No CSDD peļņas 1 144 000 EUR fotoradariem un 56 319 EUR Biķerniekiem 28

 

Foto: iAuto.lv

8.jūlijs 2015 10:13

Ministru kabineta (MK) sēdē, 7.jūlijā, izskatīts un atbalstīts rīkojums „Par valstij dividendēs izmaksājamo valsts akciju sabiedrības „Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) peļņas daļu par 2014.gadu.

Atbilstoši MK 2013.gadā izskatītajam informatīvajam ziņojumam „Par pārkāpumu fiksēšanas tehnisko līdzekļu (fotoradaru) ieviešanu”, tika paredzēts, ka lemjot par 2013., 2014., 2015., 2016. un 2017.gada CSDD dividenžu izmantošanu, valdība pieņems lēmumu par šo līdzekļu novirzīšanu ceļu satiksmes drošības uzlabošanai, konkrēti – investīcijām stacionāro fotoradaru iegādei, uzstādīšanai un darbības nodrošināšanai.

Tādējādi vakar valdība lēma, ka CSDD nav jāmaksā dividendes no 2014.gada peļņas, bet līdzekļi 1 144 000 euro apmērā tiek novirzīti stacionāro fotoradaru iegādei. Savukārt 56 319 euro tiek novirzīti Biķernieku kompleksās sporta bāzei, lai veicinātu šīs nacionālās sporta bāzes sakārtošanu un attīstību, tajā skaitā radītu atbilstošus apstākļus pasaules līmeņa sacensību norisei, tajā skaitā rallijkrosa trases izbūvei, kā arī treniņiem un sabiedrībai kopumā.

 
Visi komentāri
 
iDmore 8.jūlijs 2015 10:20
5 0 Atbildēt

Pēc idejas, būtu labi, ja fotoradars veiktu ne tikai ātruma fiksēšanu, bet arī ieraksta funkciju, kas veicinātu auto zagļu vieglāku izķeršanu.. Zinu zinu, ka daudz gribu.. =D

eseris 8.jūlijs 2015 10:25
4 7 Atbildēt

kā jau agrāk esmu teicis - nekādi pasākumi prevencijas darbiem - TIKKAI kases aparāts.

Dace 8.jūlijs 2015 10:36
1 4 Atbildēt

Un kur auto celiem

Palaidniex 8.jūlijs 2015 11:01
11 1 Atbildēt

Kā Tev šķiet kas ir tiešie CSDD ienākumi?

Automašīnu ekspluatācijas nodokli nesaņem CSDD, bet valsts kase... Tas tā - zināšanai...

Degvielas apcīzes nodokli arī nesaņem CSDD, bet valsts kase...

CSDD ieņēmumi, salīdzinoši ar šīm abām pozīcijām ir pilnīgi necili... Nu tā, lai nebūtu ilūzijas...

ilvars 8.jūlijs 2015 11:24
4 2 Atbildēt

jāsāk ar prevenciju un dzērāju izkersanu pagriezienu nerāditājiem un pie sarkanā minējiem

pats braucu 14 gadus ikdienā pārsniedzot ātrumu, vienreiz esmu iekluvis csn dēl autobusa kuru apdzenot tas strauji sāka apdzīt traktoru neieslēdzot pagrieziena rādītāju un mani vienkārši nostūma no ceļa ( traumu guva nepiesprādzējies pasazieris aizmugurē, lai ar vinam reizes 15 tika teikts lai piesprādzējas ) atrums sadursmes brīdī bija zem 50 km/h uz sosejas

tā ka ātrums pats par sevi bīstamību nerada

ceļa stāvoklim natbilstošs ātrums ir cita tēma

ir vietas kur atlautais 90 un braucu uz 20 gandriz pa grāvi lai nesabojātu auto un ir vietas kur atlautais 70 bet laikā kad es tur braucu satiksme reāli atļauj daudz vairāk no braucu tajā vietā ap 5.30 no rīta vidēji 190 kad nesteidzos 160-170 ja steidzos tad 210-220

kaspis 8.jūlijs 2015 12:30
14 2 Atbildēt

Ilvar, tu ar savu 160-220 nēsāšanos esi vēl bīstamāks par tiem dzērājšoferiem. Kārtējais zīmulis kas vienā vietā avarē uz 50kmh (autobuss, traktors baisi neredzami un neparedzami, ja?) un citā vietā "prot" lidot pāri divsimts? Jāsmejās... Un kas tā par "teikšanu" ka jāsaka 15reiz un tāpat neklausa? Izskatās ka tavi pasažieri tevi galīgi neciena;)

ilvars 9.jūlijs 2015 1:31
0 3 Atbildēt

protams neparedzams jo visiem automobīļiem vienā vai otrā pusē no stūres ir kloķītis ar ko apkārtējiem darīt zināmu ka nogriezīsies vai mainīsi joslu

vēl vairumam transportlīdzekļu t.sk visiem pasažieru autobusiem pie sāniem ir tādas spīdīgas štellītes kurās var redzēt kas notiek aizmugurē, tajos būtu vēlams ieskatīties pirms uzsākt manevru

pasažieris piesprādzējās un 5-10 min laikā atkal atsprādzējās (3,2 promiles) t skaitā pasam man bija 0,13

REXX 8.jūlijs 2015 13:48
3 9 Atbildēt

Valsts sev nodrošinājusi visai rentablu biznesu. Pakalpojums, kuru patērētājs nevar izvēlēties neizmantot (piemēram, ja es gribu paēst, man ir izvēle- sabiedriskā ēdināšana, vai paša audzēts un pagatavots kartupelis) bez iespaidīgām finansiālām sekām. Nu tāds kā valsts reketiņš....:)

kaspis 8.jūlijs 2015 14:15
16 0 Atbildēt

kā tas ir - nevar neizvēlēties? Pārkāpt ātrumu ir spiesta lieta? Zīmes ko, nav saskatāmas? Spēles noteikumi ir zināmi, JA gribi lidot - tas ir maksas pakalpojums - JA IEVĒRO noteikumus, dzīvo brīvi. Bet tas jau laikam nav stilīgi, vai ne? Topā tagad ir saucieni "drāžam lēnos"...

REXX 8.jūlijs 2015 18:44
1 0 Atbildēt

Laikam nesaprati. Runa ir par CSDD,valsts uzņēmumu, kuram jānodrošina sev peļņa, vismaz 10%, kuras pakalpojumus neizmantojis, nedrīksti lietot savu īpašumu. Arguments "tas ir lai ieviestu kārtību" tikai daļēji iztur kritiku.

Palaidniex 8.jūlijs 2015 19:59
5 0 Atbildēt

A, kas? Uzņēmumam bija jābūt nerentablam? Nespējīgam amortizēt iekārtas?

Pagaidām neesam gatavi nodot skati privātās rokās, jo knapi ir izskausta tradīcija, ka galvenais bija nenoslāpt skates boksos, lai uzlīme būtu logā...

Un domā privātie,ja tā tiks nodota tiem, par skates iešanu naudu negribēs ņemt? Nodarbosies ar labdarību un filantropiju? Vai vēl ļaunāk paši uz savu galvu auto uzbūvē nezinošākiem nenomainās vēl derīgas detaļas,protams ne bez maksas?

GB12 8.jūlijs 2015 20:34
0 0 Atbildēt

Nu, un ko tu ierosinātu?

Miegs 8.jūlijs 2015 19:38
0 0 Atbildēt

Kas tie fotoradari no zelta taisiti vai? 1144000 eiro

Palaidniex 8.jūlijs 2015 21:14
5 0 Atbildēt

Kalibrējama, sertificējama, augstas precizitātes mērierīce ar optiku, kas spējīga autonomā režīmā strādāt no -40'C līdz +60'C, mainīgos meteoapstakļos, melnā naktī un saulainā jūnija dienā tomēr nevar tikt izgatavota par piečuku, plus uzstādīšana, ar projektiem, saskaņošanā, barošanu un uzstādīšanu...

Tas ir kā salīdzināt maximā nopērkamu "alkometru" par piečuku ar augstas precizitātes mobilo alkometru, kam jāuzrāda precīzi rezultāti vairākus tūkstošus mērījumu no vietas...

eseris 9.jūlijs 2015 9:21
1 4 Atbildēt

"gramatno" taisnojies, tikkai, kuru tas interesē?!

Palaidniex 9.jūlijs 2015 9:49
7 0 Atbildēt

Ko tur taisnoties?

Pašam to saprast ir tik grūti?

VBai tiešām tev šķiet, ka šādām iekārtām jāmaksā "piečuku"? Kāda mārrutka pēc?

Laikam tomēr lielākā problēma ir tajā, ka dārgo iekārtu pierādījumus grūtāk apstrīdēt, bet pats galvenais - atzīt savus varoņdarbus ir tik grūti...

Noteikumus tak zinam, cenrādi arī. Apspriest cenrāža "bardzību" un piemērojamības metodes, saucot to par dārgu slaukšanu ir , maigi sakot, ņuņņu īdēšana...

Ja kāds domā, ka sodu cenrādīm jābūt lētākam, jo nevar atļauties, var būt tomēr jāiemācās braukt CSN ietvaros un būs gluži vienaldzīgi cenrādī uzrādītie cipari...

GB12 9.jūlijs 2015 15:25
6 0 Atbildēt

"Apspriest cenrāža "bardzību" un piemērojamības metodes, saucot to par dārgu slaukšanu ir , maigi sakot, ņuņņu īdēšana..."

+100000000000000000000000000000000000000000000

Jonis 9.jūlijs 2015 0:08
2 18 Atbildēt

Kāda daļa man gar kkādiem beķerniekiem? salašņas, kāsēji, apzadzēji, gnīdas! Jā- viss maksā, un visi maksājam! Un tad vēl fotoradari jāsupsidē! Tos uzliek tajās vietās, kur vislabākais ceļš un mazākā bistamība, vai ne? Lai tik nokāstu piķi, par to ir runa??

Palaidniex 9.jūlijs 2015 8:15
8 0 Atbildēt

Fotoradari ātrumu neierobežo - ātrumu ierobežo CSN un uzstādītās ceļa zīmes.

Fotoradars ir tikai un vienīgi kontroles mehānisms - kā Tu proti ievērot visiem lieliski zināmos CSN. Kad liki tiesības, vai aiz muguras brauc CP ekipāža, tā uzreiz visu proti un ievēro, vai ne tā?

Nepatīk ātruma ierobežojums, nesūdzies par FR, bet panāc ātruma limitu izmaiņas.

p.s.

kur, Tavurāt, šobrīd FR ir uzstādīs bez reālas nepieciešamības satiksmes drošībai?

andzins1111 9.jūlijs 2015 22:54
3 0 Atbildēt

Biķerniekus uzbūvēja tikai balstoties uz tā laika cilvēku entuazismu un milzīgu darbu. Ļoti interesants objekts, kas gan nodrošina labu atpūtas vietu pastaigām un aktīvai aptūtai, kā arī motosporta funkcijas.

Šie 56k ir vienkārši smieklīgi maza summa. Ja vēl ņem vēra, ka reģistrēti Latvijā ir ap 1 miljonu spēkratu.

REXX 9.jūlijs 2015 1:45
1 6 Atbildēt

Protams, tas nav vienkārši. Pirmkārt, ir jābūt sasaistei- transportlīdzeklis, vadītajs, kustības drošība, atbildība. It kā jau mums tā (vismaz skaitās) ka ir, bet reāli... Auto tiek salabots šķūnītī pie toļika, kurs uzskata, ka ir baigais specs, un ka pirms 10 gadiem mainīja pa piečuku stūres sarnīrus, ta arī turpina. Atbildības nekādas. "jurčiks" jau otro mašīnu šovasar nošķiļ, a tas nekas, pa ziemu ārzemēs nopelnīs citu. Reģistrēs uz omi, jo citadi baigi dārga apdrosināšana. un turpinās gonkot, kau gan iemaņu nekādu.. tikmēr gudri vīri valdībā spriedīs kā nu tagad iztaisīties, lai it kā cīnītos par drošu satiksmi, par galvenajiem vainīgajiem padarot tos, kas varbūt pārvietojas ar mīļajiem +20=30, kur tas ir droši. csdd mēra ķēdi pēc vājākā posma. nav jau gluzi nepareizi, negribi sodu- dudini 90, bet reizēm tas ir tik iemidzinoši....piem.,Tīnūži-Koknese, darba dienas beigas, uz Rīgu, 85km/h, saule sejā.. ātri vien acis sak verties ciet. Vai tik te nav avārijas celonis? Varbūt vajadzētu individuālu vērtējumu kustības ātruma limita pārsniedzējiem(nu kaut vai kā ar "atļautajām promilēm" ). Attieksmei jābut objektīvai. nevar salīdzināt, piemeram, bērnudārza audzinātāju, kura piespiedu kārtā , lai varētu tikt uz darbu, ir kļuvusi par autovadītāju, un kura braukšanu uztver kā diezgan bīstamu nodarbi, un labprāt no tas izvairās, ar personāžu, kurš dažkārt ar savu auto parādās kāda trasē, kaut vai "pieslīpēt" iemaņas. Un ceļu policistam jāvērtē, kurš un kad ir bīstams.

Alternatīva? Tehapskate +remonts licencētā servisā,kur ir iekārtas, atestēts personāls (inspektors-kontrolieris, utt). Csdd kontrolē šo iestādi, var pa laikam paņemt kādu "izlaisto" auto uz atkārtotu pārbaudi. Neviens normāls serviss negribēs "parakstīt " "toļika" skrūveto auto. Toties līdzekļu, laika un nervu ekonomija pastāvīgiem klientiem.

nebusjāuztur dārgā sistēma, varbūt (sapņojam?) kādu nodoli/nodevu nometīsss....

Vadītājs. vadītājs un tikai vadītājs atbildīgs par to, ko viņš "izpilda" uz ceļa. Ne jau vienmēr auto īpašnieks var paredzēt,piemēram, ka šoferim šorīt bija kašķis ar sievu, un viņš savas emocijas dzēš ar agresīvu uzvedību uz ceļa, ar visām no tā izrietošajām sekām.

Apdrošinam vadītaja atbildibu. Ja brauc ar auto bez teh.apskates, tātad, potenciāli bīstamu- maluss. avārijas- pats par sevi. diez vai kādam gribēsies zaudēt vadīšanas tiesības dēļ tā, ka apdrošināsana kosmiskā cenā.

Kaut kā tā. gara tēma, vēl daudz varetu diskutēt.

Palaidniex 9.jūlijs 2015 8:12
8 0 Atbildēt

Pirmā daļa lieliski atbils uz jautājumu kāpēc vēl nevajag skati nodot privātās rokās. Kur garantija, ka ar jurčiku, kurš pie garažām 10 gadus atpakaļ mainīja šarnīrus, nevarēs sarunāt arī skati, kaut tipa ir sertificējies?

Par apdrošināšanu piektrītu - jādrošina vadītāja atbildība, nevis mantas īpašnieka atbildība.

Ja saule midzina ciet - autovadīšana nav priekš Tevis vai ir jāizguļas pirms sēsties pie stūŗes.

Individuāls ātruma ierobežosjums? Sapņot, protams, nav kaitīgi, tik kā to taisies realizēt - ieviest dzīvē? Nu tā - uz pirkstiem?

Un kā klasificēsi uz ielas dažādās prasmes un pieredzes? Atsevišķus ceļus būvēsi???

Cik "licencētu" servisu bieži vien nenomaina vēl labas detaļas? Milzīgai daļai cilvēku nav sajēgas no dzelžiem... Krāpniecībai un ieinteresētībai - zelta bedre. Ja Kontrolētājs un remontētājs nav saistīti - zūd tiešā ieinteresētība. Mūsu sabiedrība vēl nespēj uzņemties atbildību par paša rīcību. Vienmēr meklēsim vainīgos vai attaisnojumus. Ideja laba, bet vēl par agru!

Agresīvās emocijas tik pat labi dzēš sitot sievu - par to ir kriminālatbildība.

Sarakstīji daudz sapņu, bet maz reāli realizējama/ieviešama...

REXX 9.jūlijs 2015 15:29
0 1 Atbildēt

Redzi, es runāju par godprātīgu attieksmi. Kamēr ļaužu galvās stiprākā doma ir- kā piečakarēt- tikmēr jēgas nav-ja jau ir aunu bars, tad būs arī gani/cirpēji.

Un cilvēkiem nav sajēgas ne tikai par dzelžiem.

GB12 9.jūlijs 2015 16:14
4 0 Atbildēt

Starp citu, vairākas Eiropas valstis, kurās ir servisa-apskates sistēma, šobrīd spriež par valsts (akreditētu) kantori, līdzīgi kā mums.

REXX 9.jūlijs 2015 17:15
1 0 Atbildēt

Nez vai vajadzētu skatīties uz sliktāku piemēru. Bet mums jau pašiem patīk radīt problēmas sev, mēģinot piečakarēt visnotaļ pareizas lietas, galarezultātā iegūstot liekas klapatas sev un citiem. Tas, ka valsts iestāžu (ne tikai CSDD) attieksme provocē uz čakarēšanu, ir jau cits stāsts.

Palaidniex 9.jūlijs 2015 17:33
6 0 Atbildēt

Nabadziņš...

Manuprāt CSDD strādā kā šveices pulkstenis - ātri un precīzi.

Apaicājies šurp sabraukušajiem krieviem, kādas viņiem sajūtas pārņem, ierodoties CSDD, ieraugot tur esošos cilvēku barus un pēc tam, cik ātri viņi ir sakārtojuši savas atļaujas vai citus risināmos jautājumus...

Manuprāt CSDD lietas, kas skar klientu apkalpošanu ir tikai un vienīgi uzlabojušās. TU laikam nezini kā tur kādreiz bija, kad mašīnu bija 10x mazāk...

GB12 10.jūlijs 2015 9:44
4 0 Atbildēt

Ne tikai krievi... Arī holandieši, angļi un kas tur vēl saka, ka mums te līmenis šajā ziņā ir ļoti augsts, salīdzinot ar viņu mītnes zemēm. Un Eiropas CSDD analogu amatpersonas brauc pie mums pieredzes apmaiņās.

Bet, nu, reksim vienmēr viss ir bijis slikti, tas jau ir ievērots.

REXX 10.jūlijs 2015 10:07
1 0 Atbildēt

Tava ironija absolūti nevietā. Ja tu māki uzmanīgi lasīt, tad vajadzētu pamanīt, ka nekur neesmu rakstījis, ka CSDD stradatu slikti. Organizēts ir labi, darbojas ātri, informacijas apmaiņa laba. Cits jautājums, ka tas viss ir gana dārgi, augstas izmaksas+uzstādītie peļņas %. To apmaksā pakalpojuma pircēji. Monopols. Teh. apskates veic vairākas SIA, kas ir kaut kādās attiecībās ar CSDD. Pirms vairakiem gadiem man bija radusies doma piedavāt saviem klientiem veikt teh. apskati servisā, kur tiek pastāvīgi apkoptas un remontētas viņu automašīnas, bet mēģinajums nokārtot attiecīgās formalitates beidzās ar gana kompetentas personas ieteikumu- " nelien, vai tev to vajag..."

Jā, un CSDD pakalpojumu nizmantoju no 1988.gada. Ir ar ko salīdzināt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti