Vai pārkāpt CSN atmaksājas? 72

 
22.februāris 2002 11:23

Pēdējā laikā notiek ļoti daudz bezjēdzīgu auto avāriju, par kuru iemesliem mēs varam nosaukt vadītāja bezatbildību - ātruma pārsniegšana, braukšana dzērumā utt. Man radās pārdomas, vai vispār ir izdevīgi pārkāpt CSN?

Vakar bija nepieciešams ātri aizbraukt līdz Kuldīgai un atpakaļ. Brauciens sākās interesanti. Iebraucu DINAZ tankā uz Jūrmalas šosejas uzpildīties. Braucot no tanka, kā jau tas gadās, aizmirsu ieslēgt gaismas. Pie «Mego» stāvēja DN-4887 un inspektors jau priecīgi man skrēja pretīm, mādams ar zizlīti. Tai pašā brīdī es sapratu, ka problēma ir gaismās. Ieslēdzu. Apturēju. Tā kā man uz Skorpa vairākās vietās ir rakstīts, kam pieder auto (www.iauto.lv) tad "nācās" noklausīties visu penteri, kas man ir jāparāda. Parādīju. Par laimi man bija saglabājies DINAZ čeks, ko es inspektoram parādīju, lai viņš saprastu, ka es te vēl 100m neesmu paspējis nobraukt, aizmirsu. Un ziniet, palīdzēja! Mani atlaida bez soda naudas! Es biju patīkami pārsteigts, ņemot vērā, ka DN-4887 strādāja Veips, par kuru esmu rakstījis sūdzības... Mazāk kā divās stundās aizlidoju līdz Kuldīgai. Nav grūti izrēķināt vidējo ātrumu. Tomēr par ātru, es padomāju un nolēmu uz Rīgu braukt nedaudz lēnāk... Braucu atpakaļ pa Liepājas šoseju. Ātrums ap 100 km/h. Te pēkšņi nācās apdzīt un pēc manevra pabeigšanas redzu sev priekšā (pretējā ceļa pusē) bremzējam policijas auto. Izleca inspektors un riskējot ar savu dzīvību no ceļa vidus man rāda, ka jāaptur. Neko daudz nekomentējot, inspektors paziņoja, ka esmu pārsniedzis braukšanas ātrumu, uzmeta acis dokumentiem, paņēma apliecību un tehn. pasi un teica, lai es ejot uz CP auto. Mani ļoti interesēja, cik tad es esmu pārkāpis. Un es to uzzināju - 124 km/h. Parēķināju, hmm... Ar visiem pielaižu procentiem un radara kļūdu - tomēr vairāk kā 20km/h. (Sods līdz tiesību atņemšanai uz 3 mēnešiem). Tiesības man tomēr neatņēma, bet sodu gan nācās (minimālo) samaksāt.
  • Un tad es sāku rēķināt. No Skrundas līdz Rīgai 140 km. Ja es brauktu vidēji ar ātrumu 100 km stundā, es ceļu veiktu 84 minūtēs.
  • Ja es būtu braucis ar ātrumu 120 km/h, tad ceļu būtu veicis 70 minūtēs.
  • "Smadzenes CP inspektoriem es skaloju" apmēram 10 minūtes. Kvīti man rakstīja vēl dažas minūtes. Tātad kopā: vairāk kā 80 minūtes. Tad kāda jēga man bija riskēt un braukt, pārkāpjot LIKUMU, ja mani noķerot, laiks aizies tas pats, PLUS vēl sods jāmaksā? Tādiem pārkāpumiem vienkārši nav jēgas. Nekur jau ātrāk mēs neaizskriesim. Parēķini arī Tu! Vai Tev ir izdevīgi pārkāpt tos 20km/h? Un ja vēl uz slimnīcu jābrauc? Vai uz morgu? Un kāpēc tad mēs pārkāpjam? Ko domājat jūs? iAuto redaktors Fotoaparāts no CANON centra
  •  
    Visi komentāri
     
    13067. viesis 22.februāris 2002 11:41
    0 0 Atbildēt

    Jaa, ir jau tev sava taisniiba, bet kaa jau pac redzi, tad gadaas ari taa, ka tomeer ir jaasteidzas kautkur ljoti, un tad arii buus jaapaarkaapj tas likums - gribi to vai negribi.....

    13068. viesis 22.februāris 2002 11:42
    0 0 Atbildēt

    lai izreekinaatu atmaksaajas vai nee - tad jaareekjina gada videejo - kad aptur un kad akal nee... :)

    savaa praksee izdevies paarliecinaaties ka visi tie kas uz shosejas aatrumaa apdzen iebraucot riigaa taapat ir panaakti - kautkur tu vinnee uz aatrumu, bet peectam tikpat aatri zaudee....

    13070. viesis 22.februāris 2002 11:43
    0 0 Atbildēt

    MCH

    Domaju, ka braukt ar 120 nav tiesam izdevigi, jo tas ir atrums, ar kuru nevar sevisku laika starpibu uzradit, salidzinot, ja braucu ar vajadzigo atrumu.

    Tomer, ja arpus pilsetas braucu ar 140 - 170, tad noteikti starpiba bus starp tadu brauksanas un vajadzigo brauksanas laiku. Protams, ja iznaks tik mentu nagos, tacu tas nu IT NEMAZ NAV IZDEVIGI.

    Bet, ta teikt, pats skrienu - pats uznemos atbildibu!

    13072. viesis 22.februāris 2002 11:50
    0 0 Atbildēt

    Piekrītu MCH.

    13075. viesis 22.februāris 2002 11:54
    0 0 Atbildēt

    Pilnīgi piekrītu. Es ar savu veco opelīti Rīgā vienmēr esmu noķērusi tos, kas pirms pusstundas uz Jūrmalas šosejas aizgāja man garām kā stāvošai.

    Gadās ka kāds "salātiņš" vai grāvis viņus noķer pirms manis...

    13076. viesis 22.februāris 2002 11:57
    0 0 Atbildēt

    P. S. Tas gan nenozīmē, ka es atbalstu tos bremzes, kas traucē satiksmi velkoties ar -10 no maksimāli pieļaujamā. Ir tomēr jābrauc tā, lai netraucētu satiksmi!!!

    13078. viesis 22.februāris 2002 11:58
    0 0 Atbildēt

    man ir paziņa kas pārkāpjot kādus CSN un neuzraujoties uz mentiem, saka- VO! IETAUPIIJU TIK UN TIK :))))

    13080. viesis 22.februāris 2002 12:01
    0 0 Atbildēt

    Sakot no 150 km/h menti reti kad megina dzities pakal! Kamer ar dziku uzkurina! :) Forsec bmw gan ir cic stasc! :P

    13084. viesis 22.februāris 2002 12:10
    0 0 Atbildēt

    neatmaksājas, un nekad neatmaksāsies pārkāpt CSN :)

    ...pats ikdienā apzināti nekad to nedaru.

    cita lieta - kad patiešam Tu steidzies, bet tad Tu apzinies savu pārkāpumu, apzinies risku būt pieķertam, apzinies arī: vai Tu apdraudi pārējo satiksmes dalībnieku drošību... ps: ar pēdējo jābūt sevišķi uzmanīgam :)

    mani sodi CP ir pārsvarā neapzinātu kļūdu rezultāc, aizmāršība etc. populārākie no tiem: 1) nepareizs pagrieziens: labais, kreisais, vai ne no tās joslas (nepareizās); 2) 5,-Ls par ātruma pārsniegšanu pilsētas ielās (65-70km/h) - nu!, gadās aizmirsties (auto taku ripo labi) :)

    ar smaidu pa dzīvi,

    Melvins :)

    13086. viesis 22.februāris 2002 12:10
    0 0 Atbildēt

    Teiksim braucot ar kaadus 60-70 km virs normas, laiku var ietaupiit gana daudz..... spriezjot peec pasha pieredzes...

    DRIVER

    13088. viesis 22.februāris 2002 12:11
    0 0 Atbildēt

    viss normaali :) Necik biezhi neuzraujos, bet kad esmu iekljuvis zaljo viiru uzmaniibas lokaa, maksaaju sodu (ja gadiijums smagaaks, ir paziistami dazhi vajadziigi policisti un ar telefona starpnieciibu viss nokaartots). Ta nu ir: dazhas reizes gadaa. Manaa skatiijumaa, ja normaali vadi mashiinu un speciaali nelien nepatikshnaas (nejeedziigi apdzenot), tad kaapeec nepaskriet aatraak? Protams, vislabaak iekljauties mashiinu straumee un dudinaat ar tiem 100/110 km/h. Tomeer vai arii shaada kombinaacija nav riskanta, jo ja ieseezhaas astee kaadam viena mashiina, tas ir ok, savukaart ja velkaas kaada mashiinu rinda un prieksheejais sabremzeejaas (nezinaamu iemeslu deelj) risks ir ielidot kaadam aizmuguree :( Viens no tipiski nejeedziigajiem posmiem ir juurmalas apvedceljsh, jo pat ja pats brauc ar 100 (kaadam astee) , vienmeer atradiisies kaads dzhigits, kursh metiisies apdziit, tad kostatees, ka nevar paspeet un spiediisies iekshaa, liidz ar to naakaas strauji brmzeet un riskeet ka kaads ieskries aizmuguree. :(

    13090. viesis 22.februāris 2002 12:14
    0 0 Atbildēt

    MCH

    Patiesiba tas, vai vaditajs uzraujas uz mentiem vai ne (par atruma parsniegsanu), ir vina pasa problema. Neviens neliek skriet, bet vel gan par skriesanu maksat.

    Par 150 runajot, nezinu, vai menti dzitos pakal vai ne. Bet, ja paspeju viniem garam pabraukt un ments tikai lec ara no vaga un sak vicinat instrumentu, tad es noteikti nestasos. Drizak spiedisu grida, un viss buss OK. Bet, ja iznak tiksanas kada taisna posma, tad ir trubaa.

    Man bija tads interesants gadijums. Braucu pakal brackam, bet sis neierodas, izdomaju, ka sis varbut citur ir. Pedalis gridaa. Nu videjais bija 160 170. Pec tam braucu kaut ka atpakal pa to pasu vietu pec paris minutem, bet, ha stav menti. Nu halava ta bija, ka leni braucu.

    Vispar man nedaudz besi, ka policija stav arpus pilsetam un ker tos, kuri par 10 km parsniedz.

    Nu Latvja celi atlauj arpus pilsetas braukt ar 120. Nu 90 tas ir smiekligi tam, kuram nav zigulis vai galigs grabulis.

    13094. viesis 22.februāris 2002 12:19
    0 0 Atbildēt

    Nav gan tas smiekliigi - it iipashi ziemaa, kur pa sniegu aatraak nemaz pabraukt nevar , nemaz nerunaajot par driixteeshanu

    13096. viesis 22.februāris 2002 12:21
    0 0 Atbildēt

    Policijai vajadzetu ari sedet (brivaja laika) pie kompjiem (pie. IRCa- kanala#ments_paganijs), tad ari vini varetu daudz un dikti palidzet gan sev gan mums, izstastot par ko un kur un kapec ir noticis tas vai sitais. Citadi ir izveidojusies kara situacija. Mes meginam nesoditi parkapt CSN, bet vini mus nokert un atnemt pec iespejas vairak naudas. Lidz ar to, neviens (pec soda nomaksas) nav pardomajis savas ricibas sekas un turpina braukat vel agresivak. Bet kurs no ta visa cies? Tikai vienigi mes pasi, kautgan policija ir valsts struktura un viniem vajadzetu tomer veikt izskaidrojosu darbu, nevis meginat pec iespejas vairak naudas iekaset lai planu izpilditu. Un vel, neaizmirstiet, kurs pec avarijam jus vilks no tam sasistajam luznu kaudzem lauka? Dzivus vai mirusus. Taka, nav ko forset un ka saka Melvins - ar smaidu par dzivi (laikam ta bija).

    13097. viesis 22.februāris 2002 12:22
    0 0 Atbildēt

    Bet reti kursh saax galvaa reekjinaat izdeviigumu, ja ir piemeeram jaapaspeej uz lidmashiinu, svariigu tikshanos, etc. Es pat nedomaajot paarkaapju tos atljautos km, jo zinu, ka IR jaapaspeej. A policisti vienmeer tik nosaka - aatraak vajag izbraukt, aatraak. funny~!

    13098. viesis 22.februāris 2002 12:23
    0 0 Atbildēt

    Nu man bija lidziga situacija nesen! Apdzinu vienu kas brauca uz 80km/h aptuveni.Es taja bridi biju uzspiedis ap 115km/h. kad apdzinu gazes pedali atlaidu un ripoju un uzreizno pretibraucosas policijas auto mani "nosava" un pec briza aptureja. Nu nacas vien maksat jo par apdzisanas manevru nevienam nebija interese. :(((

    13099. viesis 22.februāris 2002 12:25
    0 0 Atbildēt

    Peeteriit: tapeec jau vinji ziemaa ir aktivizeejushies pilseetaa... Pagaajusho nedeeljas nogalee Riigaa uz katra stuura pa postenim bija... sajuuta: kaa ielenkumaa... :)))

    13100. viesis 22.februāris 2002 12:25
    0 0 Atbildēt

    Latvija var braukt kaut ar 300 km/h, parkapt noteikumus u.t.t. Varbut neuzrausies, bet tas ir mazakais. Nemsim vera celu stavokli, bistamos cela posmus mezos, kad pat pieredzejusakais vaditajs var taranet kadu buku. + vel daudz un dazadi skietami maznosimigi blakus traucekli, kas brauksanu liela atruma var padarit navejosu. Nav mums te autobanu, ja nerup "lidotajiem" sava dziviba, tad padomajiet par citiem satiksmes dalibniekiem un iespejamam savas bezatbildibas sekam. Varat teikt, ja nemaki braukt atri tad nebrauc, bet pats zinu, ka tie kas sevi uzskata par "profesionaliem" brauc bez starpgadijumiem lidz bridim kad notiek tragedija. Piemeram, esmu parliecinajies, ka istie profesionali zin robezu un nekad neriskes un neapdraudes citus satiksmes dalibniekus. Esiet apdomigi un nenogaliniet citus!!!

    13101. viesis 22.februāris 2002 12:28
    0 0 Atbildēt

    Viesi 12 25 - respect

    13104. viesis 22.februāris 2002 12:38
    0 0 Atbildēt

    Pilnīgi piekrītu Viesim plkst. 12.25

    13106. viesis 22.februāris 2002 13:03
    0 0 Atbildēt

    mjaa, un diemzheel onkuliishi noveertee savas braukshasnas iepeejas uz 70 km/h un rodas sastreegums :(

    cik dazhaadi esam tik arii dazhaadi braukshanas aatrumi ;)

    Vienkaarshi attieciigaas vietaas vajag ieviest celjus ar vismaz divaam joslaam vienaa virzienaa un tad arii dalja probleemu ar leenajiem atrisinaasies.

    13109. viesis 22.februāris 2002 13:16
    0 0 Atbildēt

    nu rekjinot to cik reti sanaak uzrauties tomer laikam atmaksajas...

    manuprat ierobezjojoshais 90 km/h ir par mazu... kadreiz kad visi brauca ar VAZ un ZAZ tad jaa bija normali a tagad taksj citi laiki, citi autinji... vismaz 100 km/h vareja uzlikt...

    13111. viesis 22.februāris 2002 13:22
    0 0 Atbildēt

    pārkāpju divus likumus : ātrums, apdzīvotās vietās līdz 15Km/h ārpus līdz 30km/h, un braucu bez tiesībām (tas nu jau vairākpagātnē). citus noteikumus stingri ievēroju.

    zinu tādus TĀDU IR ĻOTI DAUDZ, kuri brauc prātīgi un lēni, bet noteikumus pārkāpj tik un tā, parasti sievietes :) bet vīrieši arī gan

    13112. viesis 22.februāris 2002 13:23
    0 0 Atbildēt

    Smiga

    Peeteriic tas nepatiktu:)

    13114. viesis 22.februāris 2002 13:35
    0 0 Atbildēt

    A man patīk skriet un braukt kā gribu!

