Ierīkos pirmās «kabatas» auto novietošanai 7

19.jūnijs 2006 9:51

Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs ir saņēmis Satiksmes departamenta sagatavoto informāciju par automašīnu novietošanai paredzēto “kabatu” ierīkošanas iespējām, kā arī ieteikumus par šo stāvvietu iekārtošanas vietām.

Satiksmes departaments pirmās “kabatas” piedāvā ierīkot Brīvības ielā pie Dailes teātra, Merķeļa ielas posmā no Marijas ielas līdz Krišjāņa Barona ielai, Brīvības ielā pie Vidzemes tirgus, Krišjāņa Valdemāra ielas posmā no Kalpaka bulvāra līdz Elizabetes ielai (muzeja pusē), vai arī A.Čaka ielas posmā no Ērgļu ielas līdz Pērnavas ielai.

Satiksmes departaments norāda, ka atbilstoši konkrētai vietai iespējams dažāds “kabatu” platums (dziļums) – no puskabatas līdz iespējai novietot automašīnas 90 grādu leņķī pret ielas garenasi. Obligāti “kabatu” ierīkošanas nosacījumi konkrētā vietā ir apstādījumu saglabāšana, kā arī lietusūdens kanalizācijas normāla funkcionēšana.

A.Požarnovs: “Tagad kopīgi ar Satiksmes departamentu izvēlēsimies vienu vai divas vietas, kur tiks ierīkotas “kabatas”, lai rīdzinieki redz, kā šī iecere izskatās dabā, un to novērtē. “Kabatas”, mauprāt, ir perspektīva lieta, jo tās ne tikai palīdzēs risināt transporta problēmas, bet arī ļaus padarīt pilsētu zaļāku: “kabatu” ierīkošanā tiks izmantots ekoloģiskais bruģis, tās pēc iespējas norobežos ar apstādījumiem, veiks koku aizsardzības pasākumus. Sevišķi svarīgi tas ir pilsētas centrā.”
 
Visi komentāri
 
204540. viesis 19.jūnijs 2006 10:01
0 0 Atbildēt

Kas taas kabatas ir taadas - taapat nav skairs

204543. viesis 19.jūnijs 2006 10:13
0 0 Atbildēt

Skaisti, protams! Ierīkosim kabatas ar ekoloģisko bruģi, sasēsim zāli, iztērēsim četrreiz vairāk naudas... un nākamajā ziemā nogāzīsim visu ar 6 centimetrīgu sāls kārtu! Ekoloģiju sagribējuši Rīgas centrā, jāsmejas. Ka tik uzpūst lielākas izmaksas, lai vairāk var naudas pa kluso norakstīt. Pēc tam visu vajadzēs atkal pārbūvēt utt.

204555. viesis 19.jūnijs 2006 11:19
0 0 Atbildēt

90 grādu leņķī???? Gribu redzēt kā izdosies kādam izbraukt tādā veidā uz brauktuves intensīvas satiksmes apstākļos.

204558. viesis 19.jūnijs 2006 11:21
0 0 Atbildēt

Uz Brīvības ielas, īpaši posmā no Alfas līdz Berģiem, visas autobusu pieturas šādās "kabatās" sabāzt vajadzētu. Brīvības iela ir īpaši jūtīga pat pret īslaicīgu vienas joslas nosprostošanu (piemēram, kamēr autobuss uzņem pasažierus pieturā).

Un godīgi sakot, man ir pilnīgi pie kājas, kāda veida segums būs tajās kabatās, galvenais, lai viņas funkcionētu.

204568. viesis 19.jūnijs 2006 12:11
0 0 Atbildēt

"...lai rīdzinieki redz, kā šī iecere izskatās dabā..." Tak lai aizbrauc uz Ventspili un apskatās. Tāpat pa vasaru tai Rīgā nav ko darīt!

204607. viesis 19.jūnijs 2006 14:23
0 0 Atbildēt

un tai pat laikaa pie 23aa troljuka galapunkta (pie supernetto) esosho ieskrejiena joslu/kabatu uzarushi...

taa jau kabatinjam nav ne vainas. bet...

imo Riigas centraa logjiskaak ir (pareizi) izmantot horizontalos apzimejumus. a kabatas labi noderetu aarpus centra, tur kur kareiz taa puskorpusa tiesas pietrukst platumaa, lai ar visu parkingu pietiktu esoshajam 2/4 joslaam.

un tad taam jaabut non stopaa bezmaz visaas ielu malaas, kur tuvumaa kautkada potenciala civilizacija, un kur taas no sat.droshiibas viedoklja var ierikot.

204621. viesis 19.jūnijs 2006 18:59
0 0 Atbildēt

Jā, man arī "patika" tas par 90 grādu leņķi - būs korķi tikai lielāki, nekas vairāk, un kādam steigā apskrāpēts sāns ... Stulbums. Slīpās iebrauktuves vajag taisīt, tās, manuprāt, visērtākās gan iebraukšanas, gan izbraukšanas ziņā vismazāk laika aizņem.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gelandewagen 40 gadi - Mercedes izgatavo G-klases apvidus auto īpašo versiju (+ FOTO)

Mercedes-Benz laidis izgatavojis G-klases apvidus auto īpašo versiju Stronger Than Time, kas veltīta Gelandewagen 40 gadu un modeļa G 55 AMG 20 gadu jubilejai. Lasīt vairāk

 

Mūžībā devusies Latvijas autosporta leģenda Ivars Caune (+ VIDEO) 6

Sešdesmit gadu vecumā mūžībā devies 13-kārtējais rallija čempions, trīskārtējais PSRS čempions autorallijā, daudzu autosportistu elks, treneris un sporta meistars Ivars Caune. iAuto.lv izsaka līdzjūtību Ivara Caunes piederīgajiem un visiem autosporta cienītājiem. Lasīt vairāk

 

Aizvadīts Latvijas rallijkrosa čempionāta 2.posms Salas novada Biržos (+ FOTO)

15.jūnijā aizvadīts Rallijkrosa čempionāta 2.posms Salas novada Biržos, autotrasē “Baroni”. Sacensības “Baronos” šogad pulcēja lielu skaitu sportistu un atbalstītāju, garantējot īpašu autosporta piepildītu sestdienu. Sešās sacensību Super 1600, LADA RX, Touring 2000, OPEN RX, BMW 3000 un mini bagiju klasēs startēja 50 braucēji. Lasīt vairāk

 

Volvo prezentējis pirmo sērijveida bezpilota automobili 3

Volvo prezentējis savu pirmo sērijveida bezpilota automobili, kas izstrādāts sadarbībā ar kopbraukšanas pakalpojumu kompāniju Uber. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti