Kompānija PSA Peugeot Citroen uz nenoteiktu laiku atteikusies no saviem plāniem sākt apvidus auto ražošanu, par ko pēdējā pusgada laikā masu informācijas līdzekļos jau klīda baumas. Pēdējā preses konferencē, kad Peugeot kompānijas vadītājs Frederiks Sentžoržs (Frederic Saint-Geours') paziņoja par pagājušā gada komerciālajiem rezultātiem, viņš piemetināja arī, ka šobrīd tā nebūs kompānijas prioritāte.
"Mēs neveicam aktīvus partnerkompānijas meklējumus apvidus auto ražošanai," - teica Sentžoržs. Pēc kompānijas pārstāvju vārdiem, pašreizējais šīs klases automobīļu pieprasījums Eiropā sastāda tikai apmēram 4% no kopējā pārdošanas apjoma. Tādam masveida auto ražotājam kā PSA, ieiešana attiecīgajā tirgus segmentā ekonomiski nav izdevīga. Vēl vairāk - ražošanas uzsākšanai būtu nepieciešamas vērā ņemamas investīcijas un attiecīgu tehnoloģiju ieviešana. Tika arī atzīmēts, ka konceptmodelis Citroen C-Crosser, kas tika demonstrēts Frankfurtes autošovā 2001.gada rudenī, tā arī paliks eksperimentālais auto. Tādējādi nav skaidrs arī pilnpiedziņas apvidus auto Peugeot 206 hečbeka versijas tālākais liktenis, kam, saskaņā ar izziņoto informāciju, bija jāparādās jau šajā pavasarī. Tajā pat laikā kompānija Renault, PSA Peugeot Citroen galvenais konkurents, neatsakās no saviem plāniem sākt apvidus auto ražošanu. Lai gan, kā uzsver Renault pārstāvji, tas nenotiks tik drīz. Šobrīd Renault ražo apvidus minivenu Scenic RX4 un pilnpiedziņas furgoniņu Renault Kangoo. Tomēr, kompānijas Renault japāņu partnerim - Nissan, ir solīda pieredze pilnpiedziņas apvidus automobīļu izstrādāšanā, kas, visdrīzāk, arī tiks izmantota nākošo Renault apvidus auto ražošanā. iAuto//Lenta.ru- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vajadzeeja shitaadu saakt razot (kaa bildee), tad visi nobiitos, un atteiktos no taalaakaas produkcijas :)))))