    13115. viesis 22.februāris 2002 13:37
    0 0 Atbildēt

    Viesis plkst. 11:43:39.

    Ja brauc ar 140-170, tas ir ļoti, ļoti bīstami, tas ir NOZIEGUMS. Šāds ātrums ir normāls priekš Vācijas bāņiem, bet nekur tas neder uz Latvijas bedrainajiem ceļiem, kas pārpilni ar uz ceļa nokritušiem priekšmetiem, no meža izskrejošiem dzīvniekiem, dzērušiem gājējiem, velosipēdistiem un transportlīdzekļiem (tādiem kā traktori, KamAZ, MAZ), kas brauc par apmēram 100 km/h lēnāk!

    13118. viesis 22.februāris 2002 13:53
    0 0 Atbildēt

    Braucot ar 100 km/h nekādus īpašos sodus jau nu nedabūsi, taču ja ātrāk, tad gan ir risks norauties. fakts, ka ceļi tiešām ir sliktā stāvoklī.tas ir pārbaudīts. man braucot ar darba mašīnu VW Caddy brīžiem tāda sajūta, kā laivā. Vēl tikai jūras slimību saķert. zaļajiem arī kāds nodoklītis jāsamaksā. taču nu naglije arī ir palikuši. Policijas uzdevums tomēr laikam paliek nevis audzināt, bet visu laiku sodīt, sodīt, sodīt. tā mēs ar sekām arī cīnīsimies. Pagaidām šajā situācijā nekādas izmaiņas neredzu un laikam īpašs nekas arī nemainīsies, kamēr paši nesapratīsim, kam tas viss ir vajadzīgs. Ja sods ir nopelnīts, tad arī to saņemsim, ja paveiksies, tad vīrā. rullēsim tālāk ar gaismas ātrumu. shumahers. kapos vienmēr vieta atradīsies. hhh...

    13119. viesis 22.februāris 2002 13:54
    0 0 Atbildēt

    izlasiiju par gaismaam un gribeeju ar pastaastiit par to mirracle, ko redzeeju braucot uz reezekni - netaalu no pljavinjaam panaaacu pa celju braucoshu CP mashiiniiti roveru, kursh ciitiigi shaudiijaas ar radarinju... par laimi, nezinkaapeec tad braucu mieriigi un leenaam shiem tuvojos un zu 95 aizgaaju garaam.... skatos, pretii brauca vienc smagais zils bez gaismaam - mirkshkjinaaju, bet shim nekaadas reakcijas - nu, domaaju, tuuliit sho cirps... abet CP mashiiniite pati shim PAMIRKSHKJINAAJA ka naf gaismu, un mieriigi brauca taalaak!!! ja godiigi, peec visa savaa brauceeja karjeraa piedziivotaa, es biju shokaa...:))))))

    13120. viesis 22.februāris 2002 13:58
    0 0 Atbildēt

    13121. viesis 22.februāris 2002 13:59
    0 0 Atbildēt

    Atbalstu Melvinu (plkst. 12:10:16).

    13122. viesis 22.februāris 2002 14:03
    0 0 Atbildēt

    Kameer pasi nebeigsim lieliities ar to cik mees kruta paarkjam un cik aatri varam pabraukt, un katreiz priecaasimies ka stulbie CP muus atkal nau nokeerusi, tikmeer nekas uz celiem nemainiisies'. Palasiet i Auto rakstus pasaa apksaa, varbuut saaksiet domaat kas un kaa un kaapeec. Neba ju no godiigas brauksanas tas notiek. Taapat kaads kautkur steidzaas, bomaaja ka gan jau cp nenokers.........., tagd radi iet pukiites nolikt....

    13128. viesis 22.februāris 2002 14:09
    0 0 Atbildēt

    Kas neriskee, tas .......

    Vienkaarshi, ja paveiksies nokljuusi aatri, ja nee tad neee.

    13129. viesis 22.februāris 2002 14:14
    0 0 Atbildēt

    Jā, absolūti pievienojos augšējam. Piemēram, bīstams posms ir starp Kandavu un Sabili pāris kilometrus aiz Plostiem. Ja brauc Sabiles virzienā, tad tur kreisajā pusē ir Abavas senleja. Ceļš iet gar pašu gravas malu, bet tā grava, ja brauc ar auto, nav labi pamanāma. Tas ir tāpēc, ka grava ir noaugusi ar kokiem un krūmiem. Bet ceļš tur ir šaurs un līkumains, optimālais ātrums manā skatījumā - 55-60 km/h. Ja iznāk nobraukt no ceļa Abavas senlejas virzienā, tad sekas ir traģiskas. 1999.gada septembrī es tajā posmā gāju ar kājām, redzēju to dziļo gravu un kādu krustu... Kāds tikai dažas nedēļas iepriekš bija avarējis un nosities...

    13130. viesis 22.februāris 2002 14:16
    0 0 Atbildēt

    Atvainojiet, es pievienojos Viesim plkst. 14:03, nevis tam, kas rakstīja 14:09. Ar to otro Viesi man viedoklis nesaskan.

    13132. viesis 22.februāris 2002 14:32
    0 0 Atbildēt

    Zirgz: Bet, ja onkulītis ir pensionārs, pensija viņa vienīgais ienākums, tad viņš varbūt rēķina, ka nevar atļauties mašīnu nežēlīgi dzīt, jo tas radīs arī dārgas remonta izmaksas.

    Piemēram, onkulītis sestdienās mēdz braukt ar Žigulīti uz rajona centru, pieņemsim, no Rojas uz Talsiem 35 km. Turp un atpakaļ - 70 km. Ja viņš uztur ātrumu 60 km/h, tad pie patēriņa 6 litri uz 100 km viņš vienam braucienam iztērē 4,2 litrus benzīna par Ls 1,47. Turpretī, ja viņš uztur ātrumu 90 km/h, tad pie patēriņa 8 litri uz 100 km viņš vienam braucienam iztērē 5,6 litrus benzīna par Ls 1,96.

    Tālāk pieņemsim, ka onkulīša pensija ir 60 lati, braucieni uz rajona centru (Talsiem) ir viņa vienīgie braucieni ar auto, bet viņš var atļauties iztērēt benzīnam 10% no pensijas jeb 6 latus. Viņa vēlēšanās ir aizbraukt uz rajona centru 4 reizes mēnesī, un viņa domu gājiens ir tāds: ja braukšu ar 60 km/h, tad to varēšu atļauties, bet, ja braukšu ar 90 km/h, tad naudiņa iznāks tikai 3 braucieniem. Tādēļ viņš beigās nolemj braukt 4 reizes un ar ātrumu 60 km/h.

    Bet es iesaku turīgajiem bemberistiem būt iecietīgiem pret šādiem onkulīšiem.

    13135. viesis 22.februāris 2002 14:53
    0 0 Atbildēt

    Un kas tad ir tie 20 km/h ? Ja es ielidoju kokā tad ir pilnīgi vienalga ar 90 vai 110 km/h nositos tik un tā, bet ātrumu jau mēs lielākoties nepārkāpjam laika trūkuma dēļ, bet gan tamdēļ, ka mums patīk ātri braukt :))

    Bet nu par braukšanu alkahola reibumā (kura dēļ ir visslielākais avāriju skaits), par to gan vajadzētu ņem tiesības nost uz pāris gadiem bez nekādas kaulēšanās.

    13136. viesis 22.februāris 2002 14:57
    0 0 Atbildēt

    Man paaraak jaudiigs motors, lai brauktu leenaak par 150 km/h, Opel power !

    13138. viesis 22.februāris 2002 15:03
    0 0 Atbildēt

    esmu viesis ar niku Audimans......:(

    13140. viesis 22.februāris 2002 15:15
    0 0 Atbildēt

    Viesis plkst. 14:53:47.

    Nepiekrītu apgalvojumam, ka vienalga, vai 110 vai 90, ka nositas tik un tā.

    Pieņemsim, ka ir vienādi apstākļi un 3 vienādi automobiļi, kas katrs ar atšķirīgu ātrumu ieskrien savā kokā.

    Pirmais brauc ar 110 km/h, un tur vadītājs top līķis... Diemžēl...

    Otrais brauc ar 90 km/h, un tur vadītājs gūst smagus savainojumus. Pēc tam viņš mēnesi ārstējas slimnīcā, vēl 2 mēnešus mājās, tad atgriežas darbā, bet pilnvērtīgi nodarboties ar fizkultūru nevar vēl 3 mēnešus. Pavisam vesels vadītājs kļūst 6 mēnešus pēc negadījuma.

    Trešais brauc ar 70 km/h, un tur vadītājs gūst vieglus ievainojumus. Nedēļu ārstējas slimnīcā, nedēļu - mājās, tad aiziet darbā, 1 mēnesi pēc negadījuma jau var pilnvērtīgi nodarboties ar fizkultūru.

    Manuprāt, patīkamāks ir pēdējais variants. Un vēl jāņem vērā, ka, jo mazāks ātrums, jo mazāka ir varbūtība nenovaldīt auto un ieskriet tajā kokā.

    13143. viesis 22.februāris 2002 15:26
    0 0 Atbildēt

    to Peksis:

    Esi kādreiz avarējis? Ja ar 70 km/h ieliekas kokā/mājā vai kādā citā nedeformējmā objektā, tad izredzes izdzīvot nav diezko lielas... diemžēl.

    13144. viesis 22.februāris 2002 15:44
    0 0 Atbildēt

    Specialists:

    Avarējis neesmu. Bet, ja ir laba mašīna, airbags, vadītājs piesprādzējies, kāpēc lai neizdzīvotu?

    13151. viesis 22.februāris 2002 16:14
    0 0 Atbildēt

    Specialists,

    tas nav atkarigs tikai no skjeershla, bet gan no mashiinas arii. teoretiski ar 70km/h ieskrienot taadaa skjeerslii, iespejas izdzivot ir. savukart pec tam jau iespeja samazinaas ar katru kilometru/h plusaa. pie 100km/h jau ir ljoti kritiska robezha.

    bet nu anyway, pats esmu dziivs arii pec avarijas kad mashinai atrums bija ap 160km/h un tika njemti uz grauda stabi vairaki.

    laikam jau taa bija laimes speele.

    13152. viesis 22.februāris 2002 16:15
    0 0 Atbildēt

    Parkāpt noteikumus toč neatmaksājās. Neatmaksājās arī braukt ar labu mašīnu. Arī labi ēst neatmaksājās, kur nu vēl dzert un smēķēt. Ja tā padomā, tad vispār dzīvot neatmaksājās, vai ne?

    13153. viesis 22.februāris 2002 16:19
    0 0 Atbildēt

    Nu dabīgi, ka no tehnikas ir atkarīgs. Piemēram, ir taču starpība, vai kokā ieskrien Moskvič vai Volvo Cross Country.

    13155. viesis 22.februāris 2002 16:26
    0 0 Atbildēt

    Daudzi mani noteikti apsmaidīs, jo es puliski paziņoju, ka pēdējo 3 gadu laikā, braucot ar 525 BMW / E34 / + ar 415 riepām ,110 km/h ātrumu pārkāpis nekad neesmu. Pat uz Jūrmalas šosejas. REZULTĀTS ?

    ... 25 gadu laikā, kopš esmu autobraucējs/ pēdējo četru gadu laikā braucot ar auto ikdienā/ neesmu izraisījis nevienu avāriju, ne reizi neesmu sasitis nevienu mašīnu, ne reizi man nav bijušas atņemtas tiesības, nav gadījies arī pūst trubā. Par sīkiem ātruma pārkāpumiem pēdējo 10 gadu laikā ar minimālo sodu /līdz 5Ls/,esmu sodīts 3-4 reizes. Nianse- kādus 10 gadus biju arī t.s. "operatīvais darbinieks" prokuratūras sistēmā, bet arī tajos laikos dienesta apliecību nekad neizmantoju ļaunprātīgos nolūkos. Tikai gadījumos, kad ar ar tēva auto braucu uz nakts dežūr - izsaukumiem ārpus pilsētas.

    Pa mūsu Latvijas nekvalitatīvajiem ceļiem braukt ātrāk par 120 km/h - tas jau ir gatavs nozieguma sastāvs. Ne jau muļķi un CP izdomāja tos 90 un 50 . Tā ir realitāte uz mūsu ceļiem, kas katram jāapzinās. Ja kāds grib patrakot, lai brauc uz Vāciju.

    Pagājušajā vasarā pie manis uz Jūrmalu ciemos bija atbraucis ar privāto auto kolēģis no Briseles. Par autoceļiem, braucēju un CP braukšanas un attieksmes kultūtu viņš bija satriekts. Solījās turpmākos 10 gadus uz Latviju doties tikai ar lidmašīnu. Tā,lūk.

    Ar cieņu - iAuto ikdienas viesis.

    13156. viesis 22.februāris 2002 16:35
    0 0 Atbildēt

    Malacis Viesi plkst. 16:26:15. !

    Man radās iespaids, ka esi kārtīgs vīrs, kas BMW ir godīgā, sūrā darbā sapelnījis, un kuram nav galvā sakāpis tas, ka viņš brauc ar BMW. Iznākums, ka 25 gadu laikā neesi izraisījis nevienu avāriju, manuprāt, ir loģisks.

    13157. viesis 22.februāris 2002 16:41
    0 0 Atbildēt

    Starpiba tiesaam nau liela vai ar 90 vai 120 ieliecies kokaa, starpiiba paraadaas tad ja tu gribi apstaaties pirms taa koka. Jo aatrumam palielinoties 2X bremzesanas cels palielinaas 4X.

    13158. viesis 22.februāris 2002 16:48
    0 0 Atbildēt

    Njā, viesi 16:26, iespaidīgi. Es varētu palielīties ar ko citu: pēdējo 18 mēnešu laikā man ir 2x aizturētas tiesības par ātrumu (kopējās izmaksas 25 Ls), bet ne reizi neesmu maksājis 5Ls. Ar sīkumiem nav ko krāmēties :)

    13163. viesis 22.februāris 2002 17:30
    0 0 Atbildēt

    viesis 2002-02-22 16:48:05

    Ar to nu galīgi nav ko lielīties.

    13164. viesis 22.februāris 2002 17:31
    0 0 Atbildēt

    Njā, viesis 16:26 ir policijas kukuļotājs:(

    13178. viesis 22.februāris 2002 18:34
    0 0 Atbildēt

    Interesants rakstinjsh kaa ari visi paareejie komentaari.

    No savas puses varu piebilst ka pirms es atstaaju sho jauko valsti ko sauc pa latviju peedeejais meenesis liidzinaajaas nelielam murgam. Meenesha laikaa 13 iestaadeem (pa visu Latviju izkaisiitaam) kopaa ar paliigu ievilkaam datortiiklu. Darbi pa naktiim pa dienu paarbraucieni. Lai paspeetu to visu izdariit naacaas braukt neba jau paarsniedzot "legaalos" 10 kilometrus, bet tik cik autinjsh iet (170-200).

    Un pa visu meenesi mani nokjeera tikai vienu reizi, par ko dabuuju triiniiti samaksaat.

    Vairaak vai mazaak viss tomeer ir no veiksmes atkariigs.

    13181. viesis 22.februāris 2002 18:55
    0 0 Atbildēt

    Nedaudz uzjautrinaajos shovakar izlasot sho raxtinju:) Citeeju: "Mazāk kā divās stundās aizlidoju līdz Kuldīgai. Nav grūti izrēķināt vidējo ātrumu. Tomēr par ātru, es padomāju un nolēmu uz Rīgu braukt nedaudz lēnāk... "

    Riiga - Kuldiiga kaa zinaams ir aptuveni 160 km. Veicot vienkaarshas matemaatiskas darbiibas ieguustam, ka videejais aatrums ir 80km/h. :)))

    Labi lidots, Redaktir!!! Bravo!!! :))))

    13182. viesis 22.februāris 2002 19:03
    0 0 Atbildēt

    Nosisties var arī ar 55km/h (skat. crash-testus), bet vienīgais mierinājums braucot ar 100+ km/h, ka avārijas gadījumā būsi beigts uz vietas, nebūs jāmocās... :) Labi, tas tā...

    Ja grib pārkāpt ātrumu regulāri, tad ir 'jāapdrošinās' ar radardetektoru vai pat antiradaru, tad šitādas probzas nebūs.

    13208. viesis 22.februāris 2002 22:32
    0 0 Atbildēt

    LR var braukt kaut ar 300 km/h, parkapt noteikumus u.t.t. Varbut neuzrausies, bet tas ir mazakais. Nemsim vera celu stavokli, bistamos cela posmus mezos, kad pat pieredzejusakais vaditajs var taranet kadu buku. + vel daudz un dazadi skietami maznosimigi blakus traucekli, kas brauksanu liela atruma var padarit navejosu. Nav mums te autobanu, ja nerup "lidotajiem" sava dziviba, tad padomajiet par citiem satiksmes dalibniekiem un iespejamam savas bezatbildibas sekam. Varat teikt, ja nemaki braukt atri tad nebrauc, bet pats zinu, ka tie kas sevi uzskata par "profesionaliem" brauc bez starpgadijumiem lidz bridim kad notiek tragedija. Piemeram, esmu parliecinajies, ka istie profesionali zin robezu un nekad neriskes un neapdraudes citus satiksmes dalibniekus. Esiet apdomigi un nenogaliniet citus!!!

    13224. viesis 23.februāris 2002 1:31
    0 0 Atbildēt

    Man i 525 BMW un mans motors izveers, bet tomeer es nepaarkaapju! Jaa, labi iznjemot reizes,kad jaapdzen!

    13238. viesis 24.februāris 2002 0:43
    0 0 Atbildēt

    Protams, jau būtu solīdāk braukt bez pārkāpumiem,bet kādreiz uz tukša ceļa(tai pašā Liepājas virzienā),posmos pie autobusu pieturām

    vilkties uz 70 ir pilnīgi bezjēdzīgi.Es saprotu ,ka ir "karstgalvji",bet man

    ir 30 gadu stāžs bez avārijām un tikai pāris pārkāpumiem.Tādēļ,no

    profisionālā viedokļa ir grūti samazināt ātrumu kur tas pilnīgi nav nepieciešams.Bet tā jau ir ,ka likumi ir domāti visiem ,nešķirojot pēc

    stāža un braukšanas pakāpes.Bet vai nevarētu ieviest speciālas zīmes,

    auto vadītājiem kas ir nopelījuši paši apzināties braukšanas ātrumu,

    teiksim ,nepārsniedzot 130kmh uz labi pāredzamības ceļiem ,ārpus apdzīvotām vietām.Kādreiz ,krievu laikos,kad es policistam parādīju

    1.šofera klases apliecību,tad izturēšanās bija ar daudz lielāku cieņu.

    Bet tagad ,kaut arī man ir visas kategorijas ,ar mani apietas kā ar jebkuru puišeli ,iesācēju.Varbūt derētu padomāt ceļa policijai ,un vairāk cienīt tos kas ir pierādījuši drošu un stabilu satiksmi uz ceļa.Bet neskatoties uz visu ,es ,protams ,esmu par to ,ka mums jārespektē tos likumus ,kas mums patreiz ir ,jo neapšaubāmi avārijas notiek daudz,un tas ir tikai mūsu pašu drošības labā.

    pieredzējušus un

    13247. viesis 24.februāris 2002 11:07
    0 0 Atbildēt

    Izskataas,ka gandriiz visiem ir probleemas ar aatruma paarsniegshanu.Ko tie lielie skreejeeji teiks,kad tiks ieviesta soda punktu sisteema.Kad peec attieciigaas punktu skaita sanemshanas vadiitaaja aplieciiba automaatiski tiks nonemta uz kaadu laiku nost.

    Vareetu atgiezties atpakal pie krievu laika metodes:par shaadiem siikiem paarkaapumiem nesodiit, bet nosuutiit uz SVEETDIENAS SKOLU,kur taadi skreejeeji vareetu pamaaciities no jauna CSN un vismaz divreiz vairaak samaksaat par sho zinaashanu atkaartoshanu.Buutu loti veseliigi,it sevishki vasaraa.

    13248. viesis 24.februāris 2002 11:25
    0 0 Atbildēt

    Redaktoram,Bieles kungam.Cik tad taas suudziibas ir rakstiitas, kaut kaa nevar atrast.

    Redaktors 24.februāris 2002 11:50
    0 0 Atbildēt

    iAUto mērķis nav rakstīt sūdzības un ar tām lielīties. Ja mēs uzskatām to par vajadzīgu, rakstām, ja nē, tad nerakstam. Kas attiecas uz sūdzību publicēšanu, tad domāju sūdzību saturs nav obligāti jāpublicē - pietiek ar faktiem, kas vienmēr ir atrodami.

    13266. viesis 24.februāris 2002 15:24
    0 0 Atbildēt

    Ja buutu ko publiceet,tad jau arii publiceetu,bet taa jau laikam nav,kur nu veel fakti.

    13267. viesis 24.februāris 2002 15:29
    0 0 Atbildēt

    Tas uzraksts;Mees zinaam savas tiesiibas; loti labi skan,bet to vajadzeetu papildinaat ar shaadu fraazi BET MEES NEZINAAM SAVUS PIENAAKUMUS. Un tas ir pieraadiits pilniibaa.Jaashaubaas vai pat pats redaktors tagad neapskatoties CSN graamatina zina kaa skan 24.punkts

    Redaktors 24.februāris 2002 17:24
    0 0 Atbildēt

    viesi: nav liela māksla izķert likuma pantu un "*******ies"! Piereģistrējies un esi ne-anonims, lai izteiktu savu viedokli. Un savus pienākumus es zinu ne sliktak par citiem! es veletos, lai ari tadi muldonas, ka Tu zinatu savus pienakumus, nevis ne uz ko balstoties muldetu!

    13281. viesis 24.februāris 2002 18:16
    0 0 Atbildēt

    Ja kaads muld,tad jau tikai pats redaktors,raksta ka ir rakstiijis suudziibas,bet nevienu nevar atrast

    13290. viesis 25.februāris 2002 8:39
    0 0 Atbildēt

    Man svetdien braucot no Liepaajas divas reizes aptureja policija, papira parbaude, un laiku tatad zaude ja neparkap atrumu.

    13294. viesis 25.februāris 2002 9:39
    0 0 Atbildēt

    tos noteikumus mees nemaz tik daudz nepaarkaapjam ,kaa to dara pashi policijas darbinieki.vinji pashi to neatziist un vinjiem par to nekaa nav.paarsvaraa cik es esu bijis aptureets celju policijas darbinieki ir bijushi iereibushi.kur tad ir taisniiba.vinj var un mees nevaram paarkaapt.labi ,es piekriitu ja vadiitaajs parsniedz aatrumu vairaak par 10 km un ir lietojis alkoholu - domaaju ka alkohola lietoshanas gadiijumaa vispaar buutu jaanonjem tiesiibas ,tas kaa nekaa apdraud visus vadiitaajus.ko dariit tad kad pats policijas darbinieks sasit savu auto un ir lirtojis alkoholu.vinji sho negadiijumu nenoformee.ja mees vadiitaaji to taaa izdariitu kas buutu ar mums bet redzi policiojas darbiniekiem par to nekaa nav un nebuus .kur tad ir tainiiba.kaa tautaa pienjemts teikt-policistam vienmeer ir tainiiba

    13373. viesis 25.februāris 2002 12:27
    0 0 Atbildēt

    Pārkāpt laika dēļ, kad jāsteidzas, bieži nav izdevīgi, bet tomēr >50% gadījumu ir izdevīgi un tāda nu ir tā cilvēciņu loģika, ka tieši ši iemesla dēļ pārkāpj atļauto ātrumu. Otrkārt, ātri braukt (saprāta robežās) ir kaifs, bet par baudām nākas maksāt...

    13377. viesis 25.februāris 2002 12:36
    0 0 Atbildēt

    Vai tad nav skaidrs, ka ātruma ierobežojumi uz mūsu ceļiem ir nepamatoti zemi -- 90 km/st., tie paši, kādi bija, kad cilvēki brauca ar zapiniem un moskvičiem ? Tagad optimāls ātruma ierobežojums uz valsts nozīmes ceļa būtu 110, sliktākā gadījumā 100 km/st.

    14305. viesis 1.marts 2002 13:57
    0 0 Atbildēt

    Tiesiibas man ir 16 gadu, neesu iekuulies nevienaa CSN, nopietnus sodus neesmu sanjeemis, bet vienalga nepaartraukti paarkaapju CSN 5 latu robezaas. Soda naudu naakas maksaat 5 ... 10 Ls gadaa, tas nepavisam nav daudz par to lai nav jaauztraucas par preciizu aatruma ieveerosjanu. Divreiz tiku sodiits par aatruma paarsniegsjanu lai gan nebiju vainiigs, sajuuta tad ir pavisam drankjiiga un maina nostaaju pret CP. Esmu reizeem meeginaajis ieveerot aatruma ierobezjojumus Riigaa, bet sajuuta - reti drankjiiga, jo trauceeju satiksmi vismaz 75% brauceeju, no kuriem ljoti daudzi atskataas, domaajot, ka sjaadi ar audi A6 var braukt tikai sieviete...

    Suns

    14311. viesis 1.marts 2002 14:24
    0 0 Atbildēt

    Bet man vienalga, ja uz mani atskatās, kad mani apdzen. Dažkārt pat uznāk smiekli, kad kāds puišelis, ticis pie Mercedesa, kļūst nikns, ka es pilsētā nebraucu virs 50 km/h.

    14322. viesis 1.marts 2002 14:52
    0 0 Atbildēt

    Daudzviet Riigaa drosji var braukt ar tiem + ... 20 km/h, bet biistama kljuust taa nepareizaa brauksjana pa joslaam - saak jau izskatiities kaa Anglijaa - ja ir vairaakas josjas brauksjanai vienaa virzienaa, tad labaa cela mala briiva, bet kreisaa pilna ar leenbrauceejiem ...

    14530. viesis 4.marts 2002 11:22
    0 0 Atbildēt

    Mentam ir BMW!

    16282. viesis 14.marts 2002 8:43
    0 0 Atbildēt

    Labaak 12os maajaas nekaa 10os morgaa :)

    Tavs komentārs
     
     

    Pievienot bildi Pievienot video
     
     
    Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

    Izceltie raksti

    Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

    KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

     

    No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

    Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

     

    Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

    Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

     

    “Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

    Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

     
     

    Lasītākie raksti

    Jaunie raksti