Ilgi nebija jāgaida dmb kaput. Nez nez ev kad pieleks 😂
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ilgi nebija jāgaida dmb kaput. Nez nez ev kad pieleks 😂
Nav tur nekāds kaput. Viss normāli - kā jau vecs BMW. Un ja jau skaties Jurkas viģikus, tad tev vajadzēja zināt, ka tā mašīna ir domāta braukšanai uz laukiem - gariem gabaliem pa šoseju bez pauzēm, līdz ar to nekādi EV nav opcija.
darklight rakstīja: Nav tur nekāds kaput. Viss normāli - kā jau vecs BMW. Un ja jau skaties Jurkas viģikus, tad tev vajadzēja zināt, ka tā mašīna ir domāta braukšanai uz laukiem - gariem gabaliem pa šoseju bez pauzēm, līdz ar to nekādi EV nav opcija.
Tā kā es pat zinu, EV 370km nobrauc bez uzlādes, pat aftermarketi. Un nevajag uz reiz dzinēju jaukt vaļā...Iedomājies ja tāda kāda biroja dāma sastaptos ar šādu check engine un sāktu vizināties pa servisiem 🙈 1K ātri saskrietu nemaz iztērēto laiku neņemsim vērā 😂
Transports un īsta ekoloģija.
Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2