Rietumeiropā šā gada martā, salīdzinot ar šo pašu mēnesi pērn, jaunu automašīnu pārdošana kritās par 7,4 procentiem, vēstī aģentūra "Bloomberg", atsaucoties uz Eiropas autobūvētāju asociācijas datiem.
2002.gada martā Rietumeiropas tirgū realizēja 1,55 miljonus automašīnu pretstatā 1,68 miljoniem šajā pašā mēnesī 2001.gadā. Visā 2002.gada pirmajā ceturksnī Rietumeiropā pārdeva 3,89 miljonus jaunu automašīnu, kas ir par četriem procentiem mazāk nekā analoģiskā laikposmā 2001.gadā. Eiropas lielākajā autotirgū Vācijā jaunu auto pārdošana samazinājās par 9,6 procentiem, Itālijā un Francijā kritums bija attiecīgi 18 un 5,6 procenti. Lielbritānija bija vienīgā valsts, kur pagājušajā mēnesī fiksēja pārdošanas pieaugumu un tas bija 3,8 procenti. Visvairāk šā gada martā samazinājās Itālijas kompānijas "Fiat SpA" automašīnu pārdošana - par 23 procentiem, bet tās daļa Eiropas autotirgū kritās līdz astoņiem procentiem pretstatā 9,6 procentiem pērnā gada martā. Eiropā lielākā autobūvētāja "Volkswagen" pārdošanas apjoms kritās par 14 procentiem, tirgus daļai sarūkot no 18,3 procentiem līdz 17 procentiem. Tikmēr Francijas "Peugeot Citroen" daļa 2002.gada martā pieauga līdz 14,6 procentiem pretstatā 13,6 procentiem šajā pašā mēnesī 2001.gadā, Vācijas BMW daļa palielinājās no 3,6 procentiem līdz 4,5 procentiem, Francijas "Renault SA" daļai pieaugot no 9,9 procentiem līdz 10,4 procentiem. Analītiķi prognozē, ka Rietumeiropas tirgū automašīnu pārdošana visā 2002.gadā kritīsies par 2-4 procentiem. LONDONA, APR 16, BNS/INTERFAX- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam