Ekskluzīvo automobīļu ražotājs PORSCHE starptautiskajā auto izstādē Ženēvā pirmoreiz demonstrēja jauno sporta apvidus automobili CAYENNE. Tam ir pilnīgi jauns dizains, kas ietver daudzas iespaidīgas jaunieviestas tehnoloģijas un nebalstās uz kādu no iepriekšējiem modeļiem.
CAYENNE būs pieejama tikai 2002.gada rudenī, taču jau šodien pilnībā iespējams iepazīties ar auto ārējo izskatu un tehniskajiem parametriem.

PORSCHE radīja CAYENNE kā izteikti sportisku automobīli, ar kuru iespējams braukt bezceļa apstākļos. Tā īpašību kopums, kas veidots uzņēmuma pētniecības un attīstības centrā Vaisahā (Weissach), Vācijā atspoguļo tā ciešo piederību PORSCHE pasaulslavenajiem automobīļiem. Jaunais PORSCHE būs pieejams divās versijās, CAYENNE S un CAYENNE Turbo.
„Šodien pasaule pirmoreiz ieraudzīja automašīnu, kuras radīšana un izskats ir leģendām apvītas nu jau vairāk nekā trīs gadus. Neskatoties uz to, ka CAYENNE ārējais izskats līdz šodienai eksistēja tikai PORSCHE cienītāju fantāzijās, Latvijā to pasūtījuši jau 24 pircēji,” saka PORSCHE tirdzniecības vadītājs Baltijas valstīs.
Starp daudzajām jaunā dizaina tehniskām īpatnībām CAYENNE modelim radīti pilnīgi jauni 4,5 l, 8 cilindru dzinēji. CAYENNE S jauda ir 250 kW (340 zirga spēki) un tā maksimālais griezes moments ir 420 Nm (ņutonmetri). CAYENNE Turbo dzinējs attīsta 330 kW (450 zirga spēki) un 620 Nm griezes momentu. Abi šie dzinēji nodrošina ārkārtēju sniegumu; lai ieskrietos no 0 līdz 100 km stundā, atmosfēriskā CAYENNE versijai nepieciešams 7,2 sekundes un tā sasniedz ātrumu 240 km stundā. Turbo versija no 0 līdz 100 km stundā ieskrienas 5,6 sekundēs un sasniedz 266 km stundā ātrumu.
Sešu ātrumu “Triptronic S” ātrumkārba ir CAYENNE Turbo standarta aprīkojumā. Abas CAYENNE versijas ir aprīkotas ar pastāvīgu visu riteņu piedziņu un PORSCHE stabilitātes vadības (PSM) sistēmu, kas pielāgota šī automobīļa tipa specifiskajām prasībām. Starpasu diferenciāļa bloķētājs un papildus pazeminātie pārnesumi apliecina jaunā PORSCHE potenciālu bezceļa apstākļos.

Piedāvājot vadītājam un četriem pasažieriem sporta automobīļa jaudas manevrēšanas spēju, vadības un bremzēšanas standartus, CAYENNE S un CAYENNE Turbo demonstrē jaunāko šasijas un piekares dizainu attīstībā, sasniedzot braukšanas kvalitātes un izsmalcinātības standartus, kas nekad agrāk nebija pieejami šajā automobīļa kategorijā. CAYENNE ir pārākais savā klasē, ja nepieciešams vilkt piekabi ar svaru līdz 3500 kg.
CAYENNE zemais dzinēja pārvalks un stilīgie priekšējie lukturi liek tajā nekavējoties atpazīt īstu PORSCHE. Gan CAYENNE S, gan CAYENNE Turbo apvieno eleganci ar spēka auru. CAYENNE Turbo ir atsevišķi vizuāli elementi, kas to atšķir no atmosfēriskās vesrijas; papildus gaisa atveres priekšā, izciļņi uz dzinēja pārvālka un četras izplūdes caurules. Pēdējais nedaudz iespaido kopējo garumu. CAYENNE S ir 4782 mm garš, tā jaudīgākais Turbo līdzinieks: 4786 mm garš. 1928 mm platums un 1699 mm augstums ir identisks tā pat kā 2855 mm garā riteņu bāze.
Oficiālā dīlera Baltijas valstīs tiesības pieder SIA „Baltijas sporta auto”, kuras salons atrodas Rīgā, Stabu ielā 47. Kopš darbības uzsākšanas 2000. gada decembrī „Baltijas sporta auto” pārdevusi 2 PORSCHE Boxter un 12 PORSCHE 911 modeļi, kuru piegāde plānota līdz šī gada beigām.
Preses relīze (precizēta)
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Pilniigs sviestc! Driiz jaagaida arii porsche minivens utt. Porsche ir krietni krities manaas aciis :(