Vācijas autobūves kompānija Volkswagen prezentējusi komerctransportlīdzekļa I.D.Buzz Cargo prototipu, kas par sērijveida modeli pārtaps līdz 2021.gadam.
I.D.Buzz Cargo ir 2017.gada sākumā parādītā mikroautobusa kravas versija, kas iekļausies I.D. elektriskās piedziņas modeļu līnijā.
Elektriskais Cargo ir 5048 mm garš, 1976 mm plats un 1963 mm augsts. Automobilis apveltīts ar 3300 mm riteņu bāzi un spēj transportēt līdz pat 800 kg smagu kravu.
Volkswagen I.D. Buzz Cargo aprīkots ar 150 kilovatu (200 Zs) elektromotoru, kas piedzen aizmugures riteņus un var nodrošināt maksimālo ātrumu līdz 160 km/h. Furgoniņu var komplektēt ar 48 vai 111 kWh akumulatoriem. Pēdējais ar vienu uzlādi ļaus nobraukt aptuveni 550 km.
Ražotājs norādījis, ka izmantojot speciālu iekārtu, akumulatorus par 80% var uzlādēt nieka 15 minūšu laikā.
Volkswagen jau agrāk bija paziņojis, ka jaunās paaudzes elektromobiļu sērijveida ražošanu uzsāks 2020.gadā. Par pirmo I.D. saimes pārstāvi kļūs kompakts hečbeks, kam sekos krosovers, minivens un droši vien arī biznesa klases sedans. Līdz 2025.gadam elektriskās piedziņas modeļu saimē būs vismaz 20 pārstāvji.
Beidzot arī strādnieku auto sāks kaut ko jēdzīgu ražot.
Tikai kā tas ir ar VW, adekvāta cena būs ar to 48 kw/h, jeb, maksimālā distance maksimums - 250 km... 111kwh jau maksās 150 000 eur.
....
Pārspīlēts nedaudz...