Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ministru prezidents aicina atturēties no auto lietošanas 78

 
23.septembris 2004 9:59

Ministru prezidents Indulis Emsis aicina rīdziniekus Eiropas mobilitātes nedēļā atturēties no privāto automašīnu izmantošanas, bet braukt ar sabiedrisko transportu, velosipēdu vai pārvietoties ar kājām.

"Bieži vien cilvēki personiskajās automašīnās dodas uz pilsētas centru ieraduma dēļ, neaprēķinot cik daudz laika, nervu un naudas degvielai viņi zaudē. Visi kopā mēs zaudējam tīru gaisu un drošību. Mums daudz vairāk vajadzētu izmantot iespējas, ko piedāvā Rīgas sabiedriskais transports, velotransports un pārvietošanās ar kājām," uzskata Ministru prezidents.

I.Emsis ir pārliecināts, ka samazinot transporta plūsmu pilsētā var uzlaboties gaisa kvalitāte un līdz ar to arī cilvēku veselība.

"Svarīgākā problēma ir mūsu bērnu drošība un veselība, tādēļ visiem autoīpašniekiem vismaz "Dienā bez auto!" vajadzētu vēlreiz pārdomāt, vai personiskās automašīnas izmantošana vienmēr ir nepieciešama un attaisnojama. Pats vasarā cenšos uz darbu braukt ar velosipēdu un pilsētas centrā pārvietoties ar kājām," uzsver I.Emsis.

Ministru prezidents uzsver, ka automašīnu skaits Rīgā pieaug ļoti ātri un drīzumā mēs varam saskarties ar nopietnām satiksmes problēmām ne tikai pilsētas centrā, tādēļ Eiropas mobilitātes nedēļa un "Diena bez auto!" ir lielisks laiks, lai sev un citiem atgādinātu, ka arī no mums pašiem ir atkarīgs cik drošā, tīrā un mierīgā pilsētā mēs dzīvosim.

 
Visi komentāri
 
140980. viesis 23.septembris 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Ej tak tu Induli galiigi. Ja man jau 7 no riita ir jaabuut darbaa un tas atrodas 15 km no maajaam tad cikos man buutu jaaceljaas lai ar trijiem sabiedriskajiem tur nokljuutu. Tagad celjos jau 6. Tavupraat man jaaceljaas 4 naktii lai ar vecu duumojoshu ikaru mauktu uz darbu. Domaa ko runaa.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

140981. viesis 23.septembris 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Shajaa jautaajumaa es Emsha kungu atbalstu.

130.244.196.91

SonyEricssonT230/R101

140982. viesis 23.septembris 2004 10:07
0 0 Atbildēt

davai - vEmsis vareeja aicinaat braukt ar velosipeedu piemeeram februuaara viduu, kad ir fightiigi auksts, vai arii kad ir baigais slapdranjkjis ...

huh, kur veseliibas budzhetaa naudinja ienaaktu :)

bet nu vasaraa shaadu akciju jau nekaadi nevareeja uztaisiit ?

un veel - kaads bljin sabiedriskais transports ? diez kas notiks, ja tagad no riitiem taa jau piebaaztajos 15. marshruta trolejbusos iekaaps veel kaut vai tikai 10 % no autobrauceejiem ?

Vispirms vajag sakaartot sab. trans. nozari un tad aicinaat braukt ar tiem ...

vEmsha izteicieni un idejas man shkjiet daudz glupaakas par kaada stacijas bomzha izteicieniem ...

140984. viesis 23.septembris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

skaists būs skats, kā uz velosipēda braucošo Emsi pavadīs tāds pat pedāļots drošībnieku eskorts... :)

viens likums...

140985. viesis 23.septembris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

ja kas, tad Emsis tiešām regulāri brauc ar velosipēdu uz darbu. Tā kā nevajag te ******* par to, ko nezinam.

Redaktors 23.septembris 2004 10:16
0 0 Atbildēt

Aicinu lasītājus neaizmirst, ka apvainojumi nav vajadzīgi!

140988. viesis 23.septembris 2004 10:17
0 0 Atbildēt

skaists skats - shitaa laikaa vEmsis brauc ar felli uz darbu un kaads smakojoshs ikaruss, kuraa veel ir saseedushies paareejie akcijas dlaiibnieki, braucot garaam vEmsim, nejaushi noshkjiezh sho no galvas liidz kaajaam ar netiiru uudeni :D

bet ja kas, tad pa pilseetu ar velli veel var braukt shaadaa laikaa, bet piemeeram uz jaunolaini pa shoseju braukt - nu nee!

vasaraa ta es braucu, bet shaadaa laikaa - paldies par kuukaam :)

140990. viesis 23.septembris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

(a man laikam lielo vE spiezhot kaut kas iekjeras un nospiezhas arii v ) :(

laikam klaviatuura jaasalabo :))))

140991. viesis 23.septembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Mani neviens nepārliecinās mainīt savu dzīvesveidu!

Auto rullēs vienmēr.

140993. viesis 23.septembris 2004 10:24
0 0 Atbildēt

tad lai pats arii nelieto:)

140995. viesis 23.septembris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Godiigi sakot saak jau reaali apnikt, ka valdiibas viiri uzskata, ka var lemt par mums...

Kaadu velosipeedu ja jaabrauc uz darbu uzvalkaa?!

Kaadu sabiedrisko transportu, ja tur kur tu dziivo/straadaa vinja vienkaarshi nav tuvumaa un vienalga jaavelkas kaajaam.

Gribeetu redzeet kaa Valstsviiri no piemeeram Auseklju ielas ar velosipeedu vai kaajaam, vai sabiedrisko dotos - tak nee - kurbulee mersi un brauc...

140997. viesis 23.septembris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

es piekriitu milicistam.

ja arii es darbaa neesu neko aatraak teiksim minuutes 10 - 15 aatraak tad kameer es kratos ar sabiedrisko staavu kaajaas piegruustajaa ikaraa un kratos tur taas 40 min. un tad veel brienu uz trolli un karatos veel me labaak seezh siltaa mashiinaa un klaudsaas BBBrokastis.

140999. viesis 23.septembris 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Ministru prezidents uzsver, ka automašīnu skaits Rīgā pieaug ļoti ātri un drīzumā mēs varam saskarties ar nopietnām satiksmes

problēmām ne tikai pilsētas centrā

===

Cilveeks laikam domaa, ka Centrs beidzas AIZ ziimes kas noraada ka beidzas RIIGA, jo probleemas ir sen, peimeeram Juglaa. Mosties!

Un tas ka mashiinu skaits riigaa pieaug, ir valsts ieguldiijums lauku rajonu/pilseetu atiistiibaa!

141000. viesis 23.septembris 2004 10:31
0 0 Atbildēt

un jaa - aizbrauc uz darbu ar sabiedrisko un secini ka veel arii kabatzaglji nopizgjiijushi maku ... forshi buutu ne ? :)

141003. viesis 23.septembris 2004 10:35
0 0 Atbildēt

To LABINAIS. Bebe brokastis shodien tieshaam rullee.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141004. viesis 23.septembris 2004 10:36
0 0 Atbildēt

Tas pats Emsis brauc ar divriteni, bet..... vinjam aiz muguras brauc drosjiibnieki ar masjiinu..... :( sviests!

Repsje i to ir labaaks - savulaik pa Juurmalu skrituljoja ar slidaam un drosjjibnieks brauca liidz ar divriteni.

141007. viesis 23.septembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Lai Emsis pamēģina pabraukt ar sabiedrisko teansportu no rīta astoņos, kad tas ir piebāzts kā šprotu bundža un tad runā.

141008. viesis 23.septembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Pie esošajiem korķiem, problēmām ar auto novietošanu, ideja protams nav slikta. Taču, kā jau te teica, lai sakārto vispirms sabiedriskā sistēmu, kustību, tad tā arī darītu. Citādi nav nekāda prieka pusstundu gaidīt vajadzīgo transportu, pēc tam vēl tikpat un vairāk stāvēt saspiestam tajā sabiedriskajā. Būtu pat ar mieru arī vairāk kā tos 20 saņus maksāt, kas pie normālas sistēmas būtu arī pareizi.

141012. viesis 23.septembris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

Un lai sabiedriskajos skan ufo ar fredi.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141013. viesis 23.septembris 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Nu ko jūs varat te ņemties un psihot?

Emsis iesaka (nevis pavēl) nelietot pilsētā auto tiem, kuri bez tā var iztikt. Neviens Tevi nesodīs, ja dzīvesvieta Babītē, bet darbs Juglā. Ko var satraukties?

Arī ikari, starp citu, ir vairs tikai 5% no Rīgas autobusiem. Jaunie Merši un Solaris ir ļoti ērti.

141014. viesis 23.septembris 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Bet ja nopietni tad kameer cilveeki varees atljauties braukt ar mashiinu un liet baakaa benciinu un kameer tas buus eertaak tikmeer arii neviens no taadas extras neatteiksies. Nav ko mociities. Dubultojam benzja cenu un puse atkritiis.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141015. viesis 23.septembris 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Milicists: par to bendzhas cenu tevi vajadzeetu atslaaniit :D

141017. viesis 23.septembris 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Jaa bet kaa vienmeer peec zakon podlastji kad tev vajadzees tad buus tieshi tas retais ikars.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141018. viesis 23.septembris 2004 10:54
0 0 Atbildēt

ES 1228 tu domaa ka peec mana komenta pagad visi tirgonji dubultos cenas. Ha ha ha. Gan jau shiem pashiem taada ideja jau sen ir iekritusi gavaa...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141019. viesis 23.septembris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

pa kadu marshrutu Emsha k-gs uz darbu ar velo dodas?

141020. viesis 23.septembris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Buutu labaak nodarbojies ar POLICISTU MEDIKJU UN SKOLOTAAJU ALGAAM.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141022. viesis 23.septembris 2004 11:04
0 0 Atbildēt

Kam gan gribētos braukt kaut kādos smirdīgos ikarusos .... da ej tu Emsi!Populists!

141023. viesis 23.septembris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

es zinu risinājumu-nevis pacelt benzjai cenas, bet samazinaat algas, tad neviens nevarees atljauties braukt ar auto :) :) :)

141024. viesis 23.septembris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

akcija bija OK! Varēja just, ka satrēgumi mazaak... ja man arii buutu piešķirta sabiedriskā brīvkarte-būtu braucis ar Busu...

141025. viesis 23.septembris 2004 11:08
0 0 Atbildēt

Ja jau buutu ko samazinaat...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141026. viesis 23.septembris 2004 11:10
0 0 Atbildēt

no analogjijas par kravas auto aizliegumiem

aizliegt pensionaariem paarvietoties ar sabiedrisko transportu darba dienaas no 6:30 -9:30 & 16:00-19:00, jo uz darbu jau vinji nesteidzaas :)

sods vareetu buut izmeshana no ejosha transporta liidzeklja, tad garantija ka veel kaadu meenesi varbuut ilgaak vinsh shos noteikumus nepaarkaaps. :D

141029. viesis 23.septembris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Emsis arii tage vareetu nodemonstreet kaa vish ar saviem miesassargiem ar richuku tiek liidz ministru kabineta kreeslam.

141032. viesis 23.septembris 2004 11:25
0 0 Atbildēt

Lai ierīko metro, tad arī sākšu sabiedrisko transportu izmantot. Brauciens uz darbu un atpakaļ, 53 .maršruta busā var izraisīt tikai un vienīgi negatīvas emocijas. Sākot no liela skaita "bomžveidīgu" pasažieru, ieskaitot ar kašķīgi-bļaustīgu busa konduktoru, un viegli iereibušu biļešu kontrpolieri - nobeidzot. Tā var sabeigt noskaņojumu gan darbadienai, gan arī vakara atpūtai. Īpaši pazemojošas ir tās "atskaites formas" konduktoriem un kontrolieriem, kuri bezkaunībā pārspēj daudz kritizētos CP darbiniekus , attiecībā pret autovadītājiem. Velosipēds Rīgas apstākļos, manuprāt, ir dzīvību un veselību apdraudošs pārvietošanās līdzeklis gan sev, gan citiem. Tad jau rolleris ir labāks.

141037. viesis 23.septembris 2004 11:31
0 0 Atbildēt

A mēs iesakam Induļim atkāpties no amata.

141049. viesis 23.septembris 2004 11:41
0 0 Atbildēt

Diez ministru prezidents pats arii ar velo braux uz darbu, jeb trambulii kratiisies? :)

141061. viesis 23.septembris 2004 12:00
0 0 Atbildēt

2 Nightwing. Atljaushos tevi apgaismot ka Indulja k gs jau brauc ar veloagregaatu uz darbu. Vienreiz jau aviizees un tv pat raadiija.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141062. viesis 23.septembris 2004 12:03
0 0 Atbildēt

a mosh vinjsh tikai 1 reizi brauca uz darbu ar felli un tagad tu domaa, ka jamais visu laiku taa brauc ...

a varbuut vinjam ir kaskadieris-dubultnieks, kas izpilda sho biistamo triku - braucienu ar felli uz darbu :) :) :)

141063. viesis 23.septembris 2004 12:05
0 0 Atbildēt

es, piem., katru dienu brucu ar velli. Ar mashiinu vai sab.tr. uz darbu 1-1.5h ar velo ilgaakais 25 min. Rekiniet pashi.

141064. viesis 23.septembris 2004 12:07
0 0 Atbildēt

Nah*j visas dienas bez auto utt :)

Mangaljsala-Paardaugava ar sabtransportu sanaak 1,5 stundas... ar rullzi 25 min... zaudeet dienaa 2 stundas tikai taadeelj ka aicina ministru prezidents??? smiekliigi ...

kindzulis

141065. viesis 23.septembris 2004 12:08
0 0 Atbildēt

Mums ir jānodala 2 lietas.

Visi brēc par to, ka neies zaudēt komfortu lai kratītos busā. Bet tajā pat laikā neiedomājas, ka reizēm ar sabiedrisko ir krietni ātrāk un lētāk. Es, piemēram, strādāju Vecrīgā un dzīvoju Ziepniekkalnā. Ja man būtu jābrauc uz darbu ar mašīnu (ir mēģināts), tad sastrēgumā es pavadu krietni vairāk laika kā braucot ar sabiedrisko. Un man nav jādomā kur atstāt mašīnu tā, lai dienas laikā nav jāsamaksā mēneša alga par stāvēšanu. Parasti vieta atradās savu 10min gājiena attālumā un tā bija veiksme.

Secinājums - ministru prezis tikai aicināja izvērtēt man līdzīgas personas vai tiešām nepieciešams braukt ar mašīnu, ja tas nav īpaši izdevīgi.

141067. viesis 23.septembris 2004 12:09
0 0 Atbildēt

Vajadzētu tiem guriniekiem pameģinat izbraukt Rīgu dažādos virzienos ar sabiedrisko transportu. Gribetos redzet , kādas būtu viņu patiesās domas par šo aicinājumu !

141068. viesis 23.septembris 2004 12:09
0 0 Atbildēt

Viesi protams viss atkaraajaas no situaacijas. Katrs dara kaa jamam izdeviigaak.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141070. viesis 23.septembris 2004 12:17
0 0 Atbildēt

kur nez Riigaa ir taa vieta, kur droshi ar veljuku var paarvietoties, nebaidoties, ka kaads umnjiks uztesiis virsuu?

Emsis vispaar mums diivains pilsonis ar diivainiem uzskatiem, iipashi auto jomaa :)

shoriit paluureeju uz krustojumaa blakus staavosho paarbaazto mikrinju un sapratu ka ar sabransu nebraukshu neparko :D

141071. viesis 23.septembris 2004 12:19
0 0 Atbildēt

Nu ZB man jau teikt, ka tikai viens transporta veids Rīgā kaut cik atturētu no personīgo auto lietošanas, kurš ir jau plānots 30 gadu atpakaļ

1) Jugla - Cents - Imanta

2) Sarkandaugava - Centrs - Pļavinieki

Emsi uzmini nu kas tas ir, bez šamā varam rīkot akcijas, neļaut braukt smagajiem pāri, likt iekasēt naudu no autovadītājiem un beigu beigās pateikt brauciet ar riteni, kas varbūt nav slikti. Bet tās visas ir pupu mizas, vajag skatīties augstāk un beidzot pabeigt ieplānoto.

141075. viesis 23.septembris 2004 12:31
0 0 Atbildēt

Teica emsis un pieshkjiila autinju...

141079. viesis 23.septembris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Savu personiigo koshi zaljo ikarusu

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141090. viesis 23.septembris 2004 13:15
0 0 Atbildēt

Ar personiigaam mashiinaam uz Riigas centru brauc tikai neizneesaati idinji,kuri nesaprot,ka pashi tos sastreegumus rada. Ja nebuutu tie korkji,tad arii sabiedriskais kurseetu peec saraksta un biezjaak. Vajag vieglajaam mashiinaam aizliegt braukt no riita un vakara sastreegumstundaas nevis smagajiem,kuri godiigi straadaa.

141091. viesis 23.septembris 2004 13:15
0 0 Atbildēt

Bet es aicinu minprezidentu attureties no savu domgraudu barstisanas

/viess/

141095. viesis 23.septembris 2004 13:24
0 0 Atbildēt

Bet es aicinu nesalīdzināt pilsētas kurās ir metro, bet vienkārši turpināt darbu un netērēt enerģiju šitām bezjēdzīgajām idejām.

141102. viesis 23.septembris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

Iesaku tiem, kuriem attaalums, kas jaapaarvar, ir tikai 3, 4 vai 5 kilometri, iet kaajaam Taadaa veidaa Juus ietaupiisiet naudu, ieguusiet mundru garu, un Jums nebuus probleemas ar lieko svaru.

130.244.196.91

SonyEricssonT230/R101

141103. viesis 23.septembris 2004 13:47
0 0 Atbildēt

Man tas vecis saak krist uz nerviem.Gudrais spriedeleetaajs...Lai pabrauc vinsh kopaa sab.transportaa kopaa ar vecu krievenju kjeercamo kori.Uz priekshu ,Emsi!!!

141118. viesis 23.septembris 2004 14:38
0 0 Atbildēt

Emsis forever!

141126. viesis 23.septembris 2004 15:11
0 0 Atbildēt

vemsis atkal izcelies kartejo reizi

141150. viesis 23.septembris 2004 17:31
0 0 Atbildēt

Mans uzskats tāpat kā daudziem: SAKĀRTOJIET SAB.TRANSPORTA NOZARI, UN TAD ARĪ BRAUKSIM!!!!!

Nu labi pieņemsim, ka izvēlos braukt ar sabiedrisko, t.i. 3 autobuss no Pļavniekiem uz Āgenskalnu! Pieceļos stundu ātrāk, jo ar sab 1.st., ar mašīnu 20 min., lietus līst, slapjš, pieturvietā jumta nav, un pa ceļu nesās mašīnas pa smago izbrauktām risām asfaltā un pusi no mums apšļaksta.... Pienāk autobuss (katrs otrais ikaruss), atverās durvis un daļa jau krīt ārā kā šprotes bundzaa (nopietni 7,30 lai Emsis pameegina ar 3 autobusu braukt).... ielecu un meeginu spiesties lai durvīs nepalieku, un tad braucot mēģinu saskatīt vecākus cilvēkus, kuri spieshanaas deelj meedz pagiibt.... utt.... un to lai es mainu pret 20 min ērtā mašīnā un BB brokastiim!?!?!?!?!

141152. viesis 23.septembris 2004 17:41
0 0 Atbildēt

Ne pa velti viena no metro līnijām bija paredzēta no Juglas līdz Imantai, jo tur pārvieojas vislielākās cilvēku plūsmas, tā teikt no viena Rīgas gala caur centru līdz otram, būtiski samazinot virszemes transporta entās līnijas, kuras jau tā no rītiem ir pārblīvētas.

141153. viesis 23.septembris 2004 18:00
0 0 Atbildēt

vo vo, davaj tagad samatīsim kāpostu un raksim tuneli no juglas līdz imantai lai latvijā kļūdu par pāris miljonāriem vairāk :))) kā domā cik aizies kukuļos lai izlobētu to pasākumu.

paskat kā citviet pasaulē - galvenā autiņu plūsma iet pa apakšu vai arī augstu gaisā

a ja nopietni, tad paskatamies kautvai prāgas pieredzi - centram cauri metro - nomalēs autobusi, bet tas viss PAR VIENU CENU

piemēram ja kādam jābrauc no maskavas ielas 20 uz barona ielu 10, tad tas maksā 20 saņus plus pārsēšanos centrā ar pārsimtmetru iešanu kājām (vai jāgaida dampis, kas iet 1x 2 h)

kājām ātrāk

141160. viesis 23.septembris 2004 20:40
0 0 Atbildēt

Nav jau obligāti metro tikai pa tuneli, centrā tikai.

141168. viesis 23.septembris 2004 22:16
0 0 Atbildēt

Varbūt raksta varonis varētu atturēties no runāšanas???Ne sevišķi labi sanāk parasti.

141169. viesis 23.septembris 2004 22:50
0 0 Atbildēt

Mani sodienas zaudejumi braucot tramvaja kopa -365Ls kads kretins man to taga samaksas? Varbut Vemsis?

Pat nemot ka benza maksas 150Ls/l man tas bus izdevigak!

Vajag vispirms sadalit tramvaju pec iedzivotaju kulturas!

Nu tipa pirma klase varetu piemeram but kadus 3Ls verta bilete bet ar atseviskam durvim normalu kreslu un salonu ko 1 reiz diena vismaz izmazga! + feiss kontrole

A to uzvalks sanurcits un vel smird pec velns vinu zin kadiem vemekliem,plaskis saplests- kads maita skolnieks ar savu tonnigo mugureni izskurejas cauri vagonam pat nebridinot ka viss apkarinajies ar "ninzja zvaigznitem", kaukada paris centnerus smaga govs ieskrienoties divas reizes uzlidoja man virsu gandriz salauza man kajas pirkstus nemaz nerunajot par loida kurpem!Beigas es neiztureju un sakavos ar kaukadu bomzi kas mieriga gara smirdot ka no attejas paburzijas gar manu 300Ls verto uzvalku !!! Un beigas es neriskeju iekapt nakosaja tramvaja un katoju 1km ar kajam! Uzminiet ko teica prieksnieks ieraugot mani sada paskata pusstundu velak neka vajag a ? Paldies dievam ka dzekam viss ok ar humora izjutu a savadak?

141170. viesis 23.septembris 2004 23:00
0 0 Atbildēt

Smalki...Visu cieņu Emsim, tikai viņš ir piemirsis dažas interesantas nianses Rīgas satiksmes dezorganizācijā:

1) vairāk vai mazāk visi satiksmes dalībnieki,kas grib šķērsot Daugavu, ir spiesti braukt caur/vai gar centru;

2) vēl joprojām trūkst zīmes ar elementārām norādēm kā"centrs" utt.;

3) nepietiekamais daudzstāvu autostāvvietu skaits;

4) vēl joprojām daudzi biznesa darījumu biroji ir koncentrēti Rīgas centrā.It kā normāli,bet...

141171. viesis 23.septembris 2004 23:37
0 0 Atbildēt

Par to metro. Doma jau nebija slikta. Bet to vajadzeja apturet viena iemesla deelj no kurienes un kada skaita tad toreiz pirms 30 gadiem butu sabraukushi tie metro buveshanas un apkalpes specialisti Bezmaksas luksus dzivoklji, tiesibas iepirkties specveikalos... Ta metro buvesana piederejas pie CCCP tautu samaisishanas politikas, lai bez CCCP nevaretu izdzivot. Ta ka nav ko gausties par to, ka nav mums metro.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141176. viesis 24.septembris 2004 7:59
0 0 Atbildēt

Nezinu, vai sab. transports spētu nodrošināt "kvalitatīvu" servisu tam baram-mums, ja tagad visi atstātu auto mājās un dotos uz trolejbusu, tramvaju, autobusu utt. Liekas, ka jau tagad no rītiem viss sab. transports ir piebāzts...

P.S. Paskatīsimies, vai Emša kungs uz darbu dosies kājām vai ar sabiedrisko... :)))))))))

141178. viesis 24.septembris 2004 8:56
0 0 Atbildēt

A es gan uz darbu sāktu braukt ar sabiedrisko transportu, JA TAS BŪTU NOORGANIZĒTS UN KOMFORTABLS KĀ ZVIEDRIJĀ!!! Ja autobus iet ik pēc 2min, un VIENMĒR!!! Bet pagaidām lai tik Emsis min pats ar kājām pa centru...

141179. viesis 24.septembris 2004 8:57
0 0 Atbildēt

Neviens jau negaušās, vienkārši tuvākajos 10 gados pa to vajadzētu atkal domāt, šoreiz aiz vajadzībās, lai gan tie pāris 20 tūstoš krievu uz tā daudzuma cik viņu ir mums tas metro pa sliktu nebūtu nācis, tieši tā pat kā Vanšu tilts, TV tornis, apm. tā, bet nu labi jau vien ir ka neuzbūvēja, tā pat nebūtu pabeiguši.

Tas tik un tā ir visoptimālākais transporta veids, to es domāju saprot arī daudzi no Satdep un valdības utt, tikai rokas neceļas kaut kur piesaistīt finansējumu priekš šī projekta, tāpēc kā kompromisu štuko visas šitās idiotiskās idejas, kas te pēdējā laika skan.

Lai gan tagad tā nauda kura aizietu priekš metro tomēr pašlaik ir vajadzīga svarīgākām lietām.

141180. viesis 24.septembris 2004 9:01
0 0 Atbildēt

Nebūtu karš Rīga būtu palikusi pavisam cita, bet iedomājaties, kas būtu ja PSRS laikā būtu tikai viens Akmens tilts, un pārējie nebūtu, Rīga vēl šodien būtu ar 2 tiltiem pāri Daugavai.

141208. viesis 24.septembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

"Lai gan tagad tā nauda kura aizietu priekš metro tomēr pašlaik ir vajadzīga svarīgākām lietām."

P: Jauniem Porsche...

141250. viesis 24.septembris 2004 15:15
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka Rīga pēc 5-10 gadiem varēs iztikt bez metro. Rīgas transporta infrastruktūrā tas ir obligāts posms. Arī šodienas ES speci visnotaļ pozitīvi ir novērtējuši 80-to gadu projektu koncepcijas. Pieļauju, ka varbūt pēc gadiem pieciem, ES institūcijas pašas piedāvās Rīgai naudu metru izbūvei .

141257. viesis 24.septembris 2004 15:47
0 0 Atbildēt

NU tāpēc es saku Pilsums teica "Rīgā nekad nebūs metro", tāda atbildie viennozīmīgi nav progresīva un tādi cilvēki nevar strādāt. ES jau tagad saka ka Rīga ir vislielākā pilsēta Eiropā bez metro. Labi jau būtu ka pēc 5 gadiem varētu sākt jau būvēt, bet Ŗīgas attīstības plānā nākamos 18 gadus nav iekļauts metro, iedomājies kas notiks pēc 18 gadiem.

Labi pa to nav ko satraukties, es domāju ka Rīgas situācija pati piespiedīs šo projektu realīzēt un ne jau 18 gadu laikā, bet ātrāk, Rīgas attīstības plāns ir tikai papīrs paldies Dievam.

Metro projekts ir no vienas puses neriāli dārgs, no otras diezgan neriāli bez tā būs iztikt. Varbūt pa to naudu varētu sakārtot lauku infrastruktūru, bet es domāju ka laukus un Rīgas problēmas un dinamiskumu nevar salīdzināt, tās ir divas dažādas lietas.

141263. viesis 24.septembris 2004 15:59
0 0 Atbildēt

metro par eitonaudu - skan labi. būs iespēja atkal kādam eironaudu sabāzt zeķēs

būtu jau labi, ka man pašam personīgi nevajdzētu piemakstāt no savas nodokļu maksātāju kabatas.

141264. viesis 24.septembris 2004 16:05
0 0 Atbildēt

Nu man nemaz nebūtu žēl ja no manas nodokļu naudas aizietu nauda priekš metro, īpaši jau to nejustu, piem 1 Ls mēnesī no katra kas ir Rīgā reģistrēts. Ikmēnesi daļu ko nav finansējusi ES varētu atdot kredītā, piem 750 tūstoši latu tikai no nodokļa. PVN aiziet pat no maizes kukuļa. Grūti pateikt cik tas Rīgai izmaksātu, visur pa pazemi jau nav obligāti jārokās, ir dzirdēts ka 800 milj. latu.

141274. viesis 24.septembris 2004 16:52
0 0 Atbildēt

A Emsis pats ari brauks ar sabiedrisko vai ar riteni

127.0.0.1 212.93.97.204

SAMSUNG-SGH-S500/SHARK UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

141289. viesis 24.septembris 2004 20:30
0 0 Atbildēt

jaa Emsis ir redzeets ar riteni lietuu un apkraavies ar iepirkumu maisiem un pakalj tam diedz beernu barinsh notaskiits no garaam braucoshajaam masiinaam. protams, ja ir jaabrauc paaris pieturu tad ok., bet dienas kaartiibaa sabiedriskais nevar paliidzeet

141306. viesis 25.septembris 2004 13:55
0 0 Atbildēt

Vo skats, zhel nevienu reizi neizdevas ieraudzit, ka Vemsis brauc uz darbu ar divriteni. Kad uz celiem nebus smirdigus ikarusus, tad ari braukshu biezhak ar sabiedrisko transportu, bet pagaidam, paldies, negribu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3200/1.0 () Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141322. viesis 26.septembris 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Indulim ir moraalas tiesiibas aicinaat juus paarv ar sab transp! vinjsh jau kuro gadu mauc ar sabiedrisko, tas ir juusu, muusu sabiedriibas apmaksaatu dienesta auto! :))))))))

141325. viesis 26.septembris 2004 20:58
0 0 Atbildēt

A cik man izmaksas nolikt ato kautcik normala stojanka Rigas nomale uz visu darba dienu?Pirms ******* gudri-padoma Emsi!

141326. viesis 26.septembris 2004 21:00
0 0 Atbildēt

O!Te ari pareiza cenzura!!!

141378. viesis 27.septembris 2004 18:09
0 0 Atbildēt

pareiz, lai tie lettinj' ar kaajam cilpo, nav ko tiem zemniekiem pa riigu ar masiimaan braukaat un kungiem maisiities pa kaajaam. :DDD

141385. viesis 27.septembris 2004 18:48
0 0 Atbildēt

A Emsim citas probas, nevis kur tu liksi braucamo.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia7210/1.0 (3.09) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krištianu Ronaldu tiek pie dienesta auto 200 000 eiro vērtībā 4

Saūda Arābijas futbola klubs Al-Nassr slavenā futbolista rīcībā nodevis aptuveni 200 tūkstošus eiro vērto BMW XM Red Label. Lasīt vairāk

 

Kia Syros Indijas tirgum; varbūt arī Eiropai? (+ FOTO) 11

Dienvidkorejas autoražotājs Kia prezentējis jaunu modeli Syros, kas paredzēts Indijas tirgum. Lasīt vairāk

 

Rīgas pašvaldības policija pieķer daudz ātrumpārkāpēju (+ VIDEO) 20

Kopš oktobra beigām galvaspilsētas ielās automašīnu braukšanas ātrumu uzrauga arī Rīgas pašvaldības policijas trīs netrafarētie auto. Tas policistiem palielinājis darba apjomu, jo ik dienu sistēma fiksē vairākus simtus pārkāpēju. Galvenokārt patruļas notiek vietās, kur šoferi ātruma ierobežojuma zīmes ignorē, kā arī skolu tuvumā. Lasīt vairāk

 

ReTV: Alūksnes pusē ieslīd grāvī un apgāžas autobuss; ko saka ceļu uzturētāji? (+ VIDEO) 23

Kamēr lielākajā Latvijas daļā līdz ar silto laiku sniegs un ledus jau nokusis, Alūksnes pusē autoceļus, īpaši jau lauku apvidos, vēl klāj krietna ledus kārta. Uz viena no tādiem ledainiem ceļiem vakar pēcpusdienā kāds šoferis nespēja savaldīt autobusu, tas apgāzās grāvī. Par laimi, negadījuma brīdī autobusa salonā nebija neviena pasažiera. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti