Svētdienas pievakarē Maskavas ielā 268 (pretī Statoil pie Doles) braucot Ogres virzienā, avarēja automašīna BMW325. Vispirms "taranējot" un pilnībā "nonesot" laternu, auto ietriecās dzīvojamā nama sienā.
Foto: iAuto lasītājs
Svētdienas pievakarē Maskavas ielā 268 (pretī Statoil pie Doles) braucot Ogres virzienā, avarēja automašīna BMW325. Vispirms "taranējot" un pilnībā "nonesot" laternu, auto ietriecās dzīvojamā nama sienā.
Tā pēdējā bilde pasaka visu...
Ja nopietni, tad tās ir tikai sekas, kādi ir cēloņi, kas tūr īsti notika.
P.S. BMW tauta gatavojiet aizstāvības runas
Pirms šī lidojuma iepriekšējā trenniņlidojumā droši vien jau no riepas bija šķīries -- rezerves ritenis uzskrūvēts...
mnja... aizliegt airbagus - traucee dabisko atlasi...
izskataas jau ka shoferiic nemaz nebija saspraadzejies. robs vejstiklaa izdauziits ar pieriiti..
kaa caur airbagu var izdauziit veejstiklu??? nevar
Respect to BMW. Peec taada trieciena salons nav iipashi samazinaajies. Ar mazauto tur buutu sliktaak
Pastāstiet, vai BMW trieciena brīdī airbags šauj, ja vadītājs nav piesprādzējies?
smuks auto bija. Un redzams, ka itin izturīgs auto. Ļoti audzinošas bildes - viens otrs apskatīsies, un iespējams, centīsies ar savējo bembi braukt tomēr uzmanīgāk.
White_Trash [?] 20.09.2004 11:47
kas tur iznīcināts??? pēc divām nedēļām būs braucams :) skaties, ka pats nenopērc šo pašu autiņu
Caur airbagu stiklu neizsitīsi, bet noslīdēsi gar to. Pašam paziņa neveikli sasita galvu pret jumta balstu starp vējstiklu un durvīm, kaut bija arī sānu airbagi -- galva "izslīdēja" tieši starp tiem, jo sitiens bija no stūra... Bija arī piesprādzējies -- laikam vienkārši neveicās + japāņu konstruktori neparēķinājuši šādu variantu...
Apsveicami, ka shim auto nostraadaaja ari AIR BAG. Ir gadiijumi, kad tik veciem auto tie nestradaa. :)
Bildes tikai pieraade, ka BMW ir izturiigs auto. Vieniigi aprakstinsh vareeja buut skaidraaks - kas ar vadiitaaju, ko menti utt.
4. un 5. bilde no augšas gan neliecina par to, ka šis auto vair būs redzams ielās... tas labi!
Narkota: labiem auto tie nostrādā:
The 1981 Mercedes S-Class (W126) world premiered the airbag. It was also the first vehicle constructed to specifially withstand offset crashes - employing a forked front end structure, which redirects and distributes the energy over the front of the passenger safety cage.
A customer's 1980 500SEL, one of the first 10 cars with airbag, on the driver's side, was crash tested with about 400,000 km on the clock, in 1992, when the millionth airbag came off the line. The bag performed to specs, ..and yes, the owner did receive a replacement.
vakar jezga tur bija ne pa jokam - tieši iebraucām Rigā pēc SAAB rudens pasākuma. ugunsdzēsēji strīpam..
es braucu vakar garām un domāju - hmmm menti parādījušies jaunā vietā (viņi tur nekad nav stāvējuši) ... tā kā bija jau tumšs, tad tikai vēlāk ieraudzīju to BMW un draugu nevarējām saprast kā to dabūt gatavu ?!?!?!?
Tur tak nekaa nav, scelusi veetru - teejas glazee :D maksimums 1tk ls remontaa.
Jokains gaajiens, varbuut kaads zin preciizaak kas tur noticies? Bet nu galvenais lai pasham nekas nekaish. Bambis laba mashiina. :)
Vienīgi, nejau bmw ieskrēja laternā, bet gan viņu tur iestūrēja īpašnieks. BMW jau nav vainīgs, ka īpašnieki tādi ... gadās
nu ja sitais bremzu pedali lietot iemacisies tikai nakamreiz,ka daudzi jaunie..
Veelviens pieraadiijums, ka bmw ir izturiiga un drosha mashiina. Vadiitajs noteikti tika cauri ar izbiili, cik nu vien taads var buut pie 3.2 promileem. Zheel mashiinu.
ES: taa BMW vietaa vareeja buut arii kaadas citas markas auto, un varu dereet, juus te taa nerunaatu; jo skjiet, ka jums visiem te uzskats, ka pie BMW stuures seezh tikai jauninji siikaljas.
Vai gadījumā to airbagu neizšāva nonesot stabu? Tādā gadījumā, vai pie mājas sienas airbags jau nebija tukšs?
Raksta autors: tas BMW un laterna uz to briidi jau bija atvilkti no nama sienas, kurai starp balkonu un gazes vadu abi bija pieliimeejushies. Smiekliigakaas shajaa pasaakumaa bija muusu ugunsdzeejeeju - glaabeeju darbibas:
1) viens gudriitis ar LOMIKU gribeeja atlauzt BMW shvelleri no prieksheejaas riepas, lai auto vareetu pastumt :))) uz aizraadiijumu, ka vieglaak un reaalaak buutu stuuri ar fleksi nogriezt vai nokniebt ar knaibleem, sekoja baltu acu aabolu zibsnis (piez - taa nav mazda vai VW, kam priksheejo dalju ir tik viegli atlociit);
2) vesela glaabeeju ekspertu komanda (apm 5 cilveeki) druuzmeejaas ap BMW labajaam pakaljeejaam durviim un sachukstoties kaut ko gudri peetiija, peec tam atveera durvis un peetiishana turpinaajaas - mees pienaacaam klaat un paprasiijaam: 'Kojuus tur mekleejat?" atbilde sekoja: 'neko, neko, mees te tikai skatamies", uz mees teicaam: "Akjiitis ir bagaazhniekaa!" savukaart uz ko sekoja apjukuma pilni piecu acu paaru skatieni. Pagriezaamies un gajaam prom, bet viens glaabeejs muus panaaca un vaicaaja, "vai tieshaam akjiitis irbagaazhniekaa, jo "CITIEM SHITAADIEM ESOT ZEM SEEDEKLJA" :))))))))))))))))
vieniigais, aizmirsa pajautaat, kaa dabuut BMW bagaazhnieku valjaa, bet mees taa arii nepateicaam (un nejautaaja jau arii neviens), ka veel plastmasas kaste jaaiznjem, lai akji atrastu.
Taa luuk.
viesis 20.09.2004 14:17, kaadas pakaljeejas durvis? Tas tacu ir kupeja, ar divaam durviim!
sorry, peetiija pa logu labajaa pusee aizmuguree :)
-> compact: ja ieskatiisies, stikls vadiitaaja pusee ir sasists - uzmini ar ko? Ar izbiili un smadzenju triici es teiktu.
Nu bus jauna laterna, vecā jau bija sarūsējusi!!
tas viesis dirš kaut ko te es, atvainojos. Vienkarši nozīmējas.Laikam pālī ira.
kaarteejais bembiitis... bmw nav slikc auto pats par sevi, bet kontingents kas ar to brauc... njaam... te nu arii rezultaats
Nu blin atradushi par ko ierēkt - priecājaties ka vispār ir cilēki , kam ir drosme vilkt arā no lūžņiem - nopuņķojušos šmurguļus , kas paši sevi un citus apdraud!
taadas ir sekas kad jauda ir lielaaka par meistariibu.
to viesis 20.09.2004. 15:42: iereekt jau iisti nav ko - kaa Tu domaa: kaa taadi speciaalisti izglaabs Tevi (tfu, tfu, tfu), ja pat elementaaru zinaashanu nav (vai vismaz vajag noorganizeet, kur taadi dienesti var pazvaniit, lai detaljas noskaidrotu - ne jau uz 118 he he) kaa un kuraa vietaa atvienot auto akumulatoru: muusu valsts "nabadziiba" : taupaam uz cilveeku apmaaciibu
Sorry, bet kas vainas BMW iipasniekiem respekt. kontingentam:)))))))))))), taadi pashi vienkaarshi cilveecinji jau vien ir...
nu *******viens, ko juus te atkal noliekat tos BMW, ne jau visi, kas seezh tiem pie stuures ir punkju tapas.. pilniigi tracina
tikai jāpiekrīt pretējam apgalvojumam - gandrīz visi puņķutapas pērk tieši BMW, jo tas taču ir kruta!
Un tikai tapēc, ka BMW ir labs auto. Arī puņķu tapas (kā jūs tos saucat un saucat jūs pilnīgi visus, kam nav sirma galva) saprot, ka BMW ir labākā izvēle
bmw kaa suga nav slikts auto, bet tikai dazhu atsaldenju deelj iemantojis nelaagu slavu....piemeeri taalu nav jaameklee
Soreiz vadītājam un laternai gadījās vienāds IQ! Laterna nepamuka malā un tas keks, kas pie stūres nedadomājās apbraukt!
To viesis 20.09.2004 16:08
nespļauj akā no kuras varbūt būs jadzer!
Ka tik tev pašam nav jāzvana kaut kur un jalūdzas lau izpestī arā ! Varbūt pat jalūdz ko atvienot , lai nav jamokās !
Ar to jau visas dzīves gudrības nebeidzās - ja esi iemācījies kur katrai am aķis stāv!!!
Cundurs atradies !
to viesis 20.09.2004 18:26
katrs jau saprot peec sava intelekta pakaapes: RUNA NEIET KO KURSH ZIN VAI NEZIN!!!!!! runa iet par to, kaa MUUSU valsts ruupeejas par MUUSU droshiibu "APMAACOT" speciaalos dienestus, aapsi!
jaaa, un aarsti arii glaabj muusu dziiviibas un sargaa veseliibu :))) dazhi ... apmeeram katrs 5. Un ko dara ieprieksheejie 4?
Jā, ārstu problēmas šobrīd ir topā - par viņiem labu un sliktu raksta visos topos. Laikam jau tomēr vairāk slikta ,nekā laba. Mani senči bija dakteri tajos laikos, kad par dakteriem runāja tikai labu. Šodien, cik var saprast no pēdējo laiku aktivitātēm - lielākai daļai dakteru Hipokrāta zvērests ir "pie anusa"". Galvenais ir , lai pacientam būtu piķis. Ja būs piķis, tad nu varēs izdakterēt no visām vainām. Īpaši jau tad, ja piķis samaksāts pie iestāšanās....?? Šajā sakarā, iauto varētu izveidot jaunu foto galeriju: dakteri un auto . Ja pastaigā pa gaiļu,stradiņu un traumu "dienesta" teritorijām, auto tur stāv glaunu glaunie: jauni outlander džipi, 700-tie bembji, toijotas, volvji s80, s-klases merši ,pilnīgi jaunas mazdas un getzi...aprakstu varētu turpināt vēl ilgi. Padomjlaikos tikai kādiem 5-6 cienījamiem profesoriem bija volgas. Tajos laikos tomēr par 110 rbļ mēnesī cilvēki tika ārstēti idejas un HIPOKRĀTA vārdā ! Un arī izārstēti.
to viesi
viesis 20.09.2004 18:39
viesis 20.09.2004 19:17
Ja ārstiem ir jāmācās tik ilgi gadi - tad viņiem ir jāsņem attiecīgs atalgojums! Ja valsts par to nerūpējas - tad pacientiem ir jāsaprot par ko viņi maksā!
Priecājaties , ka vēl vispār ir speciālisti pie kā griezties pēc palīdzības - ja nekas nemainīsies nebūs arī to !
:))buutu ar vienaadaam riepaam prieksaa, kazi buutu savaacies...
Skumji, bet fakts. Nu i labi vilcis... taa, ka tagad prieks i sasjam i...
viesis 21.09.2004 10:03
Būtu braucis ar atļauto ātrumu nevajadzētu koties.
baigi smukaas taas kastiites kraasainaas zem kapota :) es a r sev mashiinu gribu ar taadaam kastiiteem :)tjuuningots laikam :)
Jā, skats bija baigs.Pati redzēju kā lampa lidoja. Un tādi idioti brauc pa mūsu ceļiem, apdraudēdami ne tikai savu, bet arī visu citu cilvēku dzīvības. Skumji.
Es braucu ar tieshi taadu pashu coupe kaa taa, tikai motors shvakaaks man ir 2.0, bet taapat griezhaas zveeraa. :))
AAtra braukshana ir labs veids kaa izlaadeeties bet tikai tad ja maak notureet stuuri!
Aatri brauksi, leeni nesiis, tev smuki speelees, bet tu nedzirdeesi :)) Tribute to bmw asshole...
Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk
Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk
Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk
Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk
Mjaa laikam jau taa normali lidojis...
Kaa vadiitajam nekas nekais?
Pasazieri arii bija un tiem nekada vaina nemoka?