Atklāta vēstule pašvaldības policijas CPN priekšniekam 82

 
27.jūlijs 2006 10:37

Lasītājs: Neesmu jurists, bet vakar mani pārņēma dziļš aizvainojums un pārliecība, ka pašvaldības policista darbības ir nekorektas un aplamas. Nosūtu situācijas aprakstu, kāds tas tika iesniegts pašvaldības policijā.

Ceru, ka cienījamie iAuto lasītāji, komentējot šo rakstu, spēs sniegt man vismaz nelielu skaidrību par radušās situācijas pareizību vai manu domu aplamību.

Rīgas pašvaldības policijas
Ceļu policijas nodaļas
priekšniekam
Viestura prospekts17/1,
Rīga, LV-1005,
Latvija


Iesniegums – sūdzība

Es, Ričards XXXX, p.k. XXXXXXX, vēlos iesniegt sūdzību un saņemt rakstiskus paskaidrojumus sakarā ar atgadījumu 2006. gada 25. jūlijā Rīgā, Lāčplēša ielā 26.
Man pieder 1984. gada izlaiduma automašīna Mercedes-Benz 230E. Iepriekšējā dienā pirms augstāk minētā atgadījuma, ievietojot savā automašīnā automagnetolu, nepareizi savienoju elektriskās padeves vadus un divi automašīnas elektroiekārtas drošinātāji „izdega”. Nomainīju drošinātājus un no rīta devos darba darīšanās.

Nepievērsu uzmanību benzīna rādītājam panelī, jo, kad degvielas krājumi tuvojas beigām, Mercedes-Benz automašīnās iedegas sarkana lampiņa un pēc standartiem no brīža, kad iedegas šī lampiņa, līdz brīdim, kad beidzas degviela, ar auto var nobraukt vismaz 100 km. 25. jūlijā šī sarkanā lampiņa nedega, un secināju, ka man ir pietiekoši degvielas, lai no Salu tilta aizbrauktu līdz Lāčplēša ielai. Piebraucot pie Lāčplēša ielas, mana automašīna sāka „rīstīties”, līdz dzinējs apklusa pavisam. Ieslēdzu avārijas apgaismojumu, pieripoju pie brauktuves malas un apstājos Lāčplēša ielā 26. Man bija jānokļūst Lāčplēša ielā 24, kur man bija rezervēta bezmaksas stāvvieta. Izkāpu no mašīnas. Tad piebrauca kravas auto ar krāvējiem, kuru uzdevums bija piegādāt preci Lāčplēša 24, un mans uzdevums bija kontrolēt izkraušanu. Pēc CSN 188. panta 1. punkta izmantoju savas tiesības apstāties un stāvēt - piespiedu apstāšanās gadījumā, jo mašīnai nebija degvielas un nostumt malā es viens pats to nevarētu. Izlikt avārijas trijstūri (avārijas zīme pēc CSN) vienkārši nebija iespējams CSN noteiktajā kārtībā, jo aiz manis 6 m attālumā stāvēja kravas automašīna.

Tā kā pēc būtības avārijas trijstūris ir paredzēts tam, lai brīdinātu aizmugurē braucošos autovadītājus, un šinī gadījumā aiz manas automašīnas CSN noteiktajā attālumā stāvēja cits auto (kravas furgons), tad vērsos pēc palīdzības pie kravas automašīnas šofera ar priekšlikumu pabraukt automašīnu tālāk, lai es varētu izvietot avārijas zīmi, vai iedot man piltuvi, lai varu ieliet degvielu savā automašīnā (kopš autovadītāja gaitu uzsākšanas glabāju automašīnas bagāžas nodalījumā 5l kannu, kas ir piepildīta ar degvielu).

Bet, tikko es uzsāku sarunu ar kravas furgonā esošajiem cilvēkiem, piebrauca Jūsu pakļautībā esošais darbinieks. Nekavējoties devos pie viņa. Pateicu „labdien” un teicu, ka, tiklīdz izlabošu tehnisko kļūmi savā automašīnā, došos prom. No jūsu darbinieka saņēmu atbildi, ka viņš esot nofotografējis manu auto un tagad rakstīšot pārkāpuma protokolu. Es pajautāju, kāpēc, un mēģināju izskaidrot, ka mašīnā nav degvielas, tāpēc tā stāv ielas malā un deg avārijas gaismas. Jūsu darbinieks strupi atcirta, ka „te daudzi stāv „midžinoties””, avārijas trijstūra neesot un viņš rakstīšot protokolu.Uz maniem iebildumiem par to, ka avārijas trijstūri uz doto momentu izlikt nav iespējams, lai tas atbilstu CSN ( apdzīvotā vietā 15m), viņš neatbildēja un izvilka administratīvā pārkāpuma protokola veidni.

Neesmu jurists, bet, pēc manām domām, protokols ir aizpildīts nevietā un nepareizi.
Ņemot vērā Latvijas Valsts centienus spodrināt Policijas tēlu sabiedrībā un likt akcentu uz to, ka Valsts Policijas pamatuzdevums ir palīdzēt pilsoņiem, nevis likt tiem ciest nevietā, uzskatu, ka šāds darbinieks dara vairāk slikta nevis laba, tādējādi nepildīdams policijas pamatuzdevumu pēc Latvijas likumdošanas.

Lūdzu anulēt administratīvā pārkāpuma protokolu Nr. 103892911 un nosūtīt Rīgas pašvaldības policijas Ceļu policijas nodaļas inspektoru ********** uz kvalifikācijas celšanas kursiem. Kā arī vēlos saņemt rakstisku atvainošanos no inspektora ********* par to, ka viņš nevis sniedza palīdzību cilvēkam, kas jau tā bija uztraucies, jo atradās neapskaužamā situācijā uz ceļa, bet tikai pasliktināja situāciju.

Vēlos arī saņemt atbildes par, manuprāt, nekvalitatīvi padarīto darbu no ********** puses un skaidrojumus par zemāk norādītajiem jautājumiem:

1. Viens no policista uzdevumiem pēc likuma par policiju ir palīdzēt nelaimē nokļuvušiem cilvēkiem; kā **********, izrakstot nepamatotu protokolu, ignorējot acīm redzamo tehnisko problēmu, palīdzēja man kā nelaimē nokļuvušam Latvijas Valsts pilsonim?
2. Tā kā ********** ir persona, kas pieņem lēmumu par soda uzlikšanu, kāpēc viņš neizskatīja lietu pēc būtības un ignorēja manus skaidrojumus?
3. Kāpēc ********** ir sastādījis administratīvā pārkāpuma protokolu, kurā ir norādīts, ka vadītājs neatrodas pārkāpuma vietā, ja es atrados uz vietas protokola sastādīšanas brīdī un viņš nodeva protokolu man rokās? (Ja rodas domstarpības par fakta patiesumu, lūdzu rakstiski mani informēt, vai ir nepieciešami atgadījuma liecinieku personas dati un kontaktinformācija – pēc Jūsu pieprasījuma tādi tiks nosūtīti )
4. Kāpēc protokolā ir norādīts Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 149. panta 5. daļas 12 . punkts, kurš neeksistē (pēc www.likumi.lv publicētā APK tāda apakšpunkta nav!). Ņemot vērā 149. punkta kopējo pārkāpumu nosaukumu nozīmi, nesaprotu, kādā veidā, stāvot ar avārijas gaismām pie brauktuves malas, esmu pārkāpis – „Ceļu satiksmes regulēšanas noteikumu pārkāpšana”. Lūdzu izskaidrot man augstāk minēto.
5. Kā tiek kompensēti zaudējumi, kas radušies personai, kam ir nepatiesi uzlikts naudas sods?
Manas personīgās domas par notikušo ir tādas, ka ********* kungam ir pilnīgi vienalga, kam un par ko uzlikt sodu, un pilnīgi vienalga, vai tas cilvēks ir vainīgs vai nē. Ļoti atgādina deviņdesmito gadu sākumā populārās kriminālo elementu (tautā dēvētu par reketieriem) metodes naudas pelnīšanā.

Lūdzu izskatīt manu iesniegumu un sniegt atbildes uz uzdotajiem jautājumiem pēc iespējas ātrāk, pretējā gadījumā vērsīšos pie augstākas institūcijas pēc izskaidrojuma un ar pieprasījumu veikt izmeklēšanu par to, kā inspektors ********* pilda savus pienākumus un kā ir iespējams, ka viņš nemāk izpildīt pat pamatpienākumus (sākot ar lēmuma pieņemšanu un beidzot ar CSN un APK nezināšanu vai ignorēšanu).

Ar cieņu un cerību, ka visi policijas darbinieki nav tādi,
Ričards


____________
Redakcijas piezīme: Policista vārds un uzvārds ir aizvietoti ar ********
 
Visi komentāri
 
206950. viesis 27.jūlijs 2006 10:53
0 0 Atbildēt

Vot šitādus krānus, kas braukā ar degvielas tvaikiem bākā, un pēc tam nomirst kautkur un taisa sastrēgumus, gan būtu jāņem aiz olām uz to stingrāko! :|

206951. viesis 27.jūlijs 2006 10:55
0 0 Atbildēt

viss ir skaidrs, iznjemot vienu lietu! kapeec sakumaa ir tas mazais staastinjsh par automagnetolu? Ja arii shis fakts ir saistiits ar veelaak radushos situaaciju tad tekstaa vaidzeetu buut kaadam teikumam par to ! Piemeeram - Nepamaniitie bojaajumi, kas radaas automagnetolas uzstaadiishanas procesaa, noveda pie taa, ka degvielas daudzuma indikaators vairs nedarbojaas u.t.t.

5. punktaa vainu truukst viens vai tam skaidrojumam pie jautaajumiem nevajadzeetu buut!

206952. viesis 27.jūlijs 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Kārtējais policists KRĀNIŅŠ

206953. viesis 27.jūlijs 2006 10:56
0 0 Atbildēt

No vienas puses PCP *********** katru dienu dzird desmitiem shaadu atrunu, ka es tikai uz 1 min, man tikai deguns jaapaurbina utt. Protams tas liek shai personai pret katru "paarkaapeeju" iztureeties tieshaam kaa paarkaapeeju, jo vinjsh tieshaam nezin kas tai mashiinai ir noticis. Katraa zinjaa ja vinjsh pakljautos katram shaadam batonu spraudeejam, tad vinjsh dienaa neizpildiitu savu normu, bet ir viens BET. Vai tad tieshaam shis censonis peec situaacijas spriezjot nespeeja orienteeties tajaa kas vispaar ir noticis? ja jaa, tad PN taadus no shiis instituucijas, jo tieshaam kaa autors raxta, tad valsts instituucijas darbiniekiem (CP, VUGD, utt) ir jaacenhas paliidzeet nelaimee nokljuvushajiem, nevis izmantojot situaaciju sodiit. Liels FUI shim darbonim :)

206954. viesis 27.jūlijs 2006 10:56
0 0 Atbildēt

Redakcijas piezīme: Policista vārds un uzvārds ir aizvietoti ar ********

...............................

Kādēļ? Lai tauta zina savus varoņus.

206955. viesis 27.jūlijs 2006 10:56
0 0 Atbildēt

t.i. truukst viens enter

206960. viesis 27.jūlijs 2006 11:00
0 0 Atbildēt

CSN ir teikts, ka avārijas trijstūris ir jāizvieto ne tuvāk par 15 m. Ja tas nav iespējams, tad tur, kur tas ir iespējams. Zīmi izliki? Neizliki, bet gāji parunāt ar strādniekiem.

Šis gan pēc definīcijas nav CSNg, taču trijstūri vajadzēja izlikt vispirms.

Tātad, pēc likuma un kārtības - viss pareizi.

No otras puses:

1. Vai cienījamais policists ******** vispār pārliecinājās, ka tu trijstūri neesi izlicis?

2. Zinošāki varbūt lai palabo, iespējams, ka kārtība ir mainījusies, bet PP var sodīt par apstāšanās un stāvēšanas noteikumu pārkāpumu tikai vadītāja prombūtnē. Ja šoferis ir uz vietas, viņu pienākums ir izsaukt VCP.

206961. viesis 27.jūlijs 2006 11:00
0 0 Atbildēt

Kas par sviestu. Pats jautrākais ka 1984.g MB bija ieliets tieši tik daudz benCīna, ka sanāca aizbraukt līdz vietai kur notika kraušanas uzraudzība :D :D :D. :D :D par to garantēto vietu un autmagnetolas ievietošanu ar bij labs :D :D :D. Nevienam policim neinteresē tavas problēmas izdari ko liek CSN un gaidi palīdzību (punkts). Ar šo iesniegumu būsi sagādājis Rīgas pašvaldības policijas

Ceļu policijas nodaļas priekšniekam jautru dienas sākumu.

206964. viesis 27.jūlijs 2006 11:04
0 0 Atbildēt

afigena, nu mudaks ir raksta autors? cuk tev bija Latv examena? 2?

206966. viesis 27.jūlijs 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Cinītajam - EdMonton - jā krānus ... a pašam sū.. uz ceļa nekad nav gadījušies? Katru reizi zini cik tev bākā un turi viņu pilnu? ~70lx0.65Ls = 50Ls. Tā kā braucu reti un pārsvarā nelietoju darba vajadzībām, tad sorry turēt ar pilnu bāku pagalmā nav prāta darbs! Tavi pieminētie "tvaiki" mersim sastāda 13l degvielas! Man vajadzēja nobraukt ~20km un godīgi sakot nepievērsu uzmanību tam, ka rādītājs ir nomiris!

206971. viesis 27.jūlijs 2006 11:14
0 0 Atbildēt

kārtējā cūcība no pašvaldības CP puses... manuzlīmēja lapeli par to, ka mašīna bija novietota nedaudz slīpi pret trotuāru... :)))

206977. viesis 27.jūlijs 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Nu skaidrs man bija jāčāpo ar zīmi zobos pie tā krāvēja un jālūdzās lai šis aizvācas , bet ar atrunu ja Policists pa to laiku nepaspēs nofočēt ! ja paspēs game over! A ko es darīju pēc jūsu domām? Jā degviela beidzās pāris mājas no vajadzīgās vietas un pateicoties tam, ka Lāčplēša iela ir ar lēzenumu ...pieripoju gandrīz pie vārtrūmes kur man bija stāvvieta ...bet nedavilku! Esat kādreiz 2t autinju pret kalnu mēģinājuši iestumt pagalmā a?

Aga man arī nāca smiekli kāmēr nedabūju kvīti ne par ko!

Paldies dievam vēl ka kanna bija pilna! tikai piltuvi biju pakāsis kautkur.

Labi neiešu strīdēties ko man vajadzēja un ko ne ... fakts paliek fakts ka PP manā klātbūtnē izvilka kvīti un sāka aizpildīt - forma - vadītājam neatrodoties uz vietas! + pilnīgs murgs ar pantiem! +pilnīga situācijas ignorēšana!

206979. viesis 27.jūlijs 2006 11:28
0 0 Atbildēt

par tiem pantiem vēl nevar zināt, likumi.lv nav nekāds oficiāls avots uz ko var atsaukties, tur šad un tad ir atrodami novecojuši dokumenti

206980. viesis 27.jūlijs 2006 11:30
0 0 Atbildēt

bet nu ments ir pilnīgs krāns, būtu palīdzējis pastumt to autiņu vai trekteri iedevis...

206982. viesis 27.jūlijs 2006 11:34
0 0 Atbildēt

protokola sastādītājs drīkst prasīt/pārliecināties, ka auto tiešām nav iedarbināms?

visticamāk viņš jau piebrauca ar sastādītu protokolu, vēl pirms šoferis paspēja durvis atvērt, kur nu vē trijstūri izlikt. man šitādi tautas kalpi arī ir gadijušies :)

206983. viesis 27.jūlijs 2006 11:35
0 0 Atbildēt

bet nu ments ir pilnīgs krāns, būtu palīdzējis pastumt to autiņu vai trekteri iedevis...

Mūsu attiecības neaizgāja tik tālu ...:) viņam paprasīt nepaspēju ...stāvēju un ar atvērtu muti gaidīju protokolu -nošokēja mani PP ar savu stulbumu! Un to 15m zīmi nav jāliek ja tev aizmugurē ir autiņš jo tad tu neapdraudi nevienu!

206984. viesis 27.jūlijs 2006 11:38
0 0 Atbildēt

Sausiņš... nevar pastumt auto divas mājas tālāk...

206986. viesis 27.jūlijs 2006 11:43
0 0 Atbildēt

Beigās saņēmu protokolu vēl pāris reizes pazāģēju , paklepoja un izlīdzējos ar pieņemšanas nodošanas aktu trektera vietā! aizripināju uz nākamo maksas stāvvietu!

206987. viesis 27.jūlijs 2006 11:43
0 0 Atbildēt

sausinjsh esi tu pats kas savaa dziivee veel nav ielaagojis ka paara numuri ir vienaa ielas pusee un jaastumj ir nevis divas bet vienas maajas taalaak

206988. viesis 27.jūlijs 2006 11:44
0 0 Atbildēt

Līdzīgi gadījumi notiek ik dienas, un visu cieņu Ričardam, ka viņš ir apņēmies atrast nervus un laiku cīņai ar Rīgas Pilsētas visdīvainākajiem policistiem.

No savas pieredzes zinu, ka tie zēni (daži, vai daudzi no tiem zēniem) tiešām ir dīvaini, kautgan vienā gadījumā no trijiem, pēc apmēram 25 minūšu ilgas skaidrošanas, man izdevās Pašvaldības ceļu policistam pierādīt, ka es tomēr neesmu neko pārkāpis.

Es, protams, piekrītu, ka tiem zēniem ik dienas ir jāsaskarās ar visai bezkaunīgām "otmazkām" par apzināti izdarītiem pārkāpumiem, bet pavisam nepiekrītu, ka šie zēni jau pašā rīta agrumā nedraudzējas ar veselo saprātu, loģiku un godaprātu, pamatojoties ar šīm otmazkām. Iespējams, ka zēnu alga ir atkarīga no izrakstīto sodu skaita, tādēļ arī viņi ierodoties darbā pavisam aizmirst par policista pamatuzdevumiem - sargāt un palīdzēt pilsoņiem.

206990. viesis 27.jūlijs 2006 11:48
0 0 Atbildēt

gi labs

206996. viesis 27.jūlijs 2006 12:02
0 0 Atbildēt

Nu ja džeks laikam sajauca Merša izlaiduma gadu parasti "otmorozki" brauc ar 2006 gada izlaiduma auto nevis 1984 :( Nu īstenībā biju pārāk apjucis lai ar viņu strīdētos ...pateicu iemeslu kādēļ stāvu un viņam uz to bija po! Vienīgais teksts bija par midžināšanos un to ka cilvēki dara kautko nevis skraida apkārt ja viniem kas noticies! Losis! Godīgi sakot pēc ši teikuma gribējās ļoti ievirzīt pāris smadzeņu krokas kadram!

206997. viesis 27.jūlijs 2006 12:04
0 0 Atbildēt

Nu ja varbut pec likuma PP rikojas pareizi. Bet no cilvēciskā viedokļa šitas protokols tiešām izklausās lieks.

206999. viesis 27.jūlijs 2006 12:08
0 0 Atbildēt

es vienreiz strīdējos par šito pašu - ar vienu motopeli

jamais man teica, ka viņš varot kvīti arī izrakstīt un man rokās iedot, es viņam iebukstīju tajā rindiņā un paprasīju vai jamais skolā bērnībā ir gājis

kamēr tirsāmies viņam no degungala 2 mašīnas aizbrauca un jamais bija nikns kā ezis :D

207000. viesis 27.jūlijs 2006 12:10
0 0 Atbildēt

Ja aizies liidz tiesai pakaasiisi un vele tiesas izdevumus segsi.

207003. viesis 27.jūlijs 2006 12:20
0 0 Atbildēt

aarzemees ir sods par to, ka Tev beidzaas benziins. ar naavessodu.

207006. viesis 27.jūlijs 2006 12:24
0 0 Atbildēt

Neenu, aizkustinoshs staasts. Tu nevari izlikt avaarijas triisstuuri taapeec, ka priekshaa staav smagaa mashiina, kuras izkraushanas deelj tu pats tur atrodies. Peec tam noraadi, ka vainiigs principaa smagais, kas varbuut ir tavs koleegjis. Turklaat pieprasi vinjam veel arii degvielas piltuvi - taaads kaa ultimaats sanaak.

1) Viens cilveeks mashiinu pastumt VAR.

2) Vajadzeeja pamest triisstuuri zem kravinieka un teikt, ka jamais uzbrauca triisstuurim virsuu.

Ljoti iespeejams, ka ments tieshaam par maz iedziljinaajaas apstaaklii, bet patiikami, ka ir iespeeja izlikt avaarijas triisstuuri un tad var staaveet arii ar migalkaam. Ticu, ka tev sodu atcels. Lai veicas!

207007. viesis 27.jūlijs 2006 12:25
0 0 Atbildēt

aarzemees ir sods par to ja beidzas bendziins uz baanja. Vaacijaa laikam 500eur..

207008. viesis 27.jūlijs 2006 12:26
0 0 Atbildēt

viens cilveeks W124 pret kalnu pastumt nevar... (Laachpleesha iela nau gluda un liidzena)

207009. viesis 27.jūlijs 2006 12:28
0 0 Atbildēt

Labs, ļoti ceru ieaudzīt arī atbildi uz šo vēstuli.

207015. viesis 27.jūlijs 2006 12:41
0 0 Atbildēt

Ko briinaties, LV policija pilda kasiera funkcijas, jaiekasee un viss!

207020. viesis 27.jūlijs 2006 13:01
0 0 Atbildēt

pareizi dari ka cīnies.

es vienureizi uzsāku cīņu pret tanī reizē vnk negodīgiem CP, kuri sodu manai meitenei uzlika nevietā, bet pārtraucu - jo pats sataisīju riktīgu pārkāpumu, no kura nācās caur paziņām izvilkties kkā ārā, tad sapratu, ja pats šitā izkruķījos, negruzīšu iekšā instanci, kas mani izručīja.

bet visu cieņu

207021. viesis 27.jūlijs 2006 13:02
0 0 Atbildēt

[c] Tad piebrauca kravas auto ar krāvējiem, kuru uzdevums bija piegādāt preci Lāčplēša 24, un mans uzdevums bija kontrolēt izkraušanu....[-c]

Kas nevarēji paprasit lai čomi pastumj līdz garantētai stāvvietai.

207030. viesis 27.jūlijs 2006 13:30
0 0 Atbildēt

[c] Tad piebrauca kravas auto ar krāvējiem, kuru uzdevums bija piegādāt preci Lāčplēša 24, un mans uzdevums bija kontrolēt izkraušanu... [-c]

Kas nevarēji paprasit lai čomi pastumj līdz garantētai stāvvietai.

Varēju bet tikko piegāju viņiem klāt tā dzeki iesaucās tev jau policis klāt! interesanti kā viņi trennējas tur labi ja minūte pagāja 8-

207031. viesis 27.jūlijs 2006 13:42
0 0 Atbildēt

Un kas būtu aizgājuši un aizstūmuši. Ko ta iesniegumā nerakstīji, ka aizgāji pasaukt džekus palīgā nostumt to auto a gari un plaši apraksti par drošinātājiem benzīnu un vels zin ko :?. Zini kāds iespaids no Tava sacerējuma - nometa džeks savu autiņu lai nebūtu tālu jāiet līdz izkraušanas kontrolei un kad uzradās motopele sāka izdomāt "atmazkas" sorry tā nu sanāk.

207035. viesis 27.jūlijs 2006 14:01
0 0 Atbildēt

TO:SanchoBMW

Mudaks esi,noliec šķērsām un vēl puksti,nākošreiz dabūsi vēl..

207038. viesis 27.jūlijs 2006 14:20
0 0 Atbildēt

Nezinu gan, ka būtu sods par uz autobāņa beigušos benzīnu. ASV vispār ir ekstra, ka katram, kam uz šosejas beidzies benzīns servisa auto ielej vienu galonu degvielas par brīvu. Tagad, kopš pamatīgi kāpušas degvielas cenas, esot parādījušies daudzi ļaunprātīgi šī noteikuma izmantotāji, kas no rītiem dodas uz šoseju pēc degvielas, tā esot pamatīga problēma un viņi domājot, ko ar to iesākt. Pašam vairākkārt ar svešām mašīnām gadījies palikt bez degvielas un pilnīgi nejauši. Lielākās problēmas ir Volvo, kam rādītāji bieži ir bojāti un no lampiņas iedegšanās var nobraukt kādus 10 km, ne vairāk.

207039. viesis 27.jūlijs 2006 14:33
0 0 Atbildēt

Man šķiet PCP darīja pareizi, jo policisti Latvijā ir lai sastādītu protokolus. Advokāti ir priekš tam lai mēs nemaksātu tos sodus. Pagaidām gan advokāti smagi zaudē policistiem, taču ja kāds saņemtos - kļutu stāvus bagāts.

207041. viesis 27.jūlijs 2006 15:03
0 0 Atbildēt

Rashns-tu nepareizi pateici-kārtējais autovadītājs-KRĀNIŅŠ, kas grib būt "gudrāks" par citiem un, viņam nospļauties, vai citi tiek garām vai! Man taču var salūst auto, vai ne?Šādu "krāniņu" dēļ citiem jāstāv satrēgumos un jābendē nervi! Arī pats droši ne vienreiz vien esi lamājis šādus pārgudros un bļaustījies -kur tad policija skatās, bet, kad paskatās-tad atkal slikti! Šis ir tas gadījums, kad "sliktam dejotājam oliņas maisa".....

207047. viesis 27.jūlijs 2006 15:29
0 0 Atbildēt

Pārlasīju Ričarda jautājumus :D tas ir labais, noteikti ieliec šeit atbildes tā teikt nav stulbu jautājumi ir ... :D :D :D vdrug paveicas un būs 5 papildinājumi "Anekdošu" topikam.

:D :D :D 5. Kā tiek kompensēti zaudējumi, kas radušies personai, kam ir nepatiesi uzlikts naudas sods?

Natūrā :D izsniegs licenci vienam bezmaksas pārkāpumam. :O

207066. viesis 27.jūlijs 2006 18:43
0 0 Atbildēt

Jaunajā numurā žurnāla Auto Revju no Krievijas ir slavinošs raksts par Rīgas Pašvaldības Policijas darbiniekiem, kas tieši pretēji .... izkaidroja noteikumus un brīdināja pārkāpējus. (tūristus no Krievijas. Raksts bija par ceļojumu Baltijas valstīs...)

207070. viesis 27.jūlijs 2006 19:03
0 0 Atbildēt

Varu saderēt, ka autors skolā regulāri aizmirsa mājās burtnīcu, kurā ir mājas darbs, skolu nokavēja, jo tramvajs saplīsa u.t.t.

Ir cilvēki, kuriem vienmēr visi citi ir vainīgi, devējs saplīsa, negaidot beidzās degviela, zīmi nevarēju nolikt, mašīnu nevarēju pastumt, citi mani nesaprot, citi ir idioti, citi ir p....

207071. viesis 27.jūlijs 2006 19:09
0 0 Atbildēt

mjaa... shito pilsoni ******** no pashvaldibas poljicijas vajadzeetu paarmaaciit :D :D :D kaartiigi ta, paarmaaciit.......

207072. viesis 27.jūlijs 2006 19:25
0 0 Atbildēt

Pats vien esi vainīgs, un ja trijstūri neizliki, tad nākas maksāt sodu.

Ja nevarēji izlikt trīsturi, tad vajadzēja aizstumt auto tur, kur varēja izlikt trījstūri.

Šajā reizē taisnība ir policistiem.

207073. viesis 27.jūlijs 2006 19:28
0 0 Atbildēt

Esmu licis trijstūri burtiski metru aiz mašīnas, jo savādāk nevarēja, garām brauca policija un neko neteica. Galvenais, lai būtu izlikt trijstūris.

207077. viesis 27.jūlijs 2006 22:56
0 0 Atbildēt

Formāli PP ir taisnība. Bet tu izmantoji savas tiesības un apstrīdēji augstākstāvošā instancē šo lēmumu, jo PP neiedziļinājās kokrētājā situācijā. Magnetola - "bērnu spēlēs", svarīgi tikai tas ko tu esi darījis, lai tava situācija atbilstu CSN. To arī mēģini ieskaidrot priekšniekam.

Veiksmi.

207086. viesis 28.jūlijs 2006 8:04
0 0 Atbildēt

kaapeec tad vadaa liidzi kanninju, ja taa nav piemeerota ielieshanai baakaa?

207089. viesis 28.jūlijs 2006 9:02
0 0 Atbildēt

1.kaart - nothing personal, bet liekas, ka tekstaa XXXXXX-XXXXX droši var aizstaat arii ar XXXX88-XXXXX un būs pareizi.

2.kaart - sūdzība ir galīgi garām - jāraksta ir formāli, ne1 neinteresē vai tu magnetolu esi licis, vai vibratoru mašīnā instalējis - jāraksta ir par lietu - "automašīnai radās tehniskas problēmas dēļ kurām nebija iespējams ar auto braukt", nevis tur raudāt par 5litru degvielas kannu, piltuvi un vēl sazin ko.

3.kaart - 3stuuri vajag izcelt. hotj buutu nolicis uzreiz aiz auto ... mok arii atmeeriit tos 15 metrus un tur arii nomest (sanaaktu laikam aiz smagaa, ja pareizi sapratu situaaciju), jo neticu, ka smagaa mashiina bija 15 metrus gara !

4.kaart - viss buļļa izkārnījums par policista pāraudzināšanu, mutiskām vai rakstiskām atvainošanām arī ir galīgi garām ... kā jau teicu - sūdzība ir jāraksta formāli , bez liekvaardiibas. Sacerējumus skolā laikam baigi labi rakstīji :)

5.kaart - ja tur ir 149 panta 5 daljas 12 punkta - tad gan nav pareizi. jaabuut 149.10 panta 12 punkts vai kaut kaa taa :)

6.kaart - automašīnai ir jābūt tehniskā kārtībā - un tev par to ir jaapaarliecinaas pirms uzsaac braukt ;)

207092. viesis 28.jūlijs 2006 9:52
0 0 Atbildēt

Pilnīgs sviests, galvenais ka mersis, bet bākā tad nav ko liet!!!!

PP varēja jau nesodīt, bet tas sods var likt padomāt par to kas bākā! Pats braukāju tikai ar pilnu bāku, kā puse, tā atkal līdz lūpai. Nekad neesmu sapratis kā tas ir un kā līdz tam var nodzīvoties, ka beidzas degviela, o.k. ja nu vienīgi bāka caura!

207122. viesis 28.jūlijs 2006 12:08
0 0 Atbildēt

Vienkarsi GNUSS!

207126. viesis 28.jūlijs 2006 13:07
0 0 Atbildēt

????

207134. viesis 28.jūlijs 2006 14:29
0 0 Atbildēt

Nomočīt visus pa vienam, varbūt sāks apjēgt negodīgas rīcības sekas un iespējams policija kļūs par uzticamu valsts institūciju.

207154. viesis 28.jūlijs 2006 21:17
0 0 Atbildēt

Visu cienju tev Ričard. Lai tev izdodas un nekaadaa gadiijumaa neljau kaapt uz galvas.

No savas pieredzes varu mineet taadu gadiijumu, man bija beidzies bendziins uz riigas hesa. Tur man piebrauca klaat policijas darbinieks ar privaato mashiinu un piedaavaaja paliidziibu. (minot to ka es seedeeju mashiinaa un izmisiigi centos kaadu sazvaniit.) Visu cienju taadiem policistiem.

207164. viesis 29.jūlijs 2006 13:40
0 0 Atbildēt

Ri4ards ir idiots, kaapeec vinsh veestulee staastiija ka vinjam kautkur prece jaapiegaadaa? liidz ar to taa nav avaarijas apstaashanaas, vinsh vareeja teikt ka nevar izlikt triistuuri, jo tikko apstaajies un furons trauceeja un tuuliit dosies uz benziintanku, nevis staastiit par preces piegaadeem un preces gaidiishanaam. pats sav iegrieza, kaadam krata izdomaati/reaali staasti par preci. avaarijas apstaashanaas nav preces piegaade

207168. viesis 29.jūlijs 2006 17:17
0 0 Atbildēt

njā.. vienīgi tās pāris gramatikas kļūdas varēji gan nepielaist ;), taču policists šoreiz riktīgi nošāva greizi..

207174. viesis 30.jūlijs 2006 1:57
0 0 Atbildēt

izskatās, ka noluņījuši ir abi.

viens nevar izlikt trīsstūri, otrs nemāk pareizi izrakstīt soda kvīti :)

formāli, tas sods ir jāatceļ, jo nav pareizi sastādīts.

bet trīsstūri var izlikt vienmēr jebkuros apstākļos. arī 15 m attālumā, aiz smagā, vieglā utt.

tā kā nav ko gaudot, ka nevarēji to un šito.

un pamēģini vēl bendžu šitā neieliet !!!! ne jau pirmo dienu brauc ! vajadzēja zināt, ka laiks uzpildīties arī bez kaut kādu lampiņu palīdzības.

bet par tām magnetolām un kaut kādiem preču piegādātājiem rodas stulbs iespaids. nebrīnīšos, ja lēmumu neatcels.

207239. viesis 31.jūlijs 2006 14:13
0 0 Atbildēt

Es sos 10 Ls sodus gan izmantoju savaa labaa. Es uzskatu ka shiis ir daargaas maksas staavietas es labaak nolieku kur nav atlauts staaveet un man uzliimee 1. plaaksteriiti bet man nav probleemu ar vietas atrasanu mekleejot jo laiku ko zaudee riigaa vietas mekleejot ir daargaaka par 10 ls un taakaa es riigaa paraados reti var jau atlauties ar izmantot so pakalpojumu jo piemeeram maksas staavlaikums izmaksaa tik pat daargi kaa sis pakalpojums ja tu nezini cik ilgi staaveesi

207254. viesis 31.jūlijs 2006 17:19
0 0 Atbildēt

SuperZigis uzskata ka jebkursh mersis ir KRUTS, taapeec briinaas ka 1984. gada mersim beidzaas benzza. paveeri superziga profilu un ieraudziiju MEGAKRUTUS w124 mershus (he he he), skat ka pasham driiz zupa nebeidzaas :D

207261. viesis 31.jūlijs 2006 18:40
0 0 Atbildēt

SuperZigim viennozīmīgi ir problēmas...

207264. viesis 31.jūlijs 2006 18:47
0 0 Atbildēt

SZ iekarsis, bet Onāns paliek Onāns....

207266. viesis 31.jūlijs 2006 19:24
0 0 Atbildēt

Onāns onānu apliek :?

207267. viesis 31.jūlijs 2006 19:32
0 0 Atbildēt

Pasaka laba , benzins beidzas, jo izskatas ka ja pie 24 nummura izkrauj kravu tad gribot negribot jaapstajas pie blakus majas. Aniks labais.

207270. viesis 31.jūlijs 2006 21:32
0 0 Atbildēt

Latvijaa policisti ir zhiidi jo domaa tikai par savaam preemijaam bet arzemees policisti paliidz nomainiit pat riepu!

207276. viesis 31.jūlijs 2006 23:37
0 0 Atbildēt

Es nu nekā nevaru saprast to LAPK panta formulējumu, būtu interesanti uzzināt kādu komentāru par 149.panta 5. daļas 12.punktu, līdz šim tādu pantu neesmu nekur lasījis.

207294. viesis 1.augusts 2006 11:27
0 0 Atbildēt

SUPERZIGI, ko tur saaki aardiities? tavu megakruto es pat neapliku. bet interesanti - manam Astonam Martinam var beigties benzza, bet tavam megamersim nevar! un ko taa iekarsi un saaki dirst? kautko uztveeri personiigi, kaa jau teicu tavs suuda mersi neaplieku, bet ceru ka TA vismaz izgaajis esi :D

PS - slinkums man regjistreeties, pat slinkums lasiit, kas tur jaadara

207355. viesis 2.augusts 2006 14:08
0 0 Atbildēt

sūdzi tiesā un pasākums būs vienos vārtos.

207370. viesis 2.augusts 2006 20:19
0 0 Atbildēt

buus vaartos, menti uzvarees 100%, jo dzeks tiesaa kautko runaas par savu ''steidzamo'' piegaadi, a tiesnesis teiks - piespiedu avaarijas apstaashanas gadiijumaa vajadzeeja nekaveejoties izlikt triistuuri un uzpildiit degvielu, nevis organizeet piegaades

207398. viesis 3.augusts 2006 8:51
0 0 Atbildēt

"pieripoju pie brauktuves malas un apstājos Lāčplēša ielā 26. Man bija jānokļūst Lāčplēša ielā 24, kur man bija rezervēta bezmaksas stāvvieta." Kāpēc bija jābrauc garām Lāčplēša 24?? :OOOO

207607. viesis 5.augusts 2006 0:56
0 0 Atbildēt

zigi ko tu smaidi, taa itkaa ko gudru buutu pateicis? tu laikam ar savu mersi juuties tajaa liigaa kur dzeki kas brauc ar paarisgadiigiem S 600 vai amg, es jau pat aizmirsu kaapeec saaku uz tevi te ko raxtiit, bet jau tev veicaas ariii pie naakamaas TA iziet ar 1. reizi :)

207624. viesis 6.augusts 2006 22:45
0 0 Atbildēt

Vot es ar gribeju teikt, ka lai nu ko, bet nu vecim jau jaavar pastumt auto, nav jau nekaads ikarus ;) un paaraak daudz sagadiishanos tajaa staastaa.

207711. viesis 7.augusts 2006 13:27
0 0 Atbildēt

labs rakstiņš.

Un vēl - degviela tiešām var ikvienam beigties. Reiz redzēju kā vienai blondīnei atsteidzās palīgā ieliet no kanniņas benzīnu iekš to... Audi TT :)

207724. viesis 7.augusts 2006 14:18
0 0 Atbildēt

Pats idiots un attaisnojums (sūdzības veidā) idiotisks!!!

208608. viesis 11.augusts 2006 17:50
0 0 Atbildēt

malacis - par drosmi sevi aizstavet , lai tev veicas !!!!!!!!!!!!!!!!!!

209301. viesis 20.augusts 2006 7:26
0 0 Atbildēt

Tas džeks muld, apstājas lai organizētu izkraušanu, bet spurojas pretī tapēc, ka konsultējies ar kādu sev pazīstamu juristu un šis izdomāja FABULU.

209622. viesis 23.augusts 2006 14:18
0 0 Atbildēt

Kas tas par juristu tik stulbi nokonsultēt:))) Ja kas, tad protokolu var sastādīt vienmēr, bet apstrīdēt var lēmumu, kas pieņemts pēc prot.sastādīšanas! Tā ka prasība anulēt protokolu kā tādu ir sviests. Plus vēl jebkuru lēmumu var (un šoreiz arī vajag) apstrīdēt, nevis māžoties ar kaut kādām tizlām publiskām vēstulēm.viss.

210885. viesis 11.septembris 2006 15:43
0 0 Atbildēt

Jāā,daudz nepatīkamu sakritību:(

211667. viesis 19.septembris 2006 23:41
0 0 Atbildēt

Sheit cilveeks grib izklaastiit, to ka policisti nepilda savus tieshos pienaakumus!

Bet Juus maitas piesienaties par pareizrakstiibu!

Ja Jums liktu uzrakstiit diktaatu no 80 teikumiem, tad diez vai pashi bez kljuudaam to izdariitu!

214082. viesis 13.oktobris 2006 13:25
0 0 Atbildēt

Tu esi hmo Rihards,ja tev tik gribatu parkapt csn noteikumus,tad busi godigs cilveks,lai samaksatu par to sodi un nevajak no policistim taisit zverus!!!! Ja tu paskaidroti policijas darbniekam problemas butibu tad domaju nekadas problemas nerastos!!!! Un vel ja tu tik labs šofers,ka vienmer vadisi lidzi kannu ar benzinu,tad ka del tev nav piltuves!!!!

229561. viesis 20.marts 2007 13:43
0 0 Atbildēt

Katrā ziņā iesniegums ir daudz par garu! Vajag īsi un konkrēti uzrakstīt, ka Jums bija piespiedu apstāšanās un gatavojāt trijstūri izlikšanai. Iesniegumam jābūt īsam, lai to kāds lasītu.

229562. viesis 20.marts 2007 13:45
0 0 Atbildēt

Un vispār jā, piltuvi tad arī ir jāņem līdzi pie tās kannas. Un iesnigumā nav jāmin kādēļ radies šis bojājums, citādāk tas sāk izklausīties pēc attaisnojumiem nevis negadījuma.

230094. viesis 27.marts 2007 15:08
0 0 Atbildēt

cp nav cilveeki

249441. viesis 20.decembris 2007 3:40
0 0 Atbildēt

OMG :D Poliči,laiks no koka nokāpt :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti