Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Latvijā ierodas Mercedes-Benz X-Klase (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Domenikss | 15.janvāris 2018 10:34

Gada lielākajā starptautiskajā auto izstādē Frankfurtē (IAA), kas norisinājās pērnā gada nogalē, jaunais sērijveida Mercedes-Benz X-Klases pikaps piedzīvoja savu pirmizrādi plašākai publikai. Latvijā to iespējams apskatīt Domenikss salonā, Krasta ielā 34, sākot no šā gada 11.janvāra.

Auto tirgus beidzamo gadu gaitā piedzīvojis nepārtraukti pieaugošu pieprasījumu pēc vidēja lieluma pikapiem ar tipiskām vieglo automašīnu īpašībām un komforta iespējām. Tie vairs netiek uzskatīti par vienkāršiem "darba zirgiem", tāpēc arvien pieaug šāda tipa spēkratu īpatsvars, kurus lieto ne tikai kā komerctransportu, bet arī kā automobili privātām vajadzībām.

Mercedes-Benz ir pirmais premium segmenta ražotājs, kas apvieno tipiskās pikapu īpašības un Mercedes klasiskās priekšrocības: pārliecinošu stabilitāti ar mūsdienīgu dizainu, iespaidīgas bezceļu spējas ar augstu braukšanas dinamiku un drošību, kā arī izsmalcinātu funkcionalitāti ar stilīgu komfortu. Tādējādi X-Klases modeļa izmantošanas spektrs būs gana plašs – no skarbiem un prasīgiem bezceļu braucieniem līdz pat komfortabliem un ģimeniskiem izbraucieniem pilsētvidē.

Jaunajai X-Klasei ir pieejama plaša dizaina un aprīkojuma gamma ar vairākām piedziņas versijām, lielāko krāsu izvēli un Mercedes-Benz aksesuāru klāstu šajā auto segmentā, ļaujot ikvienam veidot individualizētākas komplektācijas.

Dinamisks siluets ar zīmolam raksturīgu SUV dizainu
Ar savu progresīvo, zīmolam tipisko dizainu X-Klase lieliski saglabā līdzsvaru, veidojot gan izturīga, gan stilīga auto tēlu vienlaicīgi. Slaidā virsbūve ar izteikti precīzu līniju akcentiem liek aizmirst spēkrata gandrīz neierobežoto pamatīgumu. Un tomēr X-Klases nestspēja ir līdz pat 1,1 tonnai, kas ir pietiekami, lai kravas novietnē pārvadātu, piemēram, 17 pilnas 50 litrus alus mucas. Savukārt automobiļa vilktspēja ir līdz pat 3,5 tonnām, kas būtu pielīdzināma vienlīdz smagai piekabei ar trīs sporta zirgiem vai astoņus metrus garu jahtu uz tās.

Trīs dizaina un aprīkojuma komplektācijas dažādiem dzīvesstiliem
Ar Mercedes zvaigzni aprīkotais pikaps standartā būs pieejams trīs dažādās dizaina un aprīkojuma versijās – X-Klase PURE, X-Klase PROGRESSIVE un X-Klase POWER.

X-Klase PURE bāzes versija izcili pildīs pikapa funkciju, tajā pašā laikā tā komforts un dizains padarīs to ideāli piemērotu, apmeklējot klientus vai piegādātājus.

X-Klase PROGRESSIVE paredzēts cilvēkiem, kuri meklē izturīgu pikapu ar papildu stilu un komforta funkcijām – kā "vizītkarti" savai uzņēmējdarbībai, kā arī ērtu, bet prestižu transportlīdzekli privātām vajadzībām.

X-Klase POWER ir augstākās klases komplektācija, vērsta uz braucējiem, kuriem īpaši svarīgs ir stils, veiktspēja un komforts. Kā dzīvesstila transportlīdzeklis ārpus vispārpieņemtā un ierastā būs piemērots pilsētas videi, kā arī sporta un brīvā laika pavadīšanas aktivitātēm pat tad, ja izbūvētais ceļš beidzās. Šīs komplektācijas dizains un augstā līmeņa aprīkojums atspoguļo neatkarīgu un individualizētu dzīvesveidu.

Augsts griezes moments, patīkams sniegums
X-Klasei būs pieejami divi jaudīgi un efektīvi četrcilindru 2,3 litru dzinēju tipi, nodrošinot izcilu veiktspēju un augstu griezes momentu. X 220 d versija ar vienu turbokompresoru ģenerēs 120 kW/163 ZS, bet biturbo versija – X 250 d – ne mazāk kā 140 kW/190 ZS. Dzinējiem ir raksturīga klusa, zemas vibrācijas kustība apvienojumā ar zemu patēriņa rādītāju. To jaudu būs iespējams pārvērst kustībā, izmantojot sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet septiņu ātrumu automātiskā transmisija būs pieejama 140 kW/190 ZS X 250 d un X 250 d, 4MATIC modeļiem pēc pasūtījuma. Abām dīzeļdzinēju versijām komplektācijā būs pieejama gan aizmugurējo riteņu piedziņa, gan pilnpiedziņa.

Visaptverošs drošības aprīkojums
Visi Mercedes-Benz modeļi izceļas ar augstu drošības līmeni, taču X-Klases drošības aprīkojums un palīgsistēmu spektrs viennozīmīgi ir plašākais pikapu segmentā. X-Klases augstā līmeņa pasažieru aizsardzību veido tā izturīgā virsbūve ar īpaši izturīgu salontelpu, kā arī ar elementiem priekšējā un aizmugurējā daļā, kas var absorbēt enerģiju, izmantojot mērķtiecīgu deformāciju. Turklāt pasīvā drošība tiek nodrošināta, pateicoties standarta aprīkojumam – septiņiem drošības spilveniem un i-Size stiprinājuma sistēmai, kas domāta diviem bērnu sēdekļiem. Vadītāja un priekšējā pasažiera drošības spilveni ir aprīkoti ar divpakāpju atlikto iedarbināšanas mehānismu.
Kā drošību papildinošus elementus var minēt: riepu spiediena monitoringa sistēma, aktīvais bremzēšanas asistents, ceļu zīmes atpazīšanas asistents, piekabes stabilizācijas asistents, joslas noturēšanas asistents, pārkošanās asistents ar 360˚ kameru, kā arī ārkārtas zvana sistēma.

 

 
Visi komentāri
 
eidis 15.janvāris 2018 10:57
2 0 Atbildēt

Renault?

iAuto 15.janvāris 2018 12:55
5 0 Atbildēt

Uz Nissan Navara bāzes, arī Alaskan uz tās pašas bāzes www.iauto.lv/zinas/testi/2...t-alaskan-foto

eidis 15.janvāris 2018 14:53
0 1 Atbildēt

Domāju, ka šo radinieku saraksts jamam MB var spēcīgi pabojāt pārdošanas rezultātus. MB pircējs vienmēr pērk pontus un kādi ponti ar Renault?

viencexperc 15.janvāris 2018 11:57
4 1 Atbildēt

prēmium pikaps krosoveru ērā?

Kad porše sataisīja pirmo sporta krosoveru, viņi radīja šoku autoindustrijā. norāva tādu peļņu, ka pat mēģināja nopirkt VW. Tad krosoverus sāka taisīt visi pēc kārtas. Brīnums, ka ferarri vēl nav demonstrējuši savu krosoveri. Tad uzvaras gājiens kakašķim, x5, un citiem. Iespējams, mersedess domā radīt tādu gājienu ar pikapiem. Bet diez vai sanāks. PASV kadiljaks reiz mēģināja taisīt prēmium pikapu. Bet projekts izgāzās.

Bagātie izvēlas džipveidīgus.

Neticu, ka MB sanāks iekarot lielu tirgus daļu. Jo būsim reālisti. Bagātie pērk sedanus un SUV. Bet elektriķi, strādnieki, fermeri pirks lētu un praktisku pikapu.

Kalvis99 20.janvāris 2018 13:34
0 0 Atbildēt

Ferrari taču taisās uz SUV. Šim auto gan jau tirgus ASV dienvidu šati un citas siltākas zemes, kur katram 2. pikaps. Savs veids kā izrādīties un bieži vien nav praktiska pamatojuma. Tā kā uzņēmumā, kurā strādāju tagad filiāle ASV, tad tie novērojumi komandējumos.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar speciālu Wrangler versiju - Jeep godina 1941. gada militāro Willys (+ FOTO)

ASV autobūves uzņēmums Jeep uzsācis īpašās versijas Wrangler 4xe Willys '41 Special Edition pārdošanu. Lasīt vairāk

 

Nāvējošākā marka ASV un tehniski sliktākais auto Vācijā – kas tas ir? (Tesla) 12

Pēdējā laikā Tesla automobiļi saņēmuši neglaimojošas atziņas no organizācijām, kas vērtē automobiļu drošību, kvalitāti, ilgmūžību un citus svarīgus faktorus. Lasīt vairāk

 

Autovadītāja pabrauc garām nobrauktuvei un... slēdz atpakaļgaitā (+ VIDEO) 17

Sievietei neienāk prātā, ka nobraukt no maģistrāles varētu arī dažus kilometrus uz priekšu - nevienam netraucējot un neizraisot avāriju. Lasīt vairāk

 

Guandžou motoršovs – 1100 jauni modeļi, 78 pasaules pirmizrādes 5

Ķīnā darbu sācis Guandžou motoršovs, kas piedāvā 1172 jaunu transportlīdzekļu, no kuriem 512 pārstāv new energy vehicles (NEVs) sektoru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti