Porsche ir izstrādājis savu pirmo sporta apvidus automobili 44

 
6.marts 2002 0:39

Ekskluzīvo automobīļu ražotājs PORSCHE starptautiskajā auto izstādē Ženēvā pirmoreiz demonstrēja jauno sporta apvidus automobili CAYENNE. Tam ir pilnīgi jauns dizains, kas ietver daudzas iespaidīgas jaunieviestas tehnoloģijas un nebalstās uz kādu no iepriekšējiem modeļiem.

CAYENNE būs pieejama tikai 2002.gada rudenī, taču jau šodien pilnībā iespējams iepazīties ar auto ārējo izskatu un tehniskajiem parametriem. PORSCHE radīja CAYENNE kā izteikti sportisku automobīli, ar kuru iespējams braukt bezceļa apstākļos. Tā īpašību kopums, kas veidots uzņēmuma pētniecības un attīstības centrā Vaisahā (Weissach), Vācijā atspoguļo tā ciešo piederību PORSCHE pasaulslavenajiem automobīļiem. Jaunais PORSCHE būs pieejams divās versijās, CAYENNE S un CAYENNE Turbo. „Šodien pasaule pirmoreiz ieraudzīja automašīnu, kuras radīšana un izskats ir leģendām apvītas nu jau vairāk nekā trīs gadus. Neskatoties uz to, ka CAYENNE ārējais izskats līdz šodienai eksistēja tikai PORSCHE cienītāju fantāzijās, Latvijā to pasūtījuši jau 24 pircēji,” saka PORSCHE tirdzniecības vadītājs Baltijas valstīs. Starp daudzajām jaunā dizaina tehniskām īpatnībām CAYENNE modelim radīti pilnīgi jauni 4,5 l, 8 cilindru dzinēji. CAYENNE S jauda ir 250 kW (340 zirga spēki) un tā maksimālais griezes moments ir 420 Nm (ņutonmetri). CAYENNE Turbo dzinējs attīsta 330 kW (450 zirga spēki) un 620 Nm griezes momentu. Abi šie dzinēji nodrošina ārkārtēju sniegumu; lai ieskrietos no 0 līdz 100 km stundā, atmosfēriskā CAYENNE versijai nepieciešams 7,2 sekundes un tā sasniedz ātrumu 240 km stundā. Turbo versija no 0 līdz 100 km stundā ieskrienas 5,6 sekundēs un sasniedz 266 km stundā ātrumu. Sešu ātrumu “Triptronic S” ātrumkārba ir CAYENNE Turbo standarta aprīkojumā. Abas CAYENNE versijas ir aprīkotas ar pastāvīgu visu riteņu piedziņu un PORSCHE stabilitātes vadības (PSM) sistēmu, kas pielāgota šī automobīļa tipa specifiskajām prasībām. Starpasu diferenciāļa bloķētājs un papildus pazeminātie pārnesumi apliecina jaunā PORSCHE potenciālu bezceļa apstākļos. Piedāvājot vadītājam un četriem pasažieriem sporta automobīļa jaudas manevrēšanas spēju, vadības un bremzēšanas standartus, CAYENNE S un CAYENNE Turbo demonstrē jaunāko šasijas un piekares dizainu attīstībā, sasniedzot braukšanas kvalitātes un izsmalcinātības standartus, kas nekad agrāk nebija pieejami šajā automobīļa kategorijā. CAYENNE ir pārākais savā klasē, ja nepieciešams vilkt piekabi ar svaru līdz 3500 kg. CAYENNE zemais dzinēja pārvalks un stilīgie priekšējie lukturi liek tajā nekavējoties atpazīt īstu PORSCHE. Gan CAYENNE S, gan CAYENNE Turbo apvieno eleganci ar spēka auru. CAYENNE Turbo ir atsevišķi vizuāli elementi, kas to atšķir no atmosfēriskās vesrijas; papildus gaisa atveres priekšā, izciļņi uz dzinēja pārvālka un četras izplūdes caurules. Pēdējais nedaudz iespaido kopējo garumu. CAYENNE S ir 4782 mm garš, tā jaudīgākais Turbo līdzinieks: 4786 mm garš. 1928 mm platums un 1699 mm augstums ir identisks tā pat kā 2855 mm garā riteņu bāze. Oficiālā dīlera Baltijas valstīs tiesības pieder SIA „Baltijas sporta auto”, kuras salons atrodas Rīgā, Stabu ielā 47. Kopš darbības uzsākšanas 2000. gada decembrī „Baltijas sporta auto” pārdevusi 2 PORSCHE Boxter un 12 PORSCHE 911 modeļi, kuru piegāde plānota līdz šī gada beigām. Preses relīze (precizēta)
 
Visi komentāri
 
15001. viesis 6.marts 2002 8:20
0 0 Atbildēt

Pilniigs sviestc! Driiz jaagaida arii porsche minivens utt. Porsche ir krietni krities manaas aciis :(

15023. viesis 6.marts 2002 9:53
0 0 Atbildēt

afigelji????

15029. viesis 6.marts 2002 10:05
0 0 Atbildēt

no priekshas pilnigs kroplis - arpraaac kur tie loxi skataas

15030. viesis 6.marts 2002 10:13
0 0 Atbildēt

PORSCHE - there is no substitute !!!

15031. viesis 6.marts 2002 10:13
0 0 Atbildēt

Nesaprotu tos cilvēciņus, kas pasūta auto neredzot... tas jau vairs nav Porsche...lai gan ar "īsto" Porsche L-jā, manuprāt, nav konfortabli braukt, tad jau tiešām drīzāk šāds Porsche apvidnieks, kas gan no priekšas tāds jocīgs šķiet...

15032. viesis 6.marts 2002 10:17
0 0 Atbildēt

Kakoi to urod, neviss masina...Var but redaktors kaut ko ar fotkam samuhloja? Redaktos, AU?

15034. viesis 6.marts 2002 10:25
0 0 Atbildēt

Man gan neliekas šis kā apvidus auto! Tik zemu klīrensu nekādus bezceļus neizbraukt!

15044. viesis 6.marts 2002 11:04
0 0 Atbildēt

dizains nav tas pievilciigaakais, vismaz no priekshas... nez vai taa vajadzeeja kropjot sho auto legjendu, bet gan jau firmas vadiiba zin ko dara. Var jau buut, ka arii Porsham pienaacis laiks mainiit savu imidzu, cerams, ka ne uz sliktaaku. Lai veicas.

15058. viesis 6.marts 2002 11:34
0 0 Atbildēt

Skaists auto. Saakumaa taas bildes nepatika, bet tagad mainiiju savas domas. Sapnis, ne auto! Bet tik un taa SUVs offroadaa nebuus konkurents iistam jeepam -kaut vai kliirensa deelj. A vispaar funny, iedomaajoties ka auto pa kartupelju lauku ieskrienas liidz 100kmh 6 sekundees... :)

15064. viesis 6.marts 2002 11:45
0 0 Atbildēt

Vai jūs zinat, ka sim auto klīrensu(tas ir regulējams) var uzregulēt visaugstāk no visiem SUV.

15067. viesis 6.marts 2002 11:54
0 0 Atbildēt

tagad zinaam - raxtaa bija vairaak par zirgiem un sekundeem :(

15069. viesis 6.marts 2002 11:57
0 0 Atbildēt

Jau pirmās Cayenne/Tuareg fotogrāfijas rādīja, ka dizains varētu būt visai garlaicīgs. Man liekas, ka Porsche vakadzēja saņemties uz kaut ko drosmīgāku. Jaunais Cayenne izskatās pēc 911. modeļa, kas aiz jumta pastiepts augstumā. Galu galā BMW X5 par spīti augstajai virsbūvei taču ir ieguvis teicamu vadāmību.

15073. viesis 6.marts 2002 12:11
0 0 Atbildēt

Aizmugure ir topā!!!

15080. viesis 6.marts 2002 12:36
0 0 Atbildēt

nafiga braukt iekšā lauciņā, kurš nav domāts tev? Tie, kas pasūtījuši, pasūtīja tikai lai būtu nevis ka patīk. Tas ir tāpat, kā pārspīlētā mode uz MB G sēriju, pilnīgs sviests.

Piekrītu 1. viesim, par to minivenu!

15096. viesis 6.marts 2002 13:32
0 0 Atbildēt

15099. viesis 6.marts 2002 13:49
0 0 Atbildēt

Hesus: liec mieraa MB G seeriju, ja nezini, ko raxtiit! Tie ir pat daudz labaaki par bmw x5, kas ir modes kliedziens pashlaik. MB G klase ir gadu gaitaa paarbaudiita veertiiba, kuru krutuma zinaa sit tikai hummer

15101. viesis 6.marts 2002 13:52
0 0 Atbildēt

btw - kaac shitai porsche ir sakars ar Mb G??? kaada tur mode? taas ir divas dazjaadas klases!!! Hesus - tu mani riktiigi ar to 1nu teikumu izbesiiji. Sorry, bet fakc

15102. viesis 6.marts 2002 13:56
0 0 Atbildēt

100 x S_U_X_X_X

15103. viesis 6.marts 2002 13:57
0 0 Atbildēt

Hmmm, pēc izskata- kroplis... Purns kā Carrerai (labi, labi X5 arī ir tipisks BMW 5. sērijas purns :)), bet pakaļa gan šitam urodļivā- gluži kā Audi Allroadam...

Dzinēji... Jā, gandrīz tie sasniedz BMW X5 4,6is rulzību, šitai Porkai ir atmosfēriskais ar 4,5 litriem un 340Zs (BMW tie ir 347Zs...), ieskrējiens šitam 7,2 sekundēs, BMW X5 4,6is to pašu panāk jau 6,5 sekundēs...

TURBO dzinējs? Jā, ja nespēj ar atmosfērisko apdraudēt BMW rulzību, tad ķerās pie turbīnām :E

Jāsaka, ka šitais nebūs ātrākais jēpis pasaulē, šo titulu jau paķēris BMW X5 Le Man...

15112. viesis 6.marts 2002 14:14
0 0 Atbildēt

to: peetriic

Tu vēl pasaki, ka pie mums un krievijā MB G nav tagad modes lieta, kur vēl pasaulē to ir tik daudz? Gadu laikā pārbaudīta vērtība-muļķības, vienkārši tiem, kam ir Gelandewageni to prasa viņu sabiedriskais stāvoklis, jo neviens jau nepirks G500 Brabus, lai pārliecinātos, cik tas feini iet kā džips cauri dubļiem, vai drāzīs to pa cita veida bezceļu!

Nebija runa par klasēm losi, bet par tiem, ka tos pasūtījuši, iemācies lasīt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15120. viesis 6.marts 2002 14:38
0 0 Atbildēt

Bimmer, vai nav vienalga kaadaa veidaa tiek izspiesti tie daudzie zirgi? Vai ar kompresoru vai turbo vai forseetu atmosfeerisko dzineju? IMHO svariigi pie cik rpm un kaads griezes moments...

15131. viesis 6.marts 2002 14:55
0 0 Atbildēt

pac tui losis~~~~~~!!!

15132. viesis 6.marts 2002 14:56
0 0 Atbildēt

Jā Bimmeram taisnība Porsche, vel nav tik zemu nolaidies, k

ā BMW rulzziiba.

15134. viesis 6.marts 2002 14:57
0 0 Atbildēt

Tu esi braucis ar mb G?????

15139. viesis 6.marts 2002 15:05
0 0 Atbildēt

jaa...tas i PORSCHE! Labais...tikai aizmugure diezgan vienmulja...lai sokas! :)

15142. viesis 6.marts 2002 15:11
0 0 Atbildēt

piekriitu visiem kuri saka ka dizains ir %$#^, esmu redzeejis daudzas datorgrafikas iespeejamaa izskata bildes, starp kuraam daudzas bija maigi sakot skaistaakas idejas.

15143. viesis 6.marts 2002 15:12
0 0 Atbildēt

Jaaaaaaaaaaaaa

15159. viesis 6.marts 2002 15:43
0 0 Atbildēt

Eu, smirdīgais viesi par to BMW rulzību... Tev to nesaprast...

15177. viesis 6.marts 2002 16:55
0 0 Atbildēt

aarpraats... nu dizains, kaa 70'to gadu citröen...

15179. viesis 6.marts 2002 17:05
0 0 Atbildēt

:D

15182. viesis 6.marts 2002 17:34
0 0 Atbildēt

No aizmugures skatoties ljoti juutas Audi iespaids.

Gruuti vinjiem ies. Visi klasisko auto razjotaaji, kas peekshnji saakushi razjot paaugstinaatos autinjus (piem. Opel Frontera, MB pirmais patstaaviigi razjotais SUV ML, BMW X5) ar pirmo modeli parasti izlido trubaa - nestabili, necaurejoshi, neergonomiski utt. Shitiem droshi vien ies taa pat.

15188. viesis 6.marts 2002 18:08
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, bet Porsche ergonomika jaunajos modelos ir super, un tomeer ira arii tehnologiju un sporta pieredze, ka nekaa kaadreiz tak Porsche pidaliijaas gan rallijos gan Pariize-dakaara, taaka offroad pieredze arii ir, taa ka gan jau buus ok. Pr dizainu runaajot man liekas ka Porsche ir drusku laikam prieksa aizsteigusies, nebriiniisos ja driiz lielaakaa dala utinu buus saadaa stilaa{viss jaunais ir lbi aizmirsts vecais}. Lai veicas!

15192. viesis 6.marts 2002 18:50
0 0 Atbildēt

Redaktor!

Vai rakstā nav kļūda?

Cik es zinu, tad viņi Boxterus pārdevuši krietni vairāk par 911.

Grrm

15201. viesis 6.marts 2002 19:48
0 0 Atbildēt

Porsche ir legenda un to nekas nevar sabojat, konstruktori jau gadiem ilgi ir pieradijusi savu profesionalitati un ta ari tagat izcelsies. Kruts autins un tie kas vinam "brauc virsu" apskauz tos kas var so masiniti pasutit :-)))

15208. viesis 6.marts 2002 20:37
0 0 Atbildēt

to: viesis 2002-03-06 19:48:22

Legenda ir tikai 911... visi paareejie ir tikai diezgan lieli "suudi"

15209. viesis 6.marts 2002 20:47
0 0 Atbildēt

A kad būs Ferrari busiņš'?

15211. viesis 6.marts 2002 21:44
0 0 Atbildēt

sūds, salīdzinot ar BMW-KIA hibrīdu, ko drīz sāks ražot Kaļiņingradā :D

15271. viesis 7.marts 2002 10:30
0 0 Atbildēt

Tas ir labais

15312. viesis 7.marts 2002 12:13
0 0 Atbildēt

$ Man jau sen tāds ir! Bet šie saka, ka tiko izlaiduši !

15357. viesis 7.marts 2002 14:55
0 0 Atbildēt

Bimmer tu taccu esi nojuudzies ar saviem BMW Man liekas ka tu pat salidzinot Boinga dzineeju ar BMW vareetu pateikt ka BMW ir jaudiigaaks. Tev vispaar passam massina ir man liekas ka tev pat tiesiibu nav

15560. viesis 8.marts 2002 14:12
0 0 Atbildēt

to: viesis 2002-03-06 20:37:37

A tu vispaar bez 911taa kaadu modeli zini? Un vispār, kas ir leģenda? :-) Par Cayenne runājot nu ar dizainu ir pilnīgs sviests - vienīgais par ko ir pārliecība, ka tehniski tas būs nopietns konkurents pārējiem SUViem, taču bez dizaina pat pārliecināts Porsche fanātiķis labāk pirks BMW X5, jo nu Cayenne izskatās pēc kautkāda Japāņu SUVa ražota priekš ASV tirgus un uz ceļa atpazīt viņu būs pagrūti......

Žēl un vēlreiz žēl!!!!!!!!!!!!!!!!

15562. viesis 8.marts 2002 14:15
0 0 Atbildēt

Būtu interesanti redzēt, ko ar šo auto izdarīs tjūninga firmas (Strossek, Gemballa). Varbūt viņi varētu izlabot auto galveno kļūdu - dizainu!

15626. viesis 9.marts 2002 11:55
0 0 Atbildēt

DEZINFORMAACIJA!

Zheneevaa "Porsche" nedemonstreeja (kaa tika gaidiits) "Cayenne", bet tikai pirmaas taa bildes. Auto pirmizraade notikshot peec dazhaam nedeeljaam Leipcigas pavasara gadatirguu.

Zheneevas apmekleetaajs

15662. viesis 10.marts 2002 15:42
0 0 Atbildēt

>Jāsaka, ka šitais nebūs ātrākais jēpis pasaulē, šo titulu jau >paķēris BMW X5 Le Man...

Nu toties buus aatraakais seerijveida shamais... par Lamborghini protams es nerunaaju. Seerijveida Lamborghini hehe :).

P.S: Nu ko aatraakais augstais autinsh pasaulee tomeer paliek Renault Espace F1...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti