Peugeot nebrauks 'neceļos' 3

 
29.janvāris 2002 7:05

Kompānija PSA Peugeot Citroen uz nenoteiktu laiku atteikusies no saviem plāniem sākt apvidus auto ražošanu, par ko pēdējā pusgada laikā masu informācijas līdzekļos jau klīda baumas. Pēdējā preses konferencē, kad Peugeot kompānijas vadītājs Frederiks Sentžoržs (Frederic Saint-Geours') paziņoja par pagājušā gada komerciālajiem rezultātiem, viņš piemetināja arī, ka šobrīd tā nebūs kompānijas prioritāte.

"Mēs neveicam aktīvus partnerkompānijas meklējumus apvidus auto ražošanai," - teica Sentžoržs. Pēc kompānijas pārstāvju vārdiem, pašreizējais šīs klases automobīļu pieprasījums Eiropā sastāda tikai apmēram 4% no kopējā pārdošanas apjoma. Tādam masveida auto ražotājam kā PSA, ieiešana attiecīgajā tirgus segmentā ekonomiski nav izdevīga. Vēl vairāk - ražošanas uzsākšanai būtu nepieciešamas vērā ņemamas investīcijas un attiecīgu tehnoloģiju ieviešana. Tika arī atzīmēts, ka konceptmodelis Citroen C-Crosser, kas tika demonstrēts Frankfurtes autošovā 2001.gada rudenī, tā arī paliks eksperimentālais auto. Tādējādi nav skaidrs arī pilnpiedziņas apvidus auto Peugeot 206 hečbeka versijas tālākais liktenis, kam, saskaņā ar izziņoto informāciju, bija jāparādās jau šajā pavasarī. Tajā pat laikā kompānija Renault, PSA Peugeot Citroen galvenais konkurents, neatsakās no saviem plāniem sākt apvidus auto ražošanu. Lai gan, kā uzsver Renault pārstāvji, tas nenotiks tik drīz. Šobrīd Renault ražo apvidus minivenu Scenic RX4 un pilnpiedziņas furgoniņu Renault Kangoo. Tomēr, kompānijas Renault japāņu partnerim - Nissan, ir solīda pieredze pilnpiedziņas apvidus automobīļu izstrādāšanā, kas, visdrīzāk, arī tiks izmantota nākošo Renault apvidus auto ražošanā. iAuto//Lenta.ru
 
Visi komentāri
 
10522. viesis 29.janvāris 2002 9:46
0 0 Atbildēt

Vajadzeeja shitaadu saakt razot (kaa bildee), tad visi nobiitos, un atteiktos no taalaakaas produkcijas :)))))

10537. viesis 29.janvāris 2002 10:35
0 0 Atbildēt

Viesis bišķiņ svādāk runātu, ja būtu redzējis, ko tas spoks spēj! Man vislabāk patika iespēja brauciena laikā stūri "padot" blakussēdētājam vienam vai otram (to ir divi). Kruta ir arī piedziņas sistēma un riteņu piestūrēšanas iespējas! Interesanti ir arī auto iespējamie transformācijas veidi, jo šis konkrēti ir gan busiņš, gan kravas kaste, gan pickup! Pedāļu arī nav! Tikai stūre ar vadības pogām! Very inteligent!

Jumts viss no stikla! īsta vanna!

10633. viesis 29.janvāris 2002 21:05
0 0 Atbildēt

Pilnīga Auto Pederastija

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 1

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 24

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti