Opel Insignia Grand Sport sākuma cena būs 19 360 € (+ foto) 9

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 23.maijs 2017 7:11

Latvijā nonākusi Opel Insignia jaunākā paaudze: Insignia Grand Sport 5-durvju sedans maksās no 19 360 eiro, bet Sports Tourer universālis - vismaz 20 469 eiro.

Jaunākās paaudzes Insignia ir neatvairāma– tā izceļas ne tikai ar eleganti sportisko siluetu un izcilo aerodinamiku (kabrioletam līdzīgajai piecdurvju mašīnai ir tikai 0,26 liels pretestības koeficients), bet arī ar tehnoloģiskajām inovācijām. Jaunā Insignia pārsteidz ar uzlabotu veiklību un ietilpību, kā arī ar lielisku cenas un vērtības attiecību, tāpēc tā ir spēcīgs konkurents arī augstākas klases zīmolu modeļiem. Šī Insignia uzskatāma par jaunu standartu. Jau bāzes versijā tā ir aprīkota ar daudzām vadītāja palīgsistēmām: brīdinājumu par frontālu sadursmi ar gājēju konstatēšanas funkciju, automātisku ārkārtas bremzēšanu, braukšanas joslas šķērsošanas brīdinājumu, joslas saglabāšanu ar automatizēto stūres korekcijas funkciju un distances saglabāšanu no priekšējās automašīnas. Plašais palīgsistēmu klāsts būtiski uzlabo drošību. Pamata versijā iekļauts arī skārienekrāns, kā arī visi jaunie Insignia modeļi ir aprīkoti ar bezatslēgas automašīnas atslēgšanu un iedarbināšanu (“Keyless Open & Start”).

Otrās paaudzes Insignia ir radīta uz jaunas konstrukcijas pamata. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, Grand Sport 5-durvju sedans sver par 175 kilogramiem mazāk nekā tās iepriekšējais sedana modelis, savukārt ietilpīgais Sports Tourer universālis – līdz pat 200 kg mazāk. Ievērojamais svara samazinājums un jaunā, ļoti precīzā stūrēšanas sistēma uzlabo braukšanas dinamiku. Turklāt jaunais Opel flagmanis nokomplektēts ar plašu ļoti efektīvu dzinēju un pret berzi optimizētu transmisiju klāstu, lai uzlabotu braukšanas efektivitāti un samazinātu degvielas izmaksas. Pēc Starptautiski saskaņoto viegldarba transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP) datiem degvielas patēriņš Grand Sport pieejamiem attiecīgā tilpuma dzinējiem (benzīns: 1,5 litru Turbo; dīzeļdegviela: 1,6 litru Turbo) ir par trīs līdz desmit procentiem mazāks salīdzinājumā ar līdzvērtīgiem iepriekšējiem modeļiem.

Opel jau 2015. gada decembrī paziņoja, ka uzņēmums turpmākajiem modeļiem nodrošinās patēriņa rādītājus, kas balstīti uz WLTP braukšanas ciklu. WLTP braukšanas cikls stāsies spēkā 2017. gada rudenī un, salīdzinot ar pašlaik izmantoto NEDC (Eiropas Jaunais braukšanas cikls), tas vairāk atbilst patiesajiem braukšanas apstākļiem. Sākot ar jauno Astra modeli, jau no 2016. gada jūnija Opel papildus oficiālajiem NEDC datiem sācis sniegt no WLTP braukšanas cikla iegūto informāciju par CO2 izmešiem un degvielas patēriņu. Tas Opel klientiem dod precīzāku informāciju par viņu automašīnas gaidāmo degvielas patēriņu ikdienā. Atzītu izdevumu, piemēram, Quattroruote žurnāla Itālijā, veiktie testi pierādījuši, ka uz WLTP braukšanas ciklu pamata iegūtā Opel informācija pārāk neatšķiras no reālā degvielas patēriņa ikdienā.

Jauni benzīna motori un uzlaboti dīzeļdzinēji

Jaunā Opel Insignia Grand Sport motoru klāstā pieejams ļoti efektīvs 1,5 litru turbo benzīna dzinējs ar 2 jaudas līmeņiem. Pamata līmeņa dzinēja jauda ir 103 kW/140 ZS (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 7,3 l/100 km, ārpus pilsētas 4,7 l/100 km, jauktā ciklā 5,7 l/100 km; 129 g/km CO2) un 250 Nm griezes moments pie 2 000 līdz 4 100 apgriezieniem minūtē. Spēcīgākajai 122 kW/165 ZS dzinēja versijai (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 7,0 l/100 km, ārpus pilsētas 4,9 l/100 km, jauktā ciklā 5,7 l/100 km; 130 g/km CO2) ir viss, kas nepieciešams, lai tas kļūtu par pieprasītāko no Insignia benzīna motoriem. Salīdzinājumā ar iepriekšējā modeļa jau efektīvo 1,6 litru (125 kW/170 ZS) turbomotoru, jaunais dzinējs saskaņā ar WLTP braukšanas ciklu samazina degvielas patēriņu vidēji vēl par trīs procentiem. 1,5 litru turbopūtes tiešās iesmidzināšanas dzinējam ir lielākais tilpums no visas ultramoderno trīs un četru cilindru Opel mazo benzīna motoru saimes. Jaunais modernais 1,5 l četrcilindrinieks pārsteidz arī ar atsaucīgu reakciju, nospiežot gāzes pedāli, un plašu griezes diapazonu – tās ir divas šiem dzinējiem raksturīgās pazīmes.

Īpašs ir arī jaunās Insignia spēcīgākais benzīna dzinējs. 2,0 litru turbo dzinējs darbojas ar 191 kW/260 ZS jaudu un sniedz maksimālo griezes momentu 400 Nm pie 3 000 līdz 4 000 apgriezieniem minūtē (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 11,5 l/100 km, ārpus pilsētas 7,0 l/100 km, jauktā ciklā 8,6 l/100 km; 197 g/km CO2). 2,0 litru četru cilindru dzinējs ir pieejams kombinācijā ar jauno astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un izsmalcinātu pilnpiedziņas sistēmu ar dalītu vilkmes kontroli –tā ir unikāla funkcija vidējās klases auto segmentā. Šajā augstākā līmeņa pilnpiedziņas sistēmā divi daudzdisku sajūgi aizvieto pierasto aizmugurējās ass diferenciāli; atkarībā no braukšanas apstākļiem tie acumirklī var paātrināt katra atsevišķa riteņa darbību.

Piedāvājums vainagojas ar jaunu manuālo 6-pakāpju pārnesumkārbu populārajiem 1,6 litru dīzeļdzinējiem ar 81 kW/110 ZS (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 4,6 l/100 km, ārpus pilsētas 3,6 l/100 km, jauktā ciklā 4,0 l/100 km; 105 g/km CO2) un 100 kW/136 ZS (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 5,1 l/100 km, ārpus pilsētas 3,9 l/100 km, jauktā ciklā 4,3 l/100 km; 114 g/km CO2) jaudu. Šī manuālā pārnesumkārba ar optimizētu berzes līmeni kombinācijā ar 1,6 CDTI dzinēju ar 81 kW/110 ZS jaudu WLTP braukšanas ciklā ļauj sasniegt vidēji vēl par 10% lielāku degvielas ietaupījumu nekā iepriekšējam modelim.

Opel piedāvājumā ir arī uzlabotais 2,0 litru dīzeļdzinējs ar 125 kW/170 ZS jaudu (NEDC degvielas patēriņš modelim Grand Sport: pilsētā 6,7 l/100 km, ārpus pilsētas 4,3 l/100 km, jauktā ciklā 5,2 l/100 km; 136 g/km CO2).

 
Visi komentāri
 
viencexpertc 23.maijs 2017 8:53
3 7 Atbildēt

Normālam auto patēriņš sākas no 10 galoniem uz 100 km. Un sēdeklis regulējās 10 pozīcijās, lai tik ļoti nesāp dibens pēc tam, kad ir sapelnīts tiem galoniem.

imzz 23.maijs 2017 9:42
3 0 Atbildēt

10 galoni uz 100 km, tas būs karjera kravas auto vai militārā tehnika.

iAuto 23.maijs 2017 9:47
5 1 Atbildēt

Tavs iedomu viedoklis ir zināms. Komentē, lūdzu par tēmu vai arī labāk nē.

Dīvāna komentāri 23.maijs 2017 9:38
3 1 Atbildēt

Nauda jāpilda ar smadzenēm nevis dibenu. Man tevis žēl viencexperc!

viencexperc 23.maijs 2017 12:14
6 1 Atbildēt

Tas ka GM sataisīja lielisku opeli, nebrīnos. Vairāk interesē kādus " brīnumus" taisīs citramons un pižiks.

asd 23.maijs 2017 15:00
1 0 Atbildēt

Vienīgais ko GM Opelim izdarīja - nozaga tehnoloģijas. Bet aplikās, jo nemācēja tās ielikt savās amurikāņu miskastēs. Beigās nobankrotēja. Ja ķīnieši nozog tehnoloģiju, uzliekot mīksto visiem patentiem, tad pēc 1,5 gada viņi ar to pelna miljonus, kamēr amerikāņi aiziet pa skuju taku. Šaurās pierītes, tāteikt...

gunbox 23.maijs 2017 16:23
3 0 Atbildēt

Opelis malači, beidzot Insignia ir auto. Tikai te ļoti iederas pārfrāzēts teiciens - "parādi man savus zirgus, un es pateikšu kas tu esi". Šis auto diemžēl sākas no 25-27tk.€. Pārējais nav izskatīšanas vērts. Bet iAuto šoreiz malači, ielikuši visas cenas aprakstā. Tas ir progress. ;)

es 23.maijs 2017 17:36
0 0 Atbildēt

Vot šis ir kruta:

Jaunākās paaudzes Insignia ir neatvairāma– tā izceļas ne tikai ar eleganti sportisko siluetu un izcilo aerodinamiku (!!!!!!!kabrioletam!!!!!!!!!! līdzīgajai piecdurvju mašīnai ir tikai 0,26 liels pretestības koeficients).

Sedans, kas līdzīgs kabrioletam ir vnk ģeniāls izstrādājums :)))))

TORS 11.augusts 2017 16:34
0 0 Atbildēt

Smuks auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti