550 km ar vienu uzlādi - Volkswagen parādījis elektriska kravas furgoniņa prototipu (+ FOTO) 8

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.septembris 2018 6:58

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen prezentējusi komerctransportlīdzekļa I.D.Buzz Cargo prototipu, kas par sērijveida modeli pārtaps līdz 2021.gadam.

I.D.Buzz Cargo ir 2017.gada sākumā parādītā mikroautobusa kravas versija, kas iekļausies I.D. elektriskās piedziņas modeļu līnijā.

Elektriskais Cargo ir 5048 mm garš, 1976 mm plats un 1963 mm augsts. Automobilis apveltīts ar 3300 mm riteņu bāzi un spēj transportēt līdz pat 800 kg smagu kravu.

Volkswagen I.D. Buzz Cargo aprīkots ar 150 kilovatu (200 Zs) elektromotoru, kas piedzen aizmugures riteņus un var nodrošināt maksimālo ātrumu līdz 160 km/h. Furgoniņu var komplektēt ar 48 vai 111 kWh akumulatoriem. Pēdējais ar vienu uzlādi ļaus nobraukt aptuveni 550 km.

Ražotājs norādījis, ka izmantojot speciālu iekārtu, akumulatorus par 80% var uzlādēt nieka 15 minūšu laikā.

Volkswagen jau agrāk bija paziņojis, ka jaunās paaudzes elektromobiļu sērijveida ražošanu uzsāks 2020.gadā. Par pirmo I.D. saimes pārstāvi kļūs kompakts hečbeks, kam sekos krosovers, minivens un droši vien arī biznesa klases sedans. Līdz 2025.gadam elektriskās piedziņas modeļu saimē būs vismaz 20 pārstāvji.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 22.septembris 2018 9:28
5 5 Atbildēt

Beidzot arī strādnieku auto sāks kaut ko jēdzīgu ražot.

Tikai kā tas ir ar VW, adekvāta cena būs ar to 48 kw/h, jeb, maksimālā distance maksimums - 250 km... 111kwh jau maksās 150 000 eur.

....

Pārspīlēts nedaudz...

RAF 22.septembris 2018 9:47
11 3 Atbildēt

Izskats uzlabojies, jo tas aizgūts no RAF 977 Lavija

Pumadors 22.septembris 2018 13:48
12 3 Atbildēt

Kārtējais murgs:

Neviens nezin kur likt izstrādātos akumulatorus...pazemē, utilizācija auto saimniekam izmaksā 8000 eiro, nu tā neko sev rupji sakot...cik tur tās minimālās algas jāpelna!

Un kolīdz ieslēdz visus uguņus un tā saucamo "pečku", tā nobraucamā distance samazinās par 80% - tas nekur nav aprakstīts, bet reāls piemērs ir autiņš, kas pieder vienai no Lv pašvaldībām, kā tikai ieslēdz gaismas, tā auto mirst kā tāds lupata.

Šādi auto ir paredzēti Āfikai un siltajām zemēm un tur kur nav dienā jāslēdz gaisma, savādāk šiem visiem pribambasiem vajadzētu atsevišķu akumulatoru.

Tā kā neuzraujaties uz šo "zaļo" enerģiju kas ir pēdējie murgi un apmāns un lobēšana.

Tas pats ir ar visām propelleru ģeneratoru elektrībām un saules baterijām, nekad un nevienam tas nevar atmaksāties, tehnoloģijas ir pasakaini dārgas un nevienam nepieejamas, to var izmantot militāristi un valdības ierēdņi, miljardieri, jo ar pāris miljoniem šajā sfērā būs tikai piliens jūrā. Lūk tā mūs māna un čakarē 55km- tikai nevajag, un gaismas un komforts un siltums ziemā, ko nu -nobrauc 10 km un jāj ar zirgu , tā to saprast!

220V 22.septembris 2018 14:48
3 3 Atbildēt

Āfrikā elektromobili būs grūti atrast, ko nevar teikt par ziemeļiem - piemēram Norvēģijā Tesla automobiļu ir vairāk nekā VW Golf (Eiropas pirktākais auto), tā ka, kaut kas neštimmē tavā teorijā

atrabotka 22.septembris 2018 16:24
5 1 Atbildēt

Paskaties, kas notiek Norvēģijā pašlaik! Tur ir pilnīgs vakars uz ezera! Visi sapirka elektroauto, jo nodokļu atlaides, nav transporta nodoklis, var izmantot sab. transporta joslas un (Teslām) bezmakas lādēšana - toties valstij ir grūtības saražot elektrību un cena kāps - jādomā jauni risinājumi. To stāstīja cilvēki, kas jau daudzus gadus dzīvo tur un strādā un redz situāciju. Protams no malas liekas, viss skaisti un forši, bet patiesībā tas rada arī milzīgas problēmas. Gan jau erī elektrības braucējus drīz paņems pie dziesmas un nosmels kāpostu par šo ekstru būt "zaļam"!

didzisk 24.septembris 2018 15:39
3 0 Atbildēt

Pie mums šeit Norvēģijā joprojām nav pat 10% elektroauto. Sab. joslas joprojām atļautas, lai arī ir ierobežojumi - sastrēgumstundā tikai tad, ja ir pasažieris. Gandrīz visi maksas ceļi joprojām bez maksas (piemēram Drammen-Lillehammer apmēram 200 km maksā virs 70 EUR ar iekšdedzes dzinēju).

Par auto nav jāmaksā ne ievedmuita, ne PVN. Iekšdedzes Golfs šeit maksā pusotru reizi dārgāk kā Latvijā, bet elektriskais ir ievērojami lētāks kā LV.

Elektrība joprojām tiek nesalīdzināmi daudz vairāk lietota apkurei. Problēma konkrēti šobrīd ir šā gada sausā vasara, kā rezultātā HES ūdenskrātuvēs ir maz ūdens, tāpēc šobrīd un droši vien līdz nākamajam pavasarim būs padārga.

Es lādēju pie savas mājas un priecīgi ignorēju kāpjošās benzīna cenas (nu jau ir 17 kronām pāri, tātad 1,8 EUR)

Kanibaals 23.septembris 2018 23:23
0 0 Atbildēt

Problēmas ir tāpēc lai tās risinātu.

felix65 23.septembris 2018 12:57
2 0 Atbildēt

Nebūtu par ļaunu uzzināt, kāda ir busiņa pašmasa un kā tas ietekmē ceļu, riepas, bremzes, ritošo.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan NV200 Eiropā nomainīs Townstar (+ FOTO)

Japānas autobūves uzņēmums Nissan gada beigās veiks izmaiņas modeļu klāstā Eiropas tirgum furgoniņam Townstar nomainot pašlaik piedāvājumā esošo NV200. Lasīt vairāk

 

Jaunais Jeep Grand Cherokee debitēs septembra beigās

Koncerna Stellantis vadība atklājusi, ka piektās paaudzes Jeep Grand Cherokee pirmizrādi piedzīvos 29.septembrī. Lasīt vairāk

 

Aizvadītajā diennaktī ceļu satiksmes negadījumos gājuši bojā divi cilvēki

Pagājušajā diennaktī ceļu satiksmes negadījumos gājuši bojā divi cilvēki, no tiem viens velosipēdists, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijas (VP) Sabiedrisko attiecību nodaļā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Seat Arona-lustīgs mazās klases krosovers (+VIDEO) 4

Pieņemsim, ka jūs nesen sagribējāt iegādāties mazās klases krosoveru. Vai jūs ieliktāt sarakstā Seat Arona? Aizmirsāt? Veltīgi... Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti