Visi komentāri - Prognozē arī turpmāku OCTA cenu pieaugumu

Prognozē arī turpmāku OCTA cenu pieaugumu 12

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 12.jūlijs 2017 9:21

Transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas cenas šogad pieaugušas par vidēji aptuveni trešdaļu un cenu kāpums varētu turpināties, liecina Latvijas Apdrošinātāju asociācijas prezidenta Jāņa Abāšina teiktais intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā "Rīta panorāma".

Kā skaidroja apdrošinātāju pārstāvis, OCTA vidējās cenas straujāk augušas privātpersonām, Rīgā un lielajās pilsētās, savukārt cenu pieaugums mazāks nekā vidējais ir juridiskajām personām un reģionos.

Pēc Abašina teiktā, OCTA cenu kāpumu varētu apstādināt konkurence, kad kāds no apdrošinātājiem varētu vēlēties iegūt lielāku tirgus daļu. Cenu kāpums varētu apstāties šī gada laikā, sacīja Abāšins.

Apdrošinātāju asociācijas vadītāja teiktais arī liecina, ka OCTA cenu līmenim Latvijā vajadzētu būt līdzvērtīgam šī paša pakalpojuma cenām kaimiņvalstīs Igaunijā un Lietuvā.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 12.jūlijs 2017 11:44
9 0 Atbildēt

Precizēsim. Te, rakstā, iemetusies drukas kļūda.

Nevis - prognozē, bet - sola.

Smaidiigais 12.jūlijs 2017 11:53
5 0 Atbildēt

Kartelis?

Sauciet kalpus 12.jūlijs 2017 12:11
1 1 Atbildēt

Kāpēc man nav tiesību iegādāties OCTA Lietuvā vai Igaunijā, ja reiz tur tie paši apdrošinātāji!

Ja reiz ir Eiropas savienība un brīvais tirgus! Kāpēc tiek apgalvots, ka kaimiņu zemēs OCTA ir dārgāka!

Kartelis!

Uzpirkšanas likums joprojām nav! Ar valdības - slaucēju koalīcijas piekrišanu mēs tiekam krāpti!

GB12 12.jūlijs 2017 14:39
2 2 Atbildēt

Pirmkārt, to nosaka likums, un ne tikai Latvijas, bet arī visu pārējo valstu - lai visādi Lielbritānijas, Vācijas utt., jā, arī Igaunijas, Lietuvas, Polijas u.c. pilsoņi nepirktu OCTAs Latvijā. Pēc loģikas - katrā valstī ir savi attiecīgās valsts likumu regulēti limiti, attiecīgi, nav loģiska situācija, ka pērc pakalpojumu Latvijā, bet izmanto Spānijā. A par apgalvojumu patiesumu jau pats vari pārliecināties.

Bet, nu, protams, pie visa vainīga valdība :D vaimanoloģija sit augstu vilni...

msh 13.jūlijs 2017 12:42
0 1 Atbildēt

Pēc tās tavas loģikas ka "nav loģiski pirkt pakalpojumu vienā valstī bet izmanto citā" vajag aizliegt dajebkādu importu, jo tur visur ir tas pats - piemēram tagad, nopērkot savu jagu, tu nopērc ne tikai citā valstī saražotus materiālus, bet citā valstī sniegtus ražošanas pakalpojumus - nav loģiski tādus izmantot latvijā, tāpēc tev mašīnas vietā jābrauc ar RVR ražotu vilcienu, jo RAF latvijas vairs neražo... :D

Vienīgā loģika te ir tāda ka tas ir katras valsts savu apdrošinātāju aizsardzības/lobēšanas likums, un viss. Es minēšu ka tie likumi ES līmenī tika pieņemti dēļ lobija no rietumeiropas apdrošinātājiem, kuri nobijās ka austrumeiropā viņiem uzradīsies ļoti nopietni konkurenti.

GB12 13.jūlijs 2017 14:41
0 0 Atbildēt

Pirmās iebildes tik dumjas, ka pat netērēšu laiku, lai atbildētu.

Neuzminēji - likumi tika pieņemti jau tad, kad austrumos vēl bija dzelzs priekškars un nebija nekādas pazīmes par to, ka tas varētu brukt, un par tādu obligāto civiltiesisko apdrošināšanu te vēl neviens dzirdējis nebija. Starp citu, ja varētu jebkurš Rietumeiropietis apdrošināt savu auto šeit, visticamāk, arī cena būtu pietuvināta daudz tuvāk rietumu līmenim. Un cietēji jau atkal būtu latvju bāleliņi, kuru vairumam jau esošās cenas liekas pārāk augstas.

PV 12.jūlijs 2017 13:10
8 0 Atbildēt

Lai ceļ cenas tiem, kuri šo apdrošināšanu praksē izmanto, lasi - kļūst par vainīgajiem CSN.

Nevainīgie autobraucēji taču nekādus zaudējumus apdrošinātājiem nerada, kāpēc tiem būtu jāmaksā vairāk? Lai maksā vainīgie!

Teorētiski, ja es braucu 20 gadus, ne reizi neizraisot CSN, manas polises cena varētu tuvoties nullei!

no79 12.jūlijs 2017 15:04
1 0 Atbildēt

Absolūti piekrītu! kā var, no apdrošināsanas viedokļa ideālam klientam, visu laiku pieaugt apdrošināšana? lai ņemās un tiesājas ar tiem krāpniekiem, pārējie ņepričom.

GB12 12.jūlijs 2017 16:35
1 2 Atbildēt

Tas viss ir baigi nosacīti. Pirmkārt, mēs visi dzīvojam sabiedrībā un savā ziņā katrs maksājam par citu neizdarībām. Piemēram, kādi nemaksā kredītus, citiem pieaug procenti, kādi nemaksā komunālos, nākas pārējiem samesties, kaut kāds Tramps kaut ko ne tā pasaka un pieaug degvielas cenas... utt. utjp. Inflācija vispār rodas no procesiem, ko reizēm tev nav nekādu iespēju ietekmēt. Otrkārt, tas, ka tu neesi izraisījis negadījumus, nenozīmē, ka esi ideāls klients. Tu tāds esi bijis līdz šim, bet apdrošināšanas māksla pa lielam ir arī jāparedzēt nākotni un saskatīt potenciālos riskus. Starp citu, kādus 2 gadus atpakaļ viens apdrošinātājs man teica, ka viņiem uz OCTām zaudējumus visvairāk rada tieši labo bm klašu klienti, sākot no 13. uz augšu. Jo 90% cilvēku kaut kad dzīvē kaut kādu avāriju tomēr izraisa - vai pret stabu, vai pret citu auto, nu, kā palaimējas... attiecīgi no tāda viedokļa sanāk, ka tava riska iestāšanās iespējamība kāreiz ar katru gadu pieagu...

no79 12.jūlijs 2017 15:02
1 0 Atbildēt

Nu kā var neprognozēt. Zb ja godīgi jau šitas. īru republikā notiek tieši tas pats- apdrošinātāji no gada uz gadu kladzina par to ,ka tādēļ, ka pieaug krāpšanu skaits, visiem esot jācieš. Pirms nedēļas policija veica kratīšanas vairākās apdrošināšanas kompānijās, jo ir aizdomas par karteli( visi draudzīgi ceļ cenas). Vai Latvijā arī būtu kartelis, tovarišķi apdrošinātāji?

Pļurkt 12.jūlijs 2017 21:05
2 1 Atbildēt

Kā visiem - arī apdirsinātājiem apetīte aug ēdot!

Sagremoja visi cenu celšanos par 50 - 100%, tad kāpēc nepacelt vēl!!

Tā ir visa un vienīgā loģika - nekāds tirgus likums tur nav un nav bijis pat tuvumā.

... 12.jūlijs 2017 23:31
0 0 Atbildēt

Man polises cena ir augusi par, apmēram, 150%. Citas apdrošināšanas kompānijas piedāvā par vēl krietni dārgākām cenām. Esmu padsmit gadus priekšzīmīgs polišu pircējs. Bez avārijām u.t.t.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti