“Škoda Kodiaq”, “Toyota C-HR” un “Volkswagen Tiguan” ir salīdzināmi “Latvijas Gada Auto” stendā izstādē “Auto 2017” (+ foto) 13

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 8.aprīlis 2017 13:34

Izstādē “Auto”, kas no 7. līdz 9. aprīlim notiek Ķīpsalā, jau sesto gadu pēc kārtas piedalās konkurss “Latvijas Gada auto”.

Tā stendā šogad būs apskatāms pieci pieprasīti modeļi Latvijas tirgū. Centrālo vietu ieņem “Škoda Kodiaq”, kurš izcīnīja “Latvijas Gada auto 2017” titulu, kā arī tā “brālis” “Latvijas Apvidus auto 2017” jaunais “Volkswagen Tiguan”.

Šogad konkursa stendā iespējams iepazīties gan ar pagājušā gada pretendentiem, gan arī jau šī gada konkursā pieteiktajiem kandidātiem. Jau pieminētie “Škoda Kodiaq” un “Volkswagen Tiguan” līdz pašai konkursa izskaņai pat žūrijas vidū raisīja lielāko intrigu par to, kurš būs “Latvijas Gada auto 2017” titula ieguvējs. Abi automobiļi sevī apvieno lielu ietilpību, komfortablu gaitu, modernu papildaprīkojumu un arī labas bezceļu spējas, kas pārsteidza daudzus skeptiski noskaņotos. Tāpat apskatāms vēl viens “Latvijas Gada auto 2017” pretendents – “Toyota RAV4 Hybrid”, kas konkursa “Lielā testa brauciena” ietvaros pārsteidza ar lieliskām prasmēm ziemas bezceļos.

Taču šie “Latvijas Gada auto” stendā nav vienīgie jaunumi. Klātesošie var iepazīties arī ar pavisam jauno “Toyota C-HR” krosoveru, kas jau ir viens no pirmajiem pretendentiem konkursā “Latvijas Gada auto 2018”, un jauno, modernizēto “Volkswagen Golf 7”.

Aizpildot anketu mūsu stendā var laimēt vienu no jaunajiem “Volkswagen” modeļiem uz nedēļas nogali ar pilnu degvielas tvertni.

Konkurss “Latvijas Gada auto” notiek jau kopš 1998. gada un tā mērķis ir ar kompetentas žūrijas, masu mediju un autoražotāju atbalstu pievērst Latvijas sabiedrības uzmanību jaunākajiem autoražotāju sasniegumiem, kuri pieejami Latvijas tirgū. Šogad “Latvijas Gada auto” tituls tiks pasniegts 19. reizi, un no 7. marta sākusies pieteikumu pieņemšana šī gada konkursam.

Atbalsta: Delfi, iAuto.lv, Latvijas Avīze, Tvnet, jauniauto.lv, garaza.lv, dzivoklis.lv, T/c Mols, Avalon Hotel, LAMB, KPMS & Partneri, Skrivanek, V4 motors.

 

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Upss 8.aprīlis 2017 16:49
4 0 Atbildēt

Pēc skata Kodiaks feināks...

viencexperc 8.aprīlis 2017 22:02
4 1 Atbildēt

Normāliem elektromobiļiem distance ir 300 km un vairāk. Tie, par kuriem tu raksti, tās ir parodijas, jeb bomžu varianti cilvēkiem, kuri negrib braukt ar velosipēdu.

Pat ķīniešiem ir jau vismaz 7 elektromobiļi ar distanci vismaz 300 km. Bet rietumiem tikai amerikāņu TESLA. Eiropas autoindustrijai ar saviem dīzeļiem un hibrīdiem drīz pienāks gals.

imzz 8.aprīlis 2017 17:23
3 0 Atbildēt

Interesanti, vai hibrīdi saglabāsies laikā, kad intensīvi progresē elektromobīļi. Piemēram tiem, kas strādā Rīgā, bet "guļ" , piemēram, Jūrmalā vai Inčukalnā, ar elektromobiļa distanci pietiktu jau tagad. Ko darīt, ja jābrauc makšķerēt vai uz "tālajiem laukiem", kur nav elektrības ? Manuprāt, ir vienkāršs risinājums, var iemest bagāžniekā lēto ģeneratoru un degvielas kanniņu, un uzlādēt auto bateriju kaut vai pie ezera, kamēr zivju zupa vārās.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen T-Roc tagad ar 190 Zs dīzeļdzinēju un jaunām aprīkojuma iespējām (+ FOTO)

Volkswagen papildina kompaktā krosovera T-Roc motoru izvēli ar jaunu dīzeļdzinēju, kā arī Black Style un Beat aprīkojuma paketēm. Lasīt vairāk

 

Veiksmīga izvairīšanās (+ VIDEO) 13

Vieglās automašīnas vadītājs veiksmīgi izvairās no autobusa, kas gandrīz uzgāžas tam virsū. Lasīt vairāk

 

Honda modernizējusi krosoveru CR-V (+ FOTO) 6

Honda modernizējusi krosovera CR-V versiju Ziemeļamerikas tirgum. Galvenais jaunums – hibrīdmodelis tagad arī šim reģionam. Lasīt vairāk

 

Eksperti: Latvija nedrīkst pārvērsties par “netīra” transporta un “šrotu zemi” 27

Latvijas uzņēmējiem un iesaistītajām valsts institūcijām ir jāīsteno nopietnu pasākumu komplekss, lai pēc dažiem gadiem izvairītos no draudošajām sankcijām par klimata mērķu nesasniegšanu transporta jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti