Lasītājs: atgadījums (ar trolejbusu) un attieksme 82

 
1.novembris 2004 11:15

Inženieru iela. Trolejbusa pietura. Pieturā stāv trolejbuss un uzņem pasažierus. Luksoforā deg sarkanais gaismas signāls. Braucu pa Inženieru ielu un apstājos blakus trolejbusam, pirms pārtrauktas baltās līnijas ieslēdzu pagrieziena rādītāju.

Luksoforā iedegas zaļais gaismas signāls. Kāds gājējs vēl knaši pārskrien ielu. Uzāku kustību, kad, skrāpējot auto spārnu, ceļu nogriež blakus tikko kustību uzsākušais trolejbuss.

Trolejbusa vadītāja, neskatoties sānu spogulī viņas seju varēja redzēt), griež savu lielo, silto istabu taisni no pieturas uz Raiņa bulvāri. Nekas cits neatlika, kā mukt uz apmales, kur iepletis acis spaidīju taures signālu.



Rezultāts acīmredzams. Trolejbusa vadītaja mierīgi izbrauca trolejbusu uz Raiņa bulvāra, to apstādināja un iznāca paraudzīties, kas tad ir noticis. Norādīju uz švīkām utt.., viņa paskatījās un teica - ja zaplaču. Apmainoties ar info, draudzīgi šķīrāmies.

Interesantākais sekoja no viņas kolēģa puses, kurš vadīja nākamo trolejbusu - tik lielu sašutumu no kāda cilvēka puses nebiju redzējis sen. Dažādi mani gānot, uzvilcis zaļo vesti, viņš skrēja no sava vagona un likās, ka ir gatavs uzsākt dūru cīņu.

Braucot prom, pa atvērto lodziņu viņš vēl kliedza visiem zināmo frāzi par vadītāja apliecības pirkšanu kopā ar auto. Nācās atbildēt ar tik pat zināmu frāzi. Bet jaukākais, ka viņś nogrieza savu trolejbusu uz Raiņa bulvāra tieši tā pat, kā to bija darījusi viņa kolēģe... Būsim uzmanīgi un solīdi!

Paldies, Emīls
 
Visi komentāri
 
145947. viesis 1.novembris 2004 8:25
0 0 Atbildēt

Izsaku līdzjūtību! Dažreiz sabiedriskā transporta vadītāji brauc kā nopirkuši tiesības. Bet nu laikam kam negadās... Visus var saprast!

145950. viesis 1.novembris 2004 8:41
0 0 Atbildēt

ja zaplaču - es sākšu raudāt :)

145951. viesis 1.novembris 2004 8:51
0 0 Atbildēt

Spārns un bamperis... es dotu 80 lašus.

145952. viesis 1.novembris 2004 8:54
0 0 Atbildēt

Laikam bigbusu vadītāji jūtas kā karaļi uz ceļa ...

145953. viesis 1.novembris 2004 8:54
0 0 Atbildēt

Cienitie lasitaji, trolejbusi jaciena :), lai gan pars reizes es a butu tiem vaditajiem pa aci ievilcis. Vini iedomajas, ka ar savu lielo kasti ir baigie kingi. Sita krustojuma viens man gandriz sanos ievilka, es skersoju krustojumu taisna virziena, bet sis taisa man pretim kreiso, ta nu sanaca, ka ieprieksejie auto sabremzeja un nacas man apstaties krustojuma, a tas kretins iedomajas, ka sim prieksroka, ta pat ka izbraucot no pieturvietas. Veidojot divainus manverus, viss beidzas labi, bet nu...

145954. viesis 1.novembris 2004 9:02
0 0 Atbildēt

Sabiedriskā transporta vadītāji ir kaut kas unikāls!

Man šodien pa Vagonu ielu pa priekšu uz 20km/h vilkās viens mikromaršrutnieks. Tajā brīdī, kad sāku viņu apdzīt, šis sadomājās bez lampiņas mirdzināšanas taisīt kreiso pagriezienu.

Knap paspēju sabremzēties. ibio.

145955. viesis 1.novembris 2004 9:03
0 0 Atbildēt

Vajadzeetu beidzot shitos idiotus saakt sodiit! Visvairaak besii kaa vinji iebrauc krustojumos pie dzeltenaa, paliek krustojuma viduu un uztaisa korkji abos virzienos! Domaajiet tachu ar galvu - visiem ir jaasteidzas, bet taadelj jau nav jaabrauc kaa cuukaam!

145956. viesis 1.novembris 2004 9:07
0 0 Atbildēt

vispār tā pietura tur ir galīgi nevietā, to vajadzētu pārcelt atpakaļ uz ielas vidu

(inženieru) iela ir bez redzama joslu dalījuma. vieglajiem liekas, ka tur ir 2 joslas, bet 2 trolejmusi blakus tur nesatilpst, tātad tiem liekas, ka tur ir tikai 1 josla. vroģe busi jālaiž no pieturām ārā, bet šajā gadījumā tur ir krusts

Raiciks [?] 01.11.2004 08:54

a vot tagad menti beidzot ir sākuši sodīt tos, kuriem "NĀCĀS APSTĀTIES KRUSTOJUMĀ" - pie vef kultūras pils - iedejās sarkanais un menti visus tos, kuriem autiņš vai tā daļa paliek krustā mīļi palūdz nobraukt maliņā un atskaitīt piķīti :):):)

145957. viesis 1.novembris 2004 9:07
0 0 Atbildēt

Mjaa sabiedriskajam transportam likumi nav rakstiiti, un CP nemaz neteisaas pieveerst vinjiem uzmaniibu, lai gan parasti avaarijas situaacijas izveidojas tieshi sho transportliidzeklju deelj.....

145958. viesis 1.novembris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

žēl ka TTP bleķa škodām nav parastas atveramas durvis vadītāja pusē, diezvai tad tur strādātu tādas zosis un auni:(

145959. viesis 1.novembris 2004 9:10
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 01.11.2004 09:07

nē nē, divi troļuki tur pabrīvi ieiet, ir tak redzēts, ka uz inženierenes notiek apgoni

145965. viesis 1.novembris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Gan jau, ka Tevi beigās uzmētīs un paliksi bez naudas ar švīkainu sānu, un auto arī pēc sadursmes stāv tā, ka menti var saprast kā grib, atceries tikai vienu, kam vairāk naudas - tam taisnība :)

145968. viesis 1.novembris 2004 9:17
0 0 Atbildēt

SHEPS: labais!:)

145970. viesis 1.novembris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Es jau nu arī neticētu un nepaļautos, ka samaksās:( Nelaistu projām, kamēr nenoskaita naudiņu....

145971. viesis 1.novembris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Vienreiz uz Briiviibas ielas dzeltenais autobuss mani rupji nogrieza, naacaas strauji bremzeet. Pie sevis nedaudz padusmojos, noteicu, ka gan jau vins savu dabuus un turpinaaju celu. Peec diviem kvartaaliem staaveeja taads (nezinu, vai tas) autobuss un vadiitaajs aizkustinosi noliecis galvu uz stuures. Buss paarkaartojoties bija aizkeeris citu, nedaudz principiaalaaku vai nevceiklaaku par mani, auto. Pasazieri kaapa aaraa un es pie svis sajutu mazu launu priecinu, jo buss nepaarprotami bija vainiigs.

145973. viesis 1.novembris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

Cartman_626 [?] 01.11.2004 09:27

parasti šitādos gadījumos atbrauc sarkans mikriņš ar uzrakstu "satiksmes drošība" un par vainīgiem uztaisa visus, kas vien tuvumā atrodami, izņemot autobusu vadītājus

girtsrobiss [?] 01.11.2004 09:10

a cik tur drātis?? apgoni!

145974. viesis 1.novembris 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Emīl,mēs ar tevi!Turamies,turamies! Imanta rullē!

145976. viesis 1.novembris 2004 9:47
0 0 Atbildēt

emiil

izstaasti vai tantuks tev ar kaut ko samksaaja, jo, ja nekaadus papiirus nesarakstiijaat, tad var buut probleemas. vinja pateiks, ka tu pirmais aizlaidies.

145980. viesis 1.novembris 2004 9:56
0 0 Atbildēt

Vēl ir tāda lieta, ka viniem ir jāiekļaujās grafikā. Ja nokavēsi 5 minūtes, tad "brāķis". Savāksi daudz brāķus prēmija nost, kas ir diezgan liela summa! Tā lūk - koks ar diviem galiem!

145984. viesis 1.novembris 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Jaa nu sabtransos straadaa iipasha suga, kuru uzdevums ir "iipashi" riikoties. Visvairaak pa visu necieshu vinju liishanu no pieturas nagljakaa :|

145987. viesis 1.novembris 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Pirmais, taisniba jau Tev ir, un paldies, ka pastasti, kas notiek citos Rigas krustojumos, bet mana gadijuma nebija luksafora, bet nu ko var darit, ka tie prieksejie apstajas. Rinda virzijas smuki uz prieksu, a te viena bridi...

145990. viesis 1.novembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

nu ibio kretiinu bars!!!

145991. viesis 1.novembris 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Braucot mācību trolejbusā, stāvēju pie pašas kabīnes un dzirdēju, ko vecā vadītāja jauniņajai stāstīja. Gāja vaļā matj pere matj un teksti no sērijas, goņi etovo uroda, prižimai jevo. Nav brīnums, ka pēc šādas instruktāžas trolejbusu vadītāji brauc atsaldēti.

145994. viesis 1.novembris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

man arii ir gadiijies ka trolejbuss noskraapee bamperi. par laimi man tur neko redzeet nevareeja. Manupraat troljikiem vienkaarshi par maz vietas ir, taapeec arii tadas shaizes. nu nevar vinji ar savu lielo kasti izmanevreet tajos sastreegumos.

145997. viesis 1.novembris 2004 11:15
0 0 Atbildēt

Autoram - ceru, ka ātrumā novērtēji zaudējumus pareizi. Parasti paņem par maz un remonta laikā izrādās, ka ar novērtēto summu ir par maz.

145998. viesis 1.novembris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Domāju, ka trolejbusi un pārējie neoplani ir jārespektē un jāciena. Ja skatam to lietu salīdzinošā aspektā, diez vai 15-gadīgs kretīns līdīs kauties ar resnu 120 kg- skūto ? Jāsaprot un jāizprot arī trolejbusa draiveris, kurš ar savu 18-metrus garo vagonu cenšas izgrozīt Rīgas ielās, un drīzāk viņam jāpiekāpjas, nekā jāmēģina līst virsū. Nevar jau arī prasīt, lai busa draiveris visu laiku lūr spogulī un pēta - kurā brīdī un kā "veiklais lidotājs" ar vieglo pietuvosies pie busa stūra. Savulaik, kad mans brālēns bija trolejbusa instruktors, esmu sēdējis pārpildītam troļļukam pie stūres. Nav viegli - vienlaicīdi jādomā gan pa joslām, gan pa pagrieziena lenķiem, gan par bremzēšanu, gan par vadiem un pārmijām. Reizēm pat par visu pieminēto VIEMLAICĪGI .

146002. viesis 1.novembris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Taapeec jau tu esi trolika vaditaajs ka par visu ir jaadomaa. ja nee tad brauc tik ar tacku pa savu pagalmu. un ja man troliks nogriez brutaali celu vai lien virsuu, kaapeec man buutu jaabremzee vai kas cits. man arii masiinaa ir pasazieri kas pie straujas bremzesanas var guut traumas!

Riciks

146006. viesis 1.novembris 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Ne jau pa velti ar B kat. tiesībam trolli vadīt nevar.

146016. viesis 1.novembris 2004 11:41
0 0 Atbildēt

Tas nākamais vadītājs droši vien domāja, ka Tu viņa kolēģi tūlīt gribēsi vardarbīgi iegūt. :D

146055. viesis 1.novembris 2004 12:49
0 0 Atbildēt

Reizēm besī tas sabiedriskais transports! Bet vajag arī apzināties, ka viņiem satiksmes noteikumu pilsētā nosaka arī dažas priekšrocības! Un tam ir iemesli! Tu brauc auto 1 , bet tur 40 un mēs visi steidzamies!

146059. viesis 1.novembris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

GAN JAU, KA MELNAIS MAZDA IELIIDA TIK FIKSI, KA TR. VAD. NEMAZ NEPAMANIIJA. VAINIIGS SANAAK TROLLJUX, BET MAZDINIEX VAREEJA PAREDZEET, KA VINJU NEMANIIS... NE?

146061. viesis 1.novembris 2004 12:57
0 0 Atbildēt

Tie mudaki tramvajnieki, trolejbusnieki tik drosi jutas jo viniem ir savs kustibas dienests un vini CP nemaz nepaklaujas. Tapec iesaku neparakstit nevienu papiru, kuru avarijas gadijuma dod parakstit TTP alkoholiki, bet gaidit CP.

Viennozimigi TTP strada kopmleksaini, neizglitoti, pusnodzerusies degenerati!!! Un no manis vini nekad nekadu pretimnaksanu nesagaidis!

146065. viesis 1.novembris 2004 13:05
0 0 Atbildēt

paga, paga...uz tramvajniekiem nevajag dzīt, Ratniek. Tramvaji brau c pa sliedēm un nevienam netraucē, tramvajam traucē vadītāji-dauņi kuri ar kreisajiem riteņiem apstājas uz tramvaja sliedēm, kaut josla ir pilnīgi brīva. Ar trolejiem un busiem savādāk - viņi ar saviem manevriem spēj radīt postu un haosu, jo var mainīt joslas. Un pareizi - ja nevar pamanīt vidējās klases auto, varbūt jānēsā brilles ? Vai jānoliek braukšanas eksāmens ?

146093. viesis 1.novembris 2004 14:06
0 0 Atbildēt

es šajā vietā braucu katru dienu un vienmēr uzmanos no troļukiem. Faktiski sanāk ka tā pietura ir pārāk tuvu krustojumam ar Raiņa bulv. tādēļ kreiso pagriezienu troļuki veic no labā joslas kad kāds vieglais jau ir kreisajā joslā iestājies.

pareizi jau būtu ja troļuks palaistu lai vieglie atbrīvo kreiso joslu un tad arī veiktu kreiso pagriezienu no kreisās joslas, pat ja nākas gaidīt nākamo zaļo. bet laikam jau tiem troļukiem tā jāskrien, tā jāskrien ka viss poooooooo.

146095. viesis 1.novembris 2004 14:15
0 0 Atbildēt

Ratniek, Tu esi muļķis un mēģini muļķot citus. TTP alkokoliķi nekad nav devuši un nedot parakstīt nekādus papīrus TTP nepeiderošo transporta līdzekļu vadītājiem. Vispār būtu ineteresanti zināt, kādu pretīmnākšanu no Tevis varētu gaidīt TTP strādājošie kopleksainie, nodzērušies u.t.t. Panāc tik pretī pa sliedēm...

146142. viesis 1.novembris 2004 15:21
0 0 Atbildēt

labi labi, bet cik bieži ir avārijas vienkarsiem mirstigajiem un busu vaditajiem? es dom, ka ar tadu busu ir naaviigi gruuti stuureet

146153. viesis 1.novembris 2004 15:49
0 0 Atbildēt

viesis 01.11.2004 14:15

Ja jau tu strada TTP tad tev vajadzetu zinat, ka TTP Avarijas dienests biezi vien uz CSNg vietu ierodas atrak par policiju. Avarijas dienesta darboni tad ari uzzime savu planinu, ko japaraksta ari CSNg iesaistitajam, ka tu saki 'ne TTP' transporta lidzekla vaditajam.

Tas vajadzigs, lai atbrivotu transporta kustibu. Tomer jaatzist fakts, ka TTP avarijas dienests, biezi vien izmantojot autovaditaja apjukumu, so planu, kurs talak iesniedzms CP, safabrice par labu avariju izraisijusam TTP darbiniekam.

Tapec varbut tiesam der padomat pirms paraksta sadus dokumentus, protams, jalauj atbrivot kustiba. Bet jacensas atrast neatkarigi no TTP liecinieki un jagaida CP.

146179. viesis 1.novembris 2004 16:34
0 0 Atbildēt

Ratniek labāk būtu klusējis!!!!1Tik daudz teikumus uzrakstīji, bet nekā nepateici!

146188. viesis 1.novembris 2004 16:48
0 0 Atbildēt

Da ko jūs te muldat par "kam lielāks transports...". Uz katra soļa ir "kaut arī nav liels transports, braucu kā gribu".

146189. viesis 1.novembris 2004 16:52
0 0 Atbildēt

Vispaar jau shaaja ielinjaa vienigaa iespeeja no jebkuras jolas ir griezties pa labi, liidz ar to buutu tikai logjiski tieshi taadu ziimi tur uzlikt ( kuras tur pagaidaam nav) un saziimeet siikas paartrauktas sviitrinjas, kas neljauj ieliist citaa joslaa krustojuma viduu.

Bet runaajot par to kaa ir patreiz, tad jebkuram tr. liidzeklim, kura gabariiti neljauj normaali iznjemt krustojumu panjemt pa kreisi vai pa labi tik cik tam nepiecieshams, taa kaa teoreetiski trolis driixt shaadaa veidaa nogriezties, jo pieljauju domu, ka citadi vinjam ir ljoooti gruuti izgriezt sho liikumu. Bet tas protams neliek vinjiem liist citiem cilvjiem virsuu, jo shaada varinataa vinjiem tur vietas atliku likaam.

146191. viesis 1.novembris 2004 16:59
0 0 Atbildēt

viesis 01.11.2004 11:23

Taapeec jau tu esi trolika vaditaajs ka par visu ir jaadomaa. ja nee tad brauc tik ar tacku pa savu pagalmu. un ja man troliks nogriez brutaali celu vai lien virsuu, kaapeec man buutu jaabremzee vai kas cits. man arii masiinaa ir pasazieri kas pie straujas bremzesanas var guut traumas!

Riciks

--------

Tu gadījumā neesi pieskaitāms pie tiem durikiem, kas pārkārtojas sabtransam priekšā metra attālumā ar savu vieglo un uzreiz sāk bremzēt? Kad sabtrans sabremzējas tā, ka visi pasažieri birst no kājām, vajadzētu visiem izkāpt un kolektīvi sadot bietē tam vadilam.

146193. viesis 1.novembris 2004 17:04
0 0 Atbildēt

Mashiic [?] 01.11.2004 14:06

Tu ar domā ar citu galu. Kādu nafig "gaidīt nākošo zaļo"? Ko Tu teiksi kad vēl viens tāds "gudrais" kā Tu ieviesīs kau-ko līdzīgu, kas skars tieši Tevi? Ko? Pirmais žēlosies, ka redz ieviesa kau-kādu stulbumu...

146198. viesis 1.novembris 2004 17:15
0 0 Atbildēt

To thunder!

Nez kaapeec tev radaas taadas domas? Ne reizi muuzaa neesmu taa dariijis, bet busi un troliki ga to manaa prieksaa ir dariijusi. Par dolbanajiem mikriniem pat nerunaasim. Taa kaa nepis mozgus kur nevajag. ka tik pats no tiem no tiem cilvjiem pa galvu nedabuj. Apbizotais juuties vai???

146206. viesis 1.novembris 2004 17:30
0 0 Atbildēt

riciks

Nu acīmredzot Tu tādus jokus piedzīvo tāpēc, ka citi "umniki" brutāli nogriež sabtransiem ceļu. Tā teikt balansam pasaulē jābūt.

146208. viesis 1.novembris 2004 17:32
0 0 Atbildēt

Nevajag braukt virsuu visiem trol.vadiitajiem! Deelj viena shofera jau nesauks visus Riigas brauceejus par lohiem! Sab.trasnsp. ir priekshrociibas, bet arii parastajiem brauceejiem tomeer kaut kaadu elementaaru pieklaajiibu un braukshnas maaku arii vajag ieveerot. Paziistu daudzus trol.vadiit. un nav vinji visi dzeeraaji, taa kaa nevajag! Mana pazinja maacaa jaunos brauceejus - un briizhiem liekas, ka tie kuriem jau ir B kategorijas tiesiibas nekad nav braukushi pa Riigas ielaam. Ka tiek pie trol. stuures taa - aarpraac! NEmaak neko, ne izgriezt, ne pagriezt, ne apdziit. Cilveeks ar staazhu B kat. 10 gadi nevar pabraukt ar troli. Taapeec jau vinji katrs nobrauc pa 200 stundaam ar maaciibnieku un peec tam veel pa 80 -100 ar vadiitaaju pa liiniju. Ne katrs to var iztureet, un aizmuuk no taa darba jau peec 1 meenesha. Un kaarteejo reizi jaapaarliecinas, ka Riigaa nav transporta kustiibas organizaacijas, kas tieshi peetiitu shos diivainos, sarezgjiitos krustojumus.

146210. viesis 1.novembris 2004 17:36
0 0 Atbildēt

Mjā, par krustiem varētu ilgi un dikti runāt :-/ Daudzi krustojumi būtu jāmodernizē...

146211. viesis 1.novembris 2004 17:37
0 0 Atbildēt

a Tu pamaēģini tajā vietā izgriezties ar trolejbusu no kreisās ielas puses. ja vien tiesības neesi pircis vajadzētu zināt, ka braucot ar trolejbusu jāievēro citas trajektorijas.cits jautājums, ka jāskatās arī spoguļos.

146212. viesis 1.novembris 2004 17:46
0 0 Atbildēt

tas tikai liecina par to, ka tev spaarns priekshaa pa lielu :)

146218. viesis 1.novembris 2004 18:38
0 0 Atbildēt

suds ar tiem trollukiem un citiem lielajiem,bet mikrobus gan tauta vajag lecit pasiem,par katru vinu tizlumu atbildet vismaz ar trijiem,nekadu iecietibu!

146221. viesis 1.novembris 2004 18:51
0 0 Atbildēt

Ta juutu liidz tiem trolejbusu vadiitaajiem, bet visstulbaakie gaajieni ir sekojoshi: braukt demonstratiivi pa 2 joslu un pashaas beigas nagljakaa uz pieturu, otraadaak arii - no pieturas uzreiz uz 2 joslu - daunji. 2. situaacija - sastreegums, staav pie krustojuma trolis vai dzeltenaa zemuudene, peekshnji, kaa saak mirgot dzeltenais - shamie iekshaa krustaa un korkjis po polnoi programmi ibio

146222. viesis 1.novembris 2004 18:56
0 0 Atbildēt

besī šitie āksti ar saviem plastmasas grabuļiem. palien zem lielizmēra transporta, kas brauc ieslēdzis pagriezienu, pielien cik vien tuvu var un gaida kas nu būs. Vaiiii, aizķēra, bamperīc atļuka... Iekāp pats trolejbusā vai fūrē urod, redzēsi, kur vēži ziemo...

146224. viesis 1.novembris 2004 19:03
0 0 Atbildēt

viesis 01.11.2004 18:56

priduraks ble!

146225. viesis 1.novembris 2004 19:05
0 0 Atbildēt

es palaizu tos troljukus un parejos lielizmera parvadatajus,tikai tada gadijuma,ja tiek paradits pagrieziens un netiek po naglamu braukts virsu.ar mikrinjiem ir savadak:)

146226. viesis 1.novembris 2004 19:07
0 0 Atbildēt

Troļļukiem PIRMĀ vietā ir GRAFIKS ! Kā tik elementāku lietu i auto lasītāji ni -bum-bum ! Ja kaut kāds švabraks - firmas vadītājs,ar landkruiseri kavē darbu savā ofisā ( noteikti nemaksā nodokļus un labas algas saviem darbiniekiem) , no tā sabiedrība ABSOLŪTI necietīs. Bet, ja darbs jākavē uzreiz 250 ierindas darbiniekiem, kuri brauc ar troli un maksā nodokļus - tad būs skāde sabiedrībai. Tāpēc, visu līmeņu busiem ir nerakstītas atlaides CSN neievērošanā - liela skaita cilvēku interešu dēl. KĀ TIK vienkāršas lietas šejienes lasītāji nesaprot ???

146227. viesis 1.novembris 2004 19:18
0 0 Atbildēt

Da ja bi etoi suki takih pizdi dal što ona ostalas kontužennoi na vsju žizņ i bolše ņikogda ņe siģela za ruļom.

146228. viesis 1.novembris 2004 19:21
0 0 Atbildēt

Interesanti, kapec visi anonimie ttpeshniki, kas te aizstav savus pudelesbralus negrib pieregistreties?!

146230. viesis 1.novembris 2004 19:25
0 0 Atbildēt

viesis 01.11.2004 19:07

Interesanti, ko par tavam nerakstitajam atlaidem teiktu ta tava Landcruisera, kuram, kads mudaks ar savu ziloni sanu noskrapeja, vaditaja advokats tiesa!

146232. viesis 1.novembris 2004 21:19
0 0 Atbildēt

Transport obshestvennij, maneram ne obuchennij! Soboleznuju! A "ja zaplachu" nado bilo uzreiz trebovatj!

146234. viesis 1.novembris 2004 21:27
0 0 Atbildēt

Veelreiz saku, nav visi trolejbusnieki pljeeguri! Protams, ka uz ielas katrs uzvedaaas savaadaak. Arii parastie shopersiishi paarkaapj noteikumus ne tikai trolejbusnieki.

146240. viesis 2.novembris 2004 1:03
0 0 Atbildēt

nobljaushos: kur tiem dundukiem ellee rataa jaaskrien! pats biezhi ar trolljiem braukaaju un praktiski vienmeer pieturaa, kas pirms galapunkta tie kverplji staav un ilgi gaida, lai par aatru neatbrauktu (man jaakaapj galapunktaa, besii meerglji). Bet zaplachu :))) gadijumaa galapunktaa visaados meeslos (rumbulas miglinieki etc.) nemeegjinaaja noreekjinaaties?:)

146248. viesis 2.novembris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

viesis 01.11.2004 19:07

Troļļukiem PIRMĀ vietā ir GRAFIKS !

----------------

Sarakstīji rupjības un jūties laimīgs?

Grafiks ne grafiks, bet uz ielas pirmā vietā ir CSN. Un ja ievērojot CSN nevar izbraukt laikā, tad jāmaina grafiks...

146273. viesis 2.novembris 2004 10:25
0 0 Atbildēt

lai saņemtu teiksim D kategoriju, ir jābūt labam autovadītaja stāžam. Lai saņemtu troleibusa vadītaja tiesības ir jāmācās trīs mēneši, un autovadītāja stāža var nebūt vispār. Man viena draudzene, kura pat klajā laukā savu stabu atradīs, pēc divu gadu bezdarbnieka statusa aizgaja pēc reklāmas uz TTP, iestajas skoliņā, un tagad vāle ar toļļuku tik tā, pie kam , kad reiz iedevu pabraukt pa klusu ārpus Rīgas lauku celiņu ar savu mašīnu, domāju, ka tā ir pēdējā mana diena uz šīs grēcīgās pasaules. Viens vienīgs ārprācs!!! Kad uzdevu jautajumu (pēc neilgā brauciena):"Kā tad Tu ar toļļuku pa Rīgu brauc?", man atbildēja - "Tur jau ātrumi nav jāpārslēdz, un citi jau tīši apakšā nelien, un paši mūk. Un vispār - mūsu (domats TTP) satiksmes dienests vienmer mūs izvelk no nepatikšanam, vienīgi prēmiju var atņemt uz remonta izdevumiem." Tādi ir lūk mūsu sabiedriskā transporta (TTP) vadītāji.

146279. viesis 2.novembris 2004 10:37
0 0 Atbildēt

He taadas(us) tikai cilveekus laist vadaat. Tas jau no seerijas: ielejiet shoferiitim vinjam tachu cilveeki jaaved. Taapeec arii labaak braucu ar trambuli, vai veel labaak staigaaju ar kaajaam pa Riigu.

146286. viesis 2.novembris 2004 11:10
0 0 Atbildēt

Man pedeja laika asakas izjutas buss sagadaja brivibas un elizabetes krustojuma. Braucam abi gar revalu blakus, bet krustojuma samejais aizbrauca taisni (t.i. no labas malejas uzreiz uz kreiso malejo). Bez ABS pat uz sausa asfalta butu nacies izveleties busa sanus vai klut par jaunu pieminekli.

146307. viesis 2.novembris 2004 12:48
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 01.11.2004 15:49

Ja jau Tu esi no IEM, tad jau nu varēji zināt, ka TTP Avārijas dienesta darboņi shēmas nezīmē. Neko nevienam parakstīt nedod. Tikai, ja gadījuma, kāds CSNg dalībnieks neizpilda Ceļus satiksmes noteikumu p. 53 prasības, tad TTP Avārijas dienests to izdara viņu vietā (neidziļināšos sīkumos kā). Un TAS tiek izdarīts visu auto vadītāju klātbūtnē. Tā kā Tavs koments galīgi nekorekts.

146309. viesis 2.novembris 2004 12:54
0 0 Atbildēt

Sitos sunus principa nelaizu, lai taure vai zvana, tadi kretini ka strada TTP vel ir japamekle, ar siem var konkuret vienigi busiku vodilas.

146313. viesis 2.novembris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Jaazīst, ka TTP darbinieku attieksme ir briesmīga nevien pret citiem satiksmes dalībniekiem, bet arī, cik dzirdēts, pret pasažieriem. Laikam jau tiesa, ka vadīt trolli nevar iemācīties pāris mēnešos, brauc viņi tā it kā vestu kartupeļus nevis cilvēkus un nevis tāpēc, ka kāds butu pielīdis priekšā, vienkārši stils tāds. Stradajot medicinas jomā ir krietni dzirdēts par traumām, kas gūtas tieši tramvajos un trolejbusos krītot.

Es nezinu, kādas TTP ir algas, bet tas, ka pie ņemot kadrus šādā diezgan atbildīgā darbā vispirms vajadzētu veikt vispusīgu medicīnisko pārbaudi, gan pie psihiatra, gan neiropataloga, nu un protams narkologa ir viennozimigi, bet spriežot pēc TTP darbinieku uzvedības uz ielas lielai daļai no viņiem ir reālas veselības problēmas.

Par apmacību nerunāsim - trijos mēnešos tādu govi var iemācīties vadīt tikai tā kā rakstā minētā dāmīte to dara... un cerēt uz garā vāju kolēģu spontānu un neadekvātu atbalsta rīcību!

146335. viesis 2.novembris 2004 15:05
0 0 Atbildēt

Tev smuka Mazdiņa!

146354. viesis 2.novembris 2004 18:05
0 0 Atbildēt

K.U.C.E !!!!

Man vairs nav ko piebilst

146361. viesis 2.novembris 2004 20:10
0 0 Atbildēt

Kā man patīk rīdzinieki! Neteikšu, ka braucu uz Rīgu ciemos katru dienu, bet nu nez kāpēc Rīgā braucot man ne troļuki, ne tramvaji, ne autobusi problēmas nav radījuši. Interesanti būtu uzzināt statistiku, cik reizes dienā bleķus kopā saliek iAuto-drivers tipa spečuki un cik reizes sanāk sadurties ar tik bezjēdzīgi, stulbi, lopiski, idiotiski braucošajiem sab. transporta līdzekļiem??? :)

146371. viesis 3.novembris 2004 0:29
0 0 Atbildēt

Lielgabarīta sabtrans bieži vien palaižu arī kur tiem nav priekšroka. Mirkriņus gan tikai no pieturvietām, jo tie ir pilnīgi neprognozējami - tu šo palaid a šis pa bremzēm, jo kāds stopē. Par sabtrans attieksmi pret citiem - izgriežot no sānielām laiž gan trolejbusi, autobusi gan arī mikriņi. Nu man gan nav bmv - tos jau neviens nelaiž :)

146401. viesis 3.novembris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Sorit Kastranes un Raunas ielu stūrī uz gajeju parejas trolejbus sabrauca sievieti!

Komentari lieki!!!

146410. viesis 3.novembris 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Manuprāt, katram normālam cilvēkam, trolejbuss uz ielas asociejas ar draudošu "titaniku" , no jura jāpiesargājas vienmēr un visur. Nespēju joprojām saprast sievietes ar bebjiem rokās, kuras NESKATOTIES ne pa labi, ne pa kreisi - šķērso gājēju pārejas. Es pats līdz šim ne reizi mūžā ,ar savu necilo personību ,neesmu licis trolejbusam apstāties pie pārejas, jo vienmēr esmu apzinājies, ka trolejbusā var atrasties 200 līdzpilsoņi un viens vadītājs, kurš ir līdzatbildīgs par šo līdzpilsoņu dzīvību, drošibu un veselību. Bet, reizēm jau cilvēku stulbums pārspēj visas virsotnes. Bet par stulbumu ir jāmaksā. Vienam ar dzīvību, citam ar likteni. labāk jau visi domāsim ar smadzenēm, nevis naivi ticēsim CSN normu realitātei telpā un laikā. Atcerēsimies, ka pat fiziķi relativitātes teoriju ir izvērtējuši neviennozīmīgi.

146445. viesis 3.novembris 2004 10:32
0 0 Atbildēt

Ja trolejbusi jums traucee tad nebrauciet pa taam ielaam,kur normaali cilveeki paarvietojas. Normaali cilveeki uz Riigas centru ar mashiinaam nebrauc,a izmanto sabiedrisko transportu.

146449. viesis 3.novembris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Vajadzeetu ieviest likumu: Lai dabuutu B kategorijas tiesiibas,vajag nolikt tiesiibas uz trolejbusiem. Tad arii taas neizneesaataa aborta paliekas,kuras apdirsh trolejbusus sapratiis,kaa juutas trolejbusa vadiitaajs. Tieshaam,kursh normaals cilveeks,redzot shitos "korkjus" Riigaa,brauks ar savu mashiinu uz centru.

146457. viesis 3.novembris 2004 10:58
0 0 Atbildēt

Neapdirshat trolejbusu vadiitaajus,vinji taadi paliek deelj jums, VIEGLO MASHIINU VADIITAAJI. Tie kuri te apliek sabiedrisko transportu ir nolaadeeti prostituutu beerni,kuri neko nesaprot no normaala transporta liidzeklja.

146475. viesis 3.novembris 2004 11:42
0 0 Atbildēt

to:viesis 03.11.2004 10:58

un kas, tavuprāt, būtu normāls transporta līdzeklis-trolejbuss škoda? esi padomājis, kas notiktu, ja divas tādas škodas satiktos frontālajā triecienā? cik % būtu letāli?

to:viesis 03.11.2004 10:41

normāls cilvēks nopērk auto, lai brauktu, nevis taupītu to brīvdienām un tad izbrauktu ielās,t.i., maisītos pa vidu citiem csd! normālie cilvēki- spiežiet nost šitos svētdienu, kā tagad izskatās- arī sestdienu braucējus!

to:viesis 03.11.2004 10:32

vot gudrinieks, trūkst vārdu!

146495. viesis 3.novembris 2004 12:17
0 0 Atbildēt

viesis 03.11.2004 10:32

viesis 03.11.2004 10:41

viesis 03.11.2004 10:58

Tu esi spilgts piemērs tam, ka cilvekiem, kuri saistīti ar TTP ir acīmredzami garīgās veselības traucējumi...

146496. viesis 3.novembris 2004 12:21
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis [?] 03.11.2004 09:35

Ja kas, noteikumi ir jaievēro ne tikai tevis pataloģiski nīstajiem policistiem, bet jebkuram satiksmes dalībniekam arī trolejbusam, attiecībā uz kuru saistībā ar gājēju pārejām CSN nekas nav izdalīts... Pie tam tajā vietā ir pārskatāms posms un no abām pusēm trolejbusam ir pieturas. Tā kā visticamāk incidentā kārtējo reizi būs vainojams trolejbusa vadītāja iedzimtais stūlbums...

146498. viesis 3.novembris 2004 12:22
0 0 Atbildēt

viesis 03.11.2004 10:58

Nu tev, tak ar steigu jaarstejas, nelaimigais luuzeri

147056. viesis 8.novembris 2004 14:27
0 0 Atbildēt

Sabiedriskajam transportam TOMEER pilseetaa ir priekshroka(nobraucot no pieturvietas utml.) Tam ir kustiibas saraksts, kursh jaaizpilda. Peec viena loha nevajag spriest par visiem. Korkjus, neapshaubaami, lielaako ties veido vieglo automashiinu vadiitaaji.

Ar cienju, trolejbusa vadiitaaja ar staazhu.

207178. viesis 30.jūlijs 2006 15:04
0 0 Atbildēt

Pirms smuku nobremzēt pie kresās apmales, ja labajā sabiedriskais - iesaku no iedomātās stop - līnijs atpalikt par 1-u metru, jo šauros krustojumos vnk tā ir drošāk - lai troļļuks izgrieš ar zapasu:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti