550 km ar vienu uzlādi - Volkswagen parādījis elektriska kravas furgoniņa prototipu (+ FOTO) 8

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.septembris 2018 6:58

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen prezentējusi komerctransportlīdzekļa I.D.Buzz Cargo prototipu, kas par sērijveida modeli pārtaps līdz 2021.gadam.

I.D.Buzz Cargo ir 2017.gada sākumā parādītā mikroautobusa kravas versija, kas iekļausies I.D. elektriskās piedziņas modeļu līnijā.

Elektriskais Cargo ir 5048 mm garš, 1976 mm plats un 1963 mm augsts. Automobilis apveltīts ar 3300 mm riteņu bāzi un spēj transportēt līdz pat 800 kg smagu kravu.

Volkswagen I.D. Buzz Cargo aprīkots ar 150 kilovatu (200 Zs) elektromotoru, kas piedzen aizmugures riteņus un var nodrošināt maksimālo ātrumu līdz 160 km/h. Furgoniņu var komplektēt ar 48 vai 111 kWh akumulatoriem. Pēdējais ar vienu uzlādi ļaus nobraukt aptuveni 550 km.

Ražotājs norādījis, ka izmantojot speciālu iekārtu, akumulatorus par 80% var uzlādēt nieka 15 minūšu laikā.

Volkswagen jau agrāk bija paziņojis, ka jaunās paaudzes elektromobiļu sērijveida ražošanu uzsāks 2020.gadā. Par pirmo I.D. saimes pārstāvi kļūs kompakts hečbeks, kam sekos krosovers, minivens un droši vien arī biznesa klases sedans. Līdz 2025.gadam elektriskās piedziņas modeļu saimē būs vismaz 20 pārstāvji.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Pumadors 22.septembris 2018 13:48
12 3 Atbildēt

Kārtējais murgs:

Neviens nezin kur likt izstrādātos akumulatorus...pazemē, utilizācija auto saimniekam izmaksā 8000 eiro, nu tā neko sev rupji sakot...cik tur tās minimālās algas jāpelna!

Un kolīdz ieslēdz visus uguņus un tā saucamo "pečku", tā nobraucamā distance samazinās par 80% - tas nekur nav aprakstīts, bet reāls piemērs ir autiņš, kas pieder vienai no Lv pašvaldībām, kā tikai ieslēdz gaismas, tā auto mirst kā tāds lupata.

Šādi auto ir paredzēti Āfikai un siltajām zemēm un tur kur nav dienā jāslēdz gaisma, savādāk šiem visiem pribambasiem vajadzētu atsevišķu akumulatoru.

Tā kā neuzraujaties uz šo "zaļo" enerģiju kas ir pēdējie murgi un apmāns un lobēšana.

Tas pats ir ar visām propelleru ģeneratoru elektrībām un saules baterijām, nekad un nevienam tas nevar atmaksāties, tehnoloģijas ir pasakaini dārgas un nevienam nepieejamas, to var izmantot militāristi un valdības ierēdņi, miljardieri, jo ar pāris miljoniem šajā sfērā būs tikai piliens jūrā. Lūk tā mūs māna un čakarē 55km- tikai nevajag, un gaismas un komforts un siltums ziemā, ko nu -nobrauc 10 km un jāj ar zirgu , tā to saprast!

RAF 22.septembris 2018 9:47
11 3 Atbildēt

Izskats uzlabojies, jo tas aizgūts no RAF 977 Lavija

viencexperc 22.septembris 2018 9:28
5 5 Atbildēt

Beidzot arī strādnieku auto sāks kaut ko jēdzīgu ražot.

Tikai kā tas ir ar VW, adekvāta cena būs ar to 48 kw/h, jeb, maksimālā distance maksimums - 250 km... 111kwh jau maksās 150 000 eur.

....

Pārspīlēts nedaudz...

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Honda modernizējusi krosoveru CR-V (+ FOTO)

Honda modernizējusi krosovera CR-V versiju Ziemeļamerikas tirgum. Galvenais jaunums – hibrīdmodelis tagad arī šim reģionam. Lasīt vairāk

 

Eksperti: Latvija nedrīkst pārvērsties par “netīra” transporta un “šrotu zemi” 11

Latvijas uzņēmējiem un iesaistītajām valsts institūcijām ir jāīsteno nopietnu pasākumu komplekss, lai pēc dažiem gadiem izvairītos no draudošajām sankcijām par klimata mērķu nesasniegšanu transporta jomā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.3 jau ir, ID.4 ieradīsies pavasarī (+ FOTO) 2

Vācu Autobild.de uzzinājis, kas būs nākošais Volkswagen pilnībā elektriskais modelis un, kad tas ieradīsies. Lasīt vairāk

 

Brabus īpašie piedāvājumi – grīdas paklājiņi par 2000, sēdekļi par 35 000 eiro (+ FOTO) 3

Frankfurtes autoizstādē vācu Brabus ir plaši pārstāvēts, tostarp ar īpaši dārgām ekstrām, kas “pieri liks saraukt” pat arābu šeihiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti