Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

No 31 990 eiro - modernizētais Subaru Outback no šīs nedēļas jau ir Latvijā (+ FOTO) 23

 
iAuto | 15.marts 2018 13:19

Subaru importieris šodien iepazīstināja iAuto.lv ar modernizēto Outback universālu, kas saņēmis vizuālus un tehniskus uzlabojumus.

Modernizētais Subaru Outback (facelift) Foto: iAuto.lv

Jau bāzes versijā Active japāņu universāls tiek piedāvāts ar uzlabotu Eyesight drošības asistentu komplektu, kas tagad ietver arī aktīvo joslas uzturēšanas palīgu. Papildu tam universāla aprīkojumu bagātinās jauna audio sistēma ar viedtālruņu atbalstu un tagad līdz astoņām collām pieaugušu skārienekrānu, savukārt aizmugures pasažieru vajadzībām iebūvētas divas USB pieslēgvietas.

Ergonomisks pogu izvietojums Foto: iAuto.lv

Versijas Sport turpmāk pieejama ar stūres un aizmugures sēdekļu apsildi, LED starmeši ieguvuši līkumu izgaismošanas funkciju, bet sērijveida Lineartronic kārbai tagad ir septiņas pakāpes agrāko sešu vietā.

Foto: iAuto.lv

Modernizētajam modelim pieejami jauna dizaina riteņu diski, izveidota jauna centrālā konsole salonā.

Foto: iAuto.lv

Subaru Outback motortelpā atrodas 2,5 litru četrcilindru boksermotors, kas attīsta 175 Zs (250 Nm). Spēka agregāts atbilst Euro-6c normatīviem un uz 100 km patērē vidēji 7,3 litrus degvielas.

Subaru Outback Baltijā ir neliels, taču stabils noiets. Dīlera statistika liecina, ka kopš 2015.gada, kad tirgū tika laists piektās paaudzes modelis Latvijā pārdoti 500, Lietuvā 600 un Igaunijā 1500 eksemplāri.

Latvijā pašlaik pārdošanā esošais Subaru Outback modelis maksā, sākot no 31 990 eiro un dīleris jau apstiprinājis, ka cenas nemainīsies, tātad arī modernizētais Outback būs pieejams par nepilniem 32 000 eiro.

Kā apgalvo Subaru pārstāvis, tad cena par modernizēto Subaru Outback Latvijā paliek iepriekšējā līmenī, bet papildus pircēji saņem visu augstāk aprakstīto.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Ļoti patika gaišais salons. Labi nostrādāts Foto: iAuto.lv

Pēc modernizācijas ir mainīts stūres dizains Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Kamera, lai redzētu labās malas sānu un attālumu līdz apmalei Foto: iAuto.lv

Tā izskatās apvienotais priekšas un sāna skats. Attēls nav tik uzskatāms, jo skats tiek kropļots Foto: iAuto.lv

Šis gan ir ērti Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
LMT 15.marts 2018 14:15
1 1 Atbildēt

Miličiem patiks!

subaru 15.marts 2018 15:45
2 1 Atbildēt

Miličiem patīk Forester.

650 15.marts 2018 16:12
2 7 Atbildēt

Ne nu protams, izcili, vnk šedevrs. Tie tur suuda cipari 7segmentu 80to gadu Vef ražojuma galdapulksteņu izskatā ir netņemama sastāvdaļa.Usb pieslēgvieta pakaļā, tas ir ok, vismaz kkas Jauns un cilvēks zin par ko maksā. Tāpat kā tas slaveni modernais opozītmotors, kuram ddīzeļa versijā jau otro gadu desmitu ir grūti pabraukt pret vēju un kurš pie kādiem 160kkm vnk izjūk ;P

makskernieks 15.marts 2018 17:51
0 0 Atbildēt

Kur tas dīleris TC Motors ir ? Rīgā ?

Redaktors 15.marts 2018 18:36
2 0 Atbildēt

Krasta ielā

Redaktors 15.marts 2018 18:20
0 0 Atbildēt

No šīs nedēļas ir jau dīleru salonos

Bils 15.marts 2018 18:59
6 1 Atbildēt

"Subaru importieris" kas tas ir par zvēru TC Motors?

Gan jau pie IMPORTĒTĀJA, Autobrava, būs bik' lētāk.

kasinsh79 15.marts 2018 19:26
8 1 Atbildēt

Man patīk

Tikai vienai lietai SUBARU var piekasīties, un tā ir vājā skaņas izolācija akustiski. Vismaz (ES personīgi)ne reizi neesmu baudījis akustiski klusu SUBARU.

wons 15.marts 2018 19:34
4 0 Atbildēt

pilnībā piekrītu!

Redaktors 15.marts 2018 20:10
1 1 Atbildēt

Šis nav izņēmums, konkrēti 2.5L benzīna dzinējs ir skaļšs.

msh 17.marts 2018 1:33
0 0 Atbildēt

Nu bet priecājies - tādu skaņas līmeni, kādu tu baudi ar bubāru uz 90, lai sasniegtu ar passātu, tu triecies uz 150 un pelni sodus, respektīvi, viss kārtībā - ar šitādu tu brauktu normālāk.

Conqueror 15.marts 2018 19:41
1 3 Atbildēt

Piesolītais degvielas patēriņš liek aizdomāties. Vēl vairāk jāsaskumst kad jānoskaita 32 tūkstoši €. Bet tie sarkanie bildēs iszskatās smuki!

rudens68 15.marts 2018 19:45
0 1 Atbildēt

bet sērijveida Lineartronic kārbai tagad ir septiņas pakāpes agrāko sešu vietā.

...

Ko tik knapi , variātoram var uzzīmēt cik vaig . Varējā pārspēlēt citus ,nu piemēram 13

Rexx 15.marts 2018 20:00
0 2 Atbildēt

Lieliska mašīna. Tikai ļoti kaprīza.

ak 16.marts 2018 13:42
1 0 Atbildēt

No kurienes info, ka kaprīza? Ja ir pieredze, padalies. Vismaz vecie, arī man viens ir, kā reiz nekādas negaidītas problēmas nesagādā.

Bils 15.marts 2018 20:34
3 0 Atbildēt

Skatos redaktors ir apguvis zviedru valodu, kā gan savādāk izskaidrot multimēdijas ziņojumu atpakaļskata kamerā?

Malacis!

P.S. Interesanti vai latviskā versija arī ir pieejama?

Redaktors 16.marts 2018 8:33
1 1 Atbildēt

Ui, ar zviedru valodu gāja gan grūti, jo navigācija arī runājā nesaprotami. Vakar (15.03) testa braucieni ar šo un jauno Subaru Impreza notika Zviedrijā, Malmē (Malmo) pie mūsu reģiona Nordik + Baltija Subaru oficiālā importiera. Tur ir arī galvenā rezerves daļu noliktava arī Latvijas tirgum.

Saprotu, ka auto bija svaigi kā ienākuši, par to liecina arī pagaidu reģistrācija un mums tiešām numurzīme bija tikai aizmugurē, bet priekšā plāksnīte ar uzrakstu Outback

msh 17.marts 2018 2:39
0 0 Atbildēt

Latviski ir "importētājs".

Redaktors 17.marts 2018 14:41
0 0 Atbildēt

Kādi piedāvājumi?

Lauku pāķis 17.marts 2018 14:32
2 0 Atbildēt

Kas par muldēšanu, Lineatronic ir variators, bet mākslīgās pakāpes, kas tajā iestrādātas, ir mārketinga triks, kas līdzinās pēc sajūtām ierastajām automātiskajām kārbām. Bet vienalga, 5, 6, 7 vai 8, tās pēc idejas iet pretrunā ar variatora patieso funkcionalitāti. Tā kā varbūt vajadzētu beigt cilvēkus mānīt un stāstīt tikai par pārnesumu skaitu, jo viņi domā, ka nopērk mašīnu ar "automātu", bet viņiem nav ne jausmas, vai tas ir tradicionāls automāts, robotizēta mehānika vai variators. Vismaz variatoru varētu tomēr izcelt, jo daudzi īsti tādai tehnoloģijai joprojām neuzticas.

Redaktors 17.marts 2018 14:42
0 1 Atbildēt

Neuzticās dēļ salīdzinoši īsākā kalpošanas laika

Lauku pāķis 17.marts 2018 14:53
1 0 Atbildēt

Nu bet vai tad tāpēc nebūtu jāpievērš šim faktam uzmanību? Lai cilvēks ir informēts, kāpēc tas autiņš rūc bet neiet uz priekšu stāvā kalnā, piemēram, un kāpēc tad tas "automāts" salūza?

Žēl, mani arī tas padara domīgu, bet manuālis pieejams tikai Kanādā.

rudens68 17.marts 2018 15:07
0 0 Atbildēt

Redaktors

Neuzticās dēļ salīdzinoši īsākā kalpošanas laika

Manam variatoram jau 180 K ,pagaidām labi . Saki jāsāk domāt par auto maiņu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

LVC aicina arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas aprīkot ar ziemas riepām 27

VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) aicina aprīkot transportu ar ziemas riepām, tostarp arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Jaunmārupē uz ielas nogāžas ceļamkrāns, par laimi cietušo nav (+ FOTO) 16

Attēlos tas nav redzams, taču aculiecinieks apgalvo, ka tonnām smagā konstrukcija nogāzusies blakus skolas autobusam. Ja tā, tad esam izvairījušies lielas nelaimes tieši Zolitūdes traģēdijas 11. gadskārtā. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēju spēkrati 4 reizes biežāk nekā elektroauto paliek uz ceļa ar tukšu akumulatoru 29

Elektroauto skaits uz Latvijas ceļiem strauji aug. Un gluži tāpat kā auto ar iekšdedzes dzinējiem, arī elektroauto var nonākt situācijās, kad dažādu iemeslu dēļ tie vairs nevar turpināt ceļu. Apdrošināšanas sabiedrība BALTA (PZU grupa) regulāri sniedz palīdzību uz ceļa elektroauto un apgāž mītus par to, ka biežākais iemesls nespējai turpināt braucienu ir tukša baterija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti