Jaunais Golf ar 14 braukšanas palīgsistēmām tagad arī Latvijā 14

 

Foto: Publicitātes attēls

Jana Jentkus | 1.marts 2017 11:29

Gudrāks, drošāks un ar vairāk savienojuma iespējām – jaunais Golf pārsteidz ar 14 dažādām vadības palīgsistēmām, 9,2 collu lielu skārienjutīgo ekrānu ar žestu vadību, pusautomatizētu braukšanu un uzlabotu standarta pakotni par to pašu sākuma cenu.

Šis ir pirmais modeļa atjauninājums Golf 43 gadus ilgušajā vēsturē. Latvijā jaunais modelis oficiāli būs pieejams no šī gada 9.marta, bet šobrīd automobilis jau ir pieejams iepriekšpārdošanā.

Latvijā iecienītākais Volkswagen modelis piedzīvojis ievērojamas izmaiņas. Tehniskā ziņā ar Golf atjauninājumu Volkswagen pārceļ premium klases tehnoloģijas uz kompakto segmentu. Automašīnai kopumā ir 14 braukšanas un drošības palīgsistēmas, tostarp Front Assist – ārkārtas bremzēšanas sistēmas gājēju uzraudzība, kas pieejama jau standarta pakotnē. Atjauninātais Golf ir arī viens no pirmajiem kompaktās klases automobiļiem, kas būs pieejams ar pusautomatizētām braukšanas funkcijām. Lane Assist – joslu maiņas brīdinājuma sistēma apvienojumā ar adaptīvo kruīza kontroli ACC ļauj Traffic Jam Assist sistēmai pārņemt kontroli līdz pat 60 km/h intensīvā satiksmē. Tā autonomi bremzē, palielina ātrumu un stūrē automašīnu.

Jaunu konceptu ieguvušas arī automobiļa informācijas un izklaides sistēmas. Jaunais Golf ir pirmais kompaktās klases automobilis, kam pieejama žestu vadība 9,2 collu lielajā Discover Pro skārienekrānā. Ekrānu un vadības digitalizēto pasauli papildina Active Info Display (pilnībā digitāls instrumentu klasteris), kas Golf modelī izmantots pirmo reizi. Sistēma Car-Net nodrošina savienojumu ar internetu, ļaujot lietotājiem pieslēgt viedtālruni, izvairīties no sastrēgumiem un pat atrast degvielas uzpildes staciju ar šī brīža zemākajām cenām. Šī tehnoloģisko inovāciju kombinācija padara Volkswagen vispieprasītāko modeli par vienu no progresīvākajiem automobiļiem savā klasē – Golf klasē.

Jaunais Golf ir arī viens no retajiem automobiļiem pasaulē, kas bez benzīna un dīzeļdegvielas tiek piedāvāts ar alternatīvām piedziņas sistēmām – dabasgāzi, hibrīdtehnoloģijām un elektrisko piedziņu. Piedāvātie benzīna (TSI) modeļi svārstās no jaunā 1.0 TSI ar 81 kW / 110 ZS līdz Golf R ar 228 kW / 310 ZS jaudu. Piedāvātie turbo dīzeļa (TDI) modeļi attīsta no 85 kW / 115 ZS līdz 110 kW / 150 ZS lielu jaudu. Visiem TGI modeļiem jauda ir 81 kW / 110 ZS. Jaunais Golf ir pieejams vairākās komplektācijās, tostarp Trendline, Comfortline un sportiskajā R-Line specifikācijas pakotnē, kā arī GTI, R un e-Golf modeļa versijās. Tāpat modelis tiek piedāvāts sešās jaunās, spilgtākās eksterjera nokrāsās – melnā, baltā, dzeltenā, zilā, zaļā un pelēkā.

Turklāt modeļa sākuma cena saglabājas nemainīga, lai arī bāzes modelis tagad ietver 6,5 collas lielu informācijas un izklaides ekrānu, jauna koncepta LED aizmugures gaismas un uzlabotu interjeru. Jaunā Golf sākuma cena Latvijā ir 16 353 eiro.

 

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
viencexperc 1.marts 2017 15:04
1 0 Atbildēt

blā-bla...blā...

Tagad norobežojoties no reklāmas saukļiem:

Tas viss būs pieejams maksimālaja komplektācijā, un tāds golfs būs ļoti padārgs, tapēc realitātē tās visas fuinkcijas paliks uz papīra.

iAutolv 1.marts 2017 15:10
0 0 Atbildēt

tas tiesa, taču labāk gan būtu zināt, kas IR pieejams nekā zīlēt kafijas biezumos

Rallists 1.marts 2017 16:17
4 0 Atbildēt

Izgāju cauri cenu lapai:

Comfortline(cilvēku) komplektācijā standartā ir adaptīvā kruīzkontrole, gājēju uzraudzība un avārijas bremzēšanas sistēma un vadītaja noguruma kontroles sistēma.

Tā ka nav tik traki ar tām sistēmām

gunbox 1.marts 2017 18:38
0 4 Atbildēt

Ja jāpērk nemotors par 16tk. tad es labāk izvēlos 7 gadus vecu auto un negulēt pie stūres. Neaizmirsīsim, ka kontroles sistēmas šodien vēl ir tikai plikas palīgsistēmas uz kurām nedrīkst paļauties.

650 1.marts 2017 21:55
0 0 Atbildēt

Es iepriekš atavainojos,bet kam LV na fuj ir vajadzīga tā ACC ? Avārijas bremzēšana gan ir ok, bet viņa laikam nemēdz būt bez tā acc, tā ka gudrie maksā divreiz... Un kas ir tās pārējās ašpadsmit?

Rallists 2.marts 2017 9:20
10 0 Atbildēt

Adaptīvā kruīzkontrole kā reiz ir štelle-brauc pa šoseju uz 100, priekšā gara, gara kolonna, kuru varbūt īsti negribas dzīt, tā kā šādas kollonnas reti kustas vienmērīgā atrumā tad atliek uzstādīt distanci līdz priekšā braucošajam un baudīt braucienu, nevis ģorgāties ātrāk/lēnāk.

Otrs kopā ar automātisko kārbu korķos-saliec kājas krustām un klausies mūziku.

Tuliņ saskries ultimate braucēji un ķērks ka paši visu grib kontrolēt un visas palīgsistēmas un automāti tikai traucē braukt-lūdzu kungi, kurš nelieto mobilo telefonu? Pirms 20 gadiem visi rēca ka pat uz poda sēžot var piezvanīt....

gunbox 2.marts 2017 11:00
0 9 Atbildēt

Un pēkšķi izrādās, ka tavs distroniks ir nogļukojis, sensors netīrs un čeko tikai 50%, auto softs izmetis erroru un paliec ar savām krustā kājām kādam bamperī. Te pat iAuto jau pietiek ziņu par to, kas paļāvušies uz sensoriem. Palīgsistēmas nozīmē, ka nevis krustā kājām, bet uzliktai kājai uz bremzes pedāļa, ja nu automātika nenostrādā.

Rallists 2.marts 2017 11:17
7 0 Atbildēt

Follija cepurīti piedavāt?

Ko lai dara tie kam gāzes pedālis elektronisks, stūre ar elektriski maināmu pārnesumu, bremžu šlauciņas nav armētas, bremžu atgaisošanas nipeļi un stūres pirksti nav nošplintēti? Koa?

msh 2.marts 2017 17:48
0 0 Atbildēt

Viņi brauc. Bet viņi nepaļaujas uz ierīci, kas vadīs mašīnu viņu vietā. Kā jau gunbox teica, te pēdējā laikā ir bijuši pietiekami daudz rakstu, lielākoties par teslām, par to kā apsitas cilvēki, kas uzticējušies ierīcei, kura sola vadīt mašīnu...

Attiecībā par adaptīvo - vilcieniņi ir domāti lai tos nokostu, bet pat vislabākā adaptīvā korķī sajūgu izspiest nespēs...

msh 2.marts 2017 17:50
0 0 Atbildēt

Ā, un par pirmo adaptīvās pielietojumu - es ceru ka adaptīvā kruīza kontrole komplektējas ar vismaz divdesmit litru apmīzēju šķidruma trauku? Baidos ka tāds var noderēt pie tāda pielietojuma... :D

ES 7.marts 2017 18:00
0 0 Atbildēt

Tur vēl ir problēmas, no pilnīgi tumšā auto, kas neatspīd, sensors neķer signālu atpakaļ un tad jūs gaida pārsteigums, tāpēc iesaka turēt kāju tuvu bremzēm.

650 2.marts 2017 14:12
8 0 Atbildēt

Par ACC pielietojamību visbiežāk (96%..) spriež tie, kuriem viņas nav. Daudzmaz intensīvas satiksmes gadījumā komplektā ar "LV-satiksmes" vispārzināmajiem ieradumiem tam ir vairākas svarīgas (!) nianses. Tieši tāpat, kā avārijas bremzēšanas sistēmai atkarībā no auto markas un modeļa. Bet par to jau zina tikai tie, kam viņa reāli ir. Radara "netīrības" gadījumā viņš tev uzreiz un vairākkārt par to ziņos un brīdinās, ka acc nav pieejams.

Pēteris 2.marts 2017 16:42
0 0 Atbildēt

Ne tikai netīrības, bet arī sliktu laika apstākļu gadījumā, sniegs, migla un tt. Lietoju ikdienā, perfekta štelle. Pie mūsdienu tehnoloģijām par netīrību varētu saukt reālu sniega piku vai biezu dubļu kārtu.

650 3.marts 2017 2:24
0 0 Atbildēt

Ok,skaidrs.Bet man aizdomas, ka vismaz daļa interesentu šos palīglīdzekļus izmanto vnk lai atbrīvotu smadzenes no paša tā braukšanas procesa.Piem ,brauc acc lietotājs un lasa Avīzi. Te pēkšņi no nekurienes šķirbā starp viņu un viņa priekšābraucēju nedaudz piebremzēdams iespraucas lielceļa huligāns...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti