Kompānija Mercedes-Benz beidzot publicējusi pirmos oficiālos sava flagmaņa Mercedes S-Class foto. Paparacci par godu jāpiebilst, ka auto "nejauši" uzņemtie foto izrādījušies diezgan precīzi. Tomēr viss būtiskākais atrodas virsdbūves iekšpusē - Štutgartes inženieri tradicionāli pacentušies, lai pārsteigtu pasauli ar kārtējo tehnisko revolūciju.
Galvenās vadlīnijas ir drošība un komforts, tomēr ir padomāts arī par vienkāršu braukšanas prieku un dinamiskajiem rādītājiem - jaunulim jāpārņem «reprezentablā auto Nr.1» stafete - laika periodā no 1998. līdz 2005. gadam savus īpašniekus atraduši teju vai pusmiljons S-klases Mercedes.
Jaunā S-klase tradicionāli ir lielāka par savu priekšgājēju - par 16 mm platāks, 29 mm augstāks un, atkarībā no versijas, par 33 vai 43 mm garāks. Riteņu bāze palielināta par veseliem 70 vai 80 mm. Visi šie milimetri bez izņēmuma veltīti salona paplašināšanai: vairāk vietas kļuvis kā priekšā sēdošajiem, tā aizmugures pasažieriem.
Pēc iepriekšējās S-klases nebija viegli radīt vēl greznāku salonu, bet tomēr meistari galā tika: hroms, eksotisku koku šķirņu apšuvums, krāsaini displeji un dažādu veidu ādas rada maksimāla komforta atmosfēru.
S-klases vadītājs beidzot tiks pie daudzfunkcionālas kontroles Cockpit Management and Data System (COMAND), kas ir Mercedes atbilde un BMW un Audi analoģiskām sistēmām.
Tomēr šādu auto īpašnieki braucienu lielākoties bauda aizmugures sēdeklī. Tagad krēsli kļuvuši par auto mākslas izstrādājumu: pilnībā elektrificēti, ar pozīciju atmiņu, ar iebūvētu masāžas opciju, multikontūru, apsildāmi un ventilējami sēdekļi spēj pat ieņemt sēdošā pasažiera ķermeņa formu!
Pasažieru labsajūtas un miera saglabāšanai kalpo arī AIRMATIC pneimopiekare, kas pieejama jau bāzes komplektācijā.
Visbeidzot, jaunā S-klase tiks pie jauniem dzinējiem: 3,5 litru V6 (272 Zs) priekš S 350, bet V8 (388 Zs) ļaus S 500 ieskrieties no 0 - 100 km/h tikai 5,4 sekundēs. 231 Zs turbodīzelis tiks uzstādīts S 320 CDI. Bet slavenā «sešsimtā», kas debitēs 2006. gadā, dzinējs spēs atīstīt 517 Zs jaudu, griezes moments 830 Nm. Standartkomplektācijā ietilpst 7-pakāpju automātiskā transmisija 7G-TRONIC.
Turklāt auto tiks aprīkots ar dažādām elektroniskām palīgierīcēm un drošības sistēmām - Brake Assist PLUS ar radaru bremzēs auto, pietuvojoties šķērslim, bet infrasarkanais radars nodrošinās lielisku redzamību tumšā laikā. Ja katastrofa tomēr ir nenovēršama, unikālā PRE-SAFE II sistēma «sagatavos» pasažierus triecienam.
Gaidīt atlicis pavisam maz – jaunais Mercedes S-class debitēs jau rudenī.
Nu saki ko gribi - tajā bildē no priekšas izskatās pēc palielināta Mondeo. Šķiet, ka dēļ lampām un arkām.