“Škoda Kodiaq”, “Toyota C-HR” un “Volkswagen Tiguan” ir salīdzināmi “Latvijas Gada Auto” stendā izstādē “Auto 2017” (+ foto) 13

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 8.aprīlis 2017 13:34

Izstādē “Auto”, kas no 7. līdz 9. aprīlim notiek Ķīpsalā, jau sesto gadu pēc kārtas piedalās konkurss “Latvijas Gada auto”.

Tā stendā šogad būs apskatāms pieci pieprasīti modeļi Latvijas tirgū. Centrālo vietu ieņem “Škoda Kodiaq”, kurš izcīnīja “Latvijas Gada auto 2017” titulu, kā arī tā “brālis” “Latvijas Apvidus auto 2017” jaunais “Volkswagen Tiguan”.

Šogad konkursa stendā iespējams iepazīties gan ar pagājušā gada pretendentiem, gan arī jau šī gada konkursā pieteiktajiem kandidātiem. Jau pieminētie “Škoda Kodiaq” un “Volkswagen Tiguan” līdz pašai konkursa izskaņai pat žūrijas vidū raisīja lielāko intrigu par to, kurš būs “Latvijas Gada auto 2017” titula ieguvējs. Abi automobiļi sevī apvieno lielu ietilpību, komfortablu gaitu, modernu papildaprīkojumu un arī labas bezceļu spējas, kas pārsteidza daudzus skeptiski noskaņotos. Tāpat apskatāms vēl viens “Latvijas Gada auto 2017” pretendents – “Toyota RAV4 Hybrid”, kas konkursa “Lielā testa brauciena” ietvaros pārsteidza ar lieliskām prasmēm ziemas bezceļos.

Taču šie “Latvijas Gada auto” stendā nav vienīgie jaunumi. Klātesošie var iepazīties arī ar pavisam jauno “Toyota C-HR” krosoveru, kas jau ir viens no pirmajiem pretendentiem konkursā “Latvijas Gada auto 2018”, un jauno, modernizēto “Volkswagen Golf 7”.

Aizpildot anketu mūsu stendā var laimēt vienu no jaunajiem “Volkswagen” modeļiem uz nedēļas nogali ar pilnu degvielas tvertni.

Konkurss “Latvijas Gada auto” notiek jau kopš 1998. gada un tā mērķis ir ar kompetentas žūrijas, masu mediju un autoražotāju atbalstu pievērst Latvijas sabiedrības uzmanību jaunākajiem autoražotāju sasniegumiem, kuri pieejami Latvijas tirgū. Šogad “Latvijas Gada auto” tituls tiks pasniegts 19. reizi, un no 7. marta sākusies pieteikumu pieņemšana šī gada konkursam.

Atbalsta: Delfi, iAuto.lv, Latvijas Avīze, Tvnet, jauniauto.lv, garaza.lv, dzivoklis.lv, T/c Mols, Avalon Hotel, LAMB, KPMS & Partneri, Skrivanek, V4 motors.

 

 
Visi komentāri
 
Upss 8.aprīlis 2017 16:49
4 0 Atbildēt

Pēc skata Kodiaks feināks...

GadaAuto 9.aprīlis 2017 6:44
0 0 Atbildēt

Tur jau tas spēks salīdzināšanai, jo Tiguan un Kodiaq tiek būvēti uz vienas platformas. Paliek jautājums, kāpēc par vienu maksāt vairāk vai mazāk? Starp izstādes komplektācijām starpība ir 5 000 EUR.

imzz 8.aprīlis 2017 17:23
3 0 Atbildēt

Interesanti, vai hibrīdi saglabāsies laikā, kad intensīvi progresē elektromobīļi. Piemēram tiem, kas strādā Rīgā, bet "guļ" , piemēram, Jūrmalā vai Inčukalnā, ar elektromobiļa distanci pietiktu jau tagad. Ko darīt, ja jābrauc makšķerēt vai uz "tālajiem laukiem", kur nav elektrības ? Manuprāt, ir vienkāršs risinājums, var iemest bagāžniekā lēto ģeneratoru un degvielas kanniņu, un uzlādēt auto bateriju kaut vai pie ezera, kamēr zivju zupa vārās.

viencexperc 8.aprīlis 2017 22:02
4 1 Atbildēt

Normāliem elektromobiļiem distance ir 300 km un vairāk. Tie, par kuriem tu raksti, tās ir parodijas, jeb bomžu varianti cilvēkiem, kuri negrib braukt ar velosipēdu.

Pat ķīniešiem ir jau vismaz 7 elektromobiļi ar distanci vismaz 300 km. Bet rietumiem tikai amerikāņu TESLA. Eiropas autoindustrijai ar saviem dīzeļiem un hibrīdiem drīz pienāks gals.

GadaAuto 9.aprīlis 2017 6:51
2 0 Atbildēt

Ja brošūrās rakstīta distance 200 km, tad reāli var rēķināties ap 120-130km. Un tas ir par maz, lai visu laiku neplānotu savas dienas braukšanas maršrutus. Tesla jau ir reāla lieta un tas ir pilnvērtīgs auto bez knapināšanās.

ezis71 9.aprīlis 2017 8:47
0 0 Atbildēt

Man jau liekas kad tas ar nolūku tiek taisīts,es runāju par mazo elektroauto distanci.Tas lai tu pirktu benzīna/dīzeļa autiņus.Tas pats ir ar gāzi,reti kurš auto ražotājs aprīko savus auto ar gāzes iekārtu.

Nortel 9.aprīlis 2017 10:37
2 0 Atbildēt

Ar distanci elektroauto ir tāpat kā ar degvielas patēriņu tradicionālajiem auto. Ir jābrauc sazin kādos laboratorijas apstākļos, lai iekļautos patēriņa normās. Elektroauto ir vēl sliktāk - ja iekšdedzes dzinējam siltums ir blakusprodukts, tad elektroauto tas pamatīgs zāģis distancei, ja iekšdedzes dzinējs spēj kā blakusproduktu saražot elektrību visām palīgsistēmām, tad elektrodzinējs nespēj. Gribi braukt komfortabli, tad no ražotāja "garantētajiem" 300 atliek knapi simtam. Un tad vēl jālādē n-tās stundas.

viencexperc 9.aprīlis 2017 20:41
0 0 Atbildēt

Priekš tam ir superčērdžeri, kuru skaits līdz šī gada beigām dubultosies ( sola Īlons Masks),

Daudzu iauto lietotāju fani pielūdz gruzīnu Davidiču. Davidičs reiz testēja teslu model s. Viņš brauca uz 300 km/h un notērēja batereju divas reizes ātrāk. Bet viņš ir tik stulbs, ka nesajēdz, ka braucot uz 300 km/h pat iekšdedzes dzinējs tērēs divas reizes vairāk degvielas. Bet mani pārsteidza, ka pat tukšš akumulators vēl turpināja braukt, un nobrauca diezgan tālu, lai gan dators jau sen zīmēja 0. Plus - citi vatenieki testēja model s braucot mīnus 40 grādos. Patēriņš samazinājās, bet ne tik ļoti, kā cilvēki domā.

...

Galvenais mīnuss, ka ziemā auto pat nebraucot uztur temperatūru 0 grādus, lai neaizsalst akumulators.

Tāpēc ziemā atstājot auto pat uzlādētu uz kādu laiku, tam var nosēsties akumulatori.

..

Bet ja skatam statistiku - visvairāk teslu ir norvēģijā. Bet tur īpaši nesūdzas. Tad jau laikam, ir ok.

Nortel 9.aprīlis 2017 20:57
0 0 Atbildēt

Norvēģija ir slikts piemērs, tur ir pavisam savādāka politika attiecībā uz ekoloģiju. Pat parastam jaunam Golfam ar 1.4 TSI ievedmuita ir 14 kEUR. Tāpēc norvēģi pērk mazmotorus max komplektācijās vai elektroauto.

aigi 8.aprīlis 2017 19:47
0 0 Atbildēt

Kodiaq pēc izjūtām ideāls vāģis'. Tik ļoti žēl, ka ģimenes auto jau iegādāts. Mans favorīts.

imzz 9.aprīlis 2017 10:39
0 0 Atbildēt

Tikai populārais VW fans varētu būt neapmierināts ar to, ka mazākais baudāmais dzinējs ir 1.4 TSI un nav 1.2 litrīgā

GB12 8.aprīlis 2017 23:15
1 2 Atbildēt

Ar CH-R un Tiguan ir jau izbraukts. Iesēdos Kodiakā - baigā vilšanās elkoņbalsta dēļ. Atrodas pārāk zemu un galīgi nesaistošā attālumā no ātrumpārslēga, attiecīgi, man pie šī auto stūres nav ērti, īpaši, ja būtu jābrauc garāks gabals. Elkoņbalstam ir jābūt "pa elkonim", nevis kauč kur lejā.

To: GB12 10.aprīlis 2017 0:33
0 0 Atbildēt

Tas tak ir regulējams!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti