Peugeot nebrauks 'neceļos' 3

29.janvāris 2002 7:05

Kompānija PSA Peugeot Citroen uz nenoteiktu laiku atteikusies no saviem plāniem sākt apvidus auto ražošanu, par ko pēdējā pusgada laikā masu informācijas līdzekļos jau klīda baumas. Pēdējā preses konferencē, kad Peugeot kompānijas vadītājs Frederiks Sentžoržs (Frederic Saint-Geours') paziņoja par pagājušā gada komerciālajiem rezultātiem, viņš piemetināja arī, ka šobrīd tā nebūs kompānijas prioritāte.

"Mēs neveicam aktīvus partnerkompānijas meklējumus apvidus auto ražošanai," - teica Sentžoržs. Pēc kompānijas pārstāvju vārdiem, pašreizējais šīs klases automobīļu pieprasījums Eiropā sastāda tikai apmēram 4% no kopējā pārdošanas apjoma. Tādam masveida auto ražotājam kā PSA, ieiešana attiecīgajā tirgus segmentā ekonomiski nav izdevīga. Vēl vairāk - ražošanas uzsākšanai būtu nepieciešamas vērā ņemamas investīcijas un attiecīgu tehnoloģiju ieviešana. Tika arī atzīmēts, ka konceptmodelis Citroen C-Crosser, kas tika demonstrēts Frankfurtes autošovā 2001.gada rudenī, tā arī paliks eksperimentālais auto. Tādējādi nav skaidrs arī pilnpiedziņas apvidus auto Peugeot 206 hečbeka versijas tālākais liktenis, kam, saskaņā ar izziņoto informāciju, bija jāparādās jau šajā pavasarī. Tajā pat laikā kompānija Renault, PSA Peugeot Citroen galvenais konkurents, neatsakās no saviem plāniem sākt apvidus auto ražošanu. Lai gan, kā uzsver Renault pārstāvji, tas nenotiks tik drīz. Šobrīd Renault ražo apvidus minivenu Scenic RX4 un pilnpiedziņas furgoniņu Renault Kangoo. Tomēr, kompānijas Renault japāņu partnerim - Nissan, ir solīda pieredze pilnpiedziņas apvidus automobīļu izstrādāšanā, kas, visdrīzāk, arī tiks izmantota nākošo Renault apvidus auto ražošanā. iAuto//Lenta.ru
 
Visi komentāri
 
10522. viesis 29.janvāris 2002 9:46
0 0 Atbildēt

Vajadzeeja shitaadu saakt razot (kaa bildee), tad visi nobiitos, un atteiktos no taalaakaas produkcijas :)))))

10537. viesis 29.janvāris 2002 10:35
0 0 Atbildēt

Viesis bišķiņ svādāk runātu, ja būtu redzējis, ko tas spoks spēj! Man vislabāk patika iespēja brauciena laikā stūri "padot" blakussēdētājam vienam vai otram (to ir divi). Kruta ir arī piedziņas sistēma un riteņu piestūrēšanas iespējas! Interesanti ir arī auto iespējamie transformācijas veidi, jo šis konkrēti ir gan busiņš, gan kravas kaste, gan pickup! Pedāļu arī nav! Tikai stūre ar vadības pogām! Very inteligent!

Jumts viss no stikla! īsta vanna!

10633. viesis 29.janvāris 2002 21:05
0 0 Atbildēt

Pilnīga Auto Pederastija

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vieglā auto vadītāja rīcība noved pie kravas auto šofera nāves (+ VIDEO) 8

Vieglā auto vadītājs zaudē kontroli pār savu spēkratu un ietriecas blakus braucošajā kravas auto, liekot tam atsisties pret viadukta margām. Drošības konstrukcija neiztur, kravinieks nogāžas no 40m augstuma un aizrauj nāvē arī tā šoferi. Lasīt vairāk

 

Arī Latvijā plāno ieviest horizontālo ceļa apzīmējumu distances ievērošanai 12

Latvijā plānots ieviest jaunu horizontālo ceļa apzīmējumu distances ievērošanai, ceturtdien vienojās Ceļu satiksmes drošības padomes domnīcas dalībnieki. Lasīt vairāk

 

Neveiksmīgs tests - pircējs sadauza 241 000 eiro vērtu Porsche 911 GT2 RS 18

Potenciālais pircējs devies testa braucienā ar jaudīgo un dārgo sporta auto Porsche 911 GT2 RS, taču iekļuvis avārijā jau pēc dažiem simtiem metru. Lasīt vairāk

 

Sēnas upē ielaists "Melnais Gulbis" - pirmā 100% elektriskā pasažieru laiva 4

Parīzē prezentēta pirmā 100% elektriskā pasažieru laiva - Melnais gulbis (Black Swan), kas aprīkota ar “otrās dzīves” baterijām Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti