusies. tik divas vainas pa šo laiku parādijušās- luktura augstuma regulēšanas devēji glučī (būs jāaizbrauc pieregulēt) un tā pildspalva bardačokā nežēlīgi grab, kad pa bruģi braucu (būs beidzot jāizņem). :))

wowow

131543. viesis 30.jūnijs 2004 16:44
0 0 Atbildēt

viesis 29.06.2004 10:09: nez kādu Accordu tad Tu testēji - jaunais sākas tikai ar 2.0l motoru un tādu (kur nu vēl 2.4l) salīdzināt ar Mazdas 1.8l nav īpaši loģiski (pie liela ātruma apgriezieni un arī rēciens mazajam būs lielāki). turklāt visai interesanta arī tā testa m6 tev bijusi - lētākā komplektācija (1.8l), bet ar BOSE navarotu...

lai gan kopumā skaņas izolācija mazdai ir sliktāka nekā piem. jaunajam avensim. savukārt maksāt ~500 Ls par jumta reliņiem Accord Tourer, kas pats pliks jau maksā ap 15000 Ls (AT) bišķi tā kā pa traku. Ā vēl, lielai daļai jaunā Accord īpašnieku, kas vienlaikus ir suņu saimnieki, investīcija suņu sietā būs lielāka par suņa vērtību... :)

131545. viesis 30.jūnijs 2004 16:51
0 0 Atbildēt

kāda vēl turbobedre M6, ko viesi ? vai tā nebija parasta ceļa bedre, kas izraisija šito domugraudu ?

131552. viesis 30.jūnijs 2004 17:35
0 0 Atbildēt

diletantu paliek ar katru dienu vairāk

140558. viesis 21.septembris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Latvijā cilvēki nav tik bagāti lai pirktu šādu greznību.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā 1

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Hyundai ST1 – komerctransports mazajiem uzņēmējiem

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai izstrādājis minivenam Staria līdzīgu daudzfunkcionālu furgoniņu "Service Typ 1", ko varēs izmantot dažādu kravu transportēšanai. Lasīt vairāk

 

Šī auto cena patīkami pārsteidz! Bet vai tas ir vienīgais...? (+VIDEO) 3

Mūsu rīcībā ir kāds līdz šim Latvijā vēl neredzēts auto. To izmēģināt aicināsim mūsu uzticamo draugu, radio dīdžeju un kvēlu autoceļotāju Egonu Reiteru. Lai maksimāli koncentrētos uz šī auto tehniskajiem dotumiem un gaitas komfortu, Egonu automobilī mēs iesēdināsim ar aizsietām acīm un līdz pat brauciena beigām neatklāsim viņam šī auto nosaukumu. Lasīt vairāk

 

Satiksmes autobusa un vieglās automašīnas sadursme Rīgā (+ FOTO) 25

Rīgā, Zolitūdē, Gramzdas un 15.līnijas krustojumā šodien, 15. martā, notikusi sadursme starp satiksmes autobusu un vieglo automašīnu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti