Latvijas Banka (LB) ir nolēmusi atteikusies no kukuļņemšanā aizdomās turētā bankas vadītāja Ilmāra Rimšēviča limuzīna "Audi A8L", kas tagad izlikts pārdošanā, raksta "Latvijas Avīze".
Kā liecinot pārdošanas sludinājums, 2016.gada izlaiduma "Audi A8L" ar 385 zirgspēku jaudu izlikts pārdošanā par 78 800 eiro. Auto ir ar bagātīgu aprīkojuma klāstu - "Audi Exclusive" virsbūves krāsojums un salona apdare, "Long", masāža un ventilācija, pagarinātā rūpnīcas garantija 5 gadi, "Matrix-LED" priekšējās gaismas, LED diožu aizmugurējie lukturi ar dinamiskajiem pagriezieniem, MMI navigācijas sistēma "Plus", asistentu pakete, "Bang & Olufsen" stereo sistēma, "quattro".
Automašīnas aprakstā minētas ļoti daudzas ekstras, piemēram, auto aprīkots ar TV uztvērēju, multimediju sistēmas ekrānu priekšējā panelī un diviem ekrāniem aizmugurē, "Bang & Olufsen" augstas kvalitātes stereo sistēmu un ar individuāliem ādas sēdekļiem ar masāžu, apsildi un ventilāciju.
"Šis (sludinājumā) ir Latvijas Bankas līzingā nomātais auto, kas bija paredzēts un tika izmantots dienesta vajadzībām Latvijas Bankas prezidentam un augsta līmeņa viesiem, tai skaitā citu centrālo banku prezidentiem," informējusi LB, "automašīna pēc tam, kad tā tika lietota ECB padomes izbraukuma sēdes Rīgā norises laikā 2018. gada jūnijā, vairs netiek izmantota."
Latvijas Banka no automašīnas esot atteikusies gandrīz četrus gadus pirms līguma beigu termiņa: luksusa klases limuzīns bija iegādāts nomā ar izpirkumu no uzņēmuma, kas tagad pazīstams ar nosaukumu "Luminor līzings Latvija", un līgums bija noslēgts līdz 2022.gada augustam. LB norāda, ka līguma pirmstermiņa pārtraukšana nav saistīta ar līgumsodu, taču oficiāli auto vēl nemaz nav atdots un "tā vērtība noskaidrosies pārdošanas procesā", bet "Latvijas Bankas izmaksas par auto beidzas līdz ar tā pārdošanu (līdzīgi kā jebkuram ar jebkuru lietu, kas tiek pārdota)".
Es bankas vietā arī atteiktos.
Kas tas par limuzīnu, kurš izskatās pēc a4?
Pilna Latvija ar tādiem " lumuzīniem". A4-80 Latvijā ir populārāks pat par golfu. Bet šo sūda a8 neatšķirs no a4 pat pieredzējis autists ( audi fans). ( var atšķirt no sāna, salīdzinot ar citiem auto, vai no aizmugures).
Limuzīns tas ir rolls rojs, bentley...meibahs. Pat range rover ir lielāks limuzīns.
Ja būtu tiešām kā tu apgalvo, tad kā reiz tā ir mašīna kas domāta priekš latvijas bankas - kruta, neuzkrītoša mašīna, nevis kā tie tevis nosauktie. Bet nu tu laikam astotnieku esi redzējis tikai bildītēs - dabā tomēr proporcijas un izmērs pasaka savu.
Tur tā lieta, ka TIKAI proporcijas, izmēri un uzraksts aizmugurē.
Nu jā, un tas ir ļoti labi. Domā ka visi, kas var atļauties izbraukt no salona jaunu astotnieku, ir ekshibicionisti, kas vēlas lai šo faktu varētu saskatīt vismaz pa kilometra attālumu? Kā jau tu esi novērojis, pa lielam pēdējo 20 gadu audī ir šī patīkamā un pozitīvā dabas parādība. Teiksim, nesen pastaigājos pa liepājas centru, eju pāri gājēju pārejai, pie tās piebremzē šķietami parasts C5 A6 - es pāreju pāri un šis sāk paātrināties, un atskan sulīga V8 skaņa - opā, tas bija S6 vai RS6...
Bet nu pa lielam es sapratu tavu sāpi - tu vēlies pastaipīt pincīti, un jeņķu kastes to tev piedāvā, bet vācu ražojumi ne. Ja tu nopērc tur kaut kādu čārdžeri vai mustangu, uzreiz notiek tas, ko tu vēlies - citi tev līdzīgie, tik ar behām braucošie, pie krustojumiem grib ar tevi skrieties - a ja tu nopērc kādu S4, un tam nav virsū bļembas, tu ar tādu brauc, un domā, nu bļa, nah tie bembisti negrib ar mani skrieties...
Bet nu jā, gaumes jautājums. Tev galvenais ir āriene - man un daudziem citiem [audī, behu utt pircējiem] - saturs.
Iedomājies - tev ir divi izvēles varianti:
1. Ferarri ar 1.2 litru motoru
2. Vai opel kadet ( kā attēlā) ar v12?
Tu stulbais, neglitais, resnais mulki.
Protams opel ar v12, prieks kam ferrari ar 1.2?
Masina ir domata, lai tā sagādā braukt prieku, nevis lai citiem patiktu. Toties Tev, kā neglītenim tas ir vienīgais veids, kā kaut cik pievērst uzmanību
Bet uz šo jautājumu ir atbildējušas tautu masas, kuri pērk visus tos x3, x1, q3 utt.
Galvenais ir izskats.
...
Bet runājot par tiem "vilkiem aitas ādā", paskaties pierādījumus maniem vārdiem.
Aplūko, piemēram, bmw x5 pārdošanas apjomus pēc x3 parādīšanās...tad pēc x1.
Tā kā tu arī esi (msh) potenciālais to kopiju pircējs, tāpēc skaties no sava punkta - a8 nevaru atļauties, bet a4 varu. Un būšu kā tas, ar to a8.
Tādu cilvēku kā nu jau nelaiķis - ikea šefs, ir maz. Pat cukerbergam ir kaut kāds vecs golfs, bet bez tā auto viņam ir arī normāli.
Protams ka otrais variants - ir daudz patīkamāk ar necilu mašīnu citiem žokļus karināt nekā sēžot krutā mašīnā piedzīvot ka visi pēc kārtas tevi piesmej... Kā tu vispār vari iedomāties man uzdot šādu jautājumu, ja tu zini ka man ikdienas mašīna ir kaut kas uz tā otrā pusi?
Attiecībā par to A4 un A8 - A8 ir vajadzīgs divām cilvēku grupām - vienai, kam zems pašnovērtējums, otrai, kas tiek vesta uz pakaļas ķebļa. A6 ir domāts tiem, kam ikdienā jāved četri basketbolisti, pārējajiem atliek A4, un ne jau tāpēc, ka nevar atļauties, bet tāpēc ka negrib ikdienā braukāt apkārt ar nevajadzīgi lielu mašīnu, kura tādēļ vēl piedevām sliktāk kustas uz priekšu.
Esi redzējis viencexpertu? Es jā!
Vienīgais veids, kā kāda sieviete kaut paskatītos tā neglītena virzienā ir kaut, kas spigulojoš un neparasts, bet arī tad, kā ierauga auto saturu tā riebumā novēršās
Pars saproti ko runa.kam pieder bentli audi maibah rolsi un roveri?))))Vai tikai virsbūves siluetus un nozìmītes atšķir?)))
"tad kā reiz tā ir mašīna kas domāta priekš latvijas bankas - kruta, neuzkrītoša mašīna, nevis kā tie tevis nosauktie" VAG ir specializēta pārdošanas "startēģija" valsts uzņēmumiem. Tādēl neviens valsts uzņēmuma vadītājs un iepirkumu vadītājs nekad neizvēlēsies neko citu kā VAG. Lai arī cik neveiksmīgi izskatītos....