„Mazda” savaldzina rekordlielu skaitu auto pircēju 21

 
2.augusts 2004 9:02

2004. gada pirmajā pusgadā „Mazda Motor Europe” pārdošanas apjoms ir dubultojies. Šī gada otrā ceturkšņa rezultāti ir labākie pēdējos 10 gados. Arī Latvijā „Mazda” pircēju skaits aug ļoti straujā tempā, iekarojot arvien lielāku tirgus daļu.

Šī gada jūnijā, pārdodot 25 700 automašīnas, „Mazda” sasniegusi savu rekordu pārdoto automašīnu apjomā Eiropā pēdējo 12 gadu laikā. Salīdzinot ar datiem par pagājušā gada jūniju, šogad ir auguši par 22%.

„Mazda” strauji iekaro arvien nozīmīgāku tirgus daļu daudzās pasaules valstīs. Vislielākais pārdoto automašīnu skaita pieaugums ir bijis Dānijā - 119%, Grieķijā - 75%, Ungārijā - 54%, Anglijā - 43%, Spānijā par 42%.

Pārdošanas apjomi ir auguši arī Somijas un Baltijas valstu tirgū, kur šogad jūnijā ir pārdots par 9% auto vairāk nekā šajā pašā laika posmā pagājušajā gadā.

Vairākās valstīs, tai skaitā Grieķijā, Lielbritānijā, Spānijā, Itālijā, Portugālē un Somijas/Baltijas tirgū jūnijā ir sasniegti visu laiku labākie „Mazda„ pārdošanas rezultāti.

„Mazda” dīlera Latvijā „M-Motors” direktors Andrejs Rihters īpaši izceļ lielos pārdošanas rezultātus Francijā (28%) un Vācijā (6%), kur līdz šim pircēji vairāk izvēlējās pašu mājās ražotās automašīnas. „Domāju, ka „Mazda” ir ļoti lepna, mazinot francūžu un vāciešu vēl nesen valdošo augstprātību pret japāņu automašīnām,” uzskata A.Rihters.

Latvijas tirgū šī gada pirmajos sešos mēnešos, salīdzinot ar 2003. gada 1. pusgadu, „Mazda” pārdošanas apjoms ir audzis par 40%. „Mazda” ieņem 9,7% no jaunu Latvijas auto tirgus. Šogad Latvijā ir pārdotas jau 495 „Mazda” automašīnas, ierindojot „Mazdu” otrajā vietā.

Vidējās klases automobiļu tirgū Latvijā ar pārdotiem 282 auto „Mazda 6” ir absolūts līderis. „Arī kompaktklasē „Mazda” automobiļi ieņemtu pirmo vietu ar modeli „Mazda 3”, diemžēl rūpnīca nespēj apmierināt pieprasījumu, tādēļ esam palikuši otrajā vietā,” informē „Mazda” dīlera Latvijā „Aura Auto” direktors Gundars Margēvičs.

„Cilvēkiem patīk „Mazda” dizains. Automašīnas ir pievilcīgas un estētiskas, sevišķi „Mazda 3”, tas spēlē būtisku lomu auto izvēlē. Tāpat ļoti svarīgs faktors ir tas, ka „Mazda” automašīnām ir sabalansēta cena ar aprīkojumu. Tas padara „Mazdas” pieejamas plašākam cilvēku lokam,” panākumus skaidro G.Margēvičs.

„Pārdošanas apjomu celšanu ietekmē arī tas, ka „Mazda” automašīnas izplata divi profesionāli dīleri, kas labi pilda savas funkcijas, vienlaicīgi konkurējot savā starpā,” uzskata G.Margevičs, piebilstot, ka mūsdienās nepietiek tikai ar labu produktu un tā iepakojumu, jo pieaug pārdevēja loma pirkuma izvēlē.

„Latvijā pieaug auto tirgus un arī tas ir viens no faktoriem, kas nosaka pārdošanas apjoma palielināšanos,” uzskata A.Rihters.

 
Visi komentāri
 
134348. viesis 2.augusts 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Mazda nav nekāds japāņu automobilis, tas ir FORDS!

134361. viesis 2.augusts 2004 12:32
0 0 Atbildēt

0, viens paeica godīgi... Tādēļ neviens nav lielā sajūsmā par mazda6, tā neitrāli lietotāji noņurd pie sevis par šo auto + vēl superdārga eļļa

134363. viesis 2.augusts 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Suuds no taas mazdas vien ir !

Spiidiigas lampinjas un tizlas virsbuuves kraasa pievilina vairumu publikas, kurai kaa zinaams nav gaumes :)

Opium dlja naroda.........

134365. viesis 2.augusts 2004 12:56
0 0 Atbildēt

par kādu eļļu iet runa , lūdzu?

134376. viesis 2.augusts 2004 13:59
0 0 Atbildēt

Par eļļu man arī palika neskaidrs. Manuprāt šādas klases jaunam auto nomaksāt kādus Ls600 par 5 obligātajām apkopēm līdz 100'000km ir gana lēti.

Mazda6 platforma un dzinēji

pirmie parādījās tieši uz Mazda6. Pēc tam tos plānoja vai vēl plāno izmantot citiem vāģiem (it sevišķi 2.3 bīdeli kā pēdējo 4cilindrinieku motoru gammā pirms V6). Tā ka drīzāk dažš labs jauns Fords īstenībā ir Mazda. Un Volvo S40 (jaunais) arī ir Fords. Vai Mazda. Loģiski

Starp citu neviens nepieminēja, ka bez spīdīgajām lampiņām un tizlajām virsbūves krāsām vēl Mazda6 var piedāvāt diezgan ietilpīgu, ērtu, lētu un uzticamu vāgenu.

134386. viesis 2.augusts 2004 14:18
0 0 Atbildēt

Da MAZDA 6 vel vel ir ljoti daudz jastradaa lai kaut lizdzinaties MAZDAI 626--jo ta ir daudz labaaka un nav suuda fords!!!

134415. viesis 2.augusts 2004 15:45
0 0 Atbildēt

lūdzu argumentus, kungi, par to mazdas sliktumu, citādi tāda bābu pļekstēšana vien ...konkrēti, kas, kad un kāpēc ir noticis, slikta pieredze vai citādi.

Paldies

134419. viesis 2.augusts 2004 16:00
0 0 Atbildēt

Es kā Mazda6 lietotājs (>2 gadi >63tkm) varu dažus objektīvus

trūkumus (izskatu utml. gaumes jautājumus neminēšu) arī minēt. Katrs var pats izspriest, cik tie ir būtiski un vai šādas cenu kategorijas auto piedodami:

1) cieta (It sevišķi ar 215/45). Jūtu katru ceļa nelīdzenumu. Tas varētu lieti noderēt agresīvi braucot pa labiem, līkumainiem asfalta ceļiem, bet mierīgai braukšanai rada zināmu diskomfortu. Uz grantenes "trepes" sajūtas paliek izteikti nepatīkamas.

2) īsa 5-robu kārba. Pie 3000rpm ~105kmh. Kopā ar trūkumu Nr.3 tas rada diskomfortu pie tādiem Eiropā (t.sk. Lietuvā) pieņemamiem ātrumiem kā 140kmh (4000rpm). Baisi derētu vēl kāds 6.ais robs.

3) Trokšņu izolācija nav šī auto trumpis. Plastmasas negrab, bet labi dzirdams ir riepu (virs 110kmh) un motora (virs kādiem 4000rpm) trobelis. Grab visi loriņi bagāžniekā un bardačokā, jo

nav visādas slēgtas kabatiņas tiem paredzētas.

Tam pretī ir čupa ar plusiem, kurus šeit neuzskaitīšu (skat. Lasītāju pieredzi).

134420. viesis 2.augusts 2004 16:05
0 0 Atbildēt

Ā! Un vienreiz nomira kondicioniera radiators - samainīja par garantiju. Ja sasit (man viena dāma iebrauca aizmugures buferī), tad detaļas ir jāpagaida. 17" collu diski ir jālāpa vismaz

vienreiz sezonā. Stiprā salā (pie -30) durvis kārtīgi neaiztaisās, kamēr salons nedaudz neiesilst (smāķis defaultā nepareizs).

BTW riepu radītajam trobelim daļēji par vainu ir ne tās labākās standarta riepas (Bridgestone Potenza), kuras ātri dilst un paliek

vēl skaļākas.

134422. viesis 2.augusts 2004 16:18
0 0 Atbildēt

Mazda prieksh sava izmeera un klases auto vienmeer ir bijusi smags zaarks !

Piekare vienkaarshi tizla un neizturiiga !

Grab visas malas, skanjas izolaacijas nekaadas, benziinu rij kaa trisreiz jaudiigaaks bembis !

Mazda = Meesls

134428. viesis 2.augusts 2004 16:31
0 0 Atbildēt

2 Gasjs

paldies par operativitāti, bet tevis uzskaitītie mīnusi līdz 63 tkm ir nebūtiski (izņemot kondic.). Zema profila riepas jebkurai markai ir diskomforts, bet graboši bagāžniekā loriņi...nu atvaino nav arguments. Durvis pie -30 arī nav standarts, drīzāk ekstrēmi apstākļi, kur citiem auto atsaka borta kompji, aizdedzes sistēmas, centrālās atslēgas un hvz vēl kas

Lai Tev veicas!

134442. viesis 2.augusts 2004 20:35
0 0 Atbildēt

Nezinu, bet baigi bieži nākas redzēt mazdas 6 ar padzisušām gaismām, laikam jau nav domātas mūsu CSN prasībām...

134444. viesis 2.augusts 2004 21:36
0 0 Atbildēt

Šai sūda mazdai jau 2 reizes nobira kompis--a zinat kāda viņam cena,labi ka garantijas laikā.

134470. viesis 3.augusts 2004 9:00
0 0 Atbildēt

2 viesis 02.08.2004 16:18

Kārtējie pārbaudītie un ar faktiem pamatotie argumenti.

1) Mazda6 pašmasa ir ~1.4 tonnas. Tik pat cik pārējiem

vidējās klases aparātiem, tajā skaitām BMW E46.

2) Par piekari nezinu - 63tkm papildus izmaksas nav bijušas

3) Degvielas patēriņš (2.3) - mans jauktais cikls ir ~8.5l/100km.

Mierīgi izrullējot ārpus pilsētām - nedaudz zem 8l/100km. Protams, jebkurš 500Zs (3 x 166Zs) bembis līdzīgos apstākļos rīs

mazāk :)

134520. viesis 3.augusts 2004 11:11
0 0 Atbildēt

Mazda 6 ir loti normaals tautas vaagis, ko apliecina arii pirceeju uzticiiba, turklaat taa ir kritni vien labaaka par analogu Ford Mondeo parktiski visur, taa ka vienadiibas ziimi likt mazda=ford=volvo nav ne korekti, ne arii praatiigi, tad jau vispaarinot nonaaksim pie sleedziena, ka meesu dzimtaas zemes aareem ripo tikai kaadu piecu koncernu razotiee autinji.

Varbuut kaadam taa ir vieglaak.

134598. viesis 3.augusts 2004 15:17
0 0 Atbildēt

Tā nu ir ka mēnesi atpakaļ ar vajadzēja iegādāties auto, un protams viena no izvēlēm bija Mazda6. Izbraucot palika skaidrs - `95.gada audi ir salonā ir mazāks trokšņu līmenis kā mazdā, par salona apdares kvalitāti nemaz nerunājot. Arī tas motorīts jau tik vienkāršs, ka vairs vienkāršāku nevar.

134645. viesis 3.augusts 2004 18:06
0 0 Atbildēt

palasot komentus rodas iepaids, ka katram viesim ir pa trijām sestajām mazdām :):):) vienu brauc, otra sevisā - trešā rezervē :)

tur jau ir tā lieta, ka lielie d...sēji neko labāku par 15 gadīgu nodzītu lūzni "a la nesista 50Kkm, tiko no vācijas ar 3reiz atpakaļ atgrieztu spidometru" nevar atļauties :)

un ja jau nevar atļauties, tad nav ko pukstēt - vienkārši ja nepatīk - nepērc :)

man korišam ir sestā mazda (pirms tam bija 626, tiko kā parādījās sestā tā nopirka - brauc un nesūdzās - tūlīt taisās mainīt pret jaunu, kā nekā bikiņ ir jau pabraucis :)

134656. viesis 3.augusts 2004 19:08
0 0 Atbildēt

.. sorry kāds 95'gad Audi A4 vai A6 ir labāks

134663. viesis 3.augusts 2004 19:39
0 0 Atbildēt

nu tad uz priekšu - brauc ar savu '95 audi un netraucē tiem, kas grib braukt ar mazdām, braukt ar mazdām

p.s. pats personīgi ar mazdu nebraucu (arī ar '95 audi nē) un nekādā gadījumā neuzspiežu citiem savu viedokli (kas bieži vien ir bez reāla pamatojuma - ķipa - viena tante teica) par to, ka voooooottttt šitais ir baigais superkārs un visi, kas ar to nebrauc ir ar īsiem pincīšiem

134837. viesis 4.augusts 2004 13:39
0 0 Atbildēt

2 Pirmais

Braucu nevis ar 95 gada audi bet ar Hondu Accord`04, bet tāpat jau skaidrs, ka Mazda ar Hondu nekonkurē. Tagad tas ir mans viedoklis ko tev uzspiežu, iepriekš bija tikai pārdomas

viesis 03.08.2004 15:17

135012. viesis 5.augusts 2004 22:58
0 0 Atbildēt

a man patik VACU mashinas....jo skibacainie vienalga no tam neko nejedz

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